Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...Михаило":20v443q7 je napisao(la):Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
Pa ne baš, mogli su da naprave tunele kojim bi jednog dana mogao da prođe metro. Metro od 3km nema baš puno smisla...Wile E. Coyote":ddgi5c24 je napisao(la):Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...Михаило":ddgi5c24 je napisao(la):Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
ok, jeste debilno što oni čekaju tu prevoz, ali je još debilnija osoba iz gradskog sekretarijata za saobraćaj koja nikako da utuvi u glavu da je to jedna od glavnih stanica na tom potezu i stalno kada se uvodio autobus u bulevar oni su maltretirali ljude da od pravnog pa sve gore do đerma nema nijedne stanice između. Mogli su da pokušaju da smisle neki drugačiji sistem koji bi kupio i ljude kod Orašca.zaffa":12kp5x1m je napisao(la):a kod orašca na stanici ljudi čekaju li čekaju
Moram da priznam da su mi takve situcije cesto komicne, iako je malo surovo...zaffa":3k3uy71m je napisao(la):a kod orašca na stanici ljudi čekaju li čekaju
Ne slazem se uopste. Ponekad je bolno dokle tolerisemo ljudski debilizem. Zapravo, cesto nemamo granicu kada pljujemo po nadleznima (tu ne mislim iskljucivo na vlast, nego na bilo koga ko je u bilo kakvoj situaciji hijerarhijski na visem polozaju u odnosu na nas ili treba da nam pruzi neku uslugu), a pri tom prastamo vrhunsku lenjost naroda da se iscima u verzi sa bilo cim sto nema veze sa "jedi-radi-spavaj" rutinom (to je ona logika da nije kr**** onaj koji baca smece na ulicu, vec onaj koji ne cisti za njim). Dakle, da ne idem u prevelike digresije, vratrimo se konkretno na stanicu Orasac - ako je vec cela oblepljena obavestenjima da tramvaji ne idu i da ide autobus cija je pocetna stanica udaljena cirka 5 minuta hoda (ili uz Bulevar, ili prostim prelaskom ulice i laganom setnjom kroz park Cirila i Metodija do pocetne stanice u Ulice kraljice Marije), onda nemam sta drugo da kazem nego da je stajanje ljudi na datoj stanici u najmanju ruku komicno.shmeksi":eyx08t7y je napisao(la):ok, jeste debilno što oni čekaju tu prevoz, ali je još debilnija osoba iz gradskog sekretarijata za saobraćaj koja nikako da utuvi u glavu da je to jedna od glavnih stanica na tom potezu i stalno kada se uvodio autobus u bulevar oni su maltretirali ljude da od pravnog pa sve gore do đerma nema nijedne stanice između. Mogli su da pokušaju da smisle neki drugačiji sistem koji bi kupio i ljude kod Orašca.zaffa":eyx08t7y je napisao(la):a kod orašca na stanici ljudi čekaju li čekaju
čekaj, pa početna stanica autobusa je dole kod parka, što je super veza onima koji dođu npr 7icom do vuka, a i 150m je daleko od te stanice kod orašca. dalje, đeram nije prva sledeća stanica - postoji još jedna malo iznad orla. mislim da je neizvodljivo da bus kupi ljude kod orašca jer bi nepotrebno morao da napravi neki ogroman krug da bi se okrenuo.shmeksi":bw5s7njk je napisao(la):ok, jeste debilno što oni čekaju tu prevoz, ali je još debilnija osoba iz gradskog sekretarijata za saobraćaj koja nikako da utuvi u glavu da je to jedna od glavnih stanica na tom potezu i stalno kada se uvodio autobus u bulevar oni su maltretirali ljude da od pravnog pa sve gore do đerma nema nijedne stanice između. Mogli su da pokušaju da smisle neki drugačiji sistem koji bi kupio i ljude kod Orašca.
Ima smisla, bilo je vise gradova koji su otvarali i krace deonice, pa su je posle produzavali. Ali ovde, ukoliko bi na ovom potezu bio izgradjen metro, bi bio najveci problem gde sa depoom, tako da se slazem da je tramvaj mogao privremeno da bude u tunelu na tom delu, kao privremeno resenje.Михаило":q4m8yvm9 je napisao(la):Pa ne baš, mogli su da naprave tunele kojim bi jednog dana mogao da prođe metro. Metro od 3km nema baš puno smisla...Wile E. Coyote":q4m8yvm9 je napisao(la):Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...Михаило":q4m8yvm9 je napisao(la):Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
Ја се не слажем. Познати су ми статуси наших привремених решења.Siniša":rvtbpjf0 je napisao(la):Ima smisla, bilo je vise gradova koji su otvarali i krace deonice, pa su je posle produzavali. Ali ovde, ukoliko bi na ovom potezu bio izgradjen metro, bi bio najveci problem gde sa depoom, tako da se slazem da je tramvaj mogao privremeno da bude u tunelu na tom delu, kao privremeno resenje.Михаило":rvtbpjf0 je napisao(la):Pa ne baš, mogli su da naprave tunele kojim bi jednog dana mogao da prođe metro. Metro od 3km nema baš puno smisla...Wile E. Coyote":rvtbpjf0 je napisao(la):Па ако би ишли cut and cover методом, онда су могли да направе метро...
