Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

@Lebanon
+ 1 :)
i dobrodosao

Klime, grejalice (mokri čvor ) postoji u lokalima
Plafon ili kišobran. Lični izbor , lokal ili tezga ?

Važno je da se uklone one ružne kartonske kutije i ćebad po haubama
Ljudi mogu nastaviti sa radom (radi preživaljavanja) u vrlo lepo osmišljenim lego-tezgama (kut. šibica)

Kad završi ,,posao,, sastavi dve kutije zaključa ne mora da vuče torbu tj da dolazi i zauzima parking kolima
nego ima bezbednu lepu i civilizovanu tezgu u kojoj čak ima i struje :kk:
šta treba više ?
Ćak i kad pada sitna kišica ne mora da sklanja stvari kao sa haube tj. da širi najlon
vec roba je sa tri strane zaštićena plus i od drpisanja sa strane

Definitivno nije kiosk ali je vrlo lep projekat moderne tezge za Beograd
i zaslužuje da se i napiše po nešto o autoru :)
 
Na sajtu autora se navodi da je povrsina kioska nesto manja od 6 kvadrata. Steta sto nema nigde nekog pisanog objasnjenja pobednickog resenja.
 
ja ne razumem zasto su potrebni kiosci na bulevaru? I uopste, zasto je potrebno postavljati kioske pored postojecih lokala koji su na par metar? Kiosk ima smisla na trgovima i povrsinama gde su relativno udadaljeni objekti sa lokalima, što ovde nije slučaj. zar nije logičnije da trafika bude u nekom normalnom lokalu, gde postoji struja, klimatizacija i mokri cvor???
 
Ма видите да је модуларан, саставиће они одмах делове у целину. Наравно, пројектован и стварни изглед неће имати никакве везе.
 
Imace mehanizam za spajanje pa ce kada ne radi zauzimati manje mesta.
U jednoj polovini ce biti prodavac i novine u drugoj frizideri sa picem.
Rekli su da ce imati i klima uredjaj.
 
@ Homer
Хвала за инфо.

Иначе, немам коментар за киоск. Презентација је хаос.
 
@djordje*******g
Одакле ти та информација?

Иначе, мени се чини да ће продавци стајати у киосцима....
 
Procitao u Politici, stampano izdanje. Mislim daje cetvratak prosle nedelje.
 
trafikant":1w27iifw je napisao(la):


Uploaded with ImageShack.us

Rešenje ukrštanja Milana Rakića sa magistralnom vezom Gospodara Vućića i Dimitrija Tucovića. Zbog brega i strmine predvideo sam podvožnjak ispod nivoa Milana Rakića, pa se uštedi oko 6 metara denivelacije, a postoje priključne bočne spone po glavnim pravcima spajanja. Bočne spone bi išle terenom koji sada zauzimaju barake. Od nadvožnjaka ka Djermu bi Milana Rakića zadržala postojeći 1+1 profil, dok bi se pravac ka Mirijevu proširivao kako je planirano u 2+2. Ovo rešenje bi omogućilo jednostavno produženje trole od Gradske bolnice do Mirijeva.


Pozdrav Vucko, slucajno sam naleteo na ovaj forum trazeci plan detaljne regulacije dela Bulevara kralja Aleksandra i Malog Mokrog Luga koji su usvojili odbornici Skupstine grada pre 10 dana, a kojim je predvidjeno prosirenje ulice Milana Rakica od Aradske do Mite Ruzica.

Pazljivo sam procitao sta ste pisali i zamolio bih vas da mi pomognete, naime ja zivim na pomenutom "bregu, strmini" na magistralnoj vezi Gospodara Vucica i Dimitrija Tucovica (iza Gradske cistoce) pa me zanima da s' obzirom da ste imali uvid u predlog plana detaljne regulacije mozda znate da li je taj predlog plana usvojen uz neke izmene ili ne, kao i to gde bih mogao da vidim taj usvojeni plan ili bar njegov predlog. Zanima me prosto na koji nacin je potez od Milana Rakica ka Dimitrija Tucovica ucrtan u tom planu jer jednog dana treba da se usvoji i plan detaljne regulacije za deo Milana Rakica - Dimitrija Tucovica, a on ce biti u skladu sa planom za prosirenje Milana Rakica.

