Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Cekaj sledecu rekonstrukciju koja ce biti najvise za 8 godina jer tu moraju da lete platani(ozbiljno tu su zaista truliji nego u ovom gornjem delu)
 
2012":1hzyxo3t je napisao(la):
Lepo,a posle da ponovo popločaju deo Bulevara od Skupštine do Vuka,kao i da zamene šine i urede tramvajske baštice,ovako će biti pola gladac a pola jadac :/
Па добро, трамвајске баштице у том делу нису баш толико трагичне. Што се тиче шина, не знам у каквом су стању.
 
Eee :o kada si se poslednji put vozi tuda,izgleda kao ,kao ... :rolleyes:
rope_throw_malrowe.jpg
 
Bulevar nema ovakvu nizbrdicu ovo lici na resavsku ili kneza milosa
 
Да, написао је: "Изгледа КАО", требало је лепо прочитати. Свеједно, трамвајске баштице од Таша до Вука нису баш у толико лошем стању.
 
Wile E. Coyote":2d0ao1a8 je napisao(la):
Да, написао је: "Изгледа КАО", требало је лепо прочитати. Свеједно, трамвајске баштице од Таша до Вука нису баш у толико лошем стању.
Njile, moja greska, ne mogu da se skoncetrisem kad citam njegove postove
 
2012 molio bih te da napomenes o cemu se radi kada sliku postavljas na ovakvoj temi gde su radovi u toku,ocigledno vidi covek da nije kod nas kada je tema metro ali kada se o necemu radi kao rekonstrukciji ulice zbunjujes nas,hvala unapred.
 
nikola32":1ng23e1k je napisao(la):
Wile E. Coyote":1ng23e1k je napisao(la):
Да, написао је: "Изгледа КАО", требало је лепо прочитати. Свеједно, трамвајске баштице од Таша до Вука нису баш у толико лошем стању.
Njile, moja greska, ne mogu da se skoncetrisem kad citam njegove postove
И моја исто, тешко да и он сам може да се сконцентрише. :D
 
Ja samo da pomenem da je najveći deo ulice od Batutove do Cvetkove pijace još juče ujutru asfaltiran.
Kapiram da bi taj deo već gotov u toku današnjeg dana, samo da ova kiša nije padala juče i danas.

Inače, bio sam zapanjen juče kad sam gledao kako asfaltiraju po onom pljusku.
 
Nikome naravno ne smeta ona ograda kod onog karicevog napustenog gradilista...

NAJOPASNIJE ULICE U BEOGRADU (7)
„Crna tačka“ kod Cvetkove pijace

G. SVILAR | 02. 06. 2010. - 00:02h | Foto: N. Marković | Komentara: 0
Raskrsnica Bulevara kralja Aleksandra i Ulice Gospodara Vučića, kod „Cvetkove pijace”, sedma je „crna tačka” po stepenu rizika u Beogradu. Na ovom mestu se u poslednje tri godine dogodilo 15 saobraćajnih nezgoda od čega dve sa smrtnim ishodom.


Raskrsnica Bulevara i Gospodara Vučića
Do ovog podatka stručnjaci su došli takozvanim „ponderisanjem“ saobraćajnih nezgoda. Svaki sudar nosi određeni broj pondera (poena), u zavisnosti od toga kakve posledice je izazvao. U periodu od 2006. do 2008. godine na ovom mestu povređeno je najmanje 20 osoba, u dve saobraćajne nezgode učesnici su teže povređeni dok je u 11 sudara rezultat bio lakše povređivanje. Poslednji put nesreća se dogodila krajem prošle godine kada je povređeno čak šest osoba. Uzrok je bio neprilagođena brzina i to što je jedan vozač prešao na suprotnu tranu kolovoza i direktno se sudario sa vozilom koje mu je išlo u susret.

Na ovom mestu ugroženi su i pešaci jer nemaju slobodan prolaz trotoarima zbog bahatog parkiranja na trotoarima. Sa druge strane, vozačima smeta stajalište gradskog prevoza, izbledele „linije vodilje” u raskrsnici i taksi stajalište koje nije na adekvatnom mestu. Nedostaje i nekoliko saobraćajnih znakova, a bezbednost pešaka može da se poveća efikasnijim radom saobraćajne policije i komunalne inspekcije koje bi pisale naloge za odnošenje nepropisno parkiranih vozila. Sekretarijat za saobraćaj će preduzeti mere za povećanje bezbednosti jer je pomenuta raskrsnica na skali „crnih tačaka” u gradu.

- Neophodno je razdvojiti putanju kretanja pešaka i vozila postavljanjem pešačkih ograda. Izmestićemo stajalište gradskog prevoza i zatvoriti Ulicu Živka Davidovića za vozila koja u nju ulaze iz pravca Bulevara kralja Aleksandra. Potrebno je jasnije obeležiti linije vodilje u raskrsnici odgovaraućim materijalima koji duže traju, ali i izmestiti taksi stajalište iz zone raskrsnice - navode u Sekretarijatu za saobraćaj. Sve ove mere biće preduzete tek pošto bude završena rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra. Postavlja se pitanje zašto se sve promene ne urade „u cugu”, dok traje rekonstrukcija. U Sekretarijatu kažu da je to nemoguće jer ne postoji mogućnost da se projekat rekonstrukcije menja u ovom trenutku.

