Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Nema potrebe da degradimo Zvezdaru, Mirijevo, Kaluđericu i Gorcku i nastavimo da tretiramo njene stanovnike kao građane drugog reda već trebamo preusmeriti novac sa linijskog parka za koji svi iz budžeta dajemo 70 miliona evra.

Na Zvezdari nije bilo ulaganja u kapitalnu infrastrukturu desetak godina, dosta su nas pravili budalama pa su se sada setili u predizbornoj godini.
No pasaran!
 
Interesantno je kako uvek za ove istočne delove grada ima izgovora zašto nešto vitalno ne treba da se uradi, ali bilo gde drugde u gradu - daj bato, što pre! 🤔
Koliko god sada da košta, to je najjeftinije što će koštati ikada. Čekanje za bilo šta drugo znači da će i samo za godinu dana biti još skuplje. Rešiti problem odmah, a ne čekati da se nešto desi. Situacija u saobraćaju će biti samo gora i gora.
Kako vam bre nije dosadno da budete tako zadrti i sebični??
 
Ukinuta je noćna linija 308N. Svaka čast "gradski očevi", samo nastavite tako. I 304N ukinute, nama na istoku Beograda ne treba noćni prevoz, mi smo veverice.
 
Poslednja izmena:
Eto, svetu se ne može ugoditi. Pa žalite se što je uzak Bulevar i oni vam izašli u susret i povećali protok saobraćaja na ovaj način.

/s
 
Interesantno je kako uvek za ove istočne delove grada ima izgovora zašto nešto vitalno ne treba da se uradi, ali bilo gde drugde u gradu - daj bato, što pre! 🤔
Koliko god sada da košta, to je najjeftinije što će koštati ikada. Čekanje za bilo šta drugo znači da će i samo za godinu dana biti još skuplje. Rešiti problem odmah, a ne čekati da se nešto desi. Situacija u saobraćaju će biti samo gora i gora.
Kako vam bre nije dosadno da budete tako zadrti i sebični??
То је стварно жива истина, када би се гледале капиталне инвестиције, источни део Београда је огромна црна рупа. Булевар ни макац од Цветка, СМТ можда и стигне до Ласте, даље ни макац, обилазница стигла до Бубањ потока, а даље према Винчи неће скоро, Смедеревски пут, Калуђерицу и остала насеља према Гроцкој и њихову јад и беду да не спомињем. И несрећни народ одатле, уредно гласа за власт и не буни се.
Колико је тај народ понижен можда најбоље говори чињеница да је екипа на власти последње две године уложила више десетина милиона евра у припрему спалионице у Винчи, укопане су цеви које спајају топлану Коњаник и спалионицу (цена 38 милиона евра) и све је то у реду да иза тих радова није остао потпуно преоран Смедеревски пут. Па је тако Београд добио једну велику еколошку ивестицију, а становници Звездаре и Гроцке су поред свакодневне гужве добили и кратере и колотраге, тако да имамо потпуну саобраћајну катастрофу.
 
То је стварно жива истина, када би се гледале капиталне инвестиције, источни део Београда је огромна црна рупа. Булевар ни макац од Цветка, СМТ можда и стигне до Ласте, даље ни макац, обилазница стигла до Бубањ потока, а даље према Винчи неће скоро, Смедеревски пут, Калуђерицу и остала насеља према Гроцкој и њихову јад и беду да не спомињем. И несрећни народ одатле, уредно гласа за власт и не буни се.
Колико је тај народ понижен можда најбоље говори чињеница да је екипа на власти последње две године уложила више десетина милиона евра у припрему спалионице у Винчи, укопане су цеви које спајају топлану Коњаник и спалионицу (цена 38 милиона евра) и све је то у реду да иза тих радова није остао потпуно преоран Смедеревски пут. Па је тако Београд добио једну велику еколошку ивестицију, а становници Звездаре и Гроцке су поред свакодневне гужве добили и кратере и колотраге, тако да имамо потпуну саобраћајну катастрофу.
Prošao nedavno Smederevskim putem - onog rugla i saobraćajnog haosa u MML i Kaluđerici bi se i Podsaharska Afrika postidela. Jadni ti ljudi tamo.

I još im obećaju da će da ulože pare u Bulevar da bi im ostalo isto tako samo malko gore.
 
Zaboravio sam pomenuti juče da ljudi i uživo i putem interneta komentarišu da je Bulevar nužno proširiti ne do Ustaničke već dalje Smederevskim putem do skretanja za Kaluđericu. Očigledon se radi o stanovnicima istočnih naselja koji su svesni da im nema života ako Bulevar ne bude imao 4 trake. Počeli su da se javljaju ljudi iz Mirijeva koji predlažu da se peticija skuplja i u Mirijevu jer je taj deo Mirijeva koji gravitira Bulevaru besan jer nije planirano širenje Bulevara.
 
