Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Hvala za reportažu, i objašnjenje oko vezivanja starog i novog betona! :)
 
Prođoh malopre i videh uzivo. Odlicno izgleda!
 
Gago, svaka čast na reportaži, s uživanjem čitam tvoje postove. Studiozno, objektivno, potkrepljeno dobrim fotografijama i još boljim objašnjenjima.
 
Хвала на подршци момци, трудићу се да свака даља фоторепортажа, као и свака ових претходних шест (и нешто ситно) година, буде увек квалитетна у сваком погледу.

@Профо, значи да су објашњења о везивању од стране шефа градилишта која сам буквално пренео, била задовољавајућа. Ако имаш, или било ко други са форума, још нека питања, стојим на располагању да их пренесем и запишем иста.
 
Све похвале на уложеном труду Гаго. Само тако настави и хвала за информације о завршетку односно почетку радова код Хитне помоћи. Надам се да ће динамика тих радова бити бржа или барем једнака као и овде.
 
Као што сам и обећао, слике 01. фебруар 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Постављају се последњи метри букобрана на овом делу аутопута. Тренутно се постављају букобрани на надвожњаку, а ту се постављају, као што сам раније напоменуо, провидни букобрани произведени од акрилног стакла. Све укупно јако лепо делује иако се још ради, а само постављање букобрана ће трајати до краја недеље.
„Унутрашња“ страна букобрана, тј. гледано са аутопута:
Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30
„Спољња“ страна букобрана, гледано од стране Студентске улице, се сад у овом делу бука возила јако слабо чује, а почело је и уређење земљаног појаса између букобрана и металне ограде ове улице. Ту ће се насути хумус, а у марту посејати трава. И врата за случај нужног излаза-евакуације људи са аутопута, а који су били у возилима, су стигла и она ће се поставити ускоро. На другој слици се види место где ће бити постављена та врата (близу главног улаза у КЦБ), а друга ће бити код окретнице аутобуса 76 и 77. На задње две слике су та врата.
Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24
Код надвожњака је тренутно највећи обим радова и уиграна екипа подизвођача „Каменолом“-а лепо ради. Ту је и г-дин Змаго Петрич, вођа продаје ових букобрана и један од власник предузећа „Петрич“ доо из Словеније, Ајдовшчине, а ово предузеће је исто један од подизвођача радова предузећа ЦГП из Нове Горице као носиоца овог посла заједно са „Србијааутопут“ доо. И он помаже око постављања ових стаклених букобрана.

По вертикали се постављају стаклени елементи од акрилног стакла један на други, између носача букобрана, и то три стаклена елемента са алуминијумским оквирима. Први који се поставља је највећи по површини и он се поставља на ткз. парапете (носаче) које су у овом делу (на надвожњаку) урађени од бојеног алуминијума. Претходно се постави гумена заптивна трака између елемената букобрана и носача букобрана.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Ови парапети, носачи букобрана имају на себи рупице са „унутрашње“ стране (значи до аутопута), а кроз те рупице се упија бука која да тако кажем, „силази“ са самих букобрана до њихових носача тј. парапета. У самим носачим тј. у њиховој унутрашњости је постављена камена водоотпорна вуна и она у ствари упија ту буку. У једном кубику има 100 кг ове вуне. Код ових алуминијумских парапета (носача) је јако важна пропустљивост и упијање буке и постоје три апсорбције нивоа, нижи, средњи и високи. Ови парабети су највишег нивоа и могу да апсорбују буку од 15 децибела. Са леђне стране парапета наравно нема рупица, површина је исцела.
Како ми је г-дин Петрич рекао, бетонско-дрвени букобрани се производе у кооперацији са аустријском породичном фирмом Лajер (http://www.leier.at) и заштићени су под именом Дурисол (Durisol). Овде има нешто од података, али не толико пуно
http://www.leier.at/?Produkte___Durisol___Laermschutz
http://www.leier.at/userfiles/2016/duri ... z_2016.pdf
http://www.petric.si/sites/default/file ... ograja.pdf
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
И након надвожњака, у правцу аеродрома, су постављени у већем делу букобрани до краја тј. докле су и предвиђени пројектом. Остало је још пар елемената, али с обзиром да су сад стигли ови стаклени букобран, дат је приоритет њиховог постављања.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Иначе на ове бетонске парапете на које се постављају елементи букобрана тј. доњи елемент, прво се постави заптивна гумена трака која „ради“ тј. која се шири или скупља у зависности од временских услова. Ова трака може се скупљати и ширити од 3 до 12 мм.
Pogledajte prilog 2
Боја букобрана се сад утапа у околину, али кад све озелени и буде лепше време, и те као ће се они истицати.
Са надвожњака на петљи „Бежанијска коса“, сад се букобрани једва и примете, што због времена што због слика, а ове две слике сам снимио мобилним !
Pogledajte prilog 1
Још треба да се ураде две бетонске заштитне ограде на средњим разделним појасевима на самом надвожњаку и да се постави метална наранџаста ограда на бетонском зиду надвожњака.

Као што сам већ раније рекао, али да поновим, у другој половини фебруара крећу радови на изградњи букобрана тј. почињу земљани радови и побијање шипова за букобране на делу аутопута код Хитне помоћи. Ти радови морају да се заврше до краја маја месеца.
:sesir:
 
Ovako nesto se isto planira kod hitne?

Ima li razlike sa onim bukobranima na A2? :D
 
Изгледа супер :vops: Само сам песимиста да ће тако уредно дуго остати, поготово што се ближе избори.
 
Bez stalnog video nadzora i brze adekvatne intervencije ne vidim svrhu postavljanja.st*** ce za mesec dana sve da išara izlomi i prelepi,Na šta lici onaj kod hipodroma sad,tuga.A umanjenje buke samo na papiru.bačene pare(nekome u dzep).
 
+1 Super slike Gago i jos jedna odlicna reportaza! Zasluzeni Plusic!
Meni je sve to super jedino mi je krivo sto je sav taj materijal morao da se uveze iz Austrije koliko sam razumeo.
Zar je to tolika naucna fantastika za nas pa da ne mozemo to sami da proizvedemo u Srbiji?
 
Pa kad isaraju putevi srbije plate ciscenje grafita i sve super
 
Da sam Beobuild sve pare od Doke bi iskoristio da kloniramo Gagu u par primeraka svaka cast