Uzrok semafora se nalazi malo dalje - na raskrsnici sa Ruzveltovom. Dešava se da se formira kolona od Ruzveltove do Golsvortijeve (zbog vozila koji iz Ruzveltove idu ka Vračaru) i time se ugrožava protok saobraćaja na samom Bulevaru - znate onu situaciju kada se otvori zeleno svetlo, a ne možete da krenete jer je još vozila u raskrsnici. Ovaj semafor je postavljen kako bi se koliko-toliko poboljšala protočnost.
Rešenje je nažalost na štetu pešaka, kao i korisnika gradskog prevoza (upravo iz razloga koje misHic pominje - moraš da sačekaš dva semafora da bi stigao do tramvajske stanice).
Ali problem je infrastrukturne prirode. Prvo, neadekvatne veze Palilule i Vračara - čuvene kolone u Sinđelićevoj i Golsvortijevoj. Kod Sinđelićeve je srećom pre nekoliko godina umanjen problem jer je Ulica kraljice Marije (27. marta) pomerena malo od opštine ka studentskom domu kako bi se izbegla cik-cak putanja na raskrsnici. u slučaju Ruzveltove i Golsvortijeve ta pomeranja su, znamo svi, nemoguća. To će se donekle rešiti kada i ako uopšte dođe do proširenja Trnske ulice i njenog spajanaj sa Ulicom kraljice Marije iza Lole.
Drugo, pešački saobraćaj je inače užasno regulisan na toj deonici i uvek me je nerviralo zašto podzemnim prolazima kod Vuka ne mogu da pređem na drugu stranu ulice. Ako jednog lepog dana dobijemo metro, očekujem da će se i to rešiti.
Nažalost - zbog užasne infrastrukture za ovoliki (i dalje rastući) broj automobila i nedostatka metroa, u beogradskom saobraćaju najviše trpe upravo pešaci.