Poslednja izmena:
Zaboravio sam pomenuti u komentaru juče da ljudi i uživo i putem interneta komentarišu da je Bulevar nužno proširiti ne do Ustaničke već dalje Smederevskim putem do skretanja za Kaluđericu. Očigledon se radi o stanovnicima istočnih naselja koji su svesni da im nema života ako Bulevar ne bude imao 4 trake.
Могли би мало ти из Калуђерице да се мрдну! Има тамо преко 50.000 људи! Довољно би било да запрете да ће блокирати депонију и да видиш како би надлежни обратили пажњу. Али они дремају и очекују да се неко други бори за њих.
 
@vucko
Proveravao sam rezultate po biračkim mestima nakon prošlih izbora. Negde sve što je dalje od Zvezdara teatra misli da je stanje u gradu dobro. Sve što je dalje od okretnice misli da je zlatno doba i da nikada nije bilo bolje. Možeš im ukinuti struju i vodu oni će glasati kako glasaju.

Zašto bi onda grad trošio novac na infrastrukturu kada je građani očigledno ne vide kao potrebnu.

Daj metro*, daj nacionalni stadion. Daj još 100,000 glasača na IMT lokaciju i još 100,000 na Makiš.

Sada i da ih (gradsku vlast) neko pritisne ne moraju čak ni da kritičare optuže da su mrzitelji Srbije. Samo da lepo smireno kažu da je sada kriza i inflacije i treći svetski rat. A Bulevar će se svakako raditi za 6,7 godina kada krene linija 2 metroa.

SMT, UMP i sve te skraćenice se nikada neće izgraditi jer nema potrebe. Glasačko telo ih ne zahteva. Dobro je kako je, "ćuti može gore". I kraj.

Kraj Beograda, kraj Srbije, kraj Srpskog naroda kome je već do toga stalo. Ako se nešto ne promeni Isti ljudi će sprovoditi popis 2032 i čuditi se istim i gorim rezultatima.

* Ne verujem da će krtica kamena videti makar u narednih 5 godina i da će se samo trošiti pojedinačno sitni milioni na projekte tipa "platili RER konsultantski fee za savet oko prodaje karata i uređenja stanica za metro kojeg nema".
 
Zaboravio sam pomenuti juče da ljudi i uživo i putem interneta komentarišu da je Bulevar nužno proširiti ne do Ustaničke već dalje Smederevskim putem do skretanja za Kaluđericu. Očigledon se radi o stanovnicima istočnih naselja koji su svesni da im nema života ako Bulevar ne bude imao 4 trake. Počeli su da se javljaju ljudi iz Mirijeva koji predlažu da se peticija skuplja i u Mirijevu jer je taj deo Mirijeva koji gravitira Bulevaru besan jer nije planirano širenje Bulevara.
Potpisujem ako se pojave štandovi negde ovde. Zbog obaveza ne stigoh, a i ne gravitiram toliko ka Cvetku, već ka Ustaničkoj.
 
Поставити и код Дудића или МЗ ММЛ. 80% тих "кме кме ћути може и боље" (обавезно читање гласом дрхтавим старачким) су пензионери, а омладина је деморализована. Не треба много да се покрену.
 
@vucko
Proveravao sam rezultate po biračkim mestima nakon prošlih izbora. Negde sve što je dalje od Zvezdara teatra misli da je stanje u gradu dobro. Sve što je dalje od okretnice misli da je zlatno doba i da nikada nije bilo bolje. Možeš im ukinuti struju i vodu oni će glasati kako glasaju.

Zašto bi onda grad trošio novac na infrastrukturu kada je građani očigledno ne vide kao potrebnu.

Daj metro*, daj nacionalni stadion. Daj još 100,000 glasača na IMT lokaciju i još 100,000 na Makiš.

Sada i da ih (gradsku vlast) neko pritisne ne moraju čak ni da kritičare optuže da su mrzitelji Srbije. Samo da lepo smireno kažu da je sada kriza i inflacije i treći svetski rat. A Bulevar će se svakako raditi za 6,7 godina kada krene linija 2 metroa.

SMT, UMP i sve te skraćenice se nikada neće izgraditi jer nema potrebe. Glasačko telo ih ne zahteva. Dobro je kako je, "ćuti može gore". I kraj.

Kraj Beograda, kraj Srbije, kraj Srpskog naroda kome je već do toga stalo. Ako se nešto ne promeni Isti ljudi će sprovoditi popis 2032 i čuditi se istim i gorim rezultatima.

