Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

kingmanowar":2qab8kfk je napisao(la):
A sve dok mi ne nude alternativu prevoza od tacke A do tacke B za najvise pola sata, ja sam kao i 90% Beogradjana primoran da koristim auto.
Hm po tebi sam ja sam onda u onih 10% Beograđana koji se ne osećaju primoranim da koriste auto iako ga imaju i koriste GSP!
Mislim da potcenjuješ procenat sugrađanja koji se oslanjaju na GSP za prevoz u gradu

kingmanowar":2qab8kfk je napisao(la):
Meni sa Zvezdare do Novog Beograda, ukoliko idem sedmicom, treba u najboljem slucaju 1:30h !!!!
a meni sa Zvezdare, da budem precizan sa Cvetka, Batutove ili okretnice 28,40,77) treba nešto preko ili oko pola sata (28,77 čekanje 5min vožnja do politike 16-20min) pa, da ne potcenjujem, još 10min do preko brankovog mosta do šest kaplara sa 77 ili 65 što je oko 30min a odatle ili sa Zelenog venca teško da treba više od 30min do bilo kog dela Novog Beograda.
Meni je prosek 40-45min od opisanih stanica sa Zvezdare do opštine Novi Beograd

@kingmanowar


Ne znam da li si primetio ali moja, pa posle i primedba nikole32 ja vezana za početak tvog posta

kingmanowar":2qab8kfk je napisao(la):
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!!
Teško je post sa takvim početkom shvatiti kao izraz želje za konstruktivnim, tolerantnim dijalogom.
Povrh toga i dalje nisi baš objasnio šta sam to tako glupo rekao, niti prihvataš da takvo izražavanje nije prikladno
kingmanowar":2qab8kfk je napisao(la):
Trece: Sve ovo sto sam rekao, licno sam i doziveo sto nisam stekao utisak kod tebe.Ako si bio u Parizu znao bi da tamo metro besprekorno funkcionise.
Da li sam ja negde pričao o tome kako funkcioniše metro sistem u Parizu?
Nemoj da prerađuješ moje postove i da navodiš kako sam ja rekao nešto što nisam

Tako ne možemo da imamo konstruktivan dijalog.

Ja sam samo u orginalnom postu rekao da
London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!


Da pojasnim, rekao sam da metro sam po sebi ne može da reši sve saobraćajne problem i da gužve u saobraćaju uprkos dobrom i veoma funkcionalnom metrou u tim gradovima i dalje postoje

Još jednom te molim da ne vređaš, ne nagađaš i izvrćeš tuđe postove!
 
@ nbumbic

Izvini prijatelju a zasto se ti osecas uvredjeno? Pa sta sam to lose rekao? Ja sam izneo moje vidjenje stvari onakve kakve sam iskusio i iza njih stojim. Jednostavno tako stoje stvari u realnosti, a ako to tebe vredja tvoja stvar.

-Pitao bih te zasto koristis GSP? Evo ti prosta racunica: markica za zaposlene 2300din. Ako imas auto na gas (lako mozes pazariti jugica za male pare) racunica kaze sledece: nek ti je posao udaljen do 10km od kuce, znaci dnevno 20km, 20 x 5 = 100km nedeljno x 4 = 400km mesecno do posla i nazad.Nek ti auto trosi 10l gasa na 100km, to je onda 40l x 45(ovo 45 stavljam kao cenu gasa, posto nisam siguran koliko je tacno) = 1800din. Em se vozis ko covek, ne guras se u prevozu, toplo....., i sto je najvaznije brzo si i na poslu i kuci ; a ovako se za vece pare guzvas po smrdljivom busu/tramvaju......

- 1:30min tramvaj 7 od pocetne do zadnje stanice!! Proveri ako mi ne verujes.

Uhvatio sam se za tvoj post je je pisalo da metro nece resiti saobracajne probleme u Beogradu, a cinjenica je da hoce.Pod saobracaj podrazumevam i transport ljudi/robe na najbrzi moguci nacin od A-B a ne vozikanje po terazijama uz spusten prozor i napanjenu muziku.

