Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

@ Johnny Lee Upravo tako, stavljaju se kroz manja naselja.

@ Hazard Da se preformulisem, predvidjen je kao brza gradska saobracajnica, nesto poput UMP-a, samo sto nije prsten, vec transverzala. Sto se tice buke, ona je daleko veca u bilo kojoj ulici starog dela grada, a duz auto/puta postoji debeli zeleni pojas koji upija buku. KAd god sam peske prolazio tim blokovima, buka je zaista uvek bila daleko manja od bilo koje druge gradske saobracajnice. Svaka cast komunistima sto su predvideli sumski pojas izmedju, a ne zidove. Zidovi se stavljaju ako bas moraju i ako nema prirodne zvucne izolacije. Npr. kao sto rece Johnny Lee, kroz Vrcin, jer je auto/put bukvalno prosao kroz sred naselja, a kuce su odmah do kolovoza i buka ih ubi.
Sto se tice bezbednosti, dovoljan je zid na sredini, kao sto vec postoji, ali samo na vrh postojece ograde dodati siljke, da je niko ne preskace i zasaditi neki bodljikavi brsljen.

I na kraju, kada se zavrsi obilaznica, sav tranzit se seli tamo a auto/put kroz grad ce i bukvalno postati denivelisani Bulevar.
 
Ne razumem zasto autoput kroz grad kao nije autoput ako ne prolazi tranzitni saobracaj? Autoput je autoput, pa makar isao samo kroz grad i nigde drugde. U mnogim gradovima postoje autoputevi koji sluze iskljucivo za prevoz unutar grada, pa ih niko ne naziva bulevarima.

Sto se tice zidova - naravno da nisu potrebni tamo gde je autoput ukopan i gde postoji zeleni pojas. Medjutim jesu potrebni tamo gde postoje placevi tik uz autoput, na juznoj/levoj strani reke. Naravno ne celom duzinom, ali tamo gde autoput nije ukopan, da.
 
hazard":3hrldfep je napisao(la):
Ne razumem zasto autoput kroz grad kao nije autoput ako ne prolazi tranzitni saobracaj? Autoput je autoput, pa makar isao samo kroz grad i nigde drugde. U mnogim gradovima postoje autoputevi koji sluze iskljucivo za prevoz unutar grada, pa ih niko ne naziva bulevarima.

Sto se tice zidova - naravno da nisu potrebni tamo gde je autoput ukopan i gde postoji zeleni pojas. Medjutim jesu potrebni tamo gde postoje placevi tik uz autoput, na juznoj/levoj strani reke. Naravno ne celom duzinom, ali tamo gde autoput nije ukopan, da.
+1
 
@ Hazard Na NBG ne trebaju zidovi jer je ukopan i ima sumski pojas, od Gazele do Plavog mosta sa leve strane takodje ne treba jer postoji zeleni sumski pojas. Prakticno, zid bi trebao od SteCo-a do petlje Lasta sa desne strane i od Plavog mosta do NIS-ove pumpe sa leve strane. Jedino sto je u planu da se ceo potez sa desne strane pretvori u komercijalnu zonu, sto opet eleminise zid kao resenje.

Zapravo, zid je daleko potrebniji u vec pomenutom Vrcinu jer auto-put sece naselje na pola. I Vrcin je deo Beograda, ili ima ljudi koji ne misle tako.
 
stf onda ne vidim u cemu se ne slazemo :)

samo ne vidim zasto komercijalna zona eliminise zid kao resenje. Ima tako na Dusanovcu npr. jedna perionica tik uz autoput gde ladno mozes da izletis na autoput...ja bi tu podigao zid radi bezbednosti. A i radnicima bi bila manja buka.
 
Izgleda da se ipak slazemo.....interesantna, ali besmislena rasprava :D
 
Питам се, да ли се планира осветљавање ауто пута у делу од наплатне рампе у Бубањ Потоку према граду?
Тај део је веома незгодан за вожњу, а ноћу је још горе. Мрачно, у кривини, са великим нагибом и са нешто ужим тракама. При томе се вози брзо.
Осветљење би много помогло.
 
