Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Dobro, mi u tom delu grada smo navikli da plaćamo visoke poreze na imovinu, skupe Infostanove, da nas pretrpavaju novim zgradurinama da uzmu pare od dozvola & Co a da zauzvrat dobijemo tuki. Cak ni problem normalnog parkiranja ne umeju reše, a jes bas će budu sposobni da prošire Bulevar i sklone onolike udžerice. Pa gde, oni kad treba uklone 5 udžerica već projekti kasne godinu jer ne umeju završe eksproprijaciju, a ovde će kobajagi uklone kilometar udžerica. Samo u snu
 
Meni je neverovatno da neki ovde pričaju kako nam ne treba nastavak bulevara, da je to automobilizacija Beograda, pa ovo je neka najosnovnija saobraćajna mreža koju treba izgraditi i koju smo trebali da imamo već par decenija a oni ovim veoma skupim šminkanjem mrtvaca pljuju na osnovne planove razvoja grada.
 
Булевар је већ настављен, оно што се дискутује је предлагање да се целом дужином шири додатним тракама да би укупно било 4 ради решавања гужве која доминантно постоји тамо где су већ 4 траке. Ако ишта треба да се и постојеће сузе за аутомобиле како би се јавни превоз, који превезе више десетина пута људи од аутомобила, кретао брже и ефикасније.

Em9-tEHWMAEv91d.png
 
Super izgovor režima kad je švorc: nađu neke 🤡 da pričaju te gluposti za njih. Ako ga neće šire nek mi ne povećaju iduće godine ni 0,1% porez na imovinu u tom kraju. Jer ono iza Cvetka je infrastrukturni Bangladeš, pa za šta da se plaća banditima
 
Булевар је већ настављен, оно што се дискутује је предлагање да се целом дужином шири додатним тракама да би укупно било 4 ради решавања гужве која доминантно постоји тамо где су већ 4 траке. Ако ишта треба да се и постојеће сузе за аутомобиле како би се јавни превоз, који превезе више десетина пута људи од аутомобила, кретао брже и ефикасније.

Pogledajte prilog 151556
E ovo je režimski san: svi da zavisite od našeg GSP prevoza 😈 Orvel 1984. Au druže ti nemaš blage veze o situaciji ovde: gužve NEMA gde su 4 trake na Bulevaru, ali je zato kilometarska gužva tamo gde su dve trake, npr ka gradu kod semafora raskrsnice sa Ustaničkom, i semafora Cvetko. Ali to može i svako vidi, uzme Google mapu saobraćaj, i takve laži padaju u vodu
 
Булевар је већ настављен, оно што се дискутује је предлагање да се целом дужином шири додатним тракама да би укупно било 4 ради решавања гужве која доминантно постоји тамо где су већ 4 траке. Ако ишта треба да се и постојеће сузе за аутомобиле како би се јавни превоз, који превезе више десетина пута људи од аутомобила, кретао брже и ефикасније.

Pogledajte prilog 151556

Screenshot_20221230_134044_Maps.jpg
Screenshot_20221230_134031_Maps.jpg


Vidim dominantne gužve tamo gde su 4 trake, a gde su 2, tu nema ništa, tu saobraćaj ide top 🤡
 
Колико је пара улупано у насипање песка на Макишу а овамо се шкртаре да унормале један део града који закржљао скроз саобраћајно. Није овде само реч о тракама за аутомобиле. Овде пре свега фали нормалан тротоар.
 
Ево како озбиљнији градови раде (да схватите где сте, да не летите безвезе):

Vlada Kantona Sarajevo je, na prijedlog Ministarstva saobraćaja i Direkcije za puteve KS, usvojila Program održavanja, rekonstrukcije i izgradnje saobraćajnica na području Kantona Sarajevo za 2023. godinu.

Programom je predviđen nastavak aktivnosti na realizaciji kapitalnih projekata cestovne infrastrukture: završetak radova na IX transverzali i spoju IX transverzale sa Autoputem A1, izgradnja tunela na Prvoj transverzali, te nastavak radova na Prvoj transverzali.

Pored toga, radovi će se nastaviti i na Igmanskom putu, kao i na svim projektima koji su započeti ove godine.

Neki od projekata koji će biti realizovani sljedeće godine, shodno usvojenom Programu, su: raskrsnica glavne gradske longitudinale i XIII transverzale, odnosno raskrsnica u naselju Bulevar, kružni tokovi na spoju ulica Džemala Bijedića i Srđana Aleksića, te na spoju ulica Drinska i Humska.

Pored ovih projekata, bit će izvršena rehabilitacija glavne gradske saobraćajnice na potezu od Skenderije prema Vječnoj vatri, ulice Bulevar Mimar Sinana na Dobrinji, ulice Majdanska na Alipašinom polju na VIII transferzali, te ulice Ložionička i drugi.

Kako ističe ministar Šteta, svaki od novih projekata će donijeti drugačiju sliku Sarajeva i olakšati kretanje u saobraćaju.​
Имају људи још лонгитудинале и трансверзале - ко ГУП Београда из 1950. - и раде по плану.

Проширују и трамвај, и то озбиљно.

