Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

@Вучко, да ли је намерно означено плавом бојом чингријина од црвеног троугла према Марији Бурсаћ?
 
Oznaceno je namerno od strane ljudi koji su pravili urbanisticki plan a ne sa moje strane. Ti pravci su izabrani kao prioritetni. A znas i sam da automobilom sada ne mozes recimo iz Milana Rakica da dodjes do okretnice trola u Cingrijinoj nikako osim preko Sarplaninske pa uz brdo...

Verovatno ce ostaviti onaj haos od okretnice ali taj deo Cingrijina-Milana Rakica-Cvetko ce probiti sa sve ulicom,samo je pitanje za koliko godina/decenija :)
 
vucko":2philyy6 je napisao(la):
Oznaceno je namerno od strane ljudi koji su pravili urbanisticki plan a ne sa moje strane. Ti pravci su izabrani kao prioritetni. A znas i sam da automobilom sada ne mozes recimo iz Milana Rakica da dodjes do okretnice trola u Cingrijinoj nikako osim preko Sarplaninske pa uz brdo...

Ма то сам и мислио, којом намером је означено то на мапи од њихове стране, пошто сам још у фази пилета са читањем пројеката :D
Шарпланинска? Претпоставићу да је то старо име за Милоша Јанковића, што се спушта од Вељка до пумпе у Чингријиној.

Другарриии, имам мање више лоше новости...
Малопре је отац причао са комшијом, наиме, комшија је срео двојицу ликова коју су премеравали Чингирјину, овај део после узбрдице... Углавном човек их је питао о чему се ради, помињали су да се шири улица на лево све до школе, а и од школе ће узети парче дворишта на ћошку... Ту највероватније неће рушити осим ако баш не буду морали, ал је евидентно да ће улица бити на пола метра од прозора свима који нису увучени мало више... Кад их је питао зашто, рекли су му да је план да војска гради 6 или 7 зграда у шуми, и да самим тим линија 65 продужава од своје окретнице у шуми, па оним путем око опсерваторије тј Волгину-Кордунашку све до цветкове пијаце на већ планирану окретницу, а можда чак и до Устаничке... Употребио сам свој невиђени скил да обележим црвеном тај пут, а плавом могућа места где ће се рушити објекти, по речима ове двојице геометара.

79s5.png


Такође сам приметио да сајт урбанизам звездара није доступан већ другу недељу, ако не и дуже.
 
Мислим да је продужење 65 до Цветка нереално,чак и да прошире Волгину(део око опсерваторије је преузак за мимоилажење 2 аутобуса) ,кордунашку, и то слепо црево чингријине није могуће проћи од милана ракића до цветка...тако да су се они нешто зај**** :)

Узград то слепо црево чингријине је сад забрањено за саобраћаја аутомобила јер је у близини основна школа а улица нема ни тротоар,тако да је свако проширење немогуће без рушења кућа...
 
Da,Sarplaninska je Milosa Jankovica.

Ti likovi ako su uopste geomteri zezce lupase jer ne postoji urbanisticki plan za cingrijinu i taj deo od Cingrijine ka Milana Rakica. Tek kada se taj plan uradi za neku godinu mogu da pocnu da grade,a opet trebaju da otkupe od vlasnika te placeve a to nije tako prosto kao sto zvuci,vidi samo kako je bilo u Mirijevu sa akcijom Karantin ne.

Volgina nigde nece biti sirena ni za mm prema planu Zvezdarske sume,jedino ce asfaltirati deo od volgine pored vojne baze.

To sa okretnicom nema sanse da je tako jer ne postoji okretnica za autobuse u blizini.Ne mogu poterati autobuse od Volgine do Cvetka ili Cingrijine.

Sto se tice urbanizma zvezdara nema ga vec neko vreme,dobise parice za projekat od litvanaca,radio je sajt neku godinu i gotovo. Nista novo za Srbistan.

A,da... Sto se tice izgradnje objekata na vojnom placu tu im trebaju studije,dozvole zavoda za zastitu prirode,gradskog sekretarijata za zastitu zivotne sredine, grada Beograda i ministarstva odbrane. Srecno sa time. Ljudi misle da ce tu bidi gradjeno naselje Stepa 2,jedino je problem sto bez sirenja Milana Rakica i povezivanja Cingrijine to nije nie realno.
 
