Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Trotoar izgleda skroz pristojno za taj deo grada...nije nesto sto bi stavljao u centar ali za ovaj deo Zvezdare skroz OK!
 
nbumbic":2jh6h35f je napisao(la):
Uovom delu Bulevara se takođe javio jedan isti problem kao i u Požeškoj.
Naime rade kocke do ulične linije, čak i na onom delu gde je prizemlje zgrade uvučeno, pa je faktički tu trotoar širi nego u ostatku ulice.
Sada taj deo ostaje asfaltiran, a do njega je kocka.

Ipak mislim da je ovo loše rešenje,

Prvo jer je iluzorno očekivati da će stanari zgrade sami popločati deo trotoara koji "je njihovo vlasništvo"
Drugo, zaista se taj deo njihove privatne imovine koristi kao javna površina pa je je glupo da je samo stanari održavaju, kad to već nisu činili ranije

Treće deluje nekako ne završeno, polovično urađeno.

Mada slažem se da će deo Bulevara od Batutove do Cvetka delovati pristojno
To je jedan odlican koncept poluzatvorenog bloka, izgradjen u seljoberskoj, neodgovornoj, sebicnoj i besvesnoj sredini, tj Srbima. Za nas je ocigledno jedino resenje tipa Firence. Trotoari do 3 metra, zatvoreni kompaktan blok, a dvoriste sa unutrasnje strane placa, skriveno od ociju javnosti(pa ti ako hoces da kenjas na travnjak, izvoli, kenjaj, ali ostali nemaju nikakvu potrebu da to gledaju....)
 
Ajd pretera ga! Ima stoke svuda,ali bitno je da im stalno govori šta sme a š ta ne,uostalom ljudi pozitivno reaguju kad se nešto sredi nego kada je zapušteno,a potpuni red će se uvesti kada Nwo Roboti sprže prvog koji se izkenja na travnjak,nadam se da će razlikuju kućne ljubimce ali oni su već ionako čipovani :rolleyes:
Hajmo pogledajmo novog Komunalnog Policajca Robota za Bulevar....(Grad je već raspisao tender za prvih 100 kom.):D
http://www.youtube.com/watch?v=iLbla1IJ6oc
 
E da...Asfaltiraju izmedju sina optrilike na sredini bulevara,i am not amused :(

Beograd 26. 05. 2010
PRESS
Haos zbog pešačkog prelaza!
Posle isključenja semafora i ukidanja prelaza u Bulevaru Kralja Aleksandra kod Cvetkove pijace građani pretrčavaju i prelaze ulicu gde god stignu. I pored oznaka da je prelaz zatvoren mnogi po navici prelaze na opasnom mestu

Beograđani već deset dana prelaze Bulevar Kralja Aleksandra kod Cvetkove pijace preko pešačkog prelaza koji je zatvoren zbog radova i pretrčavaju ulicu gde god stignu probijajući se kroz kolone automobila. Na ovom delu bulevara vlada pravi saobraćajni haos još od 16. maja kada je zbog radova na raskrsnici sa Ulicom Vjekoslava Kovača isključen semafor i preko zelenog pešaka zalepljena traka kojom je označeno da je pešački prelaz zatvoren.
Da bi propisno prelazili ulicu, sugrađani bi, dok traju radovi na ovom delu bulevaram morali da odšetaju 100 metara dalje do najbližeg obeleženog pešačkog prelaza gde, doduše, nema semafora. Pešaci često nemaju strpljenja i neće da čekaju da neko od vozača stane i propusti ih, a ima i onih koje jednostavno mrzi da odlaze do obeleženog već po navici prelaze na zatvorenom pešačkom prelazu ili pretrčavaju tamo gde im se učini zgodno.
ZATVORENA RASKRSNICA SA SINĐELIĆEVOM
Raskrsnica Sinđelićeve ulice i Bulevara kralja Aleksandra biće zatvorena od danas u 12 sati do 10. juna, saopštila je Gradska uprava. Zbog zatvaranja te raskrsnice, biće izmenjene trase autobuskih linija 25, 26 i noćne linije 26, koje će u smeru ka Dorćolu i Karaburmi saobraćati Ulicom Maksima Gorkog, Krunskom, Ulicom kneginje Zorke, Bulevarom kralja Aleksandra i dalje redovnom trasom. U smeru ka perifernim terminusima pomenute linije neće menjati trasu. Takođe, sutra će biti otvorena Sredačka ulica, koja privremeno menja smer i postaje izlaz na Bulevar.

