Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Profi spineri stižu na Bulevar.
Navali narode.
IMG-dd755eb634fcb9ef0989684f1ff61853-V.jpg
 
Sad nešto razmišljam, kada bi postojala veza sa Mirijevom u produžetku Ustaničke, ona bi bila negde između Mirijeva II i III, što mu dođe kao neka sredina naselja i da bi to dosta rasteretilo same pravce.​
Ja sam vec razradjivao to onako za sebe, velika je visinska razlika. Mislim da sam racunao i nagib kroz ceo tunel bi morao biti 8%, sto je prilicno mnogo u tunelu. Ne znam ni da li je po nekom propisu dozvoljeno.
 
SMT napreduje, verovali ili ne. Preparcelacija je skoro završena, a neki od objekata u zoni Smederevskog puta dobili su rešenja o rušenju.
Тачно је да је извршена препарцелизација свих парцела које су у зони. Али не верујем да су почеле исплате, сугурно би чуо од наших људи из ММЛ, чак је један мањи део наше њиве планиран за одузимање и нико није звао за сада.
Рече данас председник општине да је у другој половини године у плану реконструкција и проширење Смедеревског пута. Могуће да је одузимање у тој зони због реконструкције?
 
Moje razmišljanje, širenje BKA od Cvetka od Ustaničke bez širenja do Partizanske, nema smisla. Skloni se čep od Cvetka na Ustaničku, opet nije rešeno. Širenje od Cvetka do Partizanske sa ukidanjem tramvaja posle Ustaničke, tuga i očaj. Ali proširenje od Cvetka do Partizanske sa full tramvajem i proširenje Smederevca, nov smisao celoj priči.
 
Šta je problem, da sine budu na kolovozu,kao u Ruzveltovoj, i da na primer, ostane stara okretnica u Ustaničkoj,a da se na toj novoj okretnici,okreću samo pojedine linije?Dobili bi smo ,tramvaje na smdererevcu,bez većeg opterećenja ukupnog saobraćaja,na smederevskoj deonici.
 
Проблем је што има пуно садржаја дуж булевара са обе стране где људи паркирају и укључују и искључују.
 
Zbog toga sam i mislio ,da samo neka linija tramvaja, ide do te nove okretnice.
27 marta i Dzordza VaŠingtona,takodje imaju puno sadržaja.Mislim da to dobro funkcionise,jer tramvaja ima puno manje,nego ostalog saobraćaja.

Ovde bi bio idealan, tramvaj na baterije ,sa gumenim točkovima.

 
Poslednja izmena:
Tramvaj mora da bude nezavistan od drugog saobracaja, kao sto kaze Дошљак. Malo pa malo, nadje se neki ludak koji parkira kola, i tramvaj ne moze da prodje.
Onda totalni kolaps. 5,6,7 i 14 linije skroz stanu.
 
Na tu novu okretnicu,staviti samo jednu liniju i resen problem.
 
Naravno,ali je ovde sada bitno,daj sta das.Dosadasnja iskustva,sa rekonstrukcijom bez ostrva,su se ipak pokazala dobrim,odnosno bez problema,a svi smo predvidjali neke ogromne probleme.Kada tramvaju, dodelis automatizovan sistem prava prvenstva,u odnosu na sve,ostrva vise nisu toliko bitna.
 
Па и није тако, и даље имамо проблем паркирања и заустављања возила на шинама. То некад може бити неко интервентни возило, типа хитна помоћ, ватрогасни камион, камион чистоће који празни контејнере.
 
Postoje i udesi ,gde se ostrva ukrstaju,tako da i ostrva imaju svoje probleme.Tipičan primer bulevara od vuka do cvetka.Koliko se samo puta to desilo ,na moje oči, i sve stoji.Da li je motociklista,ili ovi sto hoće polukružno u suprotnu traku,pa seku nemilice sva ta ostrva na toj relaciji ,i nije toliko bitno,zastoj je zastoj,i kada je ostrvo sa frekventnim saobraćajem, i sa puno ukrstanja.
 
Истина, али на острву можемо имати само несрећу или квар трамваја, док уз ивичњак можемо имати и несрећу и квар трамваја али и одношење смећа, и интервенцију хитне помоћи, ватрогасаца, полиције, водовода, ЕДБ, топлане, заустављање курира, доставе, истовара робе, заустављање таксија, неспретно испаркиравање, лоше паркирање да возило штрчи...
Ја сам код Скадарлије једном доживео да је трамвај у ком сам се возио откинуо ретровизор паркираном шлепу ауто-мото савеза, возач шлепа је престигао трамвај, стао на шине испред и блокирао саобраћај захтевајући да се сачека полиција. То је трајало најмање 20ак минута.
 
Zbog toga sam i mislio ,da samo neka linija tramvaja, ide do te nove okretnice.
27 marta i Dzordza VaŠingtona,takodje imaju puno sadržaja.Mislim da to dobro funkcionise,jer tramvaja ima puno manje,nego ostalog saobraćaja.

Ovde bi bio idealan, tramvaj na baterije ,sa gumenim točkovima.

Tramvaj sa gumenim tockovima bez sina je autobus. Poenta tramvaja je ekonomicnost jer ide po sinama.
To sto su oni napravili autobus da izgleda kao tramvaj ne cini ga tramvajem ni u jednom smislu.
 
Translohr, fensi ime za tramvaj sa gumama, je jedna od najvecih gluposti izmisljenih u oblasti javnog saobracaja. Jedina veca zamisljena glupost od toga je ona kineska ideja o autobusu-tramvaju-zgradi na tockovima koja ima sine po obodu kolovoza pa prelazi preko kolona automobila (sve dok jednog ne smrska).
 
Vrh