I jos jedna zanimljivost, posto radim u Savskoj, otkad je zabranjen teretni saobracaj preko gazele, guzvi vise nema kod prelaska iste.Automobili pice samo tako!!Zapravo trebalo je samo zavrsiti obilaznicu i zabraniti teretnjacima prelazak preko mosta da bi put bio prohodan.

No da se vratim na Bulevar.Nadam se da ce da krenu sa rekonstrukcijom buduci da nista ne verujem dok ne vidim masine na licu mesta.Na papiru nista ne verujem.

Laki metro je po meni cista glupost.Pametnije bi bilo obezbediti tramvajima da ne cekaju ni jedan semafor, i dobice se isti efekat kao i laki metro.Po meni, trebalo bi i rekonstruisati bulevar po pitanju skretanja i zabraniti skretanja levo u i iz istog osim na 2-3 raskrsnice.To bi ubrzalo saobracaj i smanjilo broj i onako vec pretrpanih semafora.
 
kingmanowar":2fp2ki3k je napisao(la):
@ nbumbic


-Pitao bih te zasto koristis GSP? Evo ti prosta racunica: markica za zaposlene 2300din. Ako imas auto na gas (lako mozes pazariti jugica za male pare) racunica kaze sledece: nek ti je posao udaljen do 10km od kuce, znaci dnevno 20km, 20 x 5 = 100km nedeljno x 4 = 400km mesecno do posla i nazad.Nek ti auto trosi 10l gasa na 100km, to je onda 40l x 45(ovo 45 stavljam kao cenu gasa, posto nisam siguran koliko je tacno) = 1800din. Em se vozis ko covek, ne guras se u prevozu, toplo....., i sto je najvaznije brzo si i na poslu i kuci ; a ovako se za vece pare guzvas po smrdljivom busu/tramvaju......
I kad se dovezeš jugićem na gas do kancelariji onda okreneš ključ, saviješ i spakuješ jugića u torbicu i odeš u kancelariju. U ovoj računici nedostaje cena parkiranja u centru grada za vlasnika vozila koji ne živi u centru grada i nema povlašćenu cenu.
 
Evo, bar meni nečeg novog u fezi rekonstrukcije Bulevara

Потез од Цветка од Вука биће подељени на четири „радне” деонице: од Вука до Чучук Станине улице (620 метара), од Чучук Станине до Поп Стојанове (610 метара), од Поп Стојанове до Станислава Сремчевића (790 метара) и од Станислава Сремчевића до Господара Вучића (454 метра). Градска Агенције за инвестиције изричито је условила да се радови обављају истовремено на свим деоницама.

A evo radosti (makar privremene) za mrzioce LRT-a

Иако је урбанистичлим планом предвиђено да Булеваром пролази такозвани лаки метро, на средишњи део улице биће измештене регуларне трамвајске шине ширине један метар. Ако Београд у будућности и буде добио нови колосечни систем, у Булевару ће он бити адаптиран изградњом „треће” шине за колосек од 1,4 метара.

Ceo članak na

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Generalka-u-Bulevaru-kralja-Aleksandra.sr.html


„Генералка” у Булевару краља Александра
Преуређење комплетне инфраструктуре, изградња новог топловода, канализационих и водоводних инсталација. –Трамвајска пруга и контактна мрежа биће измештени на средишњи део улице
BULEVAR.jpg

(Фото Д. Јевремовић)

Последњи трамвај „старим” Булеваром краља Александра прошао је сат после поноћи, а службе ГСП „Београд” искључиле су за њим струју у контактној мрежи.

Тим, готово симболичним чином почела је комплетна реконструкција једне од највећих улица у граду.

Потез од Цветкове пијаце до Вуковог споменика за шест месеци добиће потпуно ново лице, а по завршетку обнове, најављују у градској управи, саобраћај ће бити успостављен на битно другачије распоређене траке и трамвајске шине.

Припремне радове обављају радници неколико комуналних предузећа. Одношење трафика са Булевара почело је још у четвртак, а према речима Снежане Воштинаров, директорке „Беоком сервиса”, првих неколико дана радова резервисано је за геодетска мерења и уклањање стубића.

