Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

*

Probna vožnja tramvajem u Bulevaru

Od Vuka do Ustaničke uz pratnju policije
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/204678/Od-Vuka-do-Ustanicke-uz-pratnju-policije

G. Svilar | 28. 08. 2010. - 00:02h | Foto: D. Milenković | Komentara: 0

Posle gotovo šest meseci prvi tramvaj je prošao kroz Bulevar kralja Aleksandra. Probna vožnja je prošla u najboljem redu, pa se očekuje da za nekoliko dana u potpunosti krene tramvajski saobraćaj. Tramvaj prolazio sat vremena Bulevar, a zbog bahatog parkiranja asistencija policije bila je neophodna.
69100_bgd16-tramvaj-foto-dusan-milenkovic_f.jpg


Kontaktna mreža juče je puštena u rad a komisija sastavljena od predstavnika izvođača radova i Grada Beograda provozala se tramvajem od Vukovog Spomenika do okretnice tramvaja na Smederevskom putu.


- Sve je u najboljem redu i nema nikakvih prepreka da tramvaji krenu početkom septembra - rekli su u službi nadzora.


Za vreme probne vožnje radnici koji i dalje uređuju trotoare i postavljaju saobraćajnu signalizaciju pozdravili su prolazak tramvaja. Pridružili su im se i građani.


- Kako da ne budem zadovoljan. Pa ovo smo svi čekali mesecima. Samo da sve bude otvoreno od 1. septembra, ali nema razloga da ne bude. Verujte, meni i mojim komšijama više je dosta zvukova mašina i svega što nas je pratilo prethodnih meseci. Samo da održe obećanje za platane, jer mi moj Bulevar bez zelenila deluje nekako sablasno - priča Ilija Drljača (63), koji živi u Bulevaru.


Kako se u Bulevar polako vraćaju šetači i vozila, vraćaju se i stare navike. Proteklih dana svakodnevno slušamo apele gradskih funkcionera da vozači ne parkiraju na novim trotoarima, a juče su bahati zauzeli i šine. Ni probna vožnja tramvajem očigledno ne može da prođe bez asistencije policije. Kod stare okretnice kod „Kluza“ žena je parkirala automobil tako da nije bilo šanse da tramvaj prođe.


- Pa nisam znala da danas kreću tramvaji - reče sva usplahirena, dok trči ka kolima sa ključevima u rukama.


Saobraćajna policija intervenisala je u pet navrata ali nije bilo naplaćivanja kazni. Prema ranijim najavama tramvajske linije 5, 6, 7 i 14 vratiće se na stare trase u sredu 1. septembra.


Niko ne sme da priča
Koga god su novinari juče pitali za izjavu svi su navodili da nemaju pravo ništa javno da govore. Probnoj vožnji prisustvovali su predstavnici investitora, izvođača radova i Grada Beograda.
 
kako su isfušerisali spojeve behatona sa starim asfaltom, sramota me i da slikam :rolleyes:
 
evo kako će da se prazni ovo čudo

js11qu.jpg


može da se vidi i da su malo izdigli ivičnjak ispred ali nekako bangavo
 
Koliko vidim, bez betonskih žardinjera duž ivičnjaka biće bahanalije od parkiranja po trotorarima i pored podzemnih kontejnera,tako je stubići nisu u stanju da se izbore se tim već žardinjera od 1.tonu. :kafa:
 
Kakvih sve ljudi ima... Upravo je bilo malo takmicenje u inatu, dva coveka u nekim ljubicastim majcama i treci koji ih snima su maljali crnom farbom po fasadama neke oznake, a radnici ih "jurili" i brisali zvrakotine za njima smrkom sa visokim pritiskom. Ne znam ko su tacno, video sam sta pisu, ali ne bih da nagadjam. Uglavnom, sta god da su smislili nece im proci. Pored opstine ce sve biti cakum-pakum, pa makar zvali specijalce da to cuvaju.
 
PA DJILAS tuda treba da se promuva u 17h danas mozda mu i tramvaj dotjeraju svi radnici obuceni u nove uniforme :kafa:
 
Čitam u novinama da će (u jednom pravcu) od Vuka do Cvetka biti 6 tramvajskih stanica. Ne znam koliko ih je bilo ranije ali to mi se čini mnogo. Izgleda da sam pogrešno informisao kada sam rekao da će broj stanica biti smanjen premeštanjem tramvaja u sredinu. Tako mi je rekao još pre nekoliko godina poznanik, saobraćajni inžinjer, koji je radio u GSP. Pitao sam ga o planovima širenja tramvajske mreže a on je kazao "Pre svega na Bulevaru tramvaji idu u sredinu i biće manji broj stanica. Posle toga produžujemo prugu od Bogoslovije sredinom Višnjičke ka Karaburmi". Izgleda da su se planovi promenili. Prošao sam ulicom Vojvode Stepe, ako tu prebace tramvaj u sredinu ostaje prostora samo za biciklističke staze.
 
dedinje":t4r7fgut je napisao(la):
Prošao sam ulicom Vojvode Stepe, ako tu prebace tramvaj u sredinu ostaje prostora samo za biciklističke staze.
Kako bi to tek bilo lepo, Vojvode Stepe bez automobila, tramvaji neometano voze po sredini a sa svake strane biciklisticke staze i trotoari. Automobilski saobracaj usmeren na bulevar JNA i Kumodrasku.
 
cones":s3azowzh je napisao(la):
Upravo je bilo malo takmicenje u inatu, dva coveka u nekim ljubicastim majcama i treci koji ih snima su maljali crnom farbom po fasadama neke oznake, a radnici ih "jurili" i brisali zvrakotine za njima smrkom sa visokim pritiskom
šta su pisali? znam da na depou crtaju one grafite beogradizacija beograda, slično kao na 25. maju

Čitam u novinama da će (u jednom pravcu) od Vuka do Cvetka biti 6 tramvajskih stanica. Ne znam koliko ih je bilo ranije ali to mi se čini mnogo. Izgleda da sam pogrešno informisao kada sam rekao da će broj stanica biti smanjen premeštanjem tramvaja u sredinu.
jedina stanica koja je ukinuta rekonstrukcijom je jedna kod branka krsmanovića u smeru ka gradu. ona je ionako bila višak pošto joj nije postojala "ekvivalentna" u suprotnom smeru. ostale stanice su tu, doduše malo pomerene u odnosu na ranije pozicije
 
Nisu ovo bili grafiti. Koliko sam video, samo 4 slova ponavljaju, AL CZ (tjah, valjda je to, latinicom) u dva reda, crnom farbom.NIsu klinci. Ne znam stvarno sta je u pitanju. Cudno mi je samo bilo sto su slicno obuceni, a treci ih snima.
 
zidar":1wl3j4b9 je napisao(la):
dedinje":1wl3j4b9 je napisao(la):
Prošao sam ulicom Vojvode Stepe, ako tu prebace tramvaj u sredinu ostaje prostora samo za biciklističke staze.
Kako bi to tek bilo lepo, Vojvode Stepe bez automobila, tramvaji neometano voze po sredini a sa svake strane biciklisticke staze i trotoari. Automobilski saobracaj usmeren na bulevar JNA i Kumodrasku.
Uuu, ovo je nabolji predlog u poslednje vreme. +1 mada nema sanse, zbog stanara. A da se pruga prebaci na sredinu, nema mesta, tako da od toga nema nista.
 
stf":38lcpnuu je napisao(la):
zidar":38lcpnuu je napisao(la):
dedinje":38lcpnuu je napisao(la):
Prošao sam ulicom Vojvode Stepe, ako tu prebace tramvaj u sredinu ostaje prostora samo za biciklističke staze.
Kako bi to tek bilo lepo, Vojvode Stepe bez automobila, tramvaji neometano voze po sredini a sa svake strane biciklisticke staze i trotoari. Automobilski saobracaj usmeren na bulevar JNA i Kumodrasku.
Uuu, ovo je nabolji predlog u poslednje vreme. +1 mada nema sanse, zbog stanara. A da se pruga prebaci na sredinu, nema mesta, tako da od toga nema nista.
i meni se mnogo dopada predlog, ali nema sanse da jna i kumodraska prime sav saobracaj(jos ako budu pravili one drzavne stanove)...

pa valjda ce se jednom i grad bg otvoriti kako treba i po prvi put prosiriti neku ulicu, a ne samo zalizivati ih. sve nove zgrade u V. Stepe su uvucene...

inace, meni se bulevar nikako ne dopada... zato sto su poseklli platane izaslo je na videlo svo ruglo(kucice i odvratne fasade) i ulica je izgubila sarm. sada izgleda bas kao pomenuta V. Stepe, samo zalizan.
 
trebali su da unesu malo boje u ovo poplocavanje. Bulevar vec sada deluje izbledelo i isprano
 
stavili su one dugmice na semafore i kod ruzveltove i etf-a,verovatno svugde do takovske.Postavljeni su i znakovi za tranzit,a lose je sto nema brojaca na semaforima.

A najvise me plasi u vezi pretrcavanja ulice i menjanja smera preko tramvajskih bastica sto se vec sada desava uveliko
 
zidar":1i66ks0q je napisao(la):
dedinje":1i66ks0q je napisao(la):
Prošao sam ulicom Vojvode Stepe, ako tu prebace tramvaj u sredinu ostaje prostora samo za biciklističke staze.
Kako bi to tek bilo lepo, Vojvode Stepe bez automobila, tramvaji neometano voze po sredini a sa svake strane biciklisticke staze i trotoari. Automobilski saobracaj usmeren na bulevar JNA i Kumodrasku.
Ово је не +1 него + бесконачно! :kk:

Наравно, проблем је (као што рече Бојкић) у алтернативним улицама које не би могле да одвуку саобраћај из Војводе Степе, а не у ширини, јер кад би се само пустио трамвајски саобраћај, онда би било места за све остало. :/
 
Prosao Djilas sa ordijom, malo pesacili, provozali se tramvajem, novinari blicali, snimali. Uzivancija :rolleyes: . Ne znam samo sta su po mraku uspeli da vide....
 
Па и у свим народним песмама прстеновање девојке се организује по мраку...
 
^^Hahaha da ne vidi koja rugoba je zeni!

Nego ja prodjoh bulevarom malopre i bio je neki tramvaj u funkciji(plava raketa) a neki ljudi cekase na stanici tramvaj,moguce je da su novinari il neki neinformisani beogradjani.

Zanimljiva vest je da dobismo stubice kod stanica 79ke,dakle na raskrsnici bulevara i batutove i to na obe strane.Bas sada postavljaju stubice,kontam da ce da ih uvale svugde duz bulevara na kriticnim mestima

P.S.Da li je neko razmisljao o "ispravljanju" bulevara koji ima trbuh od cvetka do ustanicke jer je ostatak smederevskog puta.Ovo je najradnikalnija verzija,na trasi nema ni jedne zgrade,samo kucice,mada problem bi mogla biti razlika u visini

14bkyuv.jpg
 
Ja im predlažem da duž celog Bulevara i ivičnjaka postave stilizovane betonske žardinjere ankerovane to jedino može da spasi Bulevar i pešake od bahatosti parkiranja na trotoarima,također predlažem da se postave žardinjere po sredini tramvajskih baštica da bi se sprečilo da pešaci pretrčavaju prugu gde god stignu,tako će malo da poprave vizuelnu monotonost asfalta u bašticama. :kafa: Ovo za ispravljanje Bulevara bi bilo odlična stvar,samo koliko bi to koštalo? moralo bi da se ruši sve na i oko te trase.
 
Ja bu**** tek skapirah da je djidjo bio da ga ne bi lincovali po danu zbog platana,vrh brate :laugh:

GRADONAČELNIK OBIŠAO RADOVE NA BULEVARU
Đilas: Beograd ispunjava obećanja

Beta | 29. 08. 2010. - 21:47h | Foto: Blic | Komentara: 0
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas rekao je večeras, obilazeći završne radove u Bulevaru kralja Aleksandra, da je taj projekat dokaz da se obećanja u Beogradu ispunjavaju.


Radovi na Bulevaru počeli su 13. februara
"Ne bih nabrajao kilometre affalta, šina, električnih vodova, kanalizacije... Pokazali smo da u Beogradu kad nešto obećamo to i uradimo, a taj pristup ćemo imati i na svim ostalim projektima", rekao je Đilas novinarima tokom obilaska Bulevara.

Đilas je zahvalio svima koji su radili na rekonstrukciji Bulevara, i iz grada i svih preduzeća, "koji su po nemogućim vremenskim uslovima" omogućili da 1. septembar, rok koji je obećan za završetak radova, bude ispunjen.

Gradonačelnik Beograda je kazao da kroz Bulevar kralja Aleksandra automobili kreću sutra, a da će tramvaji krenuti 1. septembra.

"Sa platanima koje ćemo saditi, ako nam vreme dozvoli u oktobru i u novembru, Bulevar će dobiti izgled koji zaslužuje", rekao je Đilas.

Obilasku Bulevara prisustvovali su i predstavnici Grada, javnih preduzeća koji su radili rekonsturkciju, kao i predstavnici republičkih preduzeća i MUP-a.

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra, od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace, počela je 13. februara i obuhvatila je izmeštanje tramvajske pruge u sredinu saobraćajnice u dužini od 2,5 kilometra, rekonstrukciju tramvajske kontaktne mreže, kolovoza, trotoara, saobraćajne signalizacije i komunalne infrastrukture.

To je deo projekta obnove grada Beograda koji se finansira delimično iz kredita Evropske investicione banke a delimično iz budžeta grada.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/204892/Djilas-Beograd-ispunjava-obecanja

1407573_Bulevar_v.jpg
 
pustili su sve 4 trake u bulevaru, radi i većina semafora, ljudi skreću preko šina i gde to nije dozvoljeno, videćemo kako će izgledati sa tramvajima
 
Vrh