Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Мислим да је то све у плану, спајање булевара са Чингријином, писао је @vucko детаљније о томе.
 
Jel moze malo pojasnjenja oko ovih celina, sta znaci ovo D21(d2,c5)
Nije C nego S. S oznacava zonu stanovanja, rasliciti brojevi oznacavaju razlicite dozvoljene spratnosti.
Konturno D oznacava oblasti na planu.
Obicno D oznacava razlicite komercijalne ili javne zone, skola, vrtic, zone gradskih centara.
Na legendi se svakako to vidi, ali ovde nema legende na crtezu.
 
Bravo @Dart , to je to.
Ono sto me brine je da im je trebalo ravno 50 godina da donesu taj PDR nakon izradjenog GUP-a 1971 i odluke SO Zvezdara po tom istom GUP-u.
Valjda necemo morati da cekamo jos 50 godina da se ovaj problem resi, ja to onda necu ni doziveti :)
 
Док се ми боримо за још две траке, неки ће добити шест! Нисмо љубоморни, само тужни и заборављени, неснађени! 🙁
FB_IMG_1678016826945.jpg
 
I oni će dobiti još 2 trake, jer je Višnjička trenurno 2+2. Plus, celom dužinom je izizetno jednostavno proširiti.
 
I oni će dobiti još 2 trake, jer je Višnjička trenurno 2+2. Plus, celom dužinom je izizetno jednostavno proširiti.
Свугде је изгледа једноставније него код нас!? Они ће сада имати укупно 6 трака а ми две, које више и не личе на градски булевар, већ на градску катастрофу!
 
Sve to stoji, ali tamo zaista jeste drastično lakše proširiti. A kako im trebaju svi mogući politički poeni trenutno, logično da će uraditi nešto da mogu da kažu "evo, rešili smo jedan višedecenijski problem", nego da bude nijedan.

BKA je vruć krompir koji malo kome treba da rešava.
 
Da, treba da ide, zato je i ostavljeno široko razdelno ostrvo, kao i u nekim bulevarima na NBG, Žarkovo (Trgovačka)...
 
Da ali ako se dodaju 2 trake onda vise nema mesta za tramvaj, zbog toga sam pitao.
Znaci da su odustali od tramvaja sto je notorna glupost.
 
Па одустали су од трамваја и ту, и у Милутина Миланковића (дакле, за Бежанијску косу), и до Малог Мокрог Луга, свакако и до Прокопа...
Шта нам то говори? :)
 
Bojim se da i sama rekonstrukcija BKA ce imati polovican efekat kada je u pitanju raskrsnica sa Mite Ruzica. To je jedna od saobracajnih rak rana Beograda, i moralo bi da se radi paralelno sa BKA da bi se taj ceo pravac rasteretio.
 
Mite Ružića nece mnogo pomoći, jer se čep proteze kroz citavo Mirijevo. Mislim da je SMT jedino pravo rešenje za taj deo grada .
 
SMT i Mite Ružića su dve različite stvari i mislim da neće mnogo uticati izgradnja SMT - a na gužve, zato što ne pokriva centralni deo naselja, već suprotan kraj u odnosu na Mite Ružića. Kako imamo daleko veći broj vozila koji iz Mite Ružića ide ka Cvetku nego li ka Ustaničkoj, tako će ostati i u budućnosti. Za rešenje koje bi rasteretilo Mirijevo i prilaz, teško da se može uraditi nešto revolucionarno, obzirom da se izgrađenost samog naselja konstantno povećava, a izlazi iz naselja nemaju mnogo mogućnosti za proširenje ili izgradnju novih pristupa a da to ne iziskuje ozbiljnije radove na infrastrukturi i raseljavanju, uz eksproprijaciju.
 
Iz Mite Ružića najveći broj vozila nastavlja pravo u Mis Irbijevu i dalje ka autoputu. Ko ide ka Cvetku daleko bolja opcija je Deskaševa jer nema gužve ili Milana Rakića do kraja kada se ide ka centru.
SMT će biti jedina prava saobraćajnica u Mirijevu i veza sa autoputem.
 
СМТ мења итинерере у свим тим насељима, и то ће бити сасвим нова ситуација. Између осталог, из Миријева и Вишњичке бање ићи ће се на Нови Београд - аутопутем.
 
Iz Mite Ružića najveći broj vozila nastavlja pravo u Mis Irbijevu i dalje ka autoputu. Ko ide ka Cvetku daleko bolja opcija je Deskaševa jer nema gužve ili Milana Rakića do kraja kada se ide ka centru.
SMT će biti jedina prava saobraćajnica u Mirijevu i veza sa autoputem.
Dosta skrecu i levo kada se silazi niz Mite Ružica. Plus dosta zastoja prave i ljudi koji hoće da skrenu u Budmanijevu da prave prečicu ka koste trifkovica, da ne bi čekali semafor i gužvu
 
Iz Mite Ružića najveći broj vozila nastavlja pravo u Mis Irbijevu i dalje ka autoputu. Ko ide ka Cvetku daleko bolja opcija je Deskaševa jer nema gužve ili Milana Rakića do kraja kada se ide ka centru.
SMT će biti jedina prava saobraćajnica u Mirijevu i veza sa autoputem.
1. Tačno, bez SMT nema rešenja za taj kraj.
2. Nažalost, SMT nikad neće biti izgrađena. (Pod nikad podrazumevam rok trajanja ovde prisutnih)
 
Poslednja izmena:
Sad nešto razmišljam, kada bi postojala veza sa Mirijevom u produžetku Ustaničke, ona bi bila negde između Mirijeva II i III, što mu dođe kao neka sredina naselja i da bi to dosta rasteretilo same pravce.​
 
Nekada davno je postojala ideja da se pravi tunel koji bi povezao ustaničku i mirijevo, bukvalno da nastaviš pravo na semaforu. Odustalo se pre recimo 15 godina. I više.

Čak i da se nije odustalo, ne bi se nikad uradilo, kakvu vlast imamo, u to ne sumnjam.
 
СМТ би била револуција за саобраћај у овом делу града али и шире! Мало се само растужио овај коментар да се вероватно никада неће изградити. До Ласте можда и хоће, а одатле према Ади хуји, тешко!
 
Vrh