А обзиром да ће изградњом обилазнице то постати градски аутопут, то је добра идеја. Има ту још деоница које би ваљало осветлити, као што је стари пут према Панчеву и Новосадски пут до Батајнице.
 
Biće to auto-put sa tranzitom još bar 10 godina (optimistička prognoza) Zabole Mrku a izgleda i Vladu za obilaznicu. Svi putevi su njima izgleda bitniji od obilaznice.
 
Pošto je prva deonica završena, i radi se druga, procenjujem da im za svaku deonicu od 1-1.5km treba oko 20 dana. Inače sam kvalitet završene deonice sada impresionira kad je asfalt onako crn i svež, a boja šljašti. Međutim jedan spoj je baš loše određen, a ostali manje više OK. Nadam se da vremenom put neće značajno degradirati, kao što smo navikli u većini slučajeva.
 
shumar":38i5pggt je napisao(la):
Biće to auto-put sa tranzitom još bar 10 godina (optimistička prognoza) Zabole Mrku a izgleda i Vladu za obilaznicu. Svi putevi su njima izgleda bitniji od obilaznice.
Tesko ce Srbija moci da zadrzi tranzit toliko dugo. Vec danas svi veci prevoznici u sirokom luku zaobilaze nas voljeni koridor zbog loseg kvaliteta kolovoza, predugog cekanja na carini i astronomskih putarina. Za 10 leta tranzit ce da tece preko Rumuna i Bugara, dok ce se kod nas voditi polemika o tome da li je Beogradu uopste potrebna obilaznica i rekonstrukcija Gazele.
 
Пуштена је и друга деоница пре пар дана. По мом километар-сату до сада је реконструисано око 2 km ауто-пута.
 
ja danas cuo na vestima da uskoro krece rekonstrukcija od sava centra do geneksa.....bice haos...
 
orion":2dr5igxl je napisao(la):
Пуштена је и друга деоница пре пар дана. По мом километар-сату до сада је реконструисано око 2 km ауто-пута.
А што су лоше одрадили... Кола поскакују као на федерима... :rolleyes:
 
Pa pravi auto put i jeste obilaznica, autoput kroz Beograd je gradski autoput, i tako se zovu u celom Svetu. Obicni auto putevi se ne uvodeu grad. A sto se tice zelenila, cuo sam da nije uradjeno po pravilima i da ne obavlja funkciju u potpunosti, tako da one plasticne ograde protiv buke ne bi bile na odmet.
 
Заиста се поскакује по новим деоницама, још кад је отворена прва деоница неравнине су биле уочљиве, али морам да признам да ме то није изнервирало јер нисам ни очекивао нешто боље, прва моја импресија је била задовољство што више нећу да возим по колотразима који су баш били опасни код Лукоила. Мислим да је оно зеленило пред ауто пута једна од бољих ствари која је везана за целу причу. Оно што би по мени хитно трабало урадити је постављање ограде између трака посебно код укључења са пута бг нс. Наиме, имајући у виду да је неко ту поставио аутобуске станице врло често пешаци прелазе ауто пут на том месту. Наравно прелазе пешаци и на другим местима али ту прелазе у 90 % по мом искуству. Питање преласка пешака по ауто путу се не може решавати никаквим казнама већ се једноставно тако нешто мора онемогућити.
 
Треба од Змаја до Калуђерице целом дужином поставити ограду између смерова.
 
Zar to ne grade Strabag ili PORR?
Ako ni od njih ne mozemo da ocekujemo da rade kako treba... Moze li sada Grad da im trazi da to poprave?
 
Пре писања претходног коментара прошао сам дотичном деоницом, међутим имајући у виду да је била гужва брзина је била мања, синоћ прођох нормалном брзином и оно је благо речено катастрофа, већи фушерај одавно нисам видео. Искрено мислим да би било боље да обуставе радове и наставе да повремено санирају ударне рупе па кад већ тресе да тресе за мање паре ионако то све иде из наших џепова.
 
