Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Ako samo revitalizuju Beovoz biće to ogroman napredak...a kamo li da naprave Metro .za ovo vreme koje ĐIlas kaže do 2013,moguće je napraviti pola Metro linije oko 8km i 6-7 stanica a možda i više ako ga radi neke renomirana firma,pa ako povežu tako dve obale ,sigurno će se smanjiti opterćenje Gazele i B.Mosta,naravno uz završenu obilaznicu,izmeštenu carinarnicu videće se napredak..važno je da se ne stoji i da se svaka godina maksimalno iskoristi za razvoj infrastrukture.
 
Ajde samo da objasnimo, sad se samo prebacuju šine (1m širine) u sredinu, nikakav lrt se ovom rekonstrukcijom ne realizuje kao što deda Jovin plaši narod po medijima.
 
Богами, ја сам прилично наплашен. Да ли то значи када крену у изградњу ЛРТ да ће поново чупати шине и додавати трећу?
 
Znam da se ti plašiš Belama, ali ajde makar eto za tu stvar veruj da se neće ostvariti. Sve je isto samo na sredini #tramvaj.
 
'Ајде да ти верујем, надам се да имаш поуздану инсајдерску информацију, мада, не знам да ли би тек тако везивали мост преко Аде за белам...
 
shmeksi":2kdxue3p je napisao(la):
Znam da se ti plašiš Belama, ali ajde makar eto za tu stvar veruj da se neće ostvariti. Sve je isto samo na sredini #tramvaj.
Tesko je ista verovatima ovima,jedno kazu,drugo misle a trece rade kao sto vidimo po svim infrastrukturnim objektima.

Bas je lepo sto je Mrka dobio takmaca sto se tice farbanja sirokih narodnih masa
 
Почиње реконструкција Булевара краља Александра

Реконструкција трамвајског колосека у Булевару краља Александра почеће у суботу, 13. фебруара. То значи да ће трамвајски превоз у горњем делу булевара бити обустављен.

У првим данима реконструкције радиће се геодетска мерења, испитивање стања на терену, уклањање контактне мреже, киоска, стубића и орезивање болесних стабала платана, од Вуковог споменика ка пијаци Ђерам.

Дуж овог дела улице биће обновљена комплетна инфраструктура, а у радовима ће, поред градских комуналних предузећа – „Водовода и канализације”, „Београдских електрана” и „Зеленила”, учествовати и „Електродистрибуција Београд” и „Телеком”.

Моле се сви суграђани који своје аутомобиле паркирају са десне стране булевара да их до петка у поноћ уклоне, како би радови могли несметано да се одвијају. Имајући у виду да је овај простор зониран, своје карте за повлашћено паркирање могу да користе у околним улицама.

Аутомобилски саобраћај одвијаће се у почетку неометано, како у булевару тако и у попречним улицама и све раскрснице ће бити у функцији. О свим даљим корацима реконструкције јавност ће бити благовремено обавештавана.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1377017

:bash:
 
kingmanowar":zelboyrs je napisao(la):
nbumbic":zelboyrs je napisao(la):
jovanovm":zelboyrs je napisao(la):
Širenje ulica za automobilski saobraćaj je čisto zamajavanje. Ulice treba sužavati, a metro graditi. Drugog rešenja apsolutno nema.
Ne šire se ulice samo za dodavanje automobilskog saobraćaja, niti to promovišem!
Može ulica da se širi, pa da se doda zeleni pojas i još sijaset sadržaja, setite se slike dijagonale u Barseloni!

Takođe, problem Zvezdare postaje to što nema dovoljno zelenila odnosno gubi ga usled izgradnje.
Da bi imali zelenila treba prostor, a ne znam gde bi ga našli ako bi uradili kako ti predlažeš i suzili ulice jer će metro sve da reši

Drugo London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!

Uvek me plaši to što Beograđani misle da će Metro da reši probleme.
Neće gužve će ostati!

Da se razumemo imam auto, ali po gradu koristim GSP, slična priča kao Nikola32, i želim da se napravi funkcionalni GSP.
Jednostavno smatram da je mnogo praktičnije koristi GSP
Ali uvek će biti ljudi koji će koristiti svoje automobile. recimo kao moj komšija koji svak dan ide uporno na posao u centar grada i kuka kako nema parkinga, njega ni metro neće izvaditi iz auta! (ko ni sliče njemu u Londonu, Parizu itd.)
B
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!! Oni imaju guzve u saobracaju, ali je zato tu metro koji besprekorno funkcionise i apsolutno nema potrebe da se izivljavas da kolima ides u centar.Ja sam bio smesten na periferiji Pariza (20km od centra) a u centru si za 15min.Metro se nikad ne ceka duze od 4 minuta, a karta kosta 1.10e.
Prema tome metro bi i te kako resio problem saobracaja u Beogradu, a one uporne koji oce kolima u centar, lepo naplatis ulazak u isti pa nek se vozika po centru ako mu se isplati.
Hm pa ne znam po čemu si zaključio da nisam bio u Parizu ili Londonu.
Da li je ovo što sam rekao netačno?

