Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

slazem se, bar po 500m sa svake strane da urade drugu traku na tom delu, bilo bi super.

btw, samo da potvrdim stanje tamo, danas sam prosao, realno je za par dana sve gotovo, a uz dobru, uocljivu i preciznu saobracajnu signalizaciju bi mogli da izbegnemo nesrece...

inace, prosao sam skroz od Orlovace do aerodroma i mogu reci da se vec vide blaga ostecenja na delu Orlovaca-Ostruznica, poskakivanja (kao uostalom i na presvucenom delu od aerodroma pa nekih 4-5km ka BG-u) dok put kroz sremsku ravnicu od Ostruznice do aerodroma deluje znatno bolje, iako je deceniju bar stariji. Toliko o novogradnji :(
 
Vec sam ranije pitao, ali ajde da pitam ponovo kada vec pomenuste Surcin: jel novi izlaz gradjen za pun profil autoputa ili za poluprofil, tj. da li se izlaz prema centru Surcina nadovezuje direktno na poluautoput ili je ostavljen prostor za drugi smer autoputa?
 
Nenad":1gwufjyk je napisao(la):
Vec sam ranije pitao, ali ajde da pitam ponovo kada vec pomenuste Surcin: jel novi izlaz gradjen za pun profil autoputa ili za poluprofil, tj. da li se izlaz prema centru Surcina nadovezuje direktno na poluautoput ili je ostavljen prostor za drugi smer autoputa?
Остављен је простор, Са стране где је постојећа трака укључење је директно, а са места где је будућа трака постоји прикључни пут који се после улива у постојећу траку.
 
Ју ар велкам. Да сам имао неко средство за сликање кад сам пролазио, опалио бих пар фотки. Мобилни ми је у то време цркао и купио сам нови тек пре неки дан.
 
Wile E. Coyote":17vd6cn6 je napisao(la):
Остављен је простор, Са стране где је постојећа трака укључење је директно, а са места где је будућа трака постоји прикључни пут који се после улива у постојећу траку.
Фалим те, Боже, да им је дошло из дупета у главу.

Првобитна одлука да на обилазницу нема уласка из правца Сурчина једна је од најглупљих.
 
Чекај, бре, мало. Зар по оригиналној причи није био предвиђен прикључак, па су накнадно одустали од њега? :/
 
Не знам за то, знам само да је реализација била без и да су, чак, неки званичници говорили да ће обилазница остати без сурчинског прикључка, јер "није предвиђен" итд. Но, најважније да ће га ипак бити и да ће људима са Новог Београда то значајно скратити излаз на обилазницу у смеру Ибарске магистрале и касније Ниша.
 
sizif":2v9yip62 je napisao(la):
Не знам за то, знам само да је реализација била без и да су, чак, неки званичници говорили да ће обилазница остати без сурчинског прикључка, јер "није предвиђен" итд. Но, најважније да ће га ипак бити и да ће људима са Новог Београда то значајно скратити излаз на обилазницу у смеру Ибарске магистрале и касније Ниша.
Nece znacajno smanjiti vreme,cak ce ga produziti. Sa novog beograda je mnogo brze ici preko auto puta pa na petlju kod aerodroma. To ce kazati svako ko se vozio tim putevima.

Ta petlja ce samo da uspori saobracaj na 60kmh u duzini od 2km i da pravi probleme i saobracajne nezgode upravo iz razloga sto nije trebala da bude napravljena tu i naknadno se budzi. Ima mali radijus krivina,kamioni ce se tu kretati previse sporo zbog nagiba koji je prevelik. Ukljucivace se na put surcin-dobanovci na raskrsnici bez semafora(verovatno ce morati da postave semafore zato sto je jako opterecen put). Slaba je vidljivost na tom prevoju...

Voleo bih da ispadne da gresim. Vreme ce pokazati.

Razlog zbog kojeg se sada pravi je iskljucivo politicki. Surcin je postao opstina i sada pokusavaju da izboksuju to. Verovatno da se slikaju prilokom otvaranja petlje.

