Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Zgrada je građena mimo građevinske dozvole i tu se priča završava. U normalnoj državi bi odavno bila srušena.
 
Прилично сам сигуран да има (мада то је било пре обједињене процедуре, тако да се не може наћи на интернету). Зграде без дозволе углавном имају одређене одлике, типа спрат вишка, она фуш неокласик фасада итд, док се ова скроз уклапа у параметре, превише да би била дивља
 
Građevinsku dozvolu sigurno nema više, jer je rok za izgradnju 5 godina. Na CEOP-u postoji nekoliko odbačenih prijava završetka izrade temelja, što implicira da su premašeni dozvoljeni gabariti.
Mislim da je ovaj forum poslednje mesto koje treba gajiti simpatije prema takvim investitorima. Nekada se i njima mora stati na put, jer nema drugog načina da se dovedu u red...
 
Zgrada je građena mimo građevinske dozvole i tu se priča završava. U normalnoj državi bi odavno bila srušena.
Још кад би те тврдње поткрепио неким доказом било би коректно. Овако је само трла баба лан.
Као што члан Србо горе написа, зграда нема ниједну видљиву карактеристику дивље градње, што наравно не значи да је легална.

Када се у Београду налети на неки објекат који је неуселјен и продаје се испод цене углавном је реч о нерешеним имовинско-правним проблемима, а не томе да ли објекат има дозволу за градњу или не. Дивљи објекти се регуларно продају по фул цени, без обзира на ту "ману".
 
Da li neko ima informaciju sta ce se graditi i da li ce, a na mestu starog Kluza, ul Mite Ruzica? Osim prosirenja Bulevara, za koji ne nalazim da ce zaista i biti, ne mogu da nađem nikakvu informaciju. Da li neko poznaje nekog ko mu je nesto nagovestio🤗 hvala svima
 
Ta zgrada preko puta hotela je totalni užas. Koji samo odlučio tu da pravi zgradu taj mora da je bio pijan, drogiran..... štrči tu kao dživdžanu kolence.
 
Novi budžet nova nada


U nacrtu budžeta za 2023 za kapitalne investicije, predviđeno je 2 milijarde din. od toga trećina za sledeću godinu.

Svakako će šapić pričati o tome za sedam dana, ako stvarno misle da rade, ako nisu stavili da stoji, a posle je*******iga nismo mogli, a hteli smo mame mi
 
Ako se dobro sećam, večiti zamenik je pominjao da za rekonstrukciju od Cvetka do Ustaničke treba između 70-80 miliona evra, jer ima premnogo otkupljivanja. U ovih 2 milijarde ima 15 miliona evra recimo, nek ima i 20 svejedno.

Ne želim da poverujem da hoće da presvlače asfalt ili menjaju deo cevi koja stalno puca kod Velizara Kosanovića. Mogu eventualno da pomislim da sa ovim parama žele da odrade deo od stare okretnice do okretnice Ustanička. Ono što mi kvari ovu maštu je što je za 2025 odvojeno 0 dinara, a i što u izvodu sa kapitalnim projektima piše reč uređenje, a ne piše rekonstrukcija.
 
Чекају још да се изгради да се повуку грађевинске линије, да би смањили откуп, пошто је јефтиније ако нема ничега. Свакако идиотлук
 
Pa bolje da ga ne rade ako ga neće proširuju. Pukneš 15 mil evra za zamenu 1-2km 2 trake asfalta i šina. Jedino ima smisla ako će ga šire na 4 trake pa građevinska linija se sredi vremenom, al to nema šanse jer je masa udžerica već tik do ulice da jedva i pešaci prođu
 
Чекају још да се изгради да се повуку грађевинске линије, да би смањили откуп, пошто је јефтиније ако нема ничега. Свакако идиотлук

Ako budu čekali neće to još 20 godina a i to je optimistično, sa ovih 16 miliona ako već žele da ulože u taj deo bolje da su krenuli sa otkupom zemljišta i rušenjem, mogao bi značajan deo da se završi, a posle deo parcele van linije bulevara da prodaju investitorima i tako obezbede sredstva za sledeću turu otkupa. Mogli bi tako već za neke 3 god da oslobode trasu i odrade pravi bulevar.
 
Боље да се направи окретница трамваја код Цветка.
 
Svake godine već 10 godina budžetska stavka za rekonstrukciju Bulevara od 10-15 miliona evra stoji pa "gradski oci" pred izbore zamazuju oči glasačima u ovom delu Zvezdare kako sledeće godine se rekonstruiše deo od Cvetka do Ustaničke. Ali kao što ste rekli ekspropriacija nije ni započeta, a kako je rekao Vesić potrebno je 70-80 miliona evra za istu. Znam nekoliko vlasnika nepokretnosti na trasi planiranog proširenja Bulevara sve od cvetka do Kluza pa ću znati kada krene ekspropriacija. Do tada će da nas farbaju i glume kako grad i opština brinu o ovom delu Zvezdare a zapravo samo servisiraju Mirijevo jer im je tamo glasačka baza.
Novi budžet nova nada


U nacrtu budžeta za 2023 za kapitalne investicije, predviđeno je 2 milijarde din. od toga trećina za sledeću godinu.

Svakako će šapić pričati o tome za sedam dana, ako stvarno misle da rade, ako nisu stavili da stoji, a posle je*******iga nismo mogli, a hteli smo mame mi
 
Poslednja izmena:
Ni Mirijevo nije više tako sigurno, obzirom na predloženu novogradnju između Bulevara / Smederevca i samog naselja.
 
