Wile E. Coyote
Advanced
То је и мени пало на памет, бар од Змаја па кроз Београд, али од тога не може ништа да буде док обилазница не профункционише, јер аутопут мора да има зауставну траку.
Gazela jeste 3+3 s tim da je zamisljena da 2+2 trake idu pravo s autoputa 1+1 sa drugih pristupnih saobracajnica. Tako da bi nam onda trebala Gazela 4+4.stranac":2063dj0d je napisao(la):Što ovaj AP kroz grad ne prošire na tri trake u svakom smeru kada već rade rekonstrukciju? Treba samo zaustavnu traku uklonuti i to je to. Ako to sada ne učine prilikom rekonstrukcije onda neće nikada a 2+2 kroz grad sa oko 2mil stanovnika je bedno i jadno. Gazela je ionako 3+3 a postoji dobar deo kod Kaluđerice koji je isto tako 3+3. Je li stvarno teško od prve petlje (Čelebovića?) pa do Bubanj Potoka uraditi transformaciju zaustavne trake?
Sa zdravstveno/ekoloske strane to je super, ali meni se nikako ne bi svidelo da vidim izolacione zidove duz autoputa na potezu npr od SC do Bezanije. Nekako bi mi to naruzilo NBG. Zidovi su OK od Autokomande npr pa do pumpe na vrhu gore, i/ili od Bezanije do areodroma.zaffa":29fvex0t je napisao(la):a tek kad bi se setili da stave izolaciju od buke na delu autoputa kroz grad prilikom ove rekonstrukcije
To se zove aktuelna informacija!GOJE":qhkidjrl je napisao(la):Samo da izvestim da je već neko vreme zatvoran kompletan pravac od dobanovačke petlje do aerodroma, i da je asfalt već skinut, a ljudi i mašine naveliko rade.
To drvo su prvo poceli da koriste Madjari, ali posle par sezona istruli i propadne.Ambassador":3n2yb6wl je napisao(la):U Hrvatskoj su zidovi drveni, i po sebi imaju raznorazne šarene slike, odnosno oblike - tipa kvadrat, krug, trougao, crta, pa za sto metara isto, ili neka kola sa cvetićima avionima i brodovima. Nije previše napadno, a razbija monotoniju. Problem sa staklenima bi bilo pranje. Takođe, mislim da to ne bi bilo neophodno celom dužinom, jer je na Novom Beogradu ukopan, a na desnoj strani delom takođe - eventualno od BIP-a, pa do Laste sa desne strane (strana ka Banjici).
edit: Kod ukopanih delova te bi barijere verovatno negativno uticala na drveće i šiblje u okolini, koje u principu lepo izgleda svuda, i zadivljujuće opstaje u odnosu na ostale delove Beograda.
Predvidjen kao Bulevar? Kojim se to bulevarom vozi 80 km/h (u praksi 100 km/h) 100% denivelisano? To sto se zove Bulevar, to mu je samo formalno ime...da se nekako odredi adresa objektima na autoputu.stf":npigw6n0 je napisao(la):Ti zidovi sluze da smanje buku i zagadjenje, i koriste se u selima (odnosno mirnijim i cistijim mestima), da ne bi iritirali zivotinje i zagadjivali useve i baste. Kroz grad stavljati zidove da bi se smanjila buka i zagadjenje , je prosto besmisleno. Uostalom, auto-put kroz Bg je predvidjen kao Bulevar, odnosno brza saobracajnica a zaista ne znam u kojim to gradovima stavljaju zid na Bulevare. Pa zamislite zid na bilo kom Bulevaru u Bg-u......idiotski.