– У почетку ће се радити на трамвајским шинама, у трамвајским баштицама и на тротоару тако да неће бити заузимања саобраћајних трака. Грађани ће на време бити обавештени када се радови изместе на коловоз, што ће захтевати и измене у режиму саобраћаја – истакла је Воштинаров.

У Скупштини града објашњавају да радови обухватају преуређење комплетне инфраструктуре закопане дубоко испод асфалта, изградњу новог топловода, односно канализационих и водоводних инсталација. Трамвајска пруга и контактна мрежа на „новом” Булевару биће измештени на средишњи део улице, а планирано је и постављање новог уличног осветљења, уређење коловоза и тротоара. Одустало се од асфалтирања две додатне траке за привремено заустављање возила, са обе стране Булевара, где год је то могуће, биће изграђене нише за паркирање.

Потез од Цветка од Вука биће подељени на четири „радне” деонице: од Вука до Чучук Станине улице (620 метара), од Чучук Станине до Поп Стојанове (610 метара), од Поп Стојанове до Станислава Сремчевића (790 метара) и од Станислава Сремчевића до Господара Вучића (454 метра). Градска Агенције за инвестиције изричито је условила да се радови обављају истовремено на свим деоницама.

Измештањем трамваја у баштице на средини улице физички ће се одвојити правци у Булевару, а на тај начин биће избегнуто укрштање травајског и аутомобилског саобраћаја,као што је то сада случај код Вуковог споменика.

Иако је урбанистичлим планом предвиђено да Булеваром пролази такозвани лаки метро, на средишњи део улице биће измештене регуларне трамвајске шине ширине један метар. Ако Београд у будућности и буде добио нови колосечни систем, у Булевару ће он бити адаптиран изградњом „треће” шине за колосек од 1,4 метара.

М. Л.

-----------------------------------------------------------

Уместо трамваја аутобус 6а

Трамвајске линије 5, 6 и 14, на релацији Устаничка – Вуков споменик су укинуте, а уведена је аутобуска 6А. Београђане ће радним данима превозити 12, а викендом десет аутобуса. Излазно-полазно стајалиште за аутобус 6А биће у Улици краљице Марије испод парка, док ће стајалиште код ресторана „Орашац” бити укинуто.

Трамвај 7 саобраћаће на реалацији Омладински стадион – Блок 45, док ће трамваји са бројем 10 путнике превозити поред Вуковог споменика трасом Београдска – Булевар краља Александра – Рузвелтова – Краљице Марије – 27. марта и даље редовним путем.

-----------------------------------------------------------

Дрворед одлази у историју

Уклањање дрвореда платана из Булевара краља Александра, у делу од Вуковог споменика до Цветкове пијаце почеће, ако временске прилике допусте, у уторак. Ови радови ће бити реализовани у првој фази обнове најдуже улице у граду.

– Одлука је донета на основу две студије стручњака Шумарског факултета у којима се доказује изузетно лоше стање дрвореда, процењује његов век на седам до десет година и препоручује да се искористи прва велика реконструкција Булевара краља Александраза његову замену. Како предстоје обимни радови на обнови ове саобраћајнице, стекли су се сви услови, стручни, организациони и финансијски за замену дрвореда – каже Радован Драшкић, генерални директор „Зеленила Београд”.

У Булевару постоји 431 платан, а предвиђено је да се посече 329 стабала.
– На потезу од Батутове до Улице господара Вучића биће сачувано 48 стабала, која су у добром стању и чине целину дрвореда. У исто време, 54 млада стабла биће извађена са кореном и пресађена на зелене површине у непосредној близини Булевара краља Александра. После обнове у улици ће бити посађено 591 стабло, 262 више него што ће се посећи – каже Драшкић.

Пре извесног времена, Градска комисија за уклањање стабала са јавних зелених површина поново је обишла дрворед и издала записник о уклањању који је усклађен са елаборатом Шумарског факултета.

Нова стабла ће бити посађена после завршетка радова у Булевару и то у оном тренутку када то буде најбоље за дрвеће, односно у време фазе мировања.

Да би се спречила спекулисања око набавке садница, истиче Драшкић, у „Зеленилу” ће тражити да се добављање уради преко Градске управе за јавне набавке како би се знало одакле ће се обезбедити.