Takodje me zanima sta mislite kakva je verovatnoca da se uopste uradi potez od Milana Rakica ka Dimitrija Tucovica ili bar u skorije vreme, recimo 5 godina... jer je visinska razlika OGROMNA, recimo da kad stojim u dvoristu sojim iznad uslicne svetiljke u Dimitrija Tucovica gde se put uliva a koja uopste nije mala :) sto se i vidi u planu... Hvala pozz
 
Pozdrav i dobrodosli imenjace na forum :)

Taj plan koji je usvojen nazalost ne postoji na internetu i ne znam koje su izmene usvojene,jedino znam da ce imati 4 trake Milana Rakica od Aradske do Mite Ruzica.

Svi planovi sa opstine Zvezdara koji su usvojeni se postavljaju na sajt urbanizam.zvezdara.com
Jedino sto su spori pa oko mesec dana posle usvajanja plana kao recimo ovog koji vas zanima se on postavlja na gorepomenuti sajt.

Plan Milana Rakica nije obradjivao sirenje Cingrijine-Dimitrija Tucovica gde se i vasa kuca nalazi.Plan je samo obradjivao Milara Rakica,Olimp,zgrade od Aradske do Mite ruzica.

Urbanisticki Plan sirenje cingrijine i Dimitrija Tucovica ne postoji

Dakle,usvojice skupstina grada na nekoj od sednica da se doticni plan radi.To moze biti na sledecoj sednici ili za 5 godina.Posle odluke i objavljivanja u sluzbenom glasniku grada Beograda urbanisticki zavod ce imati rok od 12-15 meseci da ga izradi,pa javni uvidi,primedbe i tek na kraju kad se usvoji onda se moze graditi.Dakle,nista u narednih bar 2-3 godine nece biti radjeno.

Jedinu naznaku kako ce izgledati trasa buducih sirenja ulice je radna verzija urbanistickog plana Zvezdarske sume iz 2010 godine gde se vide plavom bojom obrisi buducih ulica.U planu Milana Rakica nije bilo predloga kako ce izgledati sirenje cingrijine ulice do Milana Rakica.

http://www.iza-ogledala.com/sumskiFajlovi/sumaMapa.jpg

Trougao na mestu radnickih baraka predstavlja buducu okretnicu trolejbusa koja je obradjena u urbanistickom planu Hektoroviceva.

Kao sto rekoh,nema teorijske sanse da ce graditi u narednih 2-3 godine.Nisam strucnjak ali mogu odgovorno da nagadjam.U nasem kraju ce opstini biti glavni zadatak sirenje Bulevara do ustanicke u narednom periodu.Tek posle mozemo ocekivati da ce se uhvatiti u kostac sa putem kod vas i sirenjem gospodara vucica.To ce sigurno uraditi u narednih 10 godina dok oko Milana Rakica nisam siguran.

Sto se tice uspona,znam koliko je veliki,isao sam ranije preko onog brda sa okretnice do Rifata Burdzevica,moram priznati i da je lep pogled.Mada mislim da nece biti problem jer je ta deonica sve od gradske bolnice pa do Marije Bursac veliko brdo.
 
Bolje vas nasao :)

S'obzirom da postoji urbanisticki projekat za relaziju Cingrijina - Milana Rakica (kroz veliko brdo) a radio ga je Urbanisticki zavod Beograd, koji se nalazi u opstini Zvezdara i sastavni je deo nastavka ul. Aradska. Sta mislite kolika je mogucnost da isti bude usvojen i realizovan. Moram vam napomenuti da je po tom gradjevinskom projektu sporna visina od 12 m. savladana time sto je kompletan put uliven u buducu raskrsnicu u Cingrijinoj ul. samo sa 2 m visinske razlike. Da li imate neka saznanja ili iskustva vezano za izradu i usvajanje vec postojecih projekata ? Pozdrav! Hvala!
 
Zaista nisam upoznat da postoji projekat,ali on se ne moze raditi niti se moze graditi bez postojeceg urbanistickog plana koji kao sto rekoh ne postoji za taj deo gde ste vi.

