Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Nesto me zanima,koje je vase misljenje o mostarskoj petlji?Koliko procitah puno ima misljenja da je previse komplikovana i da je medju retkim sa semaforom.Da li postoji nacin da se to sredi?
Inace pravljena je od 1967 do 1974 :)
 
Nije nešto preterano komplikavana, a izgradnjom obilaznice i mosta preko Ade će na semaforima biti mnogo manje automobila.
 
Mostarska petlja nije uopšte komplikovana. taj koji kaže da je komplikovana ne zna da vozi. a semafor postoji samo delu gde se ukršta sa Savskom, i po meni je tu potreban
 
JohnnyLee":37gv76po je napisao(la):
Mostarska petlja nije uopšte komplikovana. taj koji kaže da je komplikovana ne zna da vozi. a semafor postoji samo delu gde se ukršta sa Savskom, i po meni je tu potreban
Ne samo da je potreban nego se na tom delu i ne pravi guzva. :)

Mostarska petlja je sam vrh petlji..po komplikovanosti i resenosti svih detalja.

Ko kaze da je komplikovana...taj se ne razume u saobracaj.
 
Petlja je praktično na tri nivoa i super je rešena.
Preko nje prolazi drumski saobraćaj, tramvaji, trolejbusi.
Mislim da joj nedostaju table i putokazi, meni ne trebaju jer je znam, ali za nekoga ko nije iz bg-a mislim da je problem da se snađe.Pogotovo što međunarodni autoput prolazi tuda.Bilo bi dobro da se signalizacija dovede na nivo Autokomande posle rekonstrukcije.Velike, uočljive, nedvosmislene table.
 
Hvala,znaci lupaju gluposti a i ovaj cika je to rekao:

A bitter dispute between the mayor of Belgrade, Nenad Bogdanović and a group of architects from the previous city's establishment (including the construction of Mostar and Auto Komanda) resulted in mayor's description of the interchanges from October 2006: 'Those are the two worst interchanges and the only ones in the world with traffic lights...people who made those are today criticizing us.'

http://en.wikipedia.org/wiki/Mostarska_petlja
 
To je izrečeno u momentu kad se Bogdanović klao sa pobornicima teškog metroa, i za te petlje je rekao da su kriminalne jer sadrže semafore. Ono gde se Bogdanović je izje*******ao je momenat u kojem su one izgrađene, dakle koliko je kola bilo u Beogardu, i koliko su vizionaraske bile. U momentu kad je Mostar građen bilo je neverovatno mnogo otpora izgradnji petlje, da je na jedvite jade urađena takva, ovim drugi su želeli da se izgradi najobičniji kružni tok, or smthing like that. Može se povući paralela - laki metro, teški metro. Takođe, uz malo akrobacija mislim da semafor na Mostaru može da se premosti uz jedan blagi nadvožnjak i jedan podvožnjak. A na Autokomandi graditi veću petlju bi bilo ravno samoubistvu, i tek bi apsolutno uništilo taj deo grada.

edit: Ja bih rekao da je petlja u 4 nivoa, plus tramvaj, železnica i pešaci koji su skroz odvojeni od saobraćaja. Takođe ima hiljadu i jedan mali "tajni" prolaz, što je super. :)
 
Jednom sam se izgubio kao pesak na petlji rano ujutro,jedva se snadjoh jer nema tabli :lool:
Znaci imamo tu paralelu da su izgadili skuplju stvar koja je bila dugorocna investicija,jos kada bi se to uradilo i sa teskim metroom,gde bi nam bio kraj.
 
Проф. Ксенија Петовар је својевремено у "Данасу" написала да, када се упореде Мостарска петља и (само цитирам) "бесмислене Бобићеве јаје-петље", потпуно је очигледна "непремостива ментална разлика" између оних који су их пројектовали.

"Мало" је претерала, али поента је ту негде. Нажалост Данас је уклонио са нета архиву старих чланака па не могу да нађем линк.
 
Jaje petlje su toliko kritikovane, ali samo kritike radi. Te petlje su za tu lokaciju savršene!

Sad, što se asfalt bukvalno raspao je drugi problem, ali itekako premostiv.
 
Djordje":3far32dv je napisao(la):
Проф. Ксенија Петовар је својевремено у "Данасу" написала да, када се упореде Мостарска петља и (само цитирам) "бесмислене Бобићеве јаје-петље", потпуно је очигледна "непремостива ментална разлика" између оних који су их пројектовали.