Gnev vozača
Pritom većina njih nisu sigurni da su isključen semafor, traka i ograda s druge strane ulice, zaista i znak da je "stari" pešački prelaz van upotrebe.
- Je l mogu ovde da pređem? Ne?! A, gde da pređem? - dovikivala se juče jedna sugrađanka s radnicima koji su radili s druge strane Bulevara.
Iako je radnik usmerava ka propisnom prelazu, ona, ipak, prelazi privremeno ukinutim prelazom.
Njena odluka izaziva gnev vozača, koju su kivni što pešaci non-stop prelaze van pešačkog prelaza.
- Kud si krenula!? - viče Zvonimir Tadić, nakon što je legao na sirenu.
Kako nam je objasnio, ljut je što ga usporavaju i remete bezbednost saobraćaja.
Međutim, u Agenciji za investicije grada Beograda, pod čijim nadzorom se sprovodi rekonstrukcija Bulevara, kažu da je izmena saobraćaja propisno sprovedena. Kako kažu, za to je i dobijena saglasnost Sekretarijata za saobraćaj, a sugrađani zbog nemara "ne poštuju" signalizaciju.
Otvaranje 31. maja
- Zalepljenom trakom preko zelenog pešaka na semaforu, jasno je označeno da je prelaz zatvoren. Prelaz će ponovi biti otvoren, nakon što 31. maja budu završeni radovi - rekli su nam u toj Agenciji.

Zbog nemara i neobaveštenosti pa možda i nedovoljno jasno istaknute zabrane građani bulevar na potezu između ulica Gospodara Vučića i Živka Davidovića prelaze van pešačkog prelaza, pojedinačno ili u većim grupama. Kada izađu iz vozila javnog gradskog prevoza sa linija 6A, 79 i 46 čije je stajalište između zatvorenog pešačkog prelaza i onog koji je bez semafora, oni Bulevar prelaze odmah kod stanice što je izuzetno opasno.
Inače, raskrsnica Bulevara kralja Aleksandra i Gospodara Vučica jedna je od 10 najkritičnijih raskrsnica za bezbednost u saobraćaju.
ANKETA: Da li znate gde smete da pređete Bulevar?

Vesna Ranđelović (45) radica
- Ne znaju ljudi da je pešački zatvoren. Vidim ih iz radnje. Stanu, okreću se, pitaju nekog, a ako nema nikog - prelaze. Radnici na Bulevaru ih često vraćaju da ne prelaze tuda.
Olga Jovanović (78) penzionerka
- Ne znam kuda treba da pređem Bulevar! Prelazim tamo gde mi je najbliže. Ako idem u Dom zdravlja, prelazim ulicu ispred njega, a ako ću na pijacu onda malo dalje.
Radivoje Đipalo (55) časovničar
- Ma, ovde je haos uvek! Stalno neko strada prilikom pretrčavanja. Prelazi ko gde stigne! Radnja mi gleda na put, kako izađu iz autobusa, prelaze ulicu
Marija Ristić (30) frizerka
- Ispred salona gde radim je pešački kojim bi trebalo da prelaze. Međutim, tuda idu samo oni koji bi u Dom zdravlja. Nisam primetila da sada više ljudi prolazi ovuda nego pre mesec dana

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/119019/Haos+zbog+pešačkog+prelaza!.html
 
evo danas su natochili ovaj beton izmedju sina kod liona, pa za vas koji se razumete u to mozda je to neka pretpostavka koja bi podloga mogla biti. obzirom da je ostalo svega par cm mesta za nesto iznad ne verujem da ce biti asfalt, ili se pak varam?

260520101190.jpg
 
Neko je postavio gore projekat gde se vidi da bastice moraju da budu i traka za autobuse, dakle ide asfalt 100%
 
Е па онда је јасно... Биће исто као и у делу Булевара од Ташмајдана до Вука.
 
Samo povremeno ce se koristiti kao zute trake, kada padne tramvajski sistem. U tom slucaju, nema potrebe ya debljim slojem asfasla, mada je za prave uslove kolovoyne konstrukcije ovo jako bedna debljina.
Mada, ja bih kad se vec stavlja asfalt, neka bude bojeni, kao za biciklisticke staze.
 
