Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

aha,tako znaci...

Pa onda je sve jasno a i jedini koji su se kvalifikovali iz svrbije za sine
 
Vučko, ajde pročitaj opet šta sam napisao ili bolje da ponovim.

Koliko je meni poznato Trudbenik/Monterra nemaju veze sa Balkan-gradnjom, a firme su birane kroz proces kojim je rukovodio EIB tako da je to vrlo teško za namestiti.
 
Pobrkah loncice ocigledno.Jedino sto vidim po ovoj vesti osim ovih long shotova oko metroa je da desna polovina nece biti zavrsena od cvetka do batutove izgleda nece biti zavrsen kako je ranije najavljivano do 15 maja
 
Kad malo bolje pogledate ovu sliku

beograd-1.jpg


vidite da betonska ploča nije pripremljena za postavljanje treće šine ili šireg koloseka.
Na ovoj ploči,i kada bi stavili treću šinu, ona bi bila suviše blizu jednom kraju ploče.
Drugačije rečeno teret ne bi bio dobro raspoređen na celu ploču, jedna strane bi trpela veće opterećenje.

Drugo ploča možda i nije dovoljno široka za široki kolosek čak i da se šine dobro postavljene.

E sad šta to znači,

da će možda ispod Bulevara šibati metro kroz tunel
ili da će neka firma opet dobit pare za raskopavanje, prilagođavanje ploče i ostatka donje konstrukcije šina kako bi se koristio široki kolosek.

Možda lupam, jel sve sam samo ne stručnjak za izgradnju pruge
 
Pa jasno je sada da metarski kolosek isključuje Lrt,a Metro će se u drugoj fazi od Vuka prema Mirjevu produžavati po dve stanice godišnje a za to vreme novi tramvaji će služiti sasvim dobro,oni su se odlučili da u prvoj fazi umesto jedne dugačke odrade dve kraće da bi ta druga povezala Prokop sa centrom što pre (mislim i ja da je to bolje rešenje),a i po produženju Metro trase od Vuka do Ustaničke tramvaji će biti potrebni da povezuju međustanice a samim time i smanjiti broj Metro stanica u Bulevaru što je neka vrsta uštede.. :kafa:
 
@ nbumbic Ni ja nisam strucnjak za pruge, ali sam primetio isto sto i ti. Kada bi se na ploce postavio 1.432 kolosek, sine bi definitivno bile na ivici betonske ploce, a to se ne radi. Tvoju sumnju da je moguce prosirivanje betonskih ploca, ja cu da umirim rekavsi da je to nemoguce, jer te ploce trpe zestoka opterecenja i nikako ne smeju da se "nastavljaju" i "prepravljaju".

Definitivna vizuelna potvrda, da ce kroz Bulevar ici metro kroz tunel, sto znaci da je u ovom gradu konacno razum pobedio.
 
Pre je to definitivna potvrda da Bulevarom nece proci nikakav metro bar sledecih 10 godina, ako ne i 15-20.
 
Боље сачекати 10, 15, па и 20 година (кад се већ чекало 50) па решити проблем трајно, него за сва времена упропастити са оним ЛРТ који су упорно покушавали да наметну. Овако ће трамвај вршити функцију метроа у Булевару док се метро некад не изгради. Наравно, то значи да трамваји на линији 6 треба да иду у редовним интервалима, можда да се са Ташмајдана пребаци на Богословију или уведе још једна линија, а можда и да се направи окретница код Вука. Ето прилике за нове трамваје да се покажу.

Толико од мене о метроу, док не видим нешто конкретно.
 
Ma to je sve OK, nego samo kazem, to sa sinama je pre dokaz da su svi dosadasnji planovi o metrou napusteni, a ne da je usvojena neka podzemna trasa kroz Bulevar. Lepo vam shmeski prica - ovo ima veze samo s tramvajima i tacka, a vi uporno trubite o metrou na svakoj drugoj strani.
 
Наравно да није усвојена никаква траса. Битно је да неће бити земна траса. А сви знамо која баба труби о уштипцима у свакој теми. :laugh:
 
thumbnail.php


Ovako treba da izgleda bulevar posle rekonstrukcije.Ja nisam prolazio,ali mi je drug rekao da se postavljaju sine na sredini od Batutove do Cvetka.
 
Biću dosadan ali ću ponoviti - o kakvoj redovnosti tramvajskog saobraćaja u Bulevaru se može govoriti ako ostane (a ostaće) ovaj užas od Cvetka do okretnice u Ustaničkoj? :bash:
 
Wile E. Coyote":1ksposvi je napisao(la):
Битно је да неће бити земна траса.
I meni je zasada jedino to bitno.
 
ko kaze da nece biti zemna trasa?ako izaberu taj projekat samo ce da povade ploce ubace vece za siroki kolosek i eto,nemojte pomisljati da je ovo indikacija icega zapravo.
 