Slazem se sa Homerom. Koliko se vec unazad i preko kojih sve ne medija najavljuje velika obnova Bulevara. Pa cela Srbija, a i sire zna da se Bulevar rekonstruise.shmeksi":1f8eoqjd je napisao(la):@HJ
Ok, ima to logike, ali navika je navika, ali stoji da je mogla bolje da se obeleži stanica kod Orašca, a ne samo parčetom belog papira (npr. stavljanje one narandžaste trake oko stajališta, to bi već skrenulo ljudima pažnju).
p.s. ja tu kod orla već računam kao đeram
dovoljno bi bilo da postoji neko mesto na stajalištu koje je na neki načina zaštićeno i na kome bi gsp mogao da ubaci sva potrebna obaveštenja, od mape linija, stanica, vremena dolazaka i sl do nekih tekućih tipa "stanica se ukida od tad tad", kao što je to slučaj u kojoj god hoćeš metropoli što je li beograd pretenduje da bude. ovako neko "duhovit" može iz zezanja da skine taj papir zalepljen selotejpom i obaveštenja ko da nikad nije ni bilo. o tome se radistf":1byf94z8 je napisao(la):A sto se tice obavestenja, mozda bi vama koji ste gspmrzci trebao po jedan bilbord pored svakog ukinutog stajalista koji sija kao novogodisnji vasar! Ni tad ne biste bili zadovoljni! Obavestenja postoje, treba ih samo procitati!
ne mogu biti zadovoljan kako me tretiraju jer ovakva vrsta komunikacije nije odgovarajuća životu u XXi veku.О свим даљим корацима реконструкције јавност ће бити благовремено обавештавана, а за све ближе информације грађани се могу обратити „Беоком сервису” на бројеве телефона 0800-110-011 или 3090-00
Nadam se da ce barem ove podzemne instalacije koje menjaju postaviti bocno uz ivice kolovoza ( ili ispod parkinga) tako da kad se ponovo bude radilo za metro moze da se radi lakse cut and cover.Михаило":7q4n3xm8 je napisao(la):Ma najdebilnije u celoj priči je što tramvaj nije jednostavno, cut and cover metodom gurnut pod zemlju... Onda bismo umesto tramvajske baštice mogli da imamo centralni drvored, a takav tramvaj bi mogao opušteno da radi kao dodatak nekom budućem metrou, još da se ukršta kod vuka sa beovozom, divota... Mislim da bi cena za tako nešto bila prihvatljiva, ionako će da iskopaju sve živo... Al kad nemaju ljudi viziju...
Tacno je da su trebali da bolje obeleze ukinuta stajalista, npr. uvesti standard o obelezavanju ukinutih stajalista u ja bih predlozio ovako:zaffa":2gi8n7j1 je napisao(la):dovoljno bi bilo da postoji neko mesto na stajalištu koje je na neki načina zaštićeno i na kome bi gsp mogao da ubaci sva potrebna obaveštenja, od mape linija, stanica, vremena dolazaka i sl do nekih tekućih tipa "stanica se ukida od tad tad", kao što je to slučaj u kojoj god hoćeš metropoli što je li beograd pretenduje da bude. ovako neko "duhovit" može iz zezanja da skine taj papir zalepljen selotejpom i obaveštenja ko da nikad nije ni bilo. o tome se radistf":2gi8n7j1 je napisao(la):A sto se tice obavestenja, mozda bi vama koji ste gspmrzci trebao po jedan bilbord pored svakog ukinutog stajalista koji sija kao novogodisnji vasar! Ni tad ne biste bili zadovoljni! Obavestenja postoje, treba ih samo procitati!
Drveće raste sa strane gde se i sada nalazi, ne iznad tunela.Hromi Daba":ydz1gh2g je napisao(la):A sto se centralnog drvoreda tice iznad plitkog tunela tesko da moze da raste drvece.