Нама овде Весић увео у планове "Унутрашњу обилазницу", а Гангула обнавља Булевар у профилу Пута-крај-тарабе-паланачког-гробља.
 
E ovo je režimski san: svi da zavisite od našeg GSP prevoza 😈 Orvel 1984. Au druže ti nemaš blage veze o situaciji ovde: gužve NEMA gde su 4 trake na Bulevaru, ali je zato kilometarska gužva tamo gde su dve trake, npr ka gradu kod semafora raskrsnice sa Ustaničkom, i semafora Cvetko. Ali to može i svako vidi, uzme Google mapu saobraćaj, i takve laži padaju u vodu
Заправо баш знам, добар део живота сам се редовно у шпицу возио и увек је колапс у Булевару пре Звездарске пијаце. Додуше лепо је некако летети у трамвају и гледати мизерне аутомобилисте како стоје заробљени у гужви поред
 
Moguće je da si pomešao saobraćajnice, da na primer misliš na Vojvode Stepe pred Trošarinom, pošto to kod Cvetka nije tako: čepovi su na trasama dva neproširena bulevara, Kralja Coe i Južnog (u regulaciji privremenoj od pre Druvog svetskog rata - Gospodara Vučića). Ako se i zakrči tu gde pominješ, to je zbog (neplanskih) suženja koja su i pravo i desno posle raskrsnice.

Moram ti reći da se ovakvim pisanijem samoukidaš kao liberal. Ovo je teško ultralevičarenje Enver-Hoxha-style.
 
Poslednja izmena:
Заправо баш знам, добар део живота сам се редовно у шпицу возио и увек је колапс у Булевару пре Звездарске пијаце. Додуше лепо је некако летети у трамвају и гледати мизерне аутомобилисте како стоје заробљени у гужви поред
Kakav tramvaj, kod mene na stanici Lion ne možeš ući ujutru u tramvaj koji dolazi sa Cvetka jer se u Ustaničkoj i Cvetku sve natrpa. Ne razumem čemu neistine, promocija SNS GSPa ili šta? Čak ni kao stokka se ugurati. Al vi koji volite javni prevoz izgleda da više volite ljude ponižene kao stokku natrpanu nego dostajanstvenog slobodnog čoveka koji ima svoje sedište u kolima i slobodu kretanja na sve strane sveta. Ovde, u SNS GSPu, kako šef naredi, tuda će vam ide trasa 👌 Pa će čekate 3 godine tramvaj u Patrijarha Pavla, pa će vam neke linije ukinu i vrate kako im se ćefne poput šestice itd. Tog stranačkog debilizma kad imaš svog ranije konja a danas kola, nema 🧠 Sloboda
 
Poslednja izmena:
Већина чепова по БГ је због недовршених планова. Град се гуши због незавршених саобраћајница и проширења која чекају да се неко смилује и откупи неке уџерице. Београд од Цветка до Устаничке је попут фавела, саобраћајнице су недостојне и пешака, и путника јавног превоза и возача аутомобила. О бициклистима не треба ни трошити речи.
 
Semafori na Bulevaru posle rekonstrukcije pre 10 godina su katastrofa. Aj što na nekima moraš prljaš ruke pritisneš ono što svako dira da bi se upalilo zeleno za pešake, ali što moraš bukvalno trčiš da ti se ne ugasi zeleno. A stariji ljudi i žene s decom? I tako maltretiranje pešaka deceniju zbog jednog ili par debilla koji je isprogramirao takvo vreme trajanja. Tako da ili da reše ovo ili ove semafore na Bulevaru treba 🔨🔨🔨
 
Гужве се не решавају само једним потезом (за имплицирање да не постоји јединствен лек за све сам већ ставио си за врат 10 трилиона најбруталнијих смртних казни) већ највише садржајним планирањем. Да пола града не мора да иде на Нови Београд на посао, поготово кроз закржљали центар, овога свега малтене не би било. Тако да зна се, или булдожер или град престаје са постојањем за 10 година када ће проста ружноћа и глобални тренд посла од куће да га закопа једном заувијек и у вијекове вијекова, иншалах.
 
За сваки оваки случај да се цео крај прогласи гетом, умилионостручити све фискалне обавезе као буквалан порез на живот у одвратном крају
 
Samo nek se gradi i samo nek se tovare automobili...
2999001_vatr1_ls.jpg


I da, naravno, nećemo široke i prostrane ulice i blokove, nego što bliže jedni drugima u što je moguće dubljim kanjonima. Tako da sve bude načičkano u 6 metara širine.
Ko je odredio 6m? Pa grad/država. Što nisu odredili npr 12? Pa skuplje je asfaltirati i održavati 6 nego 12m. Mislim skuplje kratkoročno, a dugoročno je ovaj zbudžeraj skuplji. Isto ko je odredio min 0,6m širinu trotoara? Pa opet grad/država. Ko je dozvolio na 6m širine gradnju višespratnica? Pa opet oni. Ko nije napravio javni parking ili garažu da ljudi imaju gde da se parkiraju? Pa opet oni. Znači vlasnici automobila nemaju veze sa tim, adresa je pogrešna, naslov bi trebao biti : Grad katastrofalnim i lošim odlukama onemogućio prolaz vatrogasaca.
 