Ova visina omogucava i stampani beton i asvalt jabi radje vidio stampani beton po njemu mogu da idu vozila bez problema ;)
 
stf":1n0hq5ik je napisao(la):
Samo povremeno ce se koristiti kao zute trake, kada padne tramvajski sistem. U tom slucaju, nema potrebe ya debljim slojem asfasla, mada je za prave uslove kolovoyne konstrukcije ovo jako bedna debljina.
Mada, ja bih kad se vec stavlja asfalt, neka bude bojeni, kao za biciklisticke staze.
Osim na potezu od Batutove do Cvetka gde ce predpostavljam stalno koristiti kao zuta traka za autobus 79. Mada je taj autobus jedna vrlo retka pojava kao takva :D

Nego, gde ce stajati "E" minibusevi? Oce li i oni koristiti tramvajsku basticu kao zutu traku?
 
zaffa":2u2voje6 je napisao(la):
hoće, pominjano je to na nekoj od prethodnih strana

edit: http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1199&p=27 post #657
Ovo mi je interesantno zapravo, jer E minibusevi idu duz Bulevara...od redovnih linija kao sto rekoh na rekonstruisanom delu ici ce samo 79 i to jedno vrlo kratko parce - redovnih bus linije od Batutove do Vuka na Bulevaru nema.

E, sad, kako su E minibusevi zapravo brzi od tramvaja, jer ne staju na svakoj stanici, zanima me kako ce to da izgleda? Popece se na tramvajsku basticu pred stanicu pa ce onda da sidju ukoliko je tramvaj ispred njih?
 
hazard":1l3f5vi8 je napisao(la):
E, sad, kako su E minibusevi zapravo brzi od tramvaja, jer ne staju na svakoj stanici, zanima me kako ce to da izgleda? Popece se na tramvajsku basticu pred stanicu pa ce onda da sidju ukoliko je tramvaj ispred njih?
Mislim a nasi saobracajni strucnjaci na ovu sitnicu nisu mislili. Mada, predpostavljam da mi imamo genetsku predstavu o brzini tramvaja u starom Bulevaru. Mozda sam optimista, ali mislim, da ce od Batutove do Vuka novim sinama tramvaji stizati za max 7 min.

Ne moze stampani beton da se upotrebljava kao kolovoz, jer je dosta klizaviji, a i ima stampu, koja je neravna.
 
stf":23qfq8b5 je napisao(la):
hazard":23qfq8b5 je napisao(la):
E, sad, kako su E minibusevi zapravo brzi od tramvaja, jer ne staju na svakoj stanici, zanima me kako ce to da izgleda? Popece se na tramvajsku basticu pred stanicu pa ce onda da sidju ukoliko je tramvaj ispred njih?
Mislim a nasi saobracajni strucnjaci na ovu sitnicu nisu mislili. Mada, predpostavljam da mi imamo genetsku predstavu o brzini tramvaja u starom Bulevaru. Mozda sam optimista, ali mislim, da ce od Batutove do Vuka novim sinama tramvaji stizati za max 7 min.

Ne moze stampani beton da se upotrebljava kao kolovoz, jer je dosta klizaviji, a i ima stampu, koja je neravna.
Ma bice brzi tramvaji nego sada to je jasno. Ali su minibusevi opet brzi - oni bez problema mogu da razviju istu (pa i vecu) brzinu nego tramvaj, a i ne staju na svakoj stanici. Kapiram da ce im se isplatiti da se "slepaju" iza tramvaju kada je guzva, ali tokom ostatka dana ce ih to mozda usporiti...jer predpostavljam da ce biti ivicnjak izmedju tramvajske bastice i kolovoza svugde osim na raskrsnicama. Plasim se da ce na kraju minibus ici kolovoznom trakom, i to levom, i stajati s druge strane stajalista.
 
Ako tramvaj bude išao primetno brže nego sad, minibus neće mnogo skraćivati vreme putovanja.
Ako to budu CAFovi tramvaji, neće minibus biti ni mnogo udobniji.

Jedino da za minibus smanje broj stanica, npr da između Vuka i Cvetka ima maksimalno jedna stanica, što se može izvesti i klasičnom autobuskom uz trotoar..
 
Vrh