Просто механичко ширење булевара на горе поменути профил даје нову естетско-архитектонску вредост, али не даје само по себи функционалну вредност.
-
Слабости трамваја на том правцу се везују највише за лош ред вожње, конфликте са пешацима и аутомобилима на тротоару, дијагонална кретања у односу на главни друм, јако лош терминус Смедеревски пут, превелико растојање између Радио индустрије и Вуковог споменика без могућности маневрисања. Уз то постоји изражен прелом токова путника код Цветкове пијаце. Такође није решено како да се одвија трамвајски саобраћај у току радова источно од Цветка.
- Слабости аутобуса и преседања се везују за дељење загушених делова улица са општим друмским саобраћајем, неусклађен ред вожње трамваја и аутобуса, пресецање са кретањима приватних аутомобила приликом преседања, као и непостојање стајалишта за чекање реда вожње на средини линије.
-
Слабости у друмском саобраћају су више последица непостојања одвојених трака за полукружно, лево и десно скретање него тога што имамо само по једну траку по смеру између раскрсница, по правилима теорије токова. У пракси, колико год ширили друм, сасвим је реално очекивати скоро свакодневна загушења у одређено доба дана, али то не значи да треба игнорисати основну друмску инфраструктуру. Велика слабост се тиче и паркирања, које се такође неће решити ширењем булевара.
- Слабости бициклистичког превоза се тичу неизграђености мреже за безбедно и безконфликтно кретање двоточкашима, опште занемаривање овог у већини Београда најбржег средства превоза.
- Слабости везано за пешачка кретања су везана за тесне тротоаре, неспуштене ивичњаке за кретање колица, лоше регулисана кишна канализација, превелики број трака за прелазак без пешачких острва, кратки интервали за угрожене групе пешака, пресецање пешачких фаза семафора са левим и десним скретањима друмских возила.
Сам Цветко је прво укрштање Булевара краља Александра са неким важним правцем кретања источно од Вука, самим тим чворна тачка, на којој треба разматрати
саобраћајни трг, са бригом и о естетско-архитектонским елементима.
Са те стране дајем концепцијску сугестију решења саобраћајног трга Цветкова пијаца по следећим принципима:
-1- Сва кретања трамваја у главној фази кретања булеваром у правац
-2- Сва преседања без семафора и без пресецања са приватним аутомобилима.
-3- Кретање пешака и бициклиста на главним правцима у једној, највише две семафорске фазе.
-4- Одсуство једновременог зеленог светла са конфликтом пешачко-бициклистичких кретања са кретањима приватних аутомобила.
-5- Обједињење перона за јавни превоз по правцима кретања.
-6- Терминус већег капацитета, који би могао да прими по 2-3 линије и из Чингријине, и из правца Господара Вучића, и са Смедеревског пута, као и већа преусмеравање на тај терминус у току радова источно од Цветка.
-7- Свођење потпуне обуставе трамвајског транспорта између Вуковог споменика и Цветкове пијаце на мање од недељу дана.
-8- Боља управљивост трамваског саобраћаја. Логичнија краћења и преусмеравања трамвајских линија у случају проблема на мрежи.
-9- Могућност јавно-приватног партнерства и планске приватне градње на великим острвима.
-10-Формирање саобраћајног трга који би спремно дочекао метро кроз 10-20-50 година.