Управо тако је било и моје мишљење а и ћалета који је грађевински инжењер са 30+ година искуства, готово је нереално, ал ја реко да на своју руку проверим и овде, јер ипак је ово земља где се много чега ради мимо било какве логике...

Хвала за потврду тј разбуцавање нереалне приче. :)
 
SUMNJIVA REKONSTRUKCIJA ULICA
UGRADNJA: Đilas i Bijelić hoće da sakriju lopovluk od milion evra!


Aleksandar Bijelić pritiskao direktorku Direkcije za puteve da potpiše izveštaj o rekonstrukciji Bulevara; Vuletićeva obila da potpiše izveštaj zbog mnogobrojnih nepravilnosti i propusta.
aleksandar-bijelic-dragan-dilas-1383254220-390103.jpg

BEOGRAD - Skrivanje tragova.
Ivana Vuletić, direktorka Direkcije za puteve pri Sekretarijatu za saobraćaj, odbila je da prihvati i potpiše izveštaj o rekonstrukciji Bulevara kralja Aleksandra i Požeške ulice jer nisu poštovani svi elementi tendera, saznaje Kurir.

Pritisci i pretnje

Naime, kako tvrdi izvor Kurira, prilikom rekonstrukcije obe ulice nisu izvedeni radovi vredni milion evra! Uprava Grada je pokušala da prikrije ovaj lopovluk, pa je tako sada već bivši gradski menadžer Aleksandar Bijelić vršio pritisak na Ivanu Vuletić da potpiše izveštaj o rekonstrukciji ove dve ulice iako je prilikom tih radova oštećen Grad.

- Bijelić je vršio pritisak na Vuletićku da potpiše izveštaje iako prilikom obe rekonstrukcije nisu izvedeni radovi koji su plaćeni. Vuletićka je odbila da primi taj izveštaj i vratila ga je upravi Grada. Iako Đilas nije lično urgirao da ti izveštaji prođu, sigurno i on zna za to, jer je malo verovatno da bi Bijelić mogao da radi takve stvari bez njegovog znanja - kaže izvor Kurira i dodaje da nadležni treba da se pozabave time ko se od gradskih funkcionera „ugradio“ prilikom rekonstrukcije Bulevara kralja Aleksandra i Požeške, s obzirom na to da su na sve moguće načine pokušali da proguraju izveštaj.
Prema njegovim rečima, gradska vlada je čak pokušala da formira komisiju koja bi potpisala taj izveštaj, ali im se taj poduhvat izjalovio.

U razgovoru za Kurir Ivana Vuletić je potvrdila naša saznanja.
- Moji saradnici i ja smo odbili da primimo izveštaj jer smo imali primedbe. Naša služba je naišla na nepravilnosti, ali ne samo u vezi s rekonstrukcijom dve ulice koje navodite već i kod još nekoliko objekata - Stari savski most, rekonstrukcija Nemanjine, podzemni prolaz kod Sajma... - kaže Vuletićeva i dodaje:

Otaljali posao

- Mi smo te izveštaje poslali nazad u kabinet još pre godinu dana, međutim, potom nas niko ništa nije obavestio. Znate, mi ne možemo da preuzmemo na održavanje ulicu koja je nedavno rekonstruisana, a gde već ima ulegnuća trotoara. Da bismo preuzeli na održavanje, to mora da bude dobro urađeno!

