dziggy
Advanced
Za retardirane "ovi pre" su "komunisti".
E ovo je režimski san: svi da zavisite od našeg GSP prevoza Orvel 1984. Au druže ti nemaš blage veze o situaciji ovde: gužve NEMA gde su 4 trake na Bulevaru, ali je zato kilometarska gužva tamo gde su dve trake, npr ka gradu kod semafora raskrsnice sa Ustaničkom, i semafora Cvetko. Ali to može i svako vidi, uzme Google mapu saobraćaj, i takve laži padaju u voduБулевар је већ настављен, оно што се дискутује је предлагање да се целом дужином шири додатним тракама да би укупно било 4 ради решавања гужве која доминантно постоји тамо где су већ 4 траке. Ако ишта треба да се и постојеће сузе за аутомобиле како би се јавни превоз, који превезе више десетина пута људи од аутомобила, кретао брже и ефикасније.
Pogledajte prilog 151556
Булевар је већ настављен, оно што се дискутује је предлагање да се целом дужином шири додатним тракама да би укупно било 4 ради решавања гужве која доминантно постоји тамо где су већ 4 траке. Ако ишта треба да се и постојеће сузе за аутомобиле како би се јавни превоз, који превезе више десетина пута људи од аутомобила, кретао брже и ефикасније.
Pogledajte prilog 151556
Имају људи још лонгитудинале и трансверзале - ко ГУП Београда из 1950. - и раде по плану.Vlada Kantona Sarajevo je, na prijedlog Ministarstva saobraćaja i Direkcije za puteve KS, usvojila Program održavanja, rekonstrukcije i izgradnje saobraćajnica na području Kantona Sarajevo za 2023. godinu.
Programom je predviđen nastavak aktivnosti na realizaciji kapitalnih projekata cestovne infrastrukture: završetak radova na IX transverzali i spoju IX transverzale sa Autoputem A1, izgradnja tunela na Prvoj transverzali, te nastavak radova na Prvoj transverzali.
Pored toga, radovi će se nastaviti i na Igmanskom putu, kao i na svim projektima koji su započeti ove godine.
Neki od projekata koji će biti realizovani sljedeće godine, shodno usvojenom Programu, su: raskrsnica glavne gradske longitudinale i XIII transverzale, odnosno raskrsnica u naselju Bulevar, kružni tokovi na spoju ulica Džemala Bijedića i Srđana Aleksića, te na spoju ulica Drinska i Humska.
Pored ovih projekata, bit će izvršena rehabilitacija glavne gradske saobraćajnice na potezu od Skenderije prema Vječnoj vatri, ulice Bulevar Mimar Sinana na Dobrinji, ulice Majdanska na Alipašinom polju na VIII transferzali, te ulice Ložionička i drugi.
Kako ističe ministar Šteta, svaki od novih projekata će donijeti drugačiju sliku Sarajeva i olakšati kretanje u saobraćaju.
Заправо баш знам, добар део живота сам се редовно у шпицу возио и увек је колапс у Булевару пре Звездарске пијаце. Додуше лепо је некако летети у трамвају и гледати мизерне аутомобилисте како стоје заробљени у гужви поредE ovo je režimski san: svi da zavisite od našeg GSP prevoza Orvel 1984. Au druže ti nemaš blage veze o situaciji ovde: gužve NEMA gde su 4 trake na Bulevaru, ali je zato kilometarska gužva tamo gde su dve trake, npr ka gradu kod semafora raskrsnice sa Ustaničkom, i semafora Cvetko. Ali to može i svako vidi, uzme Google mapu saobraćaj, i takve laži padaju u vodu
Kakav tramvaj, kod mene na stanici Lion ne možeš ući ujutru u tramvaj koji dolazi sa Cvetka jer se u Ustaničkoj i Cvetku sve natrpa. Ne razumem čemu neistine, promocija SNS GSPa ili šta? Čak ni kao stokka se ugurati. Al vi koji volite javni prevoz izgleda da više volite ljude ponižene kao stokku natrpanu nego dostajanstvenog slobodnog čoveka koji ima svoje sedište u kolima i slobodu kretanja na sve strane sveta. Ovde, u SNS GSPu, kako šef naredi, tuda će vam ide trasa Pa će čekate 3 godine tramvaj u Patrijarha Pavla, pa će vam neke linije ukinu i vrate kako im se ćefne poput šestice itd. Tog stranačkog debilizma kad imaš svog ranije konja a danas kola, nema SlobodaЗаправо баш знам, добар део живота сам се редовно у шпицу возио и увек је колапс у Булевару пре Звездарске пијаце. Додуше лепо је некако летети у трамвају и гледати мизерне аутомобилисте како стоје заробљени у гужви поред
Ово је сасвим нормална саобраћајна ситуација за Лос Анђелес, и тако је сваки дан до 21 час. Мислим да је ово ауто-пут 405.
Od Cvetka do Ustaničke ima 6 pešačkih prelaza bez semafora, a do kraja Bulevara ih ima još nekoliko...U Bulevaru postoje3 pešačka prelaza bez semafora
Ko je odredio 6m? Pa grad/država. Što nisu odredili npr 12? Pa skuplje je asfaltirati i održavati 6 nego 12m. Mislim skuplje kratkoročno, a dugoročno je ovaj zbudžeraj skuplji. Isto ko je odredio min 0,6m širinu trotoara? Pa opet grad/država. Ko je dozvolio na 6m širine gradnju višespratnica? Pa opet oni. Ko nije napravio javni parking ili garažu da ljudi imaju gde da se parkiraju? Pa opet oni. Znači vlasnici automobila nemaju veze sa tim, adresa je pogrešna, naslov bi trebao biti : Grad katastrofalnim i lošim odlukama onemogućio prolaz vatrogasaca.Samo nek se gradi i samo nek se tovare automobili...
I da, naravno, nećemo široke i prostrane ulice i blokove, nego što bliže jedni drugima u što je moguće dubljim kanjonima. Tako da sve bude načičkano u 6 metara širine.