Ne baš, ne uvek, jer je Srbija prepuna slučajeva neljudi koji su širili svoje parcele na uštrb javnog zemljišta u vreme dok još nije bilo asfalta i konkretnih načina da se premeri, označi i istraje u podeli parcela odnosno očuvanju javnog zemljišta. A ta praksa se i dan danas nastavlja, u vreme asfalta, vidljivih markera i konkretnih načina da se premeri svaka parcela i svaki kvadrat. Jer država prosto nema armiju od 100.000 inspektora koji će da špartaju celom zemljom i kažnjavaju svakog nečoveka koji otima javnu imovinu u svakoj zabiti i svakom kutku zemlje.

Takođe, to što država kurblom ne mrda da spreči i kazni divlju i neplansku gradnju, ne oslobađa odgovornosti one koji tu gradnju sprovode. Odsustvo kazne i nesprovođenje zakona ne znači da neko delo automatski prestaje da bude nemoralno, štetno i zlonamerno. Ne volim ni ja državu i kao i mnogi drugi, isto imam nerazrešene račune i sporove sa njom. Ali da se ne zavaravamo, nije država kriva što je ovaj narod većinski prosto opaljen u glavu i naopak.


Inače u novinama nije pisalo koja je ulica u pitanju (bar ne jutros, kad sam gledao vesti) osim da je negde na Novom Beogradu. Možda je ovo nešto unutar naselja Staro sajmište, ko će ga znati. Ali poenta opet stoji - kriva je država, ali kriv je i sam narod koji - većinski - prosto voli da živi u haosu i aljkavosti. A onda kada neko nastrada zbog toga bude kmeeee ajaoo bože pa kakooo...

Plus, ipak je ovo narod gde mi pojedinci pre par nedelja pričaju kako je sasvim normalno da u 2/3 gradskog tkiva se trotoari de facto ukinu (jer pešaci u Beogradu ne hodaju trotoarima, nego kolovozima, jer su trotoari u 2/3 slučajeva postali parkinzi) . A logika i izgovor iza toga je da ''ljudi kupuju kola i ostavljaju ih gde stignu jer nemaju kako drukčije''. Znači vlada mentalitet da je sasvim u redu da neko kupi nešto svoje, nešto privatno, a onda ga 20 sati dnevno ostavlja na javnoj površini. To je dakle isto kao kada bih ja na trotoaru ispred svoje zgrade napravio sebi šupu i ostavu. To dakle nema veze sa državom, već sa licemerjem i naopakošću jednog dela ljudi u ovom narodu.
 
Poslednja izmena:
P.S.

Da ne pričam koliko izroda ima koji žive u zgradama sa garažama ali neće da kupe parking mesto nego bace automobilčinu nasred trotoara jer im se može. I koliko ima drugih koji žive po kućama sa dvorištima koja imaju mesta da prime auto ali avaj, ovi neće da žrtvuju svoj travanjak da tu stave auto, nego će travanjak da ostane netaknut a automobilčina da se ''baci'' sa druge strane ograne na javni prostor. Čak sam kačio slučaj i prikaz krave koja živi u kući sa dvorištem koje ima 4 parking mesta i opet ostavlja svoju Škodu nasred trotoara i kolovoza (trotoar je inače širine 50 cm, tako da ostatak kola blokira kolovoz i JGP) jer je mrzi da uparkira ili prosto neće sebi da oduzima prostor kad može drugima. A sutradan da - hipotetički - dođe inspekcija i kaže joj ''pregledom katastra utvrđeno je da je vaš otac pre 50 godina izbacio ogradu dvorišta 50 cm preko regulacione linije, moraćete da 'uvučete' svoje dvorište u skladu sa time i vratite prisvojeni deo zemlje'' bila bi cika i vriska, apeli po novinama, SMS za pomoć, skupovi podrške i cirkusi. A Srbija je puna takvih ljudi i takvih slučajeva. Kad se grabi nešto tuđe sve kul. A kad nešto dođe na naplatu, ili treba da se preuzme odgovornost za nešto, u 9 od 10 slučajeva bude bežanija ili kukanje.
 
Ево колико је понижавајућа ова одлука града према више од 100.000 људи који свакодневно користе горњи део Булевара од Цветка према Смедеревском путу! На слици испод је исечак градског буџета са новцем који ће бити уложен у тзв. реконструкцију Булевара краља Александра од Цветкове до Устаничке и средстава које ће бити уложена у изградњу Линијског парка. Однос је следећи, у наредне три године у реконструкцију (шминкање) Булевара ће бити уложено око 18 милиона евра а за изградњу Линијског парка ће бити уложено око 93 милиона евра!!! Парком ће шетати пар стотина људи дневно а на потесу од Цветкове пијаце према Смедеревском путу дневно прође више десетина хиљада људи и више хиљада возила!
Пара има али само за грађане првог реда! Катастрофа је слаба реч! Ово заслужује реакцију грађана, протесте и блокаде, док се одлука не промени!
IMG_20221230_204312~2.jpg
 
Vrh