Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

@Wile E. Coyote

Moje je mislenje da ne treba streljati ljude, oni u streljackom vodu sto pucaju sa pravom nunicijom to osete pa se posle godinama od toga oporavljaju.
Mozda bi bilo bolje besiti za primer, i to na novim platanima kada ojacaju, a neki su cak sebi obezbedili plocicu da dzelat ne pogresi drvo.
(crni humor ali ipak humor)
 
Ljudi, ne znam da li shvatate da tim mlataranjem sa streljanjima, vesanjima, nabijanjima na kolac, spaljivanjima na lomaci itd. ispadate gori od onihj koje kritikujete :grand:
 
^^ Znam da sam verovatno u manjinskom mišljenju, ali zar vam se ne čini da je vreme da polako smanjimo histeriju oko tih platana. Mislim, razmislite koliko mladog drveća na pravdi Boga strada oko svake Nove godine samo zato što je nekim ljudima glupo da imaju plastičnu jelku, ili da se cimaju posle oko jelke sa busenom. Prizor bačenog drveća oko kontejnera tu negde oko 15-og je za mene lično jedan od najtužnijih....

Nemam sumnje da je uklanjanje tog drveća sigurno olakšalo mnoge radove (a lično sam video bar jedan truo panj) i ako je tako, onda je smrt tog drveća mnogo smislenija od recimo, onih posečenih da bi se štampali Kurir, Skandal i ostala "interesantna" periodika...
 
Nije u pitanju histerija, već zdrav i normalan otpor ispiranju mozga.
Oni unapred i računaju na reakciju kao što je tvoja.

A što se tiče tog prečestog pozivanja na streljanja i vešanja, to se ne bi dešavalo kada bi ljudi bili malo upućeniji ko je sve, koga je sve i kada je sve vešao i streljao po ovom našem gradu.
 
Moja reakcija je takva ne zato što sam apologeta gradske vlasti nego zato što sam navikao da stvari posmatram relativno, a ne apsolutno. Primera radi, siguran sam da je mnogo drveća posečeno da bi se napravila zgrada u kojoj živim... (živim kod Šumica).
 
@ACR

Nije problem o samoj seci vec o pristupu. Da je sadasnja gradska garnitura napravila bar jedan lep novi parkic, bilo gde u gradu, (kada je poslednji put Beograd dobio novi park?) pa onda tek najavila secu platana i njihovo menjanje, ne bi morali da izmisljaju price o bolesnom drvecu vec bi lepo objasnili da se radi o regulaciji urbanizma, rusenju udzerica i dizanju zgrada sto je u redu, i mi bi smo mogli da im verujemo na konto proslih dela.
Ovako imamo samo lazi (bolesno drvece), prevare (platan 198) i platane na "majke mi bice novih".

Pokazi da si fin i posten, NA DELIMA, a onda mozemo da ti verujemo. Zar je to toliko tesko.

(za ono o vesanju, jednostavno kada sam video listu ktitora novih platana i to da ce dobiti svoje plocice pomislio sam da neki od njih to spremaju svoj oprastaj od nas. Slazem se da je samo spominjanje vesala u mucenom Beogradu neukusno, primite moje izvinjenje zbog toga.)
 
15 oktobra sadjenje platana rece juce djile u novostima,sad su stavili motkice gde ce biti nov drvored pa se jasno moze videti.ostaje jos kasete da stave.

+1 na reljin zadnji post

Zavrsise raskrsnice sa gospodara vucica,batutovom,sada trscansku,kraljice marije i eto,uskoro ce kraj radova.


Петак, 06. aвгуст 2010.

Затвара се раскрсница Тршћанске улица и Булевара краља Александра

Због реконструкцијe трамвајске двоколосечне пруге и трамвајске контактне мреже у Булевару краља Александра, на делу од Рузвелтове до Господара Вучића (етапа 2 – радови на постављању шина), од недеље 8. августа за саобраћај ће бити затворена раскрсница Тршћанске улица и Булевара краља Александра.

Како је саопштио „Беоком сервис”, раскрсница ће бити затворена недељу дана.

