Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Pardon,promaklo mi je.Ako seku trula stabla onda bi trebalo da ih iseku 30 % a ne 100.
 
Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
 
Nova stvar je sto je glavni u zelenilu Draskic,rekao da ce jos drvoreda po gradu seci.Sad rezmisljam koje mesto jos nisu unakazili...
 
Михаило":20v443q7 je napisao(la):
Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...
 
Wile E. Coyote":ddgi5c24 je napisao(la):
Михаило":ddgi5c24 je napisao(la):
Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...
Pa ne baš, mogli su da naprave tunele kojim bi jednog dana mogao da prođe metro. Metro od 3km nema baš puno smisla...
 
mali update: podelili su trotoar na dva dela onom narandžastom plastikom, duž šina stavili plastične znake za radove na putu, ispraznili dosta kioska, sad se skida bašta kafića leon... a kod orašca na stanici ljudi čekaju li čekaju :violina:
 
zaffa":12kp5x1m je napisao(la):
a kod orašca na stanici ljudi čekaju li čekaju :violina:
ok, jeste debilno što oni čekaju tu prevoz, ali je još debilnija osoba iz gradskog sekretarijata za saobraćaj koja nikako da utuvi u glavu da je to jedna od glavnih stanica na tom potezu i stalno kada se uvodio autobus u bulevar oni su maltretirali ljude da od pravnog pa sve gore do đerma nema nijedne stanice između. Mogli su da pokušaju da smisle neki drugačiji sistem koji bi kupio i ljude kod Orašca.
 
Obelezen je deo od djerma do opstine zvezdara dok je sa druge strane samo deo kod djerma.Stavljene su te ograde i bice seca sutra ako im dozvolimo. :bash:
 
shmeksi":eyx08t7y je napisao(la):
zaffa":eyx08t7y je napisao(la):
a kod orašca na stanici ljudi čekaju li čekaju :violina:
ok, jeste debilno što oni čekaju tu prevoz, ali je još debilnija osoba iz gradskog sekretarijata za saobraćaj koja nikako da utuvi u glavu da je to jedna od glavnih stanica na tom potezu i stalno kada se uvodio autobus u bulevar oni su maltretirali ljude da od pravnog pa sve gore do đerma nema nijedne stanice između. Mogli su da pokušaju da smisle neki drugačiji sistem koji bi kupio i ljude kod Orašca.
Ne slazem se uopste. Ponekad je bolno dokle tolerisemo ljudski debilizem. Zapravo, cesto nemamo granicu kada pljujemo po nadleznima (tu ne mislim iskljucivo na vlast, nego na bilo koga ko je u bilo kakvoj situaciji hijerarhijski na visem polozaju u odnosu na nas ili treba da nam pruzi neku uslugu), a pri tom prastamo vrhunsku lenjost naroda da se iscima u verzi sa bilo cim sto nema veze sa "jedi-radi-spavaj" rutinom (to je ona logika da nije kr**** onaj koji baca smece na ulicu, vec onaj koji ne cisti za njim). Dakle, da ne idem u prevelike digresije, vratrimo se konkretno na stanicu Orasac - ako je vec cela oblepljena obavestenjima da tramvaji ne idu i da ide autobus cija je pocetna stanica udaljena cirka 5 minuta hoda (ili uz Bulevar, ili prostim prelaskom ulice i laganom setnjom kroz park Cirila i Metodija do pocetne stanice u Ulice kraljice Marije), onda nemam sta drugo da kazem nego da je stajanje ljudi na datoj stanici u najmanju ruku komicno.

I da, nije istina da od Pravnog do Djerma nema nijedne stanice. Tramvaji promenjenom trasom (2, 10, 7L) idu do Vukovog spomenika. Prva stanica autobusa 6A je na samom kraju Ulice kraljice Marije (prekoputa "Tramvaja", ex "Zagubice"). Cak i da to nekom promakne, prva naredna stanica nije kod Djerma, vec kod picerije "Orao", tj, prekoputa opstine Zvezdara.
 
shmeksi":bw5s7njk je napisao(la):
ok, jeste debilno što oni čekaju tu prevoz, ali je još debilnija osoba iz gradskog sekretarijata za saobraćaj koja nikako da utuvi u glavu da je to jedna od glavnih stanica na tom potezu i stalno kada se uvodio autobus u bulevar oni su maltretirali ljude da od pravnog pa sve gore do đerma nema nijedne stanice između. Mogli su da pokušaju da smisle neki drugačiji sistem koji bi kupio i ljude kod Orašca.
čekaj, pa početna stanica autobusa je dole kod parka, što je super veza onima koji dođu npr 7icom do vuka, a i 150m je daleko od te stanice kod orašca. dalje, đeram nije prva sledeća stanica - postoji još jedna malo iznad orla. mislim da je neizvodljivo da bus kupi ljude kod orašca jer bi nepotrebno morao da napravi neki ogroman krug da bi se okrenuo.

mislim da postoje 2 stvari koje utiču na to da ljudi i dalje tamo čekaju iako je obaveštenje uredno zalepljeno na stanicu:

1. nisu zainteresovani / navikli da budu blagovremeno obavešteni od gsp-a ni o čemu pa ni ne obraćaju pažnju
2. na stajalište se lepe svakakvi oglasi i gluposti, od kojih se to gsp-ovo obaveštenje ni po čemu ne razlikuje - odštampano je na običnom parčetu papira zalepljenom selotejpom (koje može bilo ko da skine, što se doduše još nije desilo). tu je već problem što na stajalištima ne postoji neki poseban prostor za obaveštenja, mapu linija i sl. nego se sve seljački lepi na ono staklo, što je već povezano sa gsp-ovom nezainteresovanošću da poradi na komunikaciji sa putnicima

edit: homer je neke stvari već objasnio :)
 
nikada nisam imao neke preterano "zelene" ideje, ali platani ce mi stvarno nedostajati ako/kada ih poseku. par godina se druzim sa jednim cije krosnje samo sto mi ne udju kroz prozor, u sezoni je pun bubica, takav mu je karakter. :p elem,
niko me ne moze ubediti da su sva stabla od skupstine do vuka zdrava, a na dalje tj. na gore skoro sva bolesna i zrela za uklanjanje.
stoji da ne raspolazem sa dovoljno informacija, iako sam ispratio sva medijska izvestavanja o temi. verujem da je to drvece ( past tense ) pomagalo u ublazavanju svih otrova koje izbace auto-prolaznici. nikada nisam imao onaj osecaj pred astmaticnog napada, koji se moze doziveti kod sajma, z-stanice, donjem dorcolu.. itd...
 
@HJ

Ok, ima to logike, ali navika je navika, ali stoji da je mogla bolje da se obeleži stanica kod Orašca, a ne samo parčetom belog papira (npr. stavljanje one narandžaste trake oko stajališta, to bi već skrenulo ljudima pažnju).

p.s. ja tu kod orla već računam kao đeram :D
 
Михаило":q4m8yvm9 je napisao(la):
Wile E. Coyote":q4m8yvm9 je napisao(la):
Михаило":q4m8yvm9 je napisao(la):
Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...
Pa ne baš, mogli su da naprave tunele kojim bi jednog dana mogao da prođe metro. Metro od 3km nema baš puno smisla...
Ima smisla, bilo je vise gradova koji su otvarali i krace deonice, pa su je posle produzavali. Ali ovde, ukoliko bi na ovom potezu bio izgradjen metro, bi bio najveci problem gde sa depoom, tako da se slazem da je tramvaj mogao privremeno da bude u tunelu na tom delu, kao privremeno resenje.
 
Siniša":rvtbpjf0 je napisao(la):
Михаило":rvtbpjf0 je napisao(la):
Wile E. Coyote":rvtbpjf0 je napisao(la):
Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...
Pa ne baš, mogli su da naprave tunele kojim bi jednog dana mogao da prođe metro. Metro od 3km nema baš puno smisla...
Ima smisla, bilo je vise gradova koji su otvarali i krace deonice, pa su je posle produzavali. Ali ovde, ukoliko bi na ovom potezu bio izgradjen metro, bi bio najveci problem gde sa depoom, tako da se slazem da je tramvaj mogao privremeno da bude u tunelu na tom delu, kao privremeno resenje.
Ја се не слажем. Познати су ми статуси наших привремених решења.

Али да више не причамо ШББКББ, од тунела нема ништа (а била је згодна прилика).
 
shmeksi":1f8eoqjd je napisao(la):
@HJ

Ok, ima to logike, ali navika je navika, ali stoji da je mogla bolje da se obeleži stanica kod Orašca, a ne samo parčetom belog papira (npr. stavljanje one narandžaste trake oko stajališta, to bi već skrenulo ljudima pažnju).

p.s. ja tu kod orla već računam kao đeram :D
Slazem se sa Homerom. Koliko se vec unazad i preko kojih sve ne medija najavljuje velika obnova Bulevara. Pa cela Srbija, a i sire zna da se Bulevar rekonstruise.
Ti sto cekaju na pogresnim stanicama su ocigledno ljudi koji su ravnodusni prema svom gradu,i apsolutno mi ih nije zao.
A sto se tice obavestenja, mozda bi vama koji ste gspmrzci trebao po jedan bilbord pored svakog ukinutog stajalista koji sija kao novogodisnji vasar! Ni tad ne biste bili zadovoljni! Obavestenja postoje, treba ih samo procitati!

Inace, u Bulevaru je haos i kataklizma, eto zivi dokaz da su tramvaji mnogo bolje resenje od autobusa.
 
stf":1byf94z8 je napisao(la):
A sto se tice obavestenja, mozda bi vama koji ste gspmrzci trebao po jedan bilbord pored svakog ukinutog stajalista koji sija kao novogodisnji vasar! Ni tad ne biste bili zadovoljni! Obavestenja postoje, treba ih samo procitati!
dovoljno bi bilo da postoji neko mesto na stajalištu koje je na neki načina zaštićeno i na kome bi gsp mogao da ubaci sva potrebna obaveštenja, od mape linija, stanica, vremena dolazaka i sl do nekih tekućih tipa "stanica se ukida od tad tad", kao što je to slučaj u kojoj god hoćeš metropoli što je li beograd pretenduje da bude. ovako neko "duhovit" može iz zezanja da skine taj papir zalepljen selotejpom i obaveštenja ko da nikad nije ni bilo. o tome se radi
 
Ne tražim bilbord koji sija pored ukinutog stajališta, ali neka vrsta boljeg obeležavanja je mogla biti odrađena.

