Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Jel moguce da niko nije primetio dedbilni semafor na uglu Golsvortijeve i Bulevara? :/
Ili jos gore da to nikome ne bode oci :shok:
 
@Vucko
Za pesake svakako, jer za nas male, a mnogobrojne zeleno svetlo traje 0.3 sekunde :notok:
Pobegose mi tri tramvaja danas kad sam se vracao s faxa...

Edit: To sto ovi burazeri ne znaju profesionalno ni da govore je specijalna prica...
 
A to!Pa jeste,zxato i ubacise da imas mogucnost da lupas one kutijice kojima skracujes za 5 sekundi zeleno svetlo automobilima!

Navikni se na to.Primetih da tu najvise ljud pretrcava sa strane parka ka tramvajskoj bastici.Ali nije bezopasno jer se vecina vozaca zaleti od opstine ka ruzveltovoj znajuci da je tu zeleni talas.

Trebalo bi da se uzdamo da ce kada naprave metro tu biti podzemna stanica pa necemo morati da prelazimo ulicu,eh...

A do tada ce penzioneri ili oni koji imaju slabije kretanje moci samo da predju jednu polovinu ulice dok je zeleno svetlo za pesake.Ipak je bulevar rekonstruisan zbog automobila,sto se i vidi zbog semafora i parking mesta.
 
Izgleda da me nisi razumeo, postavljen je potpuno novi semafor za prelaz preko golsvortijeve...
 
Semaforizujmo beograd id*** a tamo gdje je preko potreban nestavljaju krelci :bash:
 
Uzrok semafora se nalazi malo dalje - na raskrsnici sa Ruzveltovom. Dešava se da se formira kolona od Ruzveltove do Golsvortijeve (zbog vozila koji iz Ruzveltove idu ka Vračaru) i time se ugrožava protok saobraćaja na samom Bulevaru - znate onu situaciju kada se otvori zeleno svetlo, a ne možete da krenete jer je još vozila u raskrsnici. Ovaj semafor je postavljen kako bi se koliko-toliko poboljšala protočnost.

Rešenje je nažalost na štetu pešaka, kao i korisnika gradskog prevoza (upravo iz razloga koje misHic pominje - moraš da sačekaš dva semafora da bi stigao do tramvajske stanice).

Ali problem je infrastrukturne prirode. Prvo, neadekvatne veze Palilule i Vračara - čuvene kolone u Sinđelićevoj i Golsvortijevoj. Kod Sinđelićeve je srećom pre nekoliko godina umanjen problem jer je Ulica kraljice Marije (27. marta) pomerena malo od opštine ka studentskom domu kako bi se izbegla cik-cak putanja na raskrsnici. u slučaju Ruzveltove i Golsvortijeve ta pomeranja su, znamo svi, nemoguća. To će se donekle rešiti kada i ako uopšte dođe do proširenja Trnske ulice i njenog spajanaj sa Ulicom kraljice Marije iza Lole.

Drugo, pešački saobraćaj je inače užasno regulisan na toj deonici i uvek me je nerviralo zašto podzemnim prolazima kod Vuka ne mogu da pređem na drugu stranu ulice. Ako jednog lepog dana dobijemo metro, očekujem da će se i to rešiti.

Nažalost - zbog užasne infrastrukture za ovoliki (i dalje rastući) broj automobila i nedostatka metroa, u beogradskom saobraćaju najviše trpe upravo pešaci.
 
Homere, hoćeš da kažeš da se protočnost vozila povećava time što se semaforom seče prelazak pešaka Golsvortijeve? To bi značilo da vozila nisu zbog pešaka mogla da idu desno pa se pravio čep?
 
Da, verovatno će sinhronizovati semafore da zeleno za automobile u Golsvortijevoj prati zeleno svetlo u Ruzveltovoj.
 
Eh,taj pesacki prelaz od Vuka do coska Bulevara sa Golsvortijevom bi legao kao bu**** samar,zamisljam ga na mestu gde je onaj kiosk.

Jasno mi je i zasto ga nisu gradili,jer jos uvek nisu odlucili kako ce sa metroom da iskombinuju.A posto ce ukinuti i stanice tramvaja nece biti potrebe ni za pesackim prelazom koji bi ostao cak i posle izgradnje prolaza zbog tramvajskih stanica.
 
mekbejn":1fpqsfpc je napisao(la):
Homere, hoćeš da kažeš da se protočnost vozila povećava time što se semaforom seče prelazak pešaka Golsvortijeve? To bi značilo da vozila nisu zbog pešaka mogla da idu desno pa se pravio čep?


Bas tako. Ulica je siroka, pesaka ima dosta, uvek je neko na prelazu. U praksi se to svodilo da sacekas da se neko od pesaka smiluje da stane i da te propusti. Situacija se pogorsala od kada su umesto ranije dve trake u Golsvortijevoj napravili jednu.
 
