stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.277
- Pohvaljen
- 13.094
@ Johnny Lee Upravo tako, stavljaju se kroz manja naselja.
@ Hazard Da se preformulisem, predvidjen je kao brza gradska saobracajnica, nesto poput UMP-a, samo sto nije prsten, vec transverzala. Sto se tice buke, ona je daleko veca u bilo kojoj ulici starog dela grada, a duz auto/puta postoji debeli zeleni pojas koji upija buku. KAd god sam peske prolazio tim blokovima, buka je zaista uvek bila daleko manja od bilo koje druge gradske saobracajnice. Svaka cast komunistima sto su predvideli sumski pojas izmedju, a ne zidove. Zidovi se stavljaju ako bas moraju i ako nema prirodne zvucne izolacije. Npr. kao sto rece Johnny Lee, kroz Vrcin, jer je auto/put bukvalno prosao kroz sred naselja, a kuce su odmah do kolovoza i buka ih ubi.
Sto se tice bezbednosti, dovoljan je zid na sredini, kao sto vec postoji, ali samo na vrh postojece ograde dodati siljke, da je niko ne preskace i zasaditi neki bodljikavi brsljen.
I na kraju, kada se zavrsi obilaznica, sav tranzit se seli tamo a auto/put kroz grad ce i bukvalno postati denivelisani Bulevar.
@ Hazard Da se preformulisem, predvidjen je kao brza gradska saobracajnica, nesto poput UMP-a, samo sto nije prsten, vec transverzala. Sto se tice buke, ona je daleko veca u bilo kojoj ulici starog dela grada, a duz auto/puta postoji debeli zeleni pojas koji upija buku. KAd god sam peske prolazio tim blokovima, buka je zaista uvek bila daleko manja od bilo koje druge gradske saobracajnice. Svaka cast komunistima sto su predvideli sumski pojas izmedju, a ne zidove. Zidovi se stavljaju ako bas moraju i ako nema prirodne zvucne izolacije. Npr. kao sto rece Johnny Lee, kroz Vrcin, jer je auto/put bukvalno prosao kroz sred naselja, a kuce su odmah do kolovoza i buka ih ubi.
Sto se tice bezbednosti, dovoljan je zid na sredini, kao sto vec postoji, ali samo na vrh postojece ograde dodati siljke, da je niko ne preskace i zasaditi neki bodljikavi brsljen.
I na kraju, kada se zavrsi obilaznica, sav tranzit se seli tamo a auto/put kroz grad ce i bukvalno postati denivelisani Bulevar.