Na pitanje da li je neko od gradskih čelnika na nju vršio pritisak, Vuletićeva, koja je trenutno na porodiljskom bolovanju, kaže kroz smeh:
- Ne bih o tome! Znate, ja sam takva, ako nešto neću - neću!
rekonstrukcija-ulice-beograd-1383254208-390105.jpg


Kurir pisao o aferi „Bulevar“

Podsetimo, Kurir je prvi pisao o aferi „Bulevar“ kad je rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra preplaćena za gotovo šest miliona evra. Posao je dobila firma „Balkan gradnja“ iako je bila nepovoljan ponuđač na tenderu.
„Balkan gradnja“ je tražila 1,7 milijardi dinara, dok su firme „Svitelski“ i „Por“ ponudile da rekonstrukciju saobraćajnice urade za 1,1 milijardu dinara sa PDV. Ipak, tenderska komisija je odlučila da izabere skupljeg ponuđača.
Bijelić ćuti

Aleksandar Bijelić juče nije odgovarao na pozive Kurira. Iako smo mu poslali SMS s konkretnim pitanjem u vezi sa ovim slučajem, odgovor nismo dobili.

http://www.kurir-info.rs/ugradnja-d...akriju-lopovluk-od-milion-evra-clanak-1064879
 
vala ja se nadam da ce uskoro i zadnji deo bulevara da srede posto je ono ko da smo u srednem veku
 
Auu,kakva unosna rekonstrukcija.. :shok: sada je jasno čije su onolike jahte u marinama pored sajama..i mosta na adi :kafa: .
 
Nastavlja se uređenje Bulevara kralja Aleksandra u Beogradu - Završen Plan detaljne regulacije od Sremčevićeve do Gospodara Vučića
Ponedeljak, 24. 03. 2014.|16:03 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 8Di%C4%87a


Komisija za planove grada Beograda stavila je na javni uvid Nacrt plana detaljne regulacije Bulevara kralja Aleksandra, od Stanislava Sremčevića do Gospodara Vučića.

bulevarkraljaaleksandra2.jpg


Nacrt plana izradio je Centar za planiranje urbanog razvoja (CEP), a naručilac je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda.

Ovaj Plan detaljne regulacije (PDR) predstavlja etapu u planiranju celokupne zone Bulevara, od Trga Nikole Pašića do spoljne magistralne tangente. Cilj izrade je da se daju uslovi dalje transformacije i urbanističko-arhitektonskog uobilačavanja ovog prostora.

Teritorija obuhvaćena ovim Planom detaljne regulacije pripada opštini Zvezdara i obuhvata blokove između ulica Bulevar kralja Aleksandra, Gospodara Vučića, Koste Abraševića, Generala Mihajla Živkovića, Subotičke i Stanislava Sremčevića, kao i deo regulacije ulice Stanislava Sremčevića na potezu od Subotičke do Ravaničke ulice.

U prilogu pogledajte šta je previđeno ovim Planom detaljne regulacije, koji će na javnom uvidu biti do 24. aprila 2014.
 
Зашто се изнова и изнова раде ПДР-ови потпуно дефинисаних градских блокова док велики део градске територије никада није имао нити један ПДР ?
 
Pa mora da se uglavi koji kvadrat vise plus naprvi mah mi se ucinilo da je dio od gospodara vucica pa nagopre a ono obrnuto trosenje vremena i para
 
Све страћаре лепо порушити, стално морам да гледам дал иде трамвај кад оћу ући у Ивана Градника
 
Volim kad neko udje na forum i 'kratko i jasno' naglasi svoje zahteve :)
Hahahahaa, koji si ti car ;)
 
Gorstak89":2khjc1w5 je napisao(la):
sad da se nađe neko ko voli straćare i imamo živu temu :)

Да знаш ... у последње време су баш активни на више тема ... нисам ни знао да их уопште има ... :lol:
 
Ако је то једини начин да оживимо причу о катастрофалној ситуацији на овом делу булевара...

ЖИВЕЛЕ СТРАЋАРЕ :)
 
zna li se sudbina tih kucica ? :) i nesto o tom delu bul :) negde sam procitao da ce da sredjuju juznji bul preko gospodara vucica do cvetka :)
 
На којој теми има смисла покренути тему о Булевару краља Александра кроз Грочанска предграђа, односно о Смедеревском путу? Да ли отворити нову тему? Иначе, овај пут је врло непријатан, небезбедан и неекономичан, како за вожњу кола, тако и за јавни превоз у време када је транспортна тражња највећа...
 
Otvori novu temu posto je u pitanju znacajna saobracajnica ;) Naravno u ovom podforumu
 
Vrh