London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!

Da li grešim ako kažem da treba više zelenila i da za to treba prostor?
Možda zato smatraš da lupam gluposti?

Ili možda što na problem zagušenja saobraćaja sa automobilima gledam malo šire od onog "ja koristim gradski, pa neka i svi drugi to rade" (Da se razumemo ja po gradu isključivo koristim GSP)

Metro ne može da obezbedi brzi prolazak vozila Hitne pomoći, vatrogasaca i ostalih hitnih službi kad na ulicama imaš zagušen saobraćaj.

Kako će metro to da reši ako gužve ostanu, a ostaće?

Znaš li da su zbog uskih ulica mnogi soliteri nedostupni za kamione vatrogasnih službi čak i kada nema gužve?
Takođe, postoje čitava naselja u kojima vatrogasne službe nemaju adekvatan pristup (npr. u Malom M.Lugu čak ni vozila hitne pomoći nemaju dobar pristup) Soliteri i zgrade između Vranjanske i Bulevara nemaju adekvatan pristup za vatrogasne službe i kako će metro to da reši ako se ulice ne prošire?
Da li će žitelje tih solitera u požaru spasi to što će metrom za 15min. da stignu do centra iako veliki vatrogasni kamion sa merdevinama ne može do stigne do njihove zgrade i 12 sprata?

Iskreno, ne shvatam šta ima loše u tome da postoji neki minimum za širinu ulice koji omogućava pristup hitnim službama. Šta više smatram i da je to neophodno.

Što se tiče rešavanja gužve naplatom ulaza u centar vozačima.
Pa u Londonu to nije rešilo problem gužvi. Možda opet lupam gluposti.

kingmanowa prosvetli me u čemu grešim.

Izvinjavam se što smatram da metro nije rešenje za sve probleme.
Takođe se izvinjavam što mislim da treba da postoji neki odnos broja stanovnika, zelenih površina i drugih sadržaja te da je izuzetno važno omogućiti hitnim službama da imaju adekvatan pristup svim delovima grada, a da metro to ne može da reši ako su ulice uske.

Sledeće bez bilo kakve ironije. Izvinjavam se na delimično svađalačkom načinu izražavanja. Molim te odgovori argumentima, a ne vređanjima i nagađanjima o nečijem životu tipa

kingmanowa ":zelboyrs je napisao(la):
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!!
 
@nbumbic

Pusti cara da se svadja sam sa sobom, ovako gubiš vreme i živce. Šteta što je @kingmanowar bio mali kad su na RTS prikazivali edukacione reklame o toleranciji. Ako neko iz RTS ovo čita, mogli bi da repriziraju iste
 
Wile E. Coyote":2ayqvgy0 je napisao(la):
'Ајде да ти верујем, надам се да имаш поуздану инсајдерску информацију, мада, не знам да ли би тек тако везивали мост преко Аде за белам...
Ajde ne drami, LRT i Metro koriste praktično istu infrastrukturu, odnosno i metro i belam vozila se teraju preko 1,4m šina.... To da li se koristi pantograf ili 3ća šina je svejedno. Imaš gomilu metro-sistema koji koriste pantografe...
 
Steva":2po9c2xf je napisao(la):
Wile E. Coyote":2po9c2xf je napisao(la):
'Ајде да ти верујем, надам се да имаш поуздану инсајдерску информацију, мада, не знам да ли би тек тако везивали мост преко Аде за белам...
Ajde ne drami, LRT i Metro koriste praktično istu infrastrukturu, odnosno i metro i belam vozila se teraju preko 1,4m šina.... To da li se koristi pantograf ili 3ća šina je svejedno. Imaš gomilu metro-sistema koji koriste pantografe...
Да, нарочито ако пусте ЛРТ булеваром заједно са трамвајем, па као да не знаш како је предвиђено по ГУП-у.
 