* Ne verujem da će krtica kamena videti makar u narednih 5 godina i da će se samo trošiti pojedinačno sitni milioni na projekte tipa "platili RER konsultantski fee za savet oko prodaje karata i uređenja stanica za metro kojeg nema".
Ovo se slažem, i na kraju jedna otreznjujuca istina.
 
Nema potrebe da degradimo Zvezdaru, Mirijevo, Kaluđericu i Gorcku i nastavimo da tretiramo njene stanovnike kao građane drugog reda već trebamo preusmeriti novac sa linijskog parka za koji svi iz budžeta dajemo 70 miliona evra.

Na Zvezdari nije bilo ulaganja u kapitalnu infrastrukturu desetak godina, dosta su nas pravili budalama pa su se sada setili u predizbornoj godini.
No pasaran!
Исту причу смо слушали за јадни, запостављени, јужни Београд кад се правдао мост морског/заливског типа преко најширег дела целог тока Саве са све петљом од 80 милиона евра преко, испоставиће се - ничега, а све за ситних пола милијарде укупно. Мислим да би неких 50ак милиона евра за фртаљ експроприсаног и проширеног Булевара Пашино Брдо био пун погодак. Још да га заокружимо на стотку са овим Карловим бус терминалом и бог да нас види.

(притом, ја сам са Звездаре) Звездарски аутошивиниста хаха
 
Ispostavilo se da se dot "ništa" došlo odlukom istih onih koji su GŽS premestili na Prokop, a ne odlukom onih koji su gradili zalivski most i pristupne mu petlje. ;)
 
317187887_549828956938073_4347795811331699424_n.jpg
 
Ко је када одрадио свој део урбицида је заиста небитно али кад већ спомену : Вучко је сам на више тема качио интервју Ђиласа из 2013е у ком отворено подржава београд на води, посредно и укидање главне. Према томе, не могу да поверујем у причу да постоје ови и они - Радили су и раде и једни и други на штету овога града.
 
A jel u tom intervjuu podržavao i uklanjanje šina od Novog železničkog do Košutnjaka?
 
Interesantno je kako uvek za ove istočne delove grada ima izgovora zašto nešto vitalno ne treba da se uradi, ali bilo gde drugde u gradu - daj bato, što pre! 🤔
Koliko god sada da košta, to je najjeftinije što će koštati ikada. Čekanje za bilo šta drugo znači da će i samo za godinu dana biti još skuplje. Rešiti problem odmah, a ne čekati da se nešto desi. Situacija u saobraćaju će biti samo gora i gora.
Kako vam bre nije dosadno da budete tako zadrti i sebični??
Отприлике развој друмске инфраструктуре стаје код Аутокоманде, на сужењу Јужног булевара, на крају Устаничке, код Цветка и на крају Вишњичке. Врачар и Вождовац имају подједнако закржљалу и незаокружену друмску мрежу као и Звездара.
 
Вучко је сам на више тема качио интервју Ђиласа из 2013, у ком отворено подржава Београд на води, посредно и укидање главне.
Koliko se ja sećam, ali nemoj me sto posto držati za reč, mislim da je rekao da treba skloniti teretni deo i prateću infrastrukturu, a da ostane putnički.
 
U današnjoj Politici je objavljen izuzetan tekst Dejana Aleksića "Tramvaj na nekoliko centimetara od pešaka". Pogađate, tiče se Bulevara, plana grada da šminka Bulevar presvlačenjem asfalta kao i peticijie da se Bulevar proširi.
 
Мени све изгледа као да је Шапић од старта политички абортус и да га партија жртвује како би Весић после засео као способнији.
 
Ко је када одрадио свој део урбицида је заиста небитно али кад већ спомену : Вучко је сам на више тема качио интервју Ђиласа из 2013е у ком отворено подржава београд на води, посредно и укидање главне. Према томе, не могу да поверујем у причу да постоје ови и они - Радили су и раде и једни и други на штету овога града.
2013 bi Đilas podržao sve što Vučiću padne napamet da mu se dozvoli da zadrži vlast u Beogradu. Takva je narav političarska.
 
Javilo nam se nekoliko vozača tramvaja oba pola koji podržavaju širenje Bulevara i prebacivanje šina na sredinu jer pričaju kako su frustrirani parkiranim automobilima i time što mogu lako da udare pešake koji idu "trotoarom" od Ustaničke do Cvetka.
Neki pitaju zašto peticija za proširenje Bulevara nije i online to jest na internetu. Odlučeno je da se peticija radi u papirnoj verziji kako bi građani bili svesni da potpis na peticiju nije dovoljan i da njenim potpisivanjem posao nije gotov. Pravićemo zanimljive akcije u narednom periodu, a za njih će nam trebati prisustvo što više građana jer znamo da je akcija na terenu najefikasniji način da gradska vlast odustane od šminkanja Bulevara.

 
Vrh