----------------------------------------------------

Jutros sam prosao tuda i video da su postavili bandere za osvetljenje. Verovatno su im to trazili za dobijanje upotrebne dozvole.
 
Evo ga poredjenje velicine petlje
4fc606309a.jpg

Skucena-na brzinu napravljena-bez plana Surcinska petlja gde ce brzina biti ogranicena na 15kmh....

b139e8e8f5.jpg

Normalna petlja na autoputu.. Brzina 60 kmh...

Slike su sa iste visine...zbog lakseg poredjenja.
 
Ne verujem da će da znači nekome ko ide do Niša, ali nekome ko ide do recimo Vidikovca, Rakovice, Čukarice, Železnika, može da znači. Nekome ko ide za Obrenovac pogotovo. Sad, koliko je takvih i opravdava li to petlju, ne znam.. Ali svakako mislim da će biti opravdana ako se bude radio autoput ka CG, pogotovo ako bude preko Umke..
 
Upravo to kazem.....19km brzinom 100kmh = 11min24sec autoputem... 12km brzinom 50kmh = 14min 24sec

+ autoputem nema guzve... a preko surcina ima semafora..ima traktora...

Merio sam od Delta sitija do obilaznice...

Ko ide na cukaricu,zeleznik...i sl..imace za godinu i po novi most...
 
Ne idu svi na ista odredišta da bi se tako merilo vreme.

Najvažniji efekat ove petlje su šleperi i kombi vozila koja će imati direktan izlaz na Surčin, Ledine i ostala naselja gde postoji mnogo skladišta, tako da neće morati da kruže do sledećih petlji. Zati postoji dosta ljudi koji gravitiraju baš tim naseljima, a inače bi morali dosta da kruže. Ovo sve pričam za smer od Ostružnice ka Surčinu.

Takođe to je odlična osnova da jednog dana naprave isključenje i ka Bečmenu za Dobanovce, jer je tu nikla jako velika industrijska zona koja nema uopšte vezu sa autoputem. Možda će se petlja jednog dana prepraviti u veću ili čak čvor (pa makar i dosta kasnije).
 
GOJE":150sursg je napisao(la):
Takođe to je odlična osnova da jednog dana naprave isključenje i ka Bečmenu za Dobanovce, jer je tu nikla jako velika industrijska zona koja nema uopšte vezu sa autoputem. Možda će se petlja jednog dana prepraviti u veću ili čak čvor (pa makar i dosta kasnije).
Dobanovci nemaju vezu sa autoputem?! :)
 
miki00":1ev9l6mc je napisao(la):
GOJE":1ev9l6mc je napisao(la):
Takođe to je odlična osnova da jednog dana naprave isključenje i ka Bečmenu za Dobanovce, jer je tu nikla jako velika industrijska zona koja nema uopšte vezu sa autoputem. Možda će se petlja jednog dana prepraviti u veću ili čak čvor (pa makar i dosta kasnije).
Dobanovci nemaju vezu sa autoputem?! :)
Pobogu, naravno da industrijska zona nema direktnu vezu, iako je na samom putu. To znači da kamioni moraju kroz naselje i ulice, koje su u stvari seoski šorovi. Prvo lepo pročitaj post, a onda pogledaj mapu, ili idi na lice mesta, pa napiši komentar.
 
Industrijska zona Dobanovci koja je u ekspanziji se nalazi tacno na autoputu Beograd-Zagreb! Svaki dan prolazim tuda....zapravo radim u firmi koja se tu nalazi :) To je jedino mesto u Dobanovcima gde je dozvoljena gradnja... :) Jel si ti nekada prosao Dobanovcima? Surcinom..

A ti si rekao da Dobanovci nemaju izlaz na autoput. Smesno....

Ovde bi trebalo definisati sta znaci biti na autoputu. Da li to znaci da svaka fabrika treba da izadje na autoput,kao sto bi GOJE voleo :) ?? Da svima napravimo rampu direktno na autoput i ogranicimo brzinu na 30kmh...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Mislim da je ova petlja deo neke vece igre... Npr..da je neko kupio zemlju bas tu oko te petlje i da pokusava da joj digne cenu sa izgradnjom tog ukljucenja. Zato ga i rade tako kao sto rade...