Wile E. Coyote":3qas0jhv je napisao(la):
Steva":3qas0jhv je napisao(la):
Wile E. Coyote":3qas0jhv je napisao(la):
'Ајде да ти верујем, надам се да имаш поуздану инсајдерску информацију, мада, не знам да ли би тек тако везивали мост преко Аде за белам...
Ajde ne drami, LRT i Metro koriste praktično istu infrastrukturu, odnosno i metro i belam vozila se teraju preko 1,4m šina.... To da li se koristi pantograf ili 3ća šina je svejedno. Imaš gomilu metro-sistema koji koriste pantografe...
Да, нарочито ако пусте ЛРТ булеваром заједно са трамвајем, па као да не знаш како је предвиђено по ГУП-у.
GUP nije sveta krava, uvek može da se promeni ;)
 
Pa jedino što ne ide u prilog Lrt u Bulevaru je nedavna izjava Đilasa ,da "Ineco radi novi projekat za potpuno nezavisnu trasu Metroa",e to se ne uklapa u bilo kakvo vucaranje Lrt Bulevarom po površini tj.deobom tramvajske trase. :kafa:
 
Steva":34i4bsot je napisao(la):
GUP nije sveta krava, uvek može da se promeni ;)
Знам. Такође знам да су оставили простор за шине на мосту преко Аде.
2012":34i4bsot je napisao(la):
Pa jedino što ne ide u prilog Lrt u Bulevaru je nedavna izjava Đilasa ,da "Ineco radi novi projekat za potpuno nezavisnu trasu Metroa",e to se ne uklapa u bilo kakvo vucaranje Lrt Bulevarom po površini tj.deobom tramvajske trase. :kafa:
Дај Боже...
 
Jeste ali to što kažu potpuno nezavisna trasa, ne znači i visokokapacitna,tako da nam i za to predstoji borba! :kafa:
 
danas je vec natovaren na kamion i odnesen kiosk na uglu Jagiceve (kod Bolonje). Kiosk kod poslasticarnice Bombaj upravo sada skidaju sa elektricne mreze i bice odnesen ili danas poslepodne ili sutra ujutru. Za sutra je planiran kiosk preko puta raskrsnice Batutove i Bulevara...

Dok ovi iz eps-a rovare nesto kod cvetka po travnjacima
 
SUTRA ZAPOČINJE REKONSTRUKCIJA BULEVARA
Sklanjaju kioske pa podižu šine

G.SVILAR | 12. 02. 2010. - 08:54h | Foto: Z. Raš | Komentara: 2
Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra počinje sutra kada će ujedno biti ukinut tramvajski saobraćaj od Vukovog spomenika do Ustaničke ulice. U prvim danima rekonstrukcije radiće se geodetska merenja, ispitivanje stanja na terenu, uklanjanje tramvajske mreže, kioska, stubića i orezivanje bolesnih stabala platana.

Pripremni radovi odnose se na deo Bulevara, od Vukovog spomenika ka pijaci Đeram. Duž ovog dela ulice biće obnovljena kompletna infrastruktura. Radovi na deonici dugoj oko 2,5 kilometara veoma su obimni, a procene su da će trajati najmanje šest meseci. Osim gradskih komunalnih preduzeća „Vodovoda i kanalizacije”, „Beogradskih elektrana” i „Zelenila”, u rekonstrukciji će učestvovati „Elektrodistribucija Beo grad” i „Telekom”, koji treba da zamene deo svoje infrastrukture kako se Bulevar ne bi više puta raskopavao nakon radova.
- Pored obnavljanja tramvajskih šina i kontaktne mreže, predviđena je izgradnja toplovoda, te kompletno obnavljanje vodovodnih, kanalizacionih i drugih instalacija. Šine će duž čitave ulice biti izmeštene u sredinu i biće kompatibilne za "laku železnicu", a gde god ima mogućnosti urediće se i posebno odvojiti parking prostor. Bulevar će dobiti i nov kolovoz i trotoare, a predviđeno je i da se staro i bolesno drveće zameni novim sadnicama - rekao je Radovan Drča, zamenik direktora Agencije za investicije.
U prvim danima rekonstrukcije neće biti zatvaranja saobraćajnih traka.
- Automobilski saobraćaj odvijaće se u početku neometano, kako na Bulevaru tako i u poprečnim ulicama. Sve raskrsnice će biti u funkciji - kažu u gradskoj upravi.
Iz gradske uprave apeluju na vozače koji svoje automobile parkiraju sa desne strane Bulevara da ih uklone najkasnije do ponoći. Imajući u vidu da je ovaj prostor zoniran, svoje karte za povlašćeno parkiranje moći će da koriste u okolnim ulicama. Izvođač radova “Balkan Gradnja” ima rok od šest meseci da rekonstrukciju privede kraju. Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra deo je Projekta obnove Beograda, koji se realizuje od 2005. godine i podrazumeva obnovu 33 kilometra tramvajskih deonica u čitavom gradu.

