Ja sam vec razradjivao to onako za sebe, velika je visinska razlika. Mislim da sam racunao i nagib kroz ceo tunel bi morao biti 8%, sto je prilicno mnogo u tunelu. Ne znam ni da li je po nekom propisu dozvoljeno.Sad nešto razmišljam, kada bi postojala veza sa Mirijevom u produžetku Ustaničke, ona bi bila negde između Mirijeva II i III, što mu dođe kao neka sredina naselja i da bi to dosta rasteretilo same pravce.
To tamo gde hoće park da pretvore u stambeni prostor.Profi spineri stižu na Bulevar.
Navali narode.
Тачно је да је извршена препарцелизација свих парцела које су у зони. Али не верујем да су почеле исплате, сугурно би чуо од наших људи из ММЛ, чак је један мањи део наше њиве планиран за одузимање и нико није звао за сада.SMT napreduje, verovali ili ne. Preparcelacija je skoro završena, a neki od objekata u zoni Smederevskog puta dobili su rešenja o rušenju.
Tramvaj sa gumenim tockovima bez sina je autobus. Poenta tramvaja je ekonomicnost jer ide po sinama.Zbog toga sam i mislio ,da samo neka linija tramvaja, ide do te nove okretnice.
27 marta i Dzordza VaŠingtona,takodje imaju puno sadržaja.Mislim da to dobro funkcionise,jer tramvaja ima puno manje,nego ostalog saobraćaja.
Ovde bi bio idealan, tramvaj na baterije ,sa gumenim točkovima.
Kineski tramvaj koji umesto po šinama ide po iscrtanoj putanji
Ovaj tramvaj bez vozača i električnih vodova, premijerno je predstavljen u gradu Džudžou u centralnoj Kini. Postavljanje šina u urbanim sredinama nije nimalo jednostavno niti jeftino. Zato je ovo rešenje prava mala revolucija. Naime, ovaj tramvaj s gumenim točkovima ne kreće se po šinama već po awww.gradnja.rs
Jel može neko da mi objasni kako je ovako nešto moguće na tramvajskim bašticama?