Ako bi eksproprijacija koštala 70-80 miliona evra, a imamo budžet 15-20 miliona evra, to ne znači da sa 15-20 miliona ne možemo da uradimo dobar i koristan projekat. Kada se planira transportna mreža, razmatra se to što je, što bi rekao Jovin, "Saobraćaj sistem spojenih sudova". U toj ulici već imamo 1+1 za kola i 1+1 za javni prevoz, što je minimum za glavnu ulicu. Od drugih glavnih ulica vezuju se 1+1 Ljube Vučkovića, 1+1 Mite Ružića, 2+2 Ustanička i 1+1 Smederevski put. Glavni tranzizitni pravac je usmeren na Smederevski put, gde se 2+2 za opšti drumski saobraćaj iz Ustaničke i 1+1 za javni prevoz sa 1+1 za opšti drumski transport slivaju u 1+1 za opšti drumski transport. Postoji i određeni plan spajanja Zvezdare 2 i Cvetka 2+2, kojem se Zaštitimo Zvezdarsku šumu protivilo. Ja nisam, ali smatram da to treba da bude 1+1 za javni prevoz i 1+1 za opšti drumski transport, sa nešto više traka na raskrsnicama. Isto smatram i za Mite Ružića i Gospodara Vučića, i formiranje balansirane minimalne transportne mreže. Na kraju krajeva, sam Bulevar kralja Aleksandra nema veći kapacitet. Kako? Zašto? Pa ima 2+2? Šta mu vredi kada ima samo 2 trake na raskrsnici kod Vuka. Odnosno, ako dobro ne rešimo raskrsnice, širenje celom dužinom od Cvetka do Ustaničke ni neće imati efekat. Sada nam je tu čak i tramvajska baštica slabo efikasna. Smederevski put je nešto drugo, i eksproprijacija i veće širenje ima veći efekat.

Cvetkova pijaca: To je zdravo i logično mesto za objedinjeni autobusko-tramvajsko-trolejbuski terminus, presedačko čvorište, a to je nemoguće bez ozbiljnije eksproprijacije. Tu bi taj tramvajski podvožnjak više smetao nego pomogao. Projekat svakako može da se radi u nekoliko faza, ali i da se napravi nekakva JPP investicija tipa trgovinsko-poslovni prostor iznad terminusa. U okviru istog takođe pomoćni terminus tramvaja usklađeno sa prelomom tokova putnika na tom mestu, ali i zbog upravljivosti sistema. Tramvaj na samoj raskrsnici mora proći između traka u pravac preko same raskrsnice. Istočnije raskrsnica, a zatim se traka u smeru ka Ustaničkoj sužava i prelazi na levu stranu ulice, i do kraja tramvaj ostaje na levoj strani. Takav terminus bi bio jako važan, i za prvu fazu radova, zato što bi omogućio da se tramvajski saobraćaj odvija sa samo vikend prekidima između Cvetka i Vuka, a i zbog izmenjenih autobuskih linija u toku radova. Kada se radovi završe, u perspektivi bi tu imali 2-3 prolazne tramvajske linije i jednu sa terminusom tu, autobuse 46 i 79 u prolazu, trolejbus tipa "Krug 40", okretanje 55, 77, 307, 309, 104 tipa, kao i autobus u vrućoj rezervi.

Mite Ružića: Tramvaj smo već smestili na idealno mesto da mu se ne preseca sa levim skretanjima, i da se pušta u pravac fazu signalnog plana. Ako želimo da sačuvamo jednosmerni Katerine Milovuk ulaz u zonu privatne gradnje, onda mora da ima po 3 trake na prilazu raskrsnici u Bulevaru, po jedna za pravac, levo i desno skretanje. Iz Mite Ružića nam takođe trebaju takođe 3 trake, za opšti drumski saobraćaj na desno, za javni prevoz na desno, i za pravac i levo. Tako 46 i 79 mogu da se direktno uključe u tramvajsku bašticu. U Mite Ružića ka Mirijevu već tu treba da bude u zoni raskrsnice jedna traka za opšti kolski saobraćaj i jedna žuta, da se pri daljem širenju Mite Ružića ne bi dirala više ta raskrsnica.

Ustanička: Ako smo tramvaj postavili sa desne strane i postavili ga u pravac, tada nam treba eksproprijacija i širenje sa leve strane. Tako dobijamo još 2 minuta ubrzanja sa eliminisanjem drugog problematičnog semafora (prvi je kod Cvetka). Na svim prilazima trokrakoj raskrsnici trebaju po dve trake za pravac i skretanje, odnosno za levo i desno skretanje, dok javni prevoz ima par traka sa leve strane Bulevara. To znači 8 traka na samom početku Smederevskog puta, a ne 5 kao sada.

Mislim da ni u ovom slučaju eksproprijacija ne bi bila jeftina, reda cene 15, ali ne 80 miliona evra. Ali ako se ne uradi makar i to od 15 miliona evra, nismo rešili ništa, čak ni javni prevoz. Odnosno imamo projekat širokog bulevara od 100 miliona evra, imamo projekat rešavanja raskrsnica i javnog prevoza za tipa 33 miliona evra, i kapitalnog remonta bez saobraćajnih unapređenja za 18 miliona evra.

Odnosno, u ovom slučaju sugerišem da se potroši 3 puta manje nego za široki bulevar Cvetko-Ustanička, a da se sačuvaju sredstva za druge projekte, na primer od Ustaničke do Nis pumpe u Malom mokrom lugu za 2+2 opšti drumski saobraćaj, 1+1 javni saobraćaj.
 
Vrh