Rehabilitacija Kružnog puta (R-251)
27.06.10. Izmena režima saobraćaja na regionalnom putu R-251 (Kružni put)
Dana 29. i 30.06. i 01.07.2010.g. (utorak, sreda i četvrtak) doći će do izmene režima saobraćaja na regionalnom putu R-251 (Kružnom putu), na deonici od kružne raskrsnice u Kijevu do Ibarske magistrale (magistralni put M-22).
Tokom izvođenja radova navedena deonica će biti zatvorena za saobraćaj.

Alternativni putni pravac za teretna vozila je sledeći: Ulica Miška Kranjca – Pilota M. Petrovića – Slavka Rodića – Oplenačka – Jedanaeste krajiške divizije – Ibarska magistrala.

25.06.10. Izmena režima saobraćaja na regionalnom putu R-251 (Kružni put)
Dana 26.06.10.g. završavaju se radovi na deonici 2 regionalnog puta R 251 (Kružni put) na deonici od Bubanj Potoka do raskrsnice regionalnog puta R251 (Kružni put) i regionalnog puta R-200 (Avalski put) kod motela "1000 ruža" i saobraćaj na ovoj deonici se ponovo uspostavlja.

Dana 26.06.10.g. Počinju radovi na stabilizaciji deonice 3A, od raskrsnice regionalnog puta R-251 (Kružni put) i regionalnog puta R-200 (Avalski put) kod motela "1000 ruža" do skretanja za naselje Resnik. Tokom izvođenja radova ova deonica će biti zatvorena za saobraćaj do 05.07.2010.g.

Alternativni pravac za sva vozila je sledeći: Avalski put – Bulevar oslobođenja – Crnotravska – Patrijarha Dimitrija – Oslobodilaca Rakovice – most u Rakovici – Kružni tok Kneževac – Ibarska magistrala
Dana 26.06.10.g. zbog radova u zoni petlje "Bubanj Potok", na delu izlazne rampe iz pravca Leštana prema Beogradu zatvara se uključenje na autoput E-75 do 05.07.2010.g.
Izvor: Putevi Srbije
Link: http://www.putevi-srbije.rs/index.php/Kruzni-put/
 
mali off: da li neko zna dokle se doslo sa petljom na obilaznici kod Surcina? Mislim da bi pustanje te petlje u promet dosta pomoglo ljudima iz juznih delova BG da stignu na NBG sopstvenim prevozom dok traje obnova Gazele...

naravno, verujem da to nikome od odgovrnih nije ni palo na pamet :violina:
 
Петља је урађена али није пуштена. На обилазници стоји ограда, а завршни слој није стављен. Све у свему, за недељу дана највише би то могло да се одради кад би се хтело.
 
Wile E. Coyote":7mp2fw1n je napisao(la):
Петља је урађена али није пуштена. На обилазници стоји ограда, а завршни слој није стављен. Све у свему, за недељу дана највише би то могло да се одради кад би се хтело.
genijalno
 
Wile E. Coyote":tzi3d9ms je napisao(la):
Петља је урађена али није пуштена. На обилазници стоји ограда, а завршни слој није стављен. Све у свему, за недељу дана највише би то могло да се одради кад би се хтело.
Ja nesto imam utisak kao da je to opstina surcin uradila samoinicijativno bez dozvole za prikljucenje na put. I sada cekaju da im odobre. Ne vidim drugi razlog za ovo cekanje na pustanje u rad.

Na tu petljicu se postavlja zavrsni sloj asfalta za jedan dan. Ali treba postaviti i saobracajne znakove na samu obilaznicu. Usporiti saobracaj sa 100kmh na 60kmh. Iscrtati novu liniju...duplu belu na mestu ukljucenja..

Moja procena je od 10 do 20 katastrofalnih udesa na tom ukljucenju godisnje. Bio bih jako srecan ako bi vreme pokazalo da gresim.
 
Штета што практично одмах иза тог укључења се обилазница шири на две коловозне траке. Да је било памети, могли су другу траку да продуже још непун километар и све је могло одмах да буде одрађено.
 
Vrh