Ja se nadam samo da nece koristiti zute (dominantne) i crvene ploce za trotoare kao sto su koristili u Pozeskoj (a vidi se na slicici koju je postavio Jovanv). Ta kombinacija mi je uzasna i mogu samo da zamislim kako ce Pozeska izgledati kroz godinu - dve kada ploce budu 90% prekrivene zvakama (sto se najvise ocekuje kod palacinkarnica i pizzerija). Najbolje od svih kombinacija mi deluju tamno sive ploce oblika kvadrata koje su vec koriscene na par mesta u gradu u kombinaciji sa plocicama oblika pravougaonika svetlo sive boje ( ja mislim da su ovakve ploce postavljene u Svetogorskoj)
 
Prvi put sam malo bolje pogledao plan za taj deo Bulevara (Batutova - Cvetko). Mogli su par dobrih stvari da odrade

1. autobuska stanica za 79 (ka centru) je mogla da bude u Batutovoj (napraviti nišu za bus) a za minibus u Bulevaru posle semafora. I tako oslobode pravac za skretanje u Batutovu(ovde su večite gužve)

2. mogli su komotno da smeste po 3 kolovozne trake u pravcu. Šine su ionako smetili na ostrvo a deo za parking su mogli bliže zgradama. U ovom delu ima dosta mesta. Razlog za 3 trake je što ovde prolazi tranzitni koridor Panč.most - Autoput.

Šteta što se propušta ovakva prilika da se nešto značajno unapredi

4578181936_00ef855d96_b.jpg


ps. Hvala Vučku za plan
 
dovlisa":18upbfe0 je napisao(la):
Ja se nadam samo da nece koristiti zute (dominantne) i crvene ploce za trotoare kao sto su koristili u Pozeskoj (a vidi se na slicici koju je postavio Jovanv). Ta kombinacija mi je uzasna i mogu samo da zamislim kako ce Pozeska izgledati kroz godinu - dve kada ploce budu 90% prekrivene zvakama (sto se najvise ocekuje kod palacinkarnica i pizzerija). Najbolje od svih kombinacija mi deluju tamno sive ploce oblika kvadrata koje su vec koriscene na par mesta u gradu u kombinaciji sa plocicama oblika pravougaonika svetlo sive boje ( ja mislim da su ovakve ploce postavljene u Svetogorskoj)
Imaju 2 pamfleta koja su deljena u prvom je bio taj sa crveno zutim kockama a u ovom drugom su sivo crvene kocke,verovatno ce biti ta druga verzija

Sto se tice nikolinih primedbi:

1.Stanica 79ke nece biti tamo zauvek jer se rekonstrukcija radi po gup 2021,a po tom planu se spaja cingrijina sa gospodara vucica pa ce tuda ici 79ka a mozda cak i iz mirijeva direktno kroz milana rakica.

2.Nisu mogli da ih smeste jer ne bi bilo parkinga i morali bi da prave podzemnu garazu koja bi bila preskupa
3+3 je ranije planirano za ceo bulevar ali su shvatili da ne bi imali parkinga a ni prakticno nijedno drvo od vuka do seste gimnazije zbog sirine ulice.

Tranzitni koridor pancevacki most autoput bi trebalo da bude izmesten u cingrijinu kada se spoji sa gospodara vucica a na kraju izgradnjom mosta na adi huje i smt-a do 2021 i potpuno izmesten iz ovog dela grada.

Naravno nece skoro zavrsiti most ali verujem da ce uskoro spajati ove dve ulice,pa ce nama koji zivimo oko cingrijine biti zurka,vec imamo dovojlno problema i sa trolama jer je cingrijina 1+1 na najuzem delu kod okretnice...

Kao i kod vecine stvari samo nam treba strpljenja jer 2021 bice sve ok ili bar podnosljivo.

P.S.Nema na cemu nikola :)
 
vucko":axswbmts je napisao(la):
ko kaze da nece biti zemna trasa?ako izaberu taj projekat samo ce da povade ploce ubace vece za siroki kolosek i eto,nemojte pomisljati da je ovo indikacija icega zapravo.
Slažem se sa Vučkom potpuno.

stf":axswbmts je napisao(la):
Tvoju sumnju da je moguce prosirivanje betonskih ploca, ja cu da umirim rekavsi da je to nemoguce, jer te ploce trpe zestoka opterecenja i nikako ne smeju da se "nastavljaju" i "prepravljaju".
Nisam se adekvatno izrazio. Izvinjavam se i hvala ti što si pojasnio moje idiotsko izražavanje
Moj strah je upravo ono što je vučko napisao.znam da nema "dodavanja" 20cm ili tako nešto na ploču.

2012":axswbmts je napisao(la):
a Metro će se u drugoj fazi od Vuka prema Mirjevu produžavati po dve stanice godišnje
Eh moj 2012, optimisto nenadmašni, po dve stanice godišnje!?

