Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

zhaba":1zmzton2 je napisao(la):
Meni su ogradice odvratne. Puno su mi lepse autobuske i tramvajske nadstresnice.
Potpuno se slažem. Bljak su mi baš zato što su tako "retro".
Ako modernizujemo nešto, zašto ne bismo makar malo išli u korak s vremenom?
Mene je u Barseloni prošle godine oduševio upravo raznovrsni urbani mobilijar i silne moderne ulične skulpture/instalacije. A Barselona sigurno nije novovekovni grad bez "duše" (šta god to značilo) u kome nema arhitektonskog nasleđa koje bi se valjalo poštovati.
Strahotno je koliko kod nas nema vizije, makar sasvim malo dalje od nosa i trbuha.
 
Jao, ajte sad, kao da su te ogradice najveci problem. Aman. Mozda su vam bolji oni zuto-crni stubici koji su u nastavku bulevara, gde je tramvaj vec bio po sredini?
 
Naravno da ogradice nisu najveći problem, ali su paradigma našeg odnosa prema svemu. I ne želim da kažem da je nešto dobro samo zato što je bolje od nečeg što je bilo užasno. Naročito u slučajevima kada za nešto istinski pristojno nije potrebno angažovanje teško dostižnog genija i ulaganje basnoslovne sume novca.
 
@ Hazzard + za ovo. Budimo srecno sto nisu njih ostavili. A sto se tice toga da ne idemo u korak sa vramenom, a pogotovo dizajnom, nije nista novo. Ovo je nasvetliji primer naseg crnila.
 
Ma ne mora ništa da je raskošno samo nek je uredno,ja bih se više obradovao ITS automatima,video nadzorom na tim stanicama kao i displejima gde se nalazi tramvaj koji čekam,a te tramvajske baštice da obogate nekim žardinjerama koje će biti brana za prečicu preko šina,inače biće kao što rekoh zalepljenih za šoferšajbnu tramvaja kao komarci a o džipovima da ne govorim.
 
Da dodam,stavili su na neke stanice tramvaja zelene klasicne motke(zar ne mogu da smisle nesto bolje)?A na neke one standove za 24 sata.Zar ne mogu uniformno to da urade nego tako bezveze???
 
vucko":319x7vo1 je napisao(la):
Da dodam,stavili su na neke stanice tramvaja zelene klasicne motke(zar ne mogu da smisle nesto bolje)?A na neke one standove za 24 sata.Zar ne mogu uniformno to da urade nego tako bezveze???
Mozda je privremeno, dok ne odrade nove stajalisne oznake. Svuda treba promeniti 14. u 8. To je ipak posao.
 
Cuo sam da te nalepnice sa brojem 8 uvoze iz Austrije,bio je tender pre neki dan. :laugh:
 
Nazalost ne,to su samo nase "lude" zelje kao i vecina razumnih stvari na ovom forumu.
 
Moze,to bi mogao onaj nas "insajder" da im i kaze i napise,ako ga nisu bacili u Dunav :)

NAJDUŽA ULICA U GRADU PONOVO CELA OTVORENA ZA SAOBRAĆAJ
Novi Bulevar, ali su ostale mnoge stare navike

G. Svilar | 31. 08. 2010. - 00:02h | Komentara: 1
Šine su u sredini, vozači na raspolaganju imaju po dve saobraćajne trake sa obe strane, ima više mesta za parking. U Bulevaru kralja Aleksandra mnogo je novina, stajališta su pomerena na sredinu, postavljeni podzemni kontejneri. Iz vremena pre rekonstrukcije ostale su i stare navike, parkiranje na kolovozu i ulična prodaja.