Da bi ste otprilike znali kuda ce ici ulica pogledajte ovde plan-PDR 07-Hektoroviceva,na njemu se vidi produzetak ulice preko gradske cistoce ali ne spada u doticni plan.

http://www.gis.zvezdara.com/

http://89.216.17.216:8809/mapserver...ary://Zvezdara/zvezdara.ApplicationDefinition

Nije mi jasno,da li mislite da su planirali tunel ili samo preko brda da sprovedu ulicu?Ne bih stvarno znao jer nisam strucnjak da li je ta visinska razlika normalna ili ne,ali posto je Cingrijina ulica veoma strma,ne vidim kako bi ovo produzivanje Aradske do Cingrijine bilo problem.

Da ponovim,prvo se usvaja urbanisticki plan podrucja na skupstini grada i onda se na osnovu urbanistickog plana razradjuje projekat,a i to zna da potraje pa dok se eksproprisu lokacije kuda ce ici put i dobiju dozvole prodje jos neko vreme.Recimo za petlje na pancevackom mostu sa strane Bogoslovije je usvojen plan pre 2 godine,projekat su razradjivali oko godinu i po dana,skoro su raspisali tendere i tek na prolece pocinju radove.Dakle nekih 2 i po do 3 godine im je trebalo od usvajanja urbnistickog plana da se pojavi prva masina na gradilistu.A posto je put o kome govorimo mnogo manjeg prioriteta,ne verujem da ce biti toliko brzi oko njega.
 
Pozdrav svima.
Pošto sam trenutno u procesu kupovine nekretnine za porodicu i mene, da li ima neko ljubazan da mi da neke informacije o crvenim soliterima u Vjekoslava Kovača. Izvinjavam se što pitam na ovoj temi, ali ovde sam pročitao o rekonstrukciji ulice kao i celog bloka u nekoj budućnosti. Osim očiglednih prednosti, blizina Olimpa, prevoz i sl, recimo da je blizina Cvetkove pijace i prednost ali i mana, plus postoji i dosta škola. Da li je neko živeo ili živi u tim soliterima, pošto čini mi se da postoji 3, 4 različita stana u ponudi pa me i to buni, da nemaju neku veliku manu, jer ja sam pogledao jedan stan, i on nije loš na jedno gledanje, a razmišljam se da odem još jedan da pogledam. Da li postoji nešto kao npr loše grejanje, da nešto nije u redu sa zgradama i sl, kakva je izolacija. Vidim da su betonska sa nekim crvenim ciglama koje nisu ove kasnije fasadne cigle, npr kao u delu bulevara. Kraj, kao i što sam pročitao na ovom topiku, u budućnosti čeka prilična promena izgleda, i deo bulevara na desnoj strani od Cvetka na gore, i ostale rekonstrukcije, rušenja i širenja pa se i zbog toga razmišljam.
 
Pozdrav Chegy.Detaljni plan tog bloka jos nije usvojen,meni su jos decembra prosle godine rekli da ce biti plan na uvidu u prolece 2011. ali nesto im se to oduzilo.Glavno je sto planiraju na mestu gde je sada maxi(bivsi c market) na cvetku da planiraju neki tempo ili eventualno neki mini trzni centar kao recimo ziru.Takodje je planirano da se napravi ulicica koja bi spajala Vjekoslava Kovaca sa Bulevarom,bice izmedju druge i trece ili trece i cetvrte crvene zgrade.

Sto se tice tih zgrada sasvim su ok.Bulevar ce se siriti ka njima a ne sa druge strane,dakle racunaj da ce za neku godinu Bulevar biti blizi tim zgradama.Znas i sam da sa time ce biti veca buka ali ce biti i blizi bulevar.Ako budes uzimao stan,obavezno uzmi na strani ka Olimpu,ili sa boka,da ti ne bude buka od Bulevara.Dakle rusice sve one montazne radnje i objekte izmedju crvenih zgrada i Bulevara.

Sto se tice prevoza tuda ce ici metro pre ili kasnije,dakle gravitiraces stanici Cvetkova Pijaca koja ce biti podzemna tacno ispod trenutne raskrsnice Bulevara i Gospodara Vucica,trenutna stanica tramvaja Olimp(stanica posle cvetka) ce skoro sigurno biti ukinuta.Takodje,postoji mogucnost da metro bude isao nadzemno od Cvetka do Ustanicke sto znaci da ce biti na stubovima iznad bulevara.Jos jedan razlog da ne uzmes stan sa pogledom na Bulevar.Sledeca stanica metroa ce biti tek kod mite ruzica(skretanje za Mirijevo iz Bulevara).