– У сарадњи са стручњацима Шумарског факултета и Института за шумарство одредиће се врста и величина стабала која ће се садити, с тим што ћемо ми инсистирати да саднице буду минимум пречника десет центиметара, корен са бусеном пречника минимум 85 центиметара, као и висина минимум око пет метара, како би дрворед што пре достигао своју функцију – напомиње Драшкић.

Многи од суграђана су се питали шта ће бити са платанима, јер се већ почело говоркати по граду да се платани секу како би неко на њима зарадио.

– Имамо три врсте отпада од платана. Грањевину, коју ћемо одмах да мељемо. Њен транспорт на неко друго место коштао би много, због чега ћемо у Булевар довести дробилицу. Дебље гране ће се сећи и скупљати за огрев. Та дрва ћемо користити и ми за наше подружнице које се греју на дрва, али ће део преко хуманитарних организација, уз одлуку управног одбора, бити дат социјалним случајевима за огрев. А за велика дебла расписаћемо јавну лицитацију, па ко да више моћи ће да их купи – тврди он.

-----------------------------------------------------------

Стабла су потребна, али здрава

Удружење пејзажних архитеката Србије јуче се огласило саопштењем у коме наводе да Булевар мора имати дрворед, али здрав, који својим естетским и функционалним карактеристикама испуњава дефиницију дрвореда. Стара, болесна и безбројним орезивањем деформисана стабла платана која сада чине дрворед, осим сентименталних, на жалост немају већу естетску и функционалну вредност. Већина ових стабала представљају извор ширења фито патогених болести, а често су узрочници повреда људи и оштећења паркираних возила.

Б. Васиљевић

[објављено: 13/02/2010]
stampanje
 
ajde nek nam je sa srećom :vops: krenulo se sa rastavljanjem "letnjih" bašti i ispražnjeno je dosta limenih izloga na ulici, to je sve za sada
 
kingmanowar":3mrj78v5 je napisao(la):
Uzmi primer za Beograd: Meni sa Zvezdare do Novog Beograda, ukoliko idem sedmicom, treba u najboljem slucaju 1:30h !!!!
Šest puta sam brisao komentar na ovu rečenicu. A nije bio nasilan, niti uvredljiv. Više je bio tako neko filozofsko razmatranje na temu toga da li vreme postoji ili je u pitanju subjektivna kategorija.
 
Pa naravno da će te metarske da stavljaju, bilo bi smisla stavljati one od 1,4 metar jedino ako se metro gradi već četiri godine.. Ovako bi bulevar ostao bez tramvaja :D
 
Pocinje rekonstrukcija moje najdraze ulice, pa nek nam je sa srecom :vops:

Siguran sam de ce Bulevar na jesen biti lepsi ( minus drvored :rant: ). Evo, ako neko iz "Zelenila" prati forum, spreman sam da usvojim cetiri platana sa Bulevara, ionako mi fali hladovine u dvoristu :cool:
 
shmeksi":gv1wu9j6 je napisao(la):
Budući izgled ulice (presek)

http://i47.tinypic.com/2hqxxl4.jpg

http://i50.tinypic.com/15nm8lu.jpg

http://i48.tinypic.com/csxti.jpg

Širina tramvajske baštice: 7.5 metara
Širina kolovoznih traka: 6.5 metara
Širina tramvajskog stajališta: 3 metra
Širina trotoara: minimum 3 metra
Širina parking mesta: 2 metra za podužno i 5 metara za koso parkiranje
Širina niše za bus: 3 metra
Prvo pozdrav,

molim te ako mozes ili neko ko zna da mi pojasni ovo u vezi preseka.

Interesuje me prvi potez gde ce se odvijati radovi (od vuka do cucuk stanine). Koji ce od ovih profila tamo biti?