Tribina protiv seče drvoreda
Tribina “Lice grada”, na kojoj će biti izneseni razlozi zbog čega ne bi trebalo seći platane u Bulevaru kralja Aleksandra, održaće se danas sa početkom u 12 časova u zadužbini Ilije M. Kolarca. Tribinu organizuje Akademija arhitekture.
- Sečom bi se narušila ambijentalna celina Bulevara. Ako se i zasadi novo drvo, to nije isto kao kada imate neko koje je staro 25 godina. Na delu Bulevara od Cvetkove pijace do Ulice Milana Rakića, nema trulih platana, pa čemu onda sečenje? – pita se Miloš Živković iz udruženja građana „Sačuvajmo platane“, koje takođe daje podršku tribini.
U „Gradskom zelenilu“ kažu da će učiniti sve da sačuvaju što veći broj platana u Bulevaru kralja Aleksandra. D. M.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/176394/Sklanjaju-kioske-pa--podizu-sine-
 
nbumbic":aauawfg9 je napisao(la):
kingmanowar":aauawfg9 je napisao(la):
nbumbic":aauawfg9 je napisao(la):
Ne šire se ulice samo za dodavanje automobilskog saobraćaja, niti to promovišem!
Može ulica da se širi, pa da se doda zeleni pojas i još sijaset sadržaja, setite se slike dijagonale u Barseloni!

Takođe, problem Zvezdare postaje to što nema dovoljno zelenila odnosno gubi ga usled izgradnje.
Da bi imali zelenila treba prostor, a ne znam gde bi ga našli ako bi uradili kako ti predlažeš i suzili ulice jer će metro sve da reši

Drugo London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!

Uvek me plaši to što Beograđani misle da će Metro da reši probleme.
Neće gužve će ostati!

Da se razumemo imam auto, ali po gradu koristim GSP, slična priča kao Nikola32, i želim da se napravi funkcionalni GSP.
Jednostavno smatram da je mnogo praktičnije koristi GSP
Ali uvek će biti ljudi koji će koristiti svoje automobile. recimo kao moj komšija koji svak dan ide uporno na posao u centar grada i kuka kako nema parkinga, njega ni metro neće izvaditi iz auta! (ko ni sliče njemu u Londonu, Parizu itd.)
B
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!! Oni imaju guzve u saobracaju, ali je zato tu metro koji besprekorno funkcionise i apsolutno nema potrebe da se izivljavas da kolima ides u centar.Ja sam bio smesten na periferiji Pariza (20km od centra) a u centru si za 15min.Metro se nikad ne ceka duze od 4 minuta, a karta kosta 1.10e.
Prema tome metro bi i te kako resio problem saobracaja u Beogradu, a one uporne koji oce kolima u centar, lepo naplatis ulazak u isti pa nek se vozika po centru ako mu se isplati.
Hm pa ne znam po čemu si zaključio da nisam bio u Parizu ili Londonu.
Da li je ovo što sam rekao netačno?

London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!

Da li grešim ako kažem da treba više zelenila i da za to treba prostor?
Možda zato smatraš da lupam gluposti?

Ili možda što na problem zagušenja saobraćaja sa automobilima gledam malo šire od onog "ja koristim gradski, pa neka i svi drugi to rade" (Da se razumemo ja po gradu isključivo koristim GSP)

Metro ne može da obezbedi brzi prolazak vozila Hitne pomoći, vatrogasaca i ostalih hitnih službi kad na ulicama imaš zagušen saobraćaj.

Kako će metro to da reši ako gužve ostanu, a ostaće?

Znaš li da su zbog uskih ulica mnogi soliteri nedostupni za kamione vatrogasnih službi čak i kada nema gužve?
Takođe, postoje čitava naselja u kojima vatrogasne službe nemaju adekvatan pristup (npr. u Malom M.Lugu čak ni vozila hitne pomoći nemaju dobar pristup) Soliteri i zgrade između Vranjanske i Bulevara nemaju adekvatan pristup za vatrogasne službe i kako će metro to da reši ako se ulice ne prošire?
Da li će žitelje tih solitera u požaru spasi to što će metrom za 15min. da stignu do centra iako veliki vatrogasni kamion sa merdevinama ne može do stigne do njihove zgrade i 12 sprata?