"Мало" је претерала, али поента је ту негде. Нажалост Данас је уклонио са нета архиву старих чланака па не могу да нађем линк.
Hehe..moja profesorka sociologije, jedna divna žena i veliki kritičar (ali nikako bez pokrića).
 
Петља је заморна за пешаке који желе прећи на другу страну аутопута, степенице доле, степенице горе, полукруг, па степенице доле и степенице горе.
 
Nurko7000":3cuwko49 je napisao(la):
Петља је заморна за пешаке који желе прећи на другу страну аутопута, степенице доле, степенице горе, полукруг, па степенице доле и степенице горе.
Da, ali ona i nije namenjena pešacima već prvenstveno saobraćaju. Pešaci na 100 metara i od jedne i od druge petlje imaju vrlo jednostavnu pasarelu.
 
@goldstein
истина, те пасареле сви са уздахом гледају кад уобичајено претрчавају преко петље...
 
Ako je neko dovoljno glup da pretrcava autoput....necu da zavrsavam recenicu. :(

Najbliza putanja izmedju dve tacke cesto nije prava linija. :)
 
miki00":3ji8yoff je napisao(la):
Ako je neko dovoljno glup da pretrcava autoput....necu da zavrsavam recenicu. :(

Najbliza putanja izmedju dve tacke cesto nije prava linija. :)
Ja uopšte ne razumem te ljude koji žure negde toliko da rizikuju život??? Gde žure bre toliko ???
 
Проблем семафора на Мостарској петљи би се релативно лако (са малим надвожњаком) могао решити...
 
Zanimljivo je da se kreće sa ovom obnovom posle milion godina, a sve je nekako medijski izuzetno tiho propraćeno.
 
Odlažu se radovi na delu auto-puta
14. April. 2010 | (14:07 -> 14:08), Izvor : Studio B

Zbog najavljenog lošeg vremena odlaže se početak postavljanja privremene saobraćajne signalizacije, koja prethodi obnovi 26 km auto- puta, od petlje Surčin do Bubanj potoka, kažu u JP Putevi Srbije.

U planu je da postojeći, oštećeni asfalt bude zamenjen novim duž te deonice.
Izvor: Studio-B
 
Zatvaranje autoputa od aerodroma do Bubanj potoka

Autor: Tanjug

Beograd - Saobraćaj na autoputu, od petlje "Aerodrom" do naplatne rampe "Bubanj potok" u pravcu prema Beogradu, biće od sutra zatvoren za saobraćaj u dužini od 1.100 metara, zbog početka radova na rehabilitaciji autoputa E-75 na teritoriji Beograda, najavilo je JP "Putevi Srbije".

http://www.danas.rs/danasrs/iz_sata...odroma_do_bubanj_potoka.83.html?news_id=19961

Saobraćaj će se odvijati dvosmerno na trakama za smer prema Šidu, zbog izvođenja radova na postavljanju privremene saobraćajne signalizacije.

Izmena režima saobraćaja će stupiti na snagu na deonici od oko kilometar pre isključenja za Aerodrom "Nikola Tesla“ iz pravca Šida prema Beogradu.

Predviđeno je da prva faza radova traje do 24. aprila, navedeno je u saopštenju.
 
Jesu li oni normalni?

Vest da se zatvara deonica od aerodroma do bubanj potoka, a od bubanj potoka do izlaza iz Beograda ka Šidu se ustvari ništa ne menja, dok se i na tih kilometar i nešto ustvari zatvara samo jedna traka (što će reći, nema zatvaranja saobraćaja)

treba da slušaš celu vest da znaš da se ništa bitno u gradu neće promeniti..
 
Što ovaj AP kroz grad ne prošire na tri trake u svakom smeru kada već rade rekonstrukciju? Treba samo zaustavnu traku uklonuti i to je to. Ako to sada ne učine prilikom rekonstrukcije onda neće nikada a 2+2 kroz grad sa oko 2mil stanovnika je bedno i jadno. Gazela je ionako 3+3 a postoji dobar deo kod Kaluđerice koji je isto tako 3+3. Je li stvarno teško od prve petlje (Čelebovića?) pa do Bubanj Potoka uraditi transformaciju zaustavne trake?
 
Vrh