Hvala
 
A evo radosti (makar privremene) za mrzioce LRT-a

Иако је урбанистичлим планом предвиђено да Булеваром пролази такозвани лаки метро, на средишњи део улице биће измештене регуларне трамвајске шине ширине један метар. Ако Београд у будућности и буде добио нови колосечни систем, у Булевару ће он бити адаптиран изградњом „треће” шине за колосек од 1,4 метара.
Е надам се да ће ово "ако" да буде "неће бити". Плашио сам се да ће одмах кренути са трећом шином, али ово су тренутно добре вести. Да попијемо једну у то име. :vops:

Не могу да верујем који је то дебилизам, да ЛРТ и трамвај деле исту трасу. Заиста би они који су то угурали у ГУП морали да одговарају. :rolleyes:
 
Beograđani su veoma uznemireni vešću da će se duž najstarije žile kucavice grada – nekadašnjeg Bulevara revolucije - odlukom «prekog suda» - obaviti seča nekoliko stotina platana, uz obrazloženje da su truli i stari.
Sumnjajući u navedene motive ove seče, obratili smo se Arh Branislavu Jovinu, koji se tim povodom oglasio u javnosti, apelujući na razum i savest onih kojima je grad poveren. Arh Jovin veruje da će stabla u Bulevaru biti žrtvovana zarad proširenja tramvajske pruge, kako bi se u XXI vek - umesto metroom – ušlo tramvajem sa nešto širim kolosekom, koga zagovornici povratka u XIX vek nazivaju „laki metro“.
Do koje mere se omalovažava struka govori i podatak da se protesti arh Jovina objavljuju među pismima redakciji, a o stavu Akademije arhitekture Srbije - koja ga u potpunosti podržava – javnost nije obaveštena.
Ovom prilikom želimo da upoznamoBeograđane sa hronologijom „diskontinuiteta“odnosa vlasti prema izgradnji metroa i sa profilom čoveka koji je u ovaj vizionarski poduhvat uložio čitav svoj radni vek, a čije mišljenje vlastodršci bezobzirno ignorišu.
Ovo je i priča o instituciji gradonačelnika, koji svojim autoritetom može da pokrene najneverovatnije poduhvate ili da pričini nenadoknadivu štetu gradu koji mu je poveren.

http://docs.google.com/Doc?docid=0AdnUxYWyIaatZGRxam5zem5fNDRnc3gycnNjdw&hl=en
 
Mislim da teorija "seca platana = izgradnja LRT-a (koji zapravo nije LRT vec tramvaj na sirokom koloseku)", vec duboko gazi u polje tipicne balkanske paranoje.

Nit' mi je do sece platana, nit' mi je (toliko) do LRT-a, ali te dve stvari zaista nemaju veze s vezom.
 
Može da ima veze sa smanjenjem troškova izvođenja radova i zbog postavljanja novih parking mesta, ali sa LRT-om teško da može da ima veze.

A što se tiče parking mesta u Bulevaru - njima se DONEKLE rešava problem mesta za parkiranje, ali uparkiravanje i isparkiravanje u najprometnijoj ulici? U internoj saobraćajnici u 60-tim blokovima su napravili nešto slično pa su potpuno poremetili saobraćaj, kako li će to da izgleda na Bulevaru?
Čudan izbor prioriteta: parking mesta su iznad odvijanja saobraćaja.
 
Kakvo je gađanje busenima cela ova diskusija... Iz jednog ćoška gađaju Jovin i Maletin sa lakim metroom. Otprilike, LRT im se priviđa i kad vide traktor.

Iz drugog naleće ova ekipa sa platanima, pa čitaš isti topik, a postovi idu na ping-pong od istih autora - dva posta kažu stabla su većinom zdrava, u trećem se isti autor šokira, jer ipak nisu. Pa onda jedan dan nisu zdrava od Vuka do Pravnog, drugi od Vuka do Đerma, treći od Đerma do Liona. Sutra se isti taj probudi i nastavi gde je stao.

Iz istog ugla, samo iza druge saksije Gradsko zelenilo i pridružni članovi koji otprilike o stanju drveća znaju koliko i ovi prvi, a svejedno su rešeni da ga seku. Njima pripomaže gradska press spin mašinerija sa naslovima tipa ''Roknite se, mi svejedno sečemo.''

Treći su ovi što putuju minimum sat ipo od Ustaničke do Bloka 45. Oni su, kapiram, stand-up komičari sa ozbiljnom facom i testiraju koliko mogu da lupe i ostanu čitavi.
 