Tramvajska pruga, izmeštena u sredinu saobraćajnice, duga je 2,5 kilometara. Izdignuta je u odnosu na saobraćajne trake, a u oba smera ima 12 tramvajskih stajališta i dva autobuska na delu od Batutove do Cvetkove pijace. Tu je i zaštitna pešačka ograda, nešto nalik onoj koja postoji u Savskoj ulici. Bulevar ima u potpunosti nove trotoare, sa taktilnim pločama za lakše snalaženje slepih i slabovidih osoba. Novina je i to što će biti manje takozvanih „levih skretanja” koja najviše usporavaju saobraćaj. Vozači koji se kreću u pravcu ka Cvetkovoj pijaci mogu da skrenu levo u Tršćansku, Batutovu i Ulicu Vjekoslava Kovača. Za suprotan smer dozvoljeno levo biće u ulice Gospodara Vučića i Stanislava Sremčevića. Bulevar je dobio više od 400 novih parking mesta, a parkiranje je organizovano kao „koso” ili „podužno”. Takođe, u Bulevaru će biti treća, odnosno, zelena parking zona.

Najobimniji radovi u proteklih pet i po meseci urađeni su ispod zemlje. Sa obe strane ulice postavljen je novi toplovod uz pomoć kog će desetine hiljada kvadrata stambenog i poslovnog prostora biti priključeno na daljinski sistem grejanja. Kada je reč o elektroinstalacijama, proširena je telekomunikaciona mreža, a iznad zemlje nema strujnih kablova. Takođe, u Bulevaru će od sad biti potpuno drugačije organizovano odnošenje smeća. Ugrađeno je 26 podzemnih kontejnera, postavljeno 60 kanti za otpatke. Građane najviše zanima sudbina drvoreda u ulici u kojoj žive. Prema poslednjim najavama, prvi platan biće posađen 15. oktobra.
Mnogo je novosti, ali se stare navike ne menjaju. Reporteri „Blica” juče su oko podneva zatekli dva vozača koji su na kratko zaustavili svoje automobile, uključili četiri migavca, verovatno da završe „neki kratak poslić”.

- Jel ste vi iz „Parking Servisa”? - upitao je vozač videvši da ga reporteri „Blica” fotografišu.

Saobraćajni policajci od ranog jutra patroliraju Bulevarom da bi se, kako kažu, upoznali sa novom organizacijom saobraćaja. Juče su već napisali i prve kazne, kažnjen je jedan vozača koji je dostavljao robu zbog nepropisnog parkiranja na trotoaru. Veliki problem bi moglo da bude to što su ivičnjaci koji odvajaju trotoare i kolovoz niski. Zanimljivo, u Bulevaru juče oko podneva nije bilo uličnih prodavaca, čak ni onih kod Depoa, koji tvrde da za prodaju nakita i slika imaju dozvole inspekcije. Međutim, ta stara navika sigurno još nije iskorenjena jer su se mnogi prodavci vratili na svoja stara mesta još pre mesec ili dva, kad su trotoari donekle osposobljeni za šetnju. Probna vožnja tramvajem u petak trajala je sat vremena zbog bahatog parkiranja, a tramvaj sa novinarskim ekipama, investitorima izvođačima i predsatvnicima gradske uprave prošao je kroz Bulevar zahvaljujući policijskoj pratnji. Tramvajske liniji 5, 6, 7 i 14 ponovo će voziti putnike od sutra dok će autobuska linija 6A biti ukinuta.

Novine u Bulevaru
- izmeštene tramvajske šine u sredinu ulice
- napravljeno 12 stajališta u oba smera
- rekonstruisan kolovoz
- dva autobuska stajališta
- 400 parking mesta
- novi toplovod i vodovodna mreža
- 26 podzemnih kontejnera
- trotoari sa pločama za slepe

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/205055/Novi-Bulevar-ali-su-ostale-mnoge-stare-navike
 