Da li zna neko gde bi mogao da nadjem

Регулациони план Булевара Револуције између улица Булевар Револуције, Првомајске, Живка Давидовића, кружни пут и Устаничке (блокови Е10 и Е11) (Службени лист града Београда бр.7/99)
 
Taj plan je van vaznosti.Prosle godine je usvojen plana za Mali Mokri lug,vama treba ovaj pod stavkom A.

Otvorite dokument u gugl earthu i to je to

http://urbanizam.zvezdara.com/dn/pdr70A.kml

Evo i sektora B koji je jugo zapadnije ka VML-u i autoputu

http://urbanizam.zvezdara.com/dn/pdr70B.kml

Slike sam uzeo sa sajta

http://www.urbanizam.zvezdara.com/html/planovi.htm#70

Dok na sajtu http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/map_full.jsf?width=1920&height=692 pa onda na opciji pretraga planova jos nije unesen taj plan.Kada ga objave,tamo cete moci podrobnije da vidite plan i skinete tekstualnu verziju njega.
 
Nema na cemu.Sajt urbanistickog zavoda se ne azurira po vise od godinu dana.Nemojte obracati paznju na njih.

Kada se donese urbanisitcki plan za podrucije koji pokriva stari plan kao recimo taj iz 1989 godine,onda automatski deo starog plana koji je pokriven ne vazi.

Predlazem da potrazite plan ako vam treba u opstini Zvezdara.Njihove arhitekte su korektne.
 
jel se zna kad treba da krene rekonstrukcija bulevara :) tj rekonsrukcija od cvetka do kraja :) :D
posto taj deo meni izgleda bas bas ruzno i neprimereno glavnom gradu.... :bash:
pa da i Bg stane rame uz rame evropskim metropolama :) :kk:
pozz
 
Неће се то ништа чачкати док не реше дефинитивно како ће изгледати и куда ће пролазити метро :kafa:
 
Pa,nece sigurno bar nekoliko godina.

Trebaju se doneti urbanisticki planovi za taj deo Bulevara,a ostala su jos samo dva.I to onaj za Cvetkovu pijacu i drugi za taj deo od gospodara Vucica kod doma zdravlja.

Kada se usvoje ti planovi onda ce vec biti i aktuelan metro za neku godinu,onda ce moci da se rekonstruise i prosiri Bulevar.

A metro ne zadrzava rekonstrukciju Bulevara vec je naprotiv ubrzava jer ako pocnu da ga grade morace i da rekonstruisu Bulevar makar na misice :)
 
znaci nacekacemo se da se ovo ruglo sa bulevara skloni :bash:
a taman sam se nadao da cete da me obradujete nekom lepom vecsu :D :p
mada nadam se da ce pre pocetka rekonstrukcije blevara zavrsiti onu sivu zgradu na uglu i on na pocetku bulevara kod skupstine da se dobije neka celina :) :cool: :kk:
ps hvala na informacijama :)
 
Postovani,
U toku su pripreme katastarsko-topografskih podloga i podloga podzemnih instalacija za izradu Plana detaljne regulacije, koji ce obuhvatiti i poslednji, neobradjeni deo trase Bulevara kralja Aleksandra, od Cvetkove pijace do Ul. Mite Ruzica. Plan ce definisati izgled Bulevara kralja Aleksandra, tj.na koju ce se stranu siriti postojeca saobracajnica, prilazi i namena okolonog zemljista.
Planirana trasa Bulevara kralja Aleksandra je definisana usvojenim planskim dokumentima, na potezu od Ul. Mite Ruzica, pa do kraja naselja Malog Mokrog Luga, gde se nastavlja Smederevski put.
S postovanjem,
Aleksandra Beatovic,dia
evo i zvanicno :))))
 
Sasa,pretpostavljam da si to pitao putem emaila opstinu.To je stara prica 2 godine.Ajd da im verujemo sada da ce tako biti.
 
da slao sam im mejl :)
setao sam malo danas gore oko bulevara ono je katasrofa
mada nije mi jasno sto to odma nisu napravili kad su pravili bulevar sto su pustali da ljudi prave one barake i da prave dvorista na sred bulevara :bash:
mada iskreno se nadam da ce ta rekonstukcija da pocne sto pre :) :) :kk:
 
Па по ружноћи и нефункционалности тај део Булевара је требао да се реконструише много пре неких других улица које су већ одрађене...
али ајде да се надамо да ће једном кад буде кренула та реконструкција она бити свеобухватна...тамо треба све испочетка малтене...не знам да ли постоје 2 зграде које заслужују да остану на свом месту...тротоара нема...постоје само 2 траке...шине су у очајном стању...
а и споредне улице..то јест раскрснице би требало боље решити...скретање према миријеву(у мите ружића...па онда дескашева и улица која излази код пицерије хороскоп би можда могле да образују раскрсницу кад би се улица мало померила према Дескашевој...
 
Vrh