Ja sam tu negde kod okretnice trola i malo sam više zaludniji od vas,hajmo ovako
Evo slicice za pocetak
1. 1976 godine je definisano da se čingrijina spoji sa cvetkom preko te aradske koja je trenutno pešačka od vjekoslava kovača do milana rakića.
2. Time se dobija nova okretnica trola i spajanje Cvijićeve, Dimitrijale i Čingrijine sa Gospodara Vučića i Južnim Bulevarom koji čine magistralni prsten oko centra Grada,nije UMP već neku vrstu prstena,zaboravih definiciju koja postoji i u novim GUP-ovima.
3. Proširenje Milana Rakića je planirano ali je problem što je ono oduvek planirano sa severne strane,to jest strane ka šumi i Mariji. Zato su svi objekti osim Đelmaša i ostalih poštenjačina iz 90tih i 2000tih uvučeni dobrih 5-10 metara od ulice.Zanimljivo je da katastarska opština Zvezdara je juzno od milana rakića dok je severno katastarska opština Mirijevo.
4.Milana rakića je prvobitno planirana da ima 4 trake sve do Batutove koja je i sama trebala imati 4 trake ali je od toga odustato. Pa je zadnji plan da 4 trake budu do gradske cistoce i rifata gde ce i biti ukrstanje sa cingrijinom-aradskom-gospodara vucica.
5.Jos pre 2 godine su usvojili plan kojim je prosirenje milana rakica planirano sa juzne strane,dakle tek kada se izgrade zgrade na mestima trenutnih kuca ta ulica ce biti sirena,a to nece biti bar 10tak godina.
6. Ne postoji plan za sirenje ni Cingrijine od gradske bolnice niti za probijanje iste do MIlana Rakica. Imam druga kome je kuca gde treba proci Cingrijina ka cistoci i MIlana Rakica i njima od 1976 zabranjuju da krpe,nadogradjuju ili grade nove objekte na placu.
A nije ni doneta odluka da se napravi plan za sirenje ulice,niti ce biti donet bar nekoliko godina jer ga nema u budzetima za naredne godine.
Dakle prvo trebaju doneti plan za nedostajuci deo,sto traje dobrih 2 godine pa da se nadje novac i izgradi. Od svega toga u skorijem roku mrka kapa. Takodje planirano je i da trole idu sa ove nove raskrsnice duz milana rakica za mirijevo. Mozete li to zamisliti? MIslim da to ni nasa deca nece doziveti