Evo da su meni dali da iskomuniciram sa stanovnicima bulevara i okolnih ulica kakve se promene očekuju napravio bih lepo negde oko 30.000 letaka (moja gruba procena o broju stanova/kuća oko zone radova) platio omladincima da to ubace u sandučiće nedelju dana pred početak radova, a tu bi detaljno bilo objašnjene faze radova kako bi ljudi tačno znali kada se zatvara koji deo ulice, zatim koja se stajališta ukidaju i kako funkcionišu nove linije, onda mogućnosti parkiranja, itd. Ovaj trošak je smešan kad se pogleda kolika je vrednost celog projekta (skoro 2 milijarde) i možda bi iznosio 0.05%, a dosta znači.

Problem je što ljudi gledaju samo svoju stranu priče i misle kao što je stf napisao da svi gledaju televiziju i/ili jure te informacije na internetu, istina je da nismo svi isti i da postoji jedna velika (da ne kažem najveća) grupa građana bulevara čije se znanje o rekonstrukciji svodi samo na to da znaju da je krenula, ali niko se nije potrudio da proba da sa njima iskomunicira kako najbezbolnije da prežive narednih nekoliko meseci.

Sve dok je mantra ljudi iz vlasti:

О свим даљим корацима реконструкције јавност ће бити благовремено обавештавана, а за све ближе информације грађани се могу обратити „Беоком сервису” на бројеве телефона 0800-110-011 или 3090-00
ne mogu biti zadovoljan kako me tretiraju jer ovakva vrsta komunikacije nije odgovarajuća životu u XXi veku.

Ne tražim nešto specijalno već samo jedan partnerski i korektan odnos vlasti prema građanima. :kafa:
 
Михаило":7q4n3xm8 je napisao(la):
Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
Nadam se da ce barem ove podzemne instalacije koje menjaju postaviti bocno uz ivice kolovoza ( ili ispod parkinga) tako da kad se ponovo bude radilo za metro moze da se radi lakse cut and cover.
A sto se centralnog drvoreda tice iznad plitkog tunela tesko da moze da raste drvece.
 
zaffa":2gi8n7j1 je napisao(la):
stf":2gi8n7j1 je napisao(la):
A sto se tice obavestenja, mozda bi vama koji ste gspmrzci trebao po jedan bilbord pored svakog ukinutog stajalista koji sija kao novogodisnji vasar! Ni tad ne biste bili zadovoljni! Obavestenja postoje, treba ih samo procitati!
dovoljno bi bilo da postoji neko mesto na stajalištu koje je na neki načina zaštićeno i na kome bi gsp mogao da ubaci sva potrebna obaveštenja, od mape linija, stanica, vremena dolazaka i sl do nekih tekućih tipa "stanica se ukida od tad tad", kao što je to slučaj u kojoj god hoćeš metropoli što je li beograd pretenduje da bude. ovako neko "duhovit" može iz zezanja da skine taj papir zalepljen selotejpom i obaveštenja ko da nikad nije ni bilo. o tome se radi
Tacno je da su trebali da bolje obeleze ukinuta stajalista, npr. uvesti standard o obelezavanju ukinutih stajalista u ja bih predlozio ovako:
reklama se skida, stavlja se beo papir, a preko njega dijagonalno crvenom bojom da pise ``stajaliste ukinuto`` po istom fazonu kao kada na pasos lupe pecat ``nevazeci``.
Ali i dalje smatram da nije potrebno ``cupati`` informacije sa interneta da bi se to saznalo, pre bih rekao da su ljudi lenji i nezainteresovani, i radije bi da im donesu informaciju na tacni u krevet, uz to i ruzu da dobiju, i kafu. Da zivim na Bulevaru, a znam da ce poceti radovi, potrudio bih se da dodjem do tacnih podataka...
 
123qmtj.jpg

evo kako izgleda ta zaštitna mreža u najvećem delu ulice, dan-dva posle postavljanja. inače, danas ima oko 10ak radnika, idu uz bulevar i rasturaju asfalt oko šina
 
e na tu mrežu sam mislio da stave oko stajališta, sigurno će pre ona skrenuti pažnju nego obični beli papir.
 
Postavljanje papirnih obaveštenja na stajalištima je posao Direkcije za javni prevoz (ili je možda i to ostalo nekoj službi unutar GSP-a), dok se za narandžastu traku ipak morala pobrinuti neka druga služba.

Već decenijama autobusi koriste ovu identičnu trasu kada su radovi u ovoj ulici, a ovo stajalište ionako nije zgodnije za presedanje, tako da...i pored dobre volje da skontam čemu ova rasprava, ne ide mi.
 
Vrh