Sto se tice zgrada,jedino znam da se liftovi relativno cesto kvare jer su stariji i da ljudi imaju probleme na visim spratovima zbog pritiska vode leti kada se pune bazeni.Jer su tokom rekontrukcije sproveli samo jednu cev fi 450 od Vodovoda,a ona se deli na fi 400 za bazen a fi 5 za svih 6 zgrada.

Sto se tice grejanja nema brige,ono je skoro savrseno jer si veoma blizu Toplane.A magistralna cev ide duz ulice Zivka Davidovica do cvetka.

Takodje ce se i graditi hotel na placu(livadi) desno od bazena,a i ulica vjekoslava kovaca ce postati dvosmerna.

Sto se tice pijace,ne bih znao,mozda da ne uzmes stan u prve dve zgrade najblize pijaci.Mada ce i cvetko srediti kao pijacu trg kroz 5-6 godina kao sto planiraju djeram i ostale pijace po centru.

Oko izolacije ne bih znao,trebalo bi da je solidna.Jedino razumem da su hodnici zgrade hladniji jer ima puno stakla,ali su istovremeno i svetli pa ne lice na bunkere kao u ostalim zgradama.

Ako jos nekako mogu pomoci reci slobodno :)
 
Hvala Vučko, ako me bude još nešto interesovala pitaću :)
Pa da dočekamo i metro nekad.
 
Nema na cemu :)

Nadjoh i koncept bulevara,na osnovu njega ce i taj blok gde su te crvene zgrade i Cvetko regulisati.Ucrtana je ulica izmedju trece i cetvrte zgrade ka Bulevaru.Pijaca sa tezgama je srafirana .A ostalo ce biti taj trzni centar ili sta god.Takodje se jasno vidi kruzni tok ispod koga ce biti podzemni prolazi i stanica metroa il tramvaja...

bulevar.jpg


Valjalo bi taj metro zaista,red bi bio.

Takodje imas jos jednu prednost,a to je da je dom zdravlja odmah prekoputa Bulevara.

Sto se tice skola,ja sam isao u Mariju Bursac(ona skola iznad Olimpa).Prica se da ce biti uskoro zatvorena i pretvorena u Srednju skolu sto mi i potvrdise nastavnici koji jos tamo rade.U tom slucaju ce te gravitirati Osnovnoj Skoli Veljko Dugosevic koja je iznad Hajdukovog Stadiona takodje u ulici MIlana Rakica.
 
Odlicno uradjena najmodernija semaforizacija bulevara u regionu , istocnoj evropi i evroaziji, u kojoj ce prednost imati tramvaji.

Kada tramvaj krene sa stanice Djeram ka Lionu , u 80 posto slucajeva mu se odmah pali crveno (iliti strelica -) i staje na ugao sa Branka Krsmanovica. Kada mu se tu upali prolaz, na 30 metara cim pristigne do raskrsnice sa Pop Stojanovom pali se crveno u 100 posto slucajeva. Onda odmah posle toga staje na stanicu. Strasno! Ima jos primera pri dnu bulevara koje nisam izanalizirao, ali cu vrlo rado ovde podeliti sa vama.
 
Isti slučaj je i u Jurija Gagarina - tramvaji su tamo poslednja rupa na svirali što se tiče semafora i rasporeda stanica, staju svaki čas, što ih čini totalno neprivlačnim za one putnike koji negde žure...
 
Годинама ми је једна од већих мистерија то да трамваји морају сто пута да стану и да чекају у цирка 200 метара. Видим да је и после реконструкције мајсторски одрађено. :bash:
 
Pa kad su mjenjali rezim rada semafora kad su tramvaji pusteni u tek rekonstrusanu ulicu stalno im je otvarano zeleno svjetlo dok sa to vise nije slucaj kada bi svi semafori na linij 7 bili podeseni da daju prednost tramvajima tramvaj bi isao 10 minuta krace od okretnice do okretnice samim tim bi mogao da napravi vise krugova :)
 
Felixe imas privatnu poruku ;)

Pa to je jer kao i uvek prioritet imaju automobili a ne javni prevoz.
 
Vrh