Pogledao sam tribinu na kojoj je govorio Maletin ali nikako nisam razumeo zasto obican tramvaj i to novi CAF smatraju LRT-om. Mislim da pravi teski metro i ako jos uvek nema govora o njemu ne iskljucuje tramvaj u bulevaru mada mozemo uvek diskutovati i o tome
 
Pa ne, iz svih diskusija o metrou se automatski isključuje činjenica da će postojati nadzemni ili dopunski prevoz. Aj što to ovde rade oni koji su laici i koji kad odu u Pariz, London... od svih gradskih tokova i vide samo metro, ali koji antrak tera ove što se potpisuju profdrmring-ovima da štancuju takve besmislice je prilična dilema.
 
upravo to,

malo mi je kontraditkorna prica da zele da se saobracaj racionalizuje a ne bi ostavili tramvaj najobicniji koji oni zovu LRT iz ne znam kog razloga cak su i render CAF-a prikazali. Ako zele racionalizaciju onda bojle da se zalazu naravno za pravi metro ali i za tramvaj i smanjenje saobracajnih traka za automobile i povecanje zelenih povrsina i trotoara. To bi onda bilo vracanje ulica gradjanima i briga o zelenilu dok mi je ovo u osnovi jasno ali lose sroceno
 
probudiše me, skidaju žuto-crne stubiće ispod prozora. za ovo smo se borili, ali... ja bih da spavam još malo
squidwardt.gif
 
Rekonstrukcija Bulevara mozda najbolje pokazuje koliko smo daleko od bilo kakvog metroa, ne verujem da ga danas rekonstruisu da bi opet radili isto za dve-tri godine.
 
Потпуно си у праву. Прави метро је неостварљив, а једино што се евентуално може десити у наредних 10 година то је глупави белам.
 
Fotografisu neke cike platane po bulevaru i vec je skinuta leva kontaktna mreza za tramvaje.Hit dana je oko dvadesetak ljudi koji stoje na stanici kod orasca i cekaju tramvaj bez obzira sto su natpisi da tu ne staje vise prevoz izlepljene svuda oko njih. :lool:
 
^ to je redovno tako kad ne idu tramvaji. dešavalo se da i posle mesec dana od uvođenja buseva ekipa stoji i uredno čeka :rolleyes:

nego, danas sam video jednog sa sivom kapicom kako fotka izvađene stubiće. je l to neki beobuildovac :)
 
Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra »

15. Februar. 2010 | 16:15, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Jedna od najvećih rekonstrukcija u Beogradu ove godine biće obnavljanje tramvajske dvokolosečne pruge i kontaktne mreže, kolovoza, trotoara i infrastrukture u Bulevaru kralja Aleksandra, na deonici od Vukovog spomenika do ulice Gospodara Vučića.


Glavni radovi na projektu sadrže rekonstrukciju dvokolosečne tramvajske pruge i kontaktne mreže od Vukovog spomenika do Gospodara Vučića, dužine 2.500 metara, rekonstrukciju kolovoza i trotoara, radove na odvodnjavanju kolovoza i tramvajske pruge, obnavljanje saobraćajne signalizacije i opreme, osvetljenje, izmeštanje i zaštita elektroenergetske i telekomunikacione mreže i kablovske kanalizacije, te zaštitu postojećeg toplovoda i radove katodne zaštite. Pored svega ovoga, komunalna preduzeća („Beogradske elektrane", „Beogradski vodovod i kanalizacija", „Zelenilo - Beograd", „Telekom Srbije" i „Elektrodistribucija Beograd") izvodiće radove na svojim instalacijama i o svom trošku. Biće zamenjeno oko 4.300 metara vodovodnih cevi i više od 200 priključaka na vodovod, zatim biće urađeno 2.700 metara magistralnog toplovoda, 900 metara priključaka na toplovod i drugo. Komunalna preduzeća uskladila su dinamiku izvođenja radova sa dinamikom izvođača radova na ovom projektu, kako ne bi došlo do kašnjenja radova.

Rekonstruisani poprečni profil ulice sastojaće se od tramvajske baštice širine 7,5 metara, locirane u sredini saobraćajnice, obostranih kolovoznih traka širine 6,5 metara (dve saobraćajne trake po smeru), obostranih trotoara promenljive širine minimum tri metra i u delu saobraćajnice parking mesta (koso i podužno parkiranje) duž spoljne ivice kolovoza.