BULEVARU NOVI NAČIN ODLAGANJA SMEĆA
Svi kontejneri idu pod zemlju

G. SVILAR - M. TAŠKOVIĆ | 06. 08. 2010. - 00:02h | Foto: V. Lalić | Komentara: 17
Duž Bulevara kralja Aleksandra neće biti džambo kontejnera na trotoarima najavljuju u JKP „Gradska čistoća”. Umesto toga smeće će se izbacivati na nekoliko lokacija u sporednim ulicama, dok će na pojedinim delovima bulevara kontejneri biti ispod zemlje.


U Bulevaru počelo kopanje rupa za podzemne kontejnere
Na uglu Bulevara kralja Aleksandra i Sinđelićeve juče su iskopane dve rupe u kojima će biti postavljeni novi, podzemni kontejneri. Novi kontejneri prazniće se na moderan način.

- Jama je duboka 2,4 metara, široka dva metra, a dugačka skoro pet metara. Kontejner će imati poklopac, a prazniće se uz pomoć specijalnih pumpi - pričaju radnici.

Podzemni kontejneri biće postavljeni na levoj strani Bulevara u delu od Ulica Miloša Zečevića do Gospodara Vučića, ukupno 17 komada, kao i na desnoj strani Bulevara, od Ulica Golsvortijeve do Jagićeve, ukupno 8 komada. JKP „Gradska čistoća” će organizovati odnošenje smeća prema planu koji je odobrila Agenicja za investicije. Plan predviđa sakupljanje otpada na delu od Ruzveltove do Gospodara Vučića gde će biti postavljeno 68 kontejnera zapremine 3,2 metra kubna. U „Gradskoj čistoći” kažu da kontejneri neće biti na trotoarima u Bulevaru, već da će biti pomereni u sporedne ulice.

- U delovima Bulevara kralja Aleksandra sa stambenim objektima, sakupljanje otpada će se vršiti putem kontejnera u bočnim ulicama, koje zadovoljavaju saobraćajno-tehničke uslove. Podzemni kontejneri olakšaće posao našim ekipama i u mnogome će rasteretiti saobraćaj. Takođe, ovi kontejneri mogu da prime više smeća nego standardni - kažu u JKP”Gradska čistoća”.

U zonama Bulevara sa pretežno trgovinskim i ugostiteljskim objektima, smeće će se u kesama iznositi na posebne lokacije, naglašavaju u „Gradskoj čistoći”.
Novi način odstranjivanja otpadaka nije naišao na odobravanje kod slučajnih prolaznika, a naročito sumnjičavi su bili sugrađani koji su poslom vezani za Bulevar.

- Imao sam odličnu lokaciju pre početka rekonstrukcije pošto mi se odmah ispred prodavnice nalazila autobuska stanica. Sada ne samo da neće biti stanice, nego ću direktno gledati na kontejner, a poznavajući kulturu sugrađana verovatno će đubre ostavljati i pored kontejnera - priča vlasnik prodavnice mobilnih telefona u Bulevaru kralja Aleksandra i dodaje da će zbog novonastale situacije svakako tražiti manju kiriju od gazde čiji objekat iznajmljuje.

Obeležiti ih
Vlasnici radnji, ali i sugrađani već strahuju da će novi način bacanja smeća štetiti kako poslu tako i izgledu saobraćajnice. Posebno ih zanima da li će podzemni kontejneri biti na adekvatan način obeleženi.
- Ne znam kako će to sve izgledati na kraju, ali trenutno mi izgleda zastrašujuće. Nadam se da će nadležni na pravi način obezbediti kontejner kako ljudi ne bi upadali u njega ili, ne daj Bože, povredili se - priča penzioner Milan Milenković.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/201623/Svi-kontejneri-idu--pod-zemlju
 
osvetljenje na bulevaru

2u7abg9.jpg
 
+1 za sliku. Meni izgleda pristojno, naročito je interesantna svetiljka na vrhu čija je uloga valjda samo dekorativna? Kakve su šanse da se završi do prvog, meni je pre neki dan sve delovalo još uvek mnogo raskopano?
 
Najzad se vrati iz četvrte balkanske prestonice koja ima metro, te mogu da odgovorim...

@dedinje
Poenta koloseka od 1.435 je kapacitet vozila. Vozila koja bi išla metarskim kolosekom imaju kapacitet tramvaja, te ne spadaju i definiciju metroa i lake železnice kao visokokapacitetnih sistema. čak je i logično - investicija koja bi samo premestila sadašnji tramvaj ispod zemlje nije smislena jer ne proširuje kapacitet, te će njen rezultat biti blizak nuli u smanjivanju saobraćajnih gužvi u gradu. koliko sam razumeo (a i čitao u predlogu za BeLaM), plan je treća šina u Bulevaru.
 