- Mi ne možemo da sada menjamo projekat rekonstrukcije. Nakon završetka radova odlučićemo koje mere treba preduzeti da bi se povećala bezbednost učesnika u saobraćaju - kaže Dragan Vuković, zamenik gradskog sekretara za Saobraćaj.

NAJVEĆI NEDOSTACI OVE RASKRSNICE
1 Pešaci bez slobodnog kretanja trotoarima.
2 Neadekvatno postavljeno stajalište gradskog prevoza.
3 Izbledele „linije vodilje” u raskrsnici.
4 Nebezbedni stubovi javne rasvete.
5 Taksi stanica u zoni raskrsnice.
6 Bilbordi i drveće smanjuju preglednost.

MERE ZA POVEĆANJE BEZBEDNOSTI
1 Razdvojiti putanje kretanja pešaka i vozila postavljanjem pešačkih ograda sa obe strane kolovoza u Bulevaru kralja Aleksandra.
2 Omogućiti pešacima neometano kretanje trotoarima.
3Na semafor za pešake postaviti displej za pokazivanje vremena promene svetlosnog signala.
4 Jasnije obeležiti linije vodilje u raskrsnici.
5 Postaviti zaštitnu ogradu ispred stubova javne rasvete.
6 Ukloniti bilbord i nisko rastinje na ostrvu između saobraćajnih traka.
7 Izmestiti taksi stanicu iz zone raskrsnice.
8 Izmestiti stajalište gradskog prevoza i zatvoriti Ulicu Živka Davidovića za saobraćaj, iz pravca Bulevara kralja Aleksandra.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/192082/Crna-tacka-kod-Cvetkove-pijace
 
Stavljen prvi sloj asfalta između Cvetka i Batutove!
 
Da li neko znA šta tačno znači

ugradnju SMA završnog asfaltnog sloja
 
sma je neki asfalt kojim se hvalise,to mu dodje da kada njega stave gotova je deonica :vops:
 
SMA asfalt

http://en.wikipedia.org/wiki/Stone_mastic_asphalt

Stone mastic asphalt (SMA) was developed in Germany in the 1960s. It provides a deformation resistant, durable surfacing material, suitable for heavily trafficked roads. SMA has found use in Europe, Australia, the United States, and Canada as a durable asphalt surfacing option for residential streets and highways. SMA has a high coarse aggregate content that interlocks to form a stone skeleton that resists permanent deformation. The stone skeleton is filled with a mastic of bitumen and filler to which fibres are added to provide adequate stability of bitumen and to prevent drainage of binder during transport and placement. Typical SMA composition consists of 70−80% coarse aggregate, 8−12% filler, 6.0−7.0% binder, and 0.3 per cent fibre.
 
Upravo sam se vratio iz Bulevara i ne znam da li već imate tu informaciju ali popločan je trotoar za pešake od Tehničkih fakulteta do Depoa, na desnoj strani idući prema Depou...

Ono što sam primetio je sledeće:
- trotoar posle ETFa je jednake širine kao i crveno-žuti trotoar do ETF-a i tako je do Depoa, kada trotoar postaje bitno uži
- trotoar je zaista lepo popločan i odlično izgleda :kk:
- parking mesta su ukoso, otprilike 4 parking mesta pa baštica za drvo, možda 60cm*60 cm
- kolovoz ima po dve trake za automobile (to smo znali svo vreme)
- prostor između betonske podloge za šine i samih šina je VEOMA plitak, recimo 1 cm
- bilo je izuzetno mnogo radnika koji rade svo vreme
 
Evo i ja prodjoh,2 u jednom smeru znaci 2+2.Dobro uredjuju,samo ljudi zaboravljaju da ce prolaz biti uzi jer trebaju da posade i sadnice.

Bice gotova ova strana za nekoliko dana.

Uzgred receno izasao je render one zgrade na cosku Sindjeliceve sto prave,u pitanju je zgrada od 6 spratova,gradi je unicredit banka pa je skroz crvena,arhitektonski je ok nista specijalno dok boja tu uopste ne lezi,ona bi recimo savrseno legla pored one zgrade u prvoj ulici nize ka Vuku.Ako moze neko nek uslika render.
 
Pustili su u saobraćaj levu stranu od Batutove do Cvetka. Lepo izgleda ali prvi utisak je da su trake široke najviše 2.5 metara?! Kad naiđe autobus ili kamion iz suprotnog pravca, učini ti se da je sudar neizbežan
 
nikola32":wstk5fre je napisao(la):
Pustili su u saobraćaj levu stranu od Batutove do Cvetka. Lepo izgleda ali prvi utisak je da su trake široke najviše 2.5 metara?! Kad naiđe autobus ili kamion iz suprotnog pravca, učini ti se da je sudar neizbežan
I meni izgleda da su trake uže. Mada bi to bilo prosto neverovatno da su napravili takvu glupost!
Najveći problem je kad si sa kolima u traci do tramvajske baštice pa kad te Miško kamijonidžija opušteno satera u bašticu!
stvarno nije sve jedno.

Ne smem ni da zamislim kako će tek to da izgleda kad neki car parkira u desnoj traci (toka će sigurno biti i na dalje naročito od strane Džipaadžija
 
Vrh