Izvođač radova počeo je sa demontažom stubova kontaktne mreže, uklanjanjem stubića, geodetskim snimanjima i drugim pripremnim radovima. Nakon uklanjanja trulih stabala, svoje radove započeće i druga komunalna preduzeća: rušenje koloseka i trotoara, iskop i odvoz materijala, izgradnja novog toplovoda, izgradnja novog vodovoda, izgradnja nove kanalizacione mreže, izgradnja TT kanalizacije, osvetljenja ulice, izgradnja trotoara, parkinga, sadnih mesta i jedne kolovozne trake. Kada desna strana ulice bude potpuno završena prelazi se na levu stranu gde se izvode isti radovi kao i na desnoj. Po završenim radovima na levoj strani prelazi se na radove na izgradnji tramvajske pruge, kontaktne mreže, osvetljenja, kanalizacije, stajališta u središnjem delu ulice. Poprečne ulice biće zatvarane pojedinačno da bi radovi što manje ometali saobraćaj.

Radovi su planirani na ovaj način da bi se obezbedio što bolji protok saobraćaja jer je potrebno voditi računa o komforu građana. Učešće u izvođenju projekta uzeli su Sekretarijat za saobraćaj, opštine Zvezdara i Vračar, Sekretarijat za komunalne i stambene poslove, Direkcija za puteve, Direkcija za javni gradski prevoz i drugi.

Sa poslednjim prolaskom tramvaja posle ponoći u noći između 12. i 13. februara GSP je isključio struju u kontaktnoj mreži. Tramvaji 5, 6 i 14 ukinuti su, a na relaciji Ustanička (tramvajska okretnica) - Vukov spomenik uvedena je autobuska linija pod oznakom 6A. Na ovoj liniji radnim danima putnike prevozi 12, a vikendom deset autobusa. Izlazno-polazno stajalište za autobus 6A nalazi se u ulici Kraljice Marije u terminusu sa linijama 27L i 32. Stajalište tramvaja kod Vukovog spomenika „Orašac" ukinuto je. Tramvajska linija 7 saobraća na realaciji Omladinski stadion - Blok 45, dok tramvaji sa oznakom 10 putnike prevoze preko Vukovog spomenika, trasom Beogradska - Bulevar kralja Aleksandra - Ruzveltova - Kraljice Marije - 27. marta i dalje redovnim putem.

Imajući na umu da je ovaj prostor zoniran, karte za povlašćeno parkiranje mogu da se koriste u okolnim ulicama. Oni koji imaju sopstvene garaže, a zbog radova neće biti u mogućnosti da ih koriste, mogu uz ličnu kartu i saobraćajnu dozvolu da obezbede povlašćene karte za parkiranje u JKP „Parking servis" u ulici Starine Novaka 22. Takođe, mole se svi oni koji imaju postavljene reklamne panoe da ih uklone kako ne bi bili oštećeni tokom radova i da ne bi ometali radove.

Automobilski saobraćaj odvijaće se u početku neometano, kako u bulevaru tako i u poprečnim ulicama i sve raskrsnice će biti u funkciji. O svim daljim koracima rekonstrukcije javnost će biti blagovremeno obaveštavana, a za sve bliže informacije građani se mogu obratiti „Beokom servisu" na brojeve telefona 0800-110-011 ili 3090-007.

Naravno drvece nisu ni pomenuli.

ZAKAZAĆU SEDNICU ODBORA, TRAŽIMO REŠENJE ZA PROBLEM SEČE PLATANA
Čedomir Jovanović, predsednik Odbora za zaštitu životne sredine Skupštine Srbije | 15.02.2010.


http://www.ldp.rs/zakazacu-sednicu-...e-za-problem-sece-platana.84.html?newsId=2649
 
vucko":2bntm668 je napisao(la):
... Nakon uklanjanja trulih stabala, svoje radove započeće i druga komunalna preduzeća: rušenje koloseka i trotoara, iskop i odvoz materijala, izgradnja novog toplovoda...

Naravno drvece nisu ni pomenuli.
Kako nisu kada jesu.
 
Vrh