kingmanowar":aauawfg9 je napisao(la):
nbumbic":aauawfg9 je napisao(la):
Ne šire se ulice samo za dodavanje automobilskog saobraćaja, niti to promovišem!
Može ulica da se širi, pa da se doda zeleni pojas i još sijaset sadržaja, setite se slike dijagonale u Barseloni!
Takođe, problem Zvezdare postaje to što nema dovoljno zelenila odnosno gubi ga usled izgradnje.
Da bi imali zelenila treba prostor, a ne znam gde bi ga našli ako bi uradili kako ti predlažeš i suzili ulice jer će metro sve da reši
Drugo London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!
Uvek me plaši to što Beograđani misle da će Metro da reši probleme.
Neće gužve će ostati!
Da se razumemo imam auto, ali po gradu koristim GSP, slična priča kao Nikola32, i želim da se napravi funkcionalni GSP.
Jednostavno smatram da je mnogo praktičnije koristi GSP
Ali uvek će biti ljudi koji će koristiti svoje automobile. recimo kao moj komšija koji svak dan ide uporno na posao u centar grada i kuka kako nema parkinga, njega ni metro neće izvaditi iz auta! (ko ni sliče njemu u Londonu, Parizu itd.)
B
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!! Oni imaju guzve u saobracaju, ali je zato tu metro koji besprekorno funkcionise i apsolutno nema potrebe da se izivljavas da kolima ides u centar.Ja sam bio smesten na periferiji Pariza (20km od centra) a u centru si za 15min.Metro se nikad ne ceka duze od 4 minuta, a karta kosta 1.10e.
Prema tome metro bi i te kako resio problem saobracaja u Beogradu, a one uporne koji oce kolima u centar, lepo naplatis ulazak u isti pa nek se vozika po centru ako mu se isplati.
Hm pa ne znam po čemu si zaključio da nisam bio u Parizu ili Londonu.
Da li je ovo što sam rekao netačno?
London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!
Da li grešim ako kažem da treba više zelenila i da za to treba prostor?
Možda zato smatraš da lupam gluposti?
Ili možda što na problem zagušenja saobraćaja sa automobilima gledam malo šire od onog "ja koristim gradski, pa neka i svi drugi to rade" (Da se razumemo ja po gradu isključivo koristim GSP)
Metro ne može da obezbedi brzi prolazak vozila Hitne pomoći, vatrogasaca i ostalih hitnih službi kad na ulicama imaš zagušen saobraćaj.
Kako će metro to da reši ako gužve ostanu, a ostaće?
Znaš li da su zbog uskih ulica mnogi soliteri nedostupni za kamione vatrogasnih službi čak i kada nema gužve?
Takođe, postoje čitava naselja u kojima vatrogasne službe nemaju adekvatan pristup (npr. u Malom M.Lugu čak ni vozila hitne pomoći nemaju dobar pristup) Soliteri i zgrade između Vranjanske i Bulevara nemaju adekvatan pristup za vatrogasne službe i kako će metro to da reši ako se ulice ne prošire?
Da li će žitelje tih solitera u požaru spasi to što će metrom za 15min. da stignu do centra iako veliki vatrogasni kamion sa merdevinama ne može do stigne do njihove zgrade i 12 sprata?
Iskreno, ne shvatam šta ima loše u tome da postoji neki minimum za širinu ulice koji omogućava pristup hitnim službama. Šta više smatram i da je to neophodno.
Što se tiče rešavanja gužve naplatom ulaza u centar vozačima.
Pa u Londonu to nije rešilo problem gužvi. Možda opet lupam gluposti.
kingmanowa prosvetli me u čemu grešim.
Izvinjavam se što smatram da metro nije rešenje za sve probleme.
Takođe se izvinjavam što mislim da treba da postoji neki odnos broja stanovnika, zelenih površina i drugih sadržaja te da je izuzetno važno omogućiti hitnim službama da imaju adekvatan pristup svim delovima grada, a da metro to ne može da reši ako su ulice uske.
Sledeće bez bilo kakve ironije. Izvinjavam se na delimično svađalačkom načinu izražavanja. Molim te odgovori argumentima, a ne vređanjima i nagađanjima o nečijem životu tipa
kingmanowa ":aauawfg9 je napisao(la):
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!!