Сјајна слика! Ово ће заиста изгледати лепо. Још да се неко зајеб'о па одлучио да буду травнате трамвајске баштице... :rolleyes:
 
Veliki Vracar":2m2dgkld je napisao(la):
naročito je interesantna svetiljka na vrhu čija je uloga valjda samo dekorativna
mislim da jeste, tako nešto postoji i u delu bulevara od taša do vuka

Kakve su šanse da se završi do prvog, meni je pre neki dan sve delovalo još uvek mnogo raskopano?
možda bi i moglo, ovih dana su baš navalili da rade kao nenormalni, npr postavljali su kontaktnu mrežu za tramvaje u 3 ujutro petak na subotu :)

pošto vam se svidela slika evo još jedna, još nabudženija :lol: koju je nažalost malo us**o sims

303cxnk.jpg
 
Kod Cvetka supostavljeni Simenosovi semafori.
Nažalost Simenosvi semafori spram naših deluju veoma jeftino.

Da li zna neko šta nisu uzeli naše i još važnije da li su ostali novi semafori u gradu naši ili uvozni?

@Veliki Vračar

Ima šanse da završe do prvog.

Radovi koji oduzimaju najviše vremena su preko 90% gotovi.
U narednih nedelju dana će završiti raskrsnicu sa Tršćanskom, a asfaltiranje se jako brzo završi.

Naravno,očeklujem i sitne radove posle prvog, ali verujem da će se tramvaj na vreme vratiti u Bulevar
 
Jovanovm, širina koloseka šinskog vozila ne utiče na njegov kapacitet pod uslovom da su šine solidno urađene. U Pragu širina tramvajskog koloseka je (po proceni, nisam merio) malo manja od normalnog železničkog znači oko 1,35m. Kod nas je 1 m. U Lincu je znatno manji svega oko 0,75 (možda i manje). U sva tri mesta kapacitet vozila je praktično isti. Ja sam mislio da širi kolosek omogućuje veću brzinu ali na ovom forumu jedan forumaš koji se razume u to ubeđivao me je da brzina nema veze sa širinom koloseka. Glavni faktor je kvalitet donjeg i gornjeg stroja pruge.
 
@dedinje
Osim vaše odokativne procene, (kao i one više ponavlajne od "80%") imate li još neki izvor za tu tvrdnju? Standardni kolosek nudi mogućnost širih vozila, koliko sam razumeo, te stoga i više putnika po vozilu. Pošto je frekvencija i veličina vozila relativno ograničena sličnim faktorima za oba vida prevoza (metro i laka železnica), to bi logički značilo da i kapacitet ima neke veze. No, dobro, možda se udaljujemo od teme BKA. Samo sam hteo napomenuti da sadašnji izgled ima dosta veze sa budućom izgradnjom lake železnice.

//offtopic
Sinoć sam sanjao u punim detaljnima kako Đilas otvara i gradi pravu metro liniju, i kako ja sedim u stanici u Ustaničkoj i buljim u neki ogroman ekran na kome su reklame za Kontiki travel, dok krtica buši ispred mene, a radnici se rojevito okupljaju i postavljaju šine.
 
Nije tako teško od oka proceniti širini koloseka pogotovu ako to čoveka interesuje. Nezavisno kretanje vozila se može postići pod zemljom i na površini zemlje. Pod zemljom (teški metro) nezavisnost se postiže praktično automatski, čim ste smestili trasu i vozilo pod zemlju ono je nezavisno. Nezavisnost se može postći i na površini zemlje ali onda je potrebna strogo posebna trasa i denivela cija svih ukrštanja. Denivelacija može biti u vidu nadvožnjaka ili u vidu podvožnjaka. Ali i pored svega toga nezavisnost prilikom kretanja po površini nikad ne dostiže stepen nezavisnosti koji se postiže pod zemljom. E, tu je moja procena 80% i mislim da je sasvim dobra. O ovoj problematici (širina koloseka kod šinskih vozila) ima obilje literature a i detaljno se izučava na Saobraćajnom fakultetu.
 
Hvala vam što ste napisali seriju aksiomatičnih izjava, ali bih vas ipak zamolio da odgovorite na sledeće pitanje:

Da li postoji razlika između maksimalnog kapaciteta nezavisnih sistema masovnog gradskog prevoza sa standardnim i metarskim kolosekom?