Iskreno, ne shvatam šta ima loše u tome da postoji neki minimum za širinu ulice koji omogućava pristup hitnim službama. Šta više smatram i da je to neophodno.

Što se tiče rešavanja gužve naplatom ulaza u centar vozačima.
Pa u Londonu to nije rešilo problem gužvi. Možda opet lupam gluposti.

kingmanowa prosvetli me u čemu grešim.

Izvinjavam se što smatram da metro nije rešenje za sve probleme.
Takođe se izvinjavam što mislim da treba da postoji neki odnos broja stanovnika, zelenih površina i drugih sadržaja te da je izuzetno važno omogućiti hitnim službama da imaju adekvatan pristup svim delovima grada, a da metro to ne može da reši ako su ulice uske.

Sledeće bez bilo kakve ironije. Izvinjavam se na delimično svađalačkom načinu izražavanja. Molim te odgovori argumentima, a ne vređanjima i nagađanjima o nečijem životu tipa

kingmanowa ":aauawfg9 je napisao(la):
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!!
Prijatelju, ja sam se samo osvrnuo na cinjenicu da u Parizu mozes da stignes u bilo koji kraj grada za najvise pola sata, jer metro funkcionice besprekorno, a da ne pominjem razliku u velicini gradova.

Uzmi primer za Beograd: Meni sa Zvezdare do Novog Beograda, ukoliko idem sedmicom, treba u najboljem slucaju 1:30h !!!! E sad mi objasni zbog cega bih ja koristio gsp? Da se vucem do tamo? Ne hvala, sescu u auto i za najvise pola sata sam tamo. A takva razdaljina metroom se prelazi za 15min. E kad tako bude bilo 80% ljudi nece imati potrebu za koriscenjem automobila za odlazak na posao itd.

Drugo: Znas li da su Pariz i Londom najpoznatije svetske metropole u koje dolaze ljudi iz celog sveta? U njima najmanje zive francuzi tj britanci!! Kad Beograd bude bio takva metropola e onda ce i u njemu biti guzve u saobracaju bez obzira na metro!! A sve dok mi ne nude alternativu prevoza od tacke A do tacke B za najvise pola sata, ja sam kao i 90% Beogradjana primoran da koristim auto.

Trece: Sve ovo sto sam rekao, licno sam i doziveo sto nisam stekao utisak kod tebe.Ako si bio u Parizu znao bi da tamo metro besprekorno funkcionise.I ne samo metro vec i regionalni vozovi ROR i drugi koji takodje dovoze u centar Pariza!!!

U svakom slucaju moja zamerka je bila na konto toga da metro nece resiti guzve i nerviranja po prevozu a evidentno je da hoce.


@nikola 32

Decko ja ne zelim da se svadjam nego da ukazem na cinjenicu da covek ne prica istinu u vezi metroa u Parizu.
A za ovo da sam bio mali kad su pustali te raklame, imas pivo od mene!!!! Mislim voleo bi da sam bio mali, al ipak imam malo vise godina :)
 
7icom do NBGD 1h30? I to u najboljem slučaju?? Meni to zvuči malo neverovatno, jel sam sedmicom lično sa vrha konjarnika stizao do blokova u najgorem slučaju za 50 minuta najviše.
 
Otprilike sat vremena,moj ortak kada ide u blok 70 ide 7micom od ustanicke do batutove pa dole na 77 u dimitrijali pa do usca pa tamo ponovo na tramvaj i stigne 15minuta ranije.Stoji da je tramvaj spor al sta ces.
 
Steva":1sijqnlg je napisao(la):
7icom do NBGD 1h30? I to u najboljem slučaju?? Meni to zvuči malo neverovatno, jel sam sedmicom lično sa vrha konjarnika stizao do blokova u najgorem slučaju za 50 minuta najviše.
Nazalost jeste neverovatno. U spicu cak i vise treba, jer su sine katastrofa od cvetka do vuka, da ne pominjem da bulevar od Ustanicke do kKneza Milosa ima 30-ak semafora, zatim guzva oko zel. stanice, sve do buvljaka, pa tek onda moze malo da ga spici majstor do 45-og bloka.

Ajd sad lepo reci koliko treba 17-icom do nbg :)
Do Sava centra treba oko 20-ak min al posle moras da presedas na 95, mada je to bolja solucija!!!Brze se stigne, al nije ni to resenje.
 
Vrh