Ja ne verujem da je neki plan usvojen, naročito zbog finansija. Može se maštati i planirati i tri stanice godišnje ali kad se nema para za to, to je samo plan

DRUGO.

Ovo sa pločom se jedino može protumačiti kao znak da, kada je bila na vrhuncu priča o BELAMU, nije postojao BILO KAKAV PLAN IZGRADNJE. jer je nešto posle toga rađen plan za Bulevar.
Da je priča oko BELAMA bila ozbiljna u planu za rekonstrukciju bulevara bi bila ploča za šine bila predviđena za širi kolosek. Nažalost nema razloga da se veruje da i priča na koju se 2012 oslanja o produžavanju prve linije po dve stanice godišnje ozbiljnija mnogo od priče o BELAMU.
Idiotski jeste ali očigledno mi nemamo dugoročnu, a bogami ni srednjoročnu koherentnu razvojnu strategiju saobraćaja!

Nažalost, iz širine ploče se ne može izvesti bilo kakav zaključak, osim da nije planirana za široki kolosek, ali to ne znači da se to jednog dana neće raditi, a još manje da to znači da će metro proći podzemno ispod Bulevara ma koliko god da bi i ja to voleo tako da tumačim!

Rekonstrukcija Bulevara ima veze samo sa tramvajima i ničim drugim što se tiče šinskog saobraćaja!
Nemojmo da pretvorimo ovu temu u podforum za metrou u Bulevaru!
 
evo drugog pamfleta u vezi rekonstrukcije bulevara koji je bio u casopisu vreme

http://www.speedyshare.com/files/22264047/1002bgd.pdf

Tu stoji sivo crvena kombinacija ploca koja je podnosljiva a bog me ubio ako znam zasto su stavili stanicu tu na renderu kada u planu bulevara najbliza je kod ruzveltove i kod orla.Verovatno jer lepse izgleda i ne vide se one ruzne nadogradnje i udzerice sa desne strane bulevara.

I kao sto rece zaffa na nekoj temi srusise kucice na uglu sindjeliceve i bulevara(tamo gde je bio c market pre nekoliko godina).
Pocela je izgradnja,nemam nista protiv nje,ali zabranio bih ikakvu izgradnju u zgradama koje izlaze na bulevar dok se ne zavrsi rekonstrukcija.

P.S.ako vec nisam rekao djeram ce se raditi ili u septembru il u novembru il' tek sledece godine
 
Hvala Vucko na odgovoru. Mada, na pamfletu koji si postavio i dalje stoji zuto-crvena kombinacija od koje mi se dize kosa na glavi... Nadam se da ce se opametiti kada budu obisli Pozesku i videli o cemu pricam... :grand:
 
vidi stvarno,ipak ce onda ostati,jer je to kao sto ranije pominjah ista firma koja je dobila x tendera za poplocavanje po Srbiji,ofkors neki ortacki dil je u pitanju.A dok ce stanice biti normalnim bojama poplocane :violina:
 
Koliko znam ista firma je radila i popločavanje Resavske. Ako ploče budu kao u Resavskoj biće odlično.
 
Evo ponoviću ja ono što su već i drugi poznavaoci istakli. Ovo kako se sad radi može da bude kolosek samo za tramvaj uskog koloseka tj 1.0m. nikakve naknadne dorade nisu moguće. Ako hoće metro lepo će morati da da kopaju tunel ispod svega. Ovaj poslovođa nema blage veze ili novinar površno i tendenciozno prenosi. Znači ako hoćemo metro lepo TBM će da radi ili će opet sve da dižu da bi radili tunel u širokom otkopu. Sve vam ovo govori da realizacija metroa nije tako blizu, nažalost :(
 
pa ne mora znaciti jer je deo od vuka do ustanicke planiran kao druga faza te linije ustanicka tvornicka,dok je prva od ustanicke do vuka.

Jedino je jasno da ce ako kopaju tunel sve ostati kako jeste ili ako stave lrt podizati sve ovo sto stavljaju i to mu to dodje :D
 
nbumbic,zašto misliš da za 5-10 god.(po završetku prve faze)Beograd neće imati para da godišnje dograđuje po dve stanice? pa da su se kojim slučajem odlučili da umesto Metroa proširuju Beovoz gradski buddžet bi i danas mogao da podnese izgradnju dve stanice godišnje(i to podzemne),pa evo za Prokop trenutno troše 35 .mil a prva i druga faza će koštati 100 mil eur. a taj novac je obezbeđen iz gradskog budžeta bez kredita,a kriza će proći mora jednom,te mi tvoje izjave zvuče kao iz 99* posle bombardovanja.. ;) ne zaboravi da ni jedan grad trenutno u Evropi i trenutnoj krizi ne pravi dva kolosalna mosta,revitalizuje gradsku železnicu,izgrađuje nove bulevare,tramvajske šine, i nabavlja nove trolejbuse,ja bi to nazvao i te kako optimističnim kada se osvrneš po okruženju a i šire.. :kafa:
 
Vrh