To je jedno pitanje, prosto, a šta je koji metro itd itd ostavite za neke druge teme.
 
For god sake mogli su barem drvenom daskom malom da prošaraju taj "tramvajski" beton. A ne, iznad njega će ići asfalt weeee :p
 
Jovanovm, ne znam šta podrazumevaš pod standardnim kolosekom. Železnički koloseci ce inače dele na normalni, uski i široki. Kod nas je samo normalni a nekad je bio normalni i uski. U Rusiji je široki. Inače širom sveta postoje razne vrste širine koloseka. Na tvoje pitanje odgovor je jednostavan - može da postoji razlika ali ne mora. Kapacitet može biti isti i kod jednog i drugog tipa koloseka bez obzira na razliku u širini.
 
jovanovm":2dxrib6u je napisao(la):
//offtopic
Sinoć sam sanjao u punim detaljnima kako Đilas otvara i gradi pravu metro liniju, i kako ja sedim u stanici u Ustaničkoj i buljim u neki ogroman ekran na kome su reklame za Kontiki travel, dok krtica buši ispred mene, a radnici se rojevito okupljaju i postavljaju šine.
To se zove 2012vitis :p

Sto se tice tog pitanja razlike u kapacitetu naravno da ima jer je siro vozilo na koloseku od 1435 u odnosu na metarski kolosek,prosto pogledaj slike tramvaja na metarskom koloseku(imaju 2+1 ili 2+2 sedista dok nasi imaju 1+1).Dakle rekao bih da normalan kolosek ima veci kapacitet.Sto se tice brzine i skretanja standardni kolosek bi pravio probleme u resavskoj a mozda i u beogradskoj jer je potreban veci radijus za skretanje i naravno siri kolovoz(po recima profana sa mog faksa koji je zaduzen za gradska sinska vozila-tramvaje i metro).
 
nbumbic":3htp2vi2 je napisao(la):
Kod Cvetka supostavljeni Simenosovi semafori.
Nažalost Simenosvi semafori spram naših deluju veoma jeftino.
u stvari jeftino deluju stubovi na kojima su semafori, a ti stubovi su "amiga kraljevo", isto kao i bandere za svetlo na trotoaru i sredini ulice
 
zaffa":3dpts2x8 je napisao(la):
nbumbic":3dpts2x8 je napisao(la):
Kod Cvetka supostavljeni Simenosovi semafori.
Nažalost Simenosvi semafori spram naših deluju veoma jeftino.
u stvari jeftino deluju stubovi na kojima su semafori, a ti stubovi su "amiga kraljevo", isto kao i bandere za svetlo na trotoaru i sredini ulice
Nije samo stubovi, već i sam semafor.
Videću da ih slikam ovih dana pa ću postaviti na forum
 
inače, razvaljene su šine i kod pravnog tako da će ih promeniti komplet do pretpostavljam raskrsnice sa beogradskom
 
Evo male reportaze sa bulevara.

Kako je sve pocelo mislio sam da ce ovo biti jedna od boljih rekonstrukcija u beogradu, ali izgleda da sam se prevario. Naime od kako su odradili desnu stranu ulice, istu su barem jedno 5 puta raskopali i ponovo zakopavali i redjali plocice.

Prvo su kopali i postavljali neke kablove. Onda su kopali nesto oko kanalizacije, zatim sada kopaju razvod struje za semafore, i kopaju rupe za betoske zardinjere za platane. Nakon svih ovih raskopavanja i zakopavanja duz cele ulice vidljive su neravnine i ulegnuca.

Nijanse izmedju plocica koje su bile pod blatom i one koje nisu dirane su ocigledne i nadam se da ce ih dobro isprati pre svecanog otvaranja ulice.

Evo danasnjih slicica bulevara.

Raskrsnica ruzveltove i bulevara



Tipican semafor u beogradu proizvodjaca futurit


Novi semafor u bulevaru proizvodjaca siemens



Radovi na raskopavanju za semafore u toku



...



Zakopane su betonske zardinjere u zemlju, a posle otkopavanja i ponovnog postavljanja plocica dobijamo sledecu situaciju



...



Podzemni kontejneri



Pocelo asvaltiranje tranvajske bastice

 
Vrh