Ovako sve kritike su na mjestu pricao sam sa likom iz balkan gradnje prosetali smo cjelim bulevaro kaze ti imas oko sokolovo pa ces vidjeti sve nedostatke sve je zabiljezio sto sam imao primjedbu . Kada se posade platani oni tada predaju ulicu na odrzavanje jedna komisija je vec bila druga ce za par dana a treca kad posade platane.Grad je naredio da poslije 1 septembra nece da vidi radnike pa ce oni nocu otklanjati te sitne nedostatke tipa fali ploca ulegnuce itd.One zelene motke Vucko su privremene dok ovi iz 24s nemaprave one svoje za novine.Jos ima dosta posla da se sve utegne i dotegne.Inace kontejneri su profungcjonisali to je lijep nacin da islele rome iz beograda.Ova rekonstrukcija nije bas planski radjena recimo podzemni kontejneri nisu odma bili u planu i jos sitnica nego da vas ne zamaram.Pauk mon stop se vrti kroz bulevar jutros je kupio kola kod djerma kad sam naiso.Inace mora da su neki vandali nocas pocupali par zelenih stubova sa mijesta za platane.Inace neznam da li ste primjetili da parkinzi sa jedne strane imaju zute linije koje oznacavaju pm a sa druge ne.I sto se tice stubica dobro je sto su postavljeni kod stajalist 79 samo da ih postave jos na kriticnim mjestima.Inace stubici su varijacija na stubice iz 1930 koji su bili dizajnirani za BG i postavljani do 1945 to su stubici i ogradice ispred glavne poste i na trgu republike .Nadam se da vas nism udavio ovolikim postom :dil: :kk: :kafa:
 
zaffa":2i7fz3si je napisao(la):
edit: sad vidim da su ovi propusti dokumentovani u tekstu na sajtu :kk: stvarno fascinira da neko može ovako da ostavi gradilište

100829-BLVKA-31.jpg
To sa slike je mesto na kojem su napraili prelaz za vozila sa jedne na drugu stranu Bulevara preko šina.
Asfaltirano je tako da vozila ne moraju da se penju preko ivičnjaka.
Šteta je nastala kad su skidali asfalt, pa su malo zakačili i ivičnjake
 
Evo sta je cula moja devojka koja radi u jednom urbanistickom birou od neke zene iz urbanistickog zavoda koja je popizdela bila skroz. Znam kako ovo zvuci,prica iz ko zna koje ruke ali jbg, tako je. :)

Kazu da je poplocanje u Bulevaru trebalo mnogo bolje da bude nego sto su uradili i da su stavili tek neku drugu ili trecu klasu po kvalitetu materijala. Takodje, kaze da se uopste nisu pridrzavali projekta te da ce biti teskog sranja bude li se nesto pokvarilo pod zemljom jer uopste nece znati gde se tacno kvar nalazi. Zakidali su i na parking mestima, recimo, na mestu gde je trebalo da bude 10 mesta, napravili su devet, pa su sva parking mesta suzavali ne bi li dobili potrebnih 10 komada.
 
Za projekat je jasno,odmah sam video odstupanja sto se ticu gde se nalaze parking mesta i kako stoje.Takodje lokacije za drvece su jos bolje,dok sam prolazio bulevarom neka zena je drzala neki plan i pitala nadzornika radova jel mozete odavde do ovde staviti toliko drveca i odatle dotle toliko.Plan je bio samo za osnovne odrednice,a ostalo su oni sami budzili na terenu :)

A sto se tice materijala,ja vam rekoh MN loznica,stari nasi znanci,podrpase novac tako poplocavajuci vise gradova u Srbiji.

Kazite dragicka

Крајем априла, део Булевара краља Александра ушао је у систем паркинг зона: на подручју Звездаре, између улица Батутове, Димитрија Туцовића, Рузвелтове и на делу булевара од „Вука” до Батутове. „Горњи” Врачар, до Улице Бранка Крсмановића већ је раније зониран, па је одлучено да „зелени” тарифни систем, са ограничењем од три сата (осим за возаче који живе у улици) буде уведен и на парној страни булевара до Батутове. На паркингу од Батутове до Цветкове пијаце, остављање возила је и даље временски неограничено и бесплатно

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Vise-parking-mesta-i-brzi-saobracaj.sr.html
 
Evo malopre videh da je u Bulevaru parna strana, malo pre Djerma, oznacena kao zona 3. Zar nije logicnije da je tu maximum 1 h, ipak bi to trebalo da se vise koristi kao zaustavna traka, za sve one koji idu tetki da kupe lek.
 