Ili nesto slicno.
 
miki00":3ft92b0c je napisao(la):
A ti si rekao da Dobanovci nemaju izlaz na autoput. Smesno....
Vidim da ti je smešno izvrtanje mojih reči, pa se ti slobodno smej. To je lepo.

Zapravo, bio sam skoro u svim tim firmama, i naravno da jedna industrijska i logistička zona mora da ima svoj prolaz autoputu, a ne kroz seoske šorove.
 
Pozdrav svima na forumu.

Kako to obicaji nalazu prvo da se predstavim. Rodjen sam u Bg-u i tamo ziveo do 27. god. Sada sam vec tri godine u Becu.


Sta mene ineteresuje, a vi verovatno znate, jeste kada je planirana rekonstrukcija cuvenog auto puta ali na drugu stranu, od Gazele do Bubanj potoka. To parce je, zaista mora se priznati, katastrofa za jedan glavni grad.

Da li je planirano da se nastavi sa rekonstrukcijom odmah posle Novo Beogradske strane, ili je to planirano za ko zna kada?

Cesto sam u Bg-u i stavrno se svaki put obradujem kad vidim nesto novo da se uradilo na infrastrukturi!
 
za početak dobrodošao :)

ića":3vvoptcl je napisao(la):
Da li je planirano da se nastavi sa rekonstrukcijom odmah posle Novo Beogradske strane
trebalo bi da jeste, pošto od početka pričaju o rekonstrukciji autoputa od surčina do bubanj potoka. prema sajtu puteva srbije (http://www.putevi-srbije.rs/index.php/L ... Potok.html ):

U toku su radovi na rehabilitaciji postojeće deonice autoputa E-75 kroz Beograd u dužini od 29,7 km od aerodroma “Nikola Tesla” do Bubanj Potoka.
 
mislim da će početi čim se završi deo do Genex-a.
inače, lepo izgleda put. danas sam baš prošao preko auto-puta kod Arene i taj segment bi trebao da bude gotov do kraja sledeće nedelje. barem po mom nekom utisku
 
Nesto su mi se ucutali povodom tog drugog dela i to niko ne spominje...

Da ne bude da se gospoda naprave luda pa da to ostave tako kako je do daljnjeg.


Setite se rekonstrukcije petlje (ili denivelisana raskrsnica - ne znam kako se tacno zove) od Fransha do Autokomande... Rekose, nastavljamo do Slavije (ince grozan deo puta), a stali su kod Veterinarskog fakulteta. I kad ce to uopste da dodje na red?

Na kojoj temi da postavim to pitanje?

Hvala i pozdrav
 
@JohnnyLee
слажем се да је лепо одрађен део код Арене, искрено био сам забринут после оног катастрофалног дела код Лукоила, надам се да неће поново пасти квалитет радова
 
Rekonstuise se ceo autoput od Bubanj Potoka do Aerodroma, bez brige. Samo je faza radova malo promenjena, pa su obrnuli smer (umesto od Aerodroma do Bubanj potoka, krenuli su sada da rade od Gazele ka Aerodromu, pa ce posle na drugu stranu mosta).

Izvodjac radova je PORR. Napravili su ogromnu afaltnu bazu i kamp u Bubanj Potoku. Vidi se dobro i sa autoputa.
 
Ima li novosti o stanju na terenu, dokle se stiglo?

Citam informacije po novinama o tome koliko se brzo rade odredjene deonice, pa mi nije jasno da li oni to tako brzo rade ili je opet u pitanju ofrlje zavrsen posao.

Pod tim podrazumevam da se rekonstruise samo habajuci sloj, bez ikakve podloge.

BTW
Skoro sam bio u prilici da vidim popravku auto puta ovde u Austriji. Verujte mi da je debljina sloja koji ono skidaju prilikom rekonstrukcije veci od 30 cm. Ako bi ko slucajnu upao autom, sigurno ne bi dobro prosao...

E sada, jel i kod nas na autoputu takav slucaj (ili bar priblizno) ili tek koji cm?
Pozdrav
 
Vrh