Obzirom da sam nocna ptica imao sam vatreno krstenje voznje kuci kroz bulevar od vuka do liona. i moj vozac sedmice je imao verovatno isto skidanje mraka pa je opipavao sine i nove granice istih. stigli smo za 5 minuta , ali samo zato sto nije vozio punom brzinom . Tramvaj klizi uz poneki tup-tup tup-tup iz vagona srpskih zeleznica,ali se nigde nije zaljuljao , stali smo samo na jednom semaforu , i to kod sindjeliceve. Jako je prijatno,i najvece iznenadjenje mi se dogodilo kada sam gledao u zgrade iznad djerma a u sinama pored je brrrzo prosao tramvaj i presekao mi pogled na koji sam navikao. Voznja je prilicno cudna i cemu sam se nadao , da ce sve izgledati urbanije kada se tramvaj premesti u sredinu, ispostavilo se kao ispravno. Na lionu se pojavio buljuk tramvaja i sve je bilo jako tecno i nerealno. Mozda je to i delom sto je bila nocna voznja, ko zna kako je to danju, a mozda i zbog par casa belog vina i uza grckoga. Sve u svemu, cekam spanske tramvaje i da se otvori KFC koji se gradi na studentskom trgu da mogu da se pohvalim da sam pravi evropljanin.
 
dziggy":1hga3y6g je napisao(la):
Obzirom da sam nocna ptica imao sam vatreno krstenje voznje kuci kroz bulevar od vuka do liona. i moj vozac sedmice je imao verovatno isto skidanje mraka pa je opipavao sine i nove granice istih. stigli smo za 5 minuta , ali samo zato sto nije vozio punom brzinom . Tramvaj klizi uz poneki tup-tup tup-tup iz vagona srpskih zeleznica,ali se nigde nije zaljuljao , stali smo samo na jednom semaforu , i to kod sindjeliceve. Jako je prijatno,i najvece iznenadjenje mi se dogodilo kada sam gledao u zgrade iznad djerma a u sinama pored je brrrzo prosao tramvaj i presekao mi pogled na koji sam navikao. Voznja je prilicno cudna, i ono cemu sam se nadao , da ce sve izgledati urbanije kada se tramvaj premesti u sredinu, ispostavilo se kao ispravno. Na lionu se pojavio buljuk tramvaja i sve je bilo jako tecno i nerealno. Mozda je to i delom sto je bila nocna voznja, ko zna kako je to danju, a mozda i zbog par casa belog vina i uza grckoga. Sve u svemu, cekam spanske tramvaje i da se otvori KFC koji se gradi na studentskom trgu da mogu da se pohvalim da sam pravi evropljanin.
 
Prijavi ga dziggy igoru,spamere pokvareni :laugh:

Opusteno,znam kako je,nemoj se ljutiti videcemo kako rade tramvaji kada neko ko je suv da svoje utiske :)
 
Tramvaji su super tihi klize bulevarom od kluza do pravnog stigao je za 14min oko 9h jutros sve i jedan semafor do univerzitetske biblioteke bio je zeleni izgleda da je simens odlicno odradio kordinaciju semafora :vops: :pob:
 
ja sam jutros proleteo bulevarom za minut od liona kroz vuka kroz zeleni talas koji je funkcionisao odlicno, ali istina nije bilo skoro nikog zivog u smeru ka gradu (mozda je i to razlog). dok vec od vuka krece nepodnosljivi cep
 
direktor":1ncg71cm je napisao(la):
Tramvaji su super tihi klize bulevarom od kluza do pravnog stigao je za 14min oko 9h jutros sve i jedan semafor do univerzitetske biblioteke bio je zeleni izgleda da je simens odlicno odradio kordinaciju semafora :vops: :pob:
14 min? To je velika usteda vremena s obzirom da je ranije u proseku tokom dana od Kluza do Vuka isao bar 20 minuta (uvece recimo oko 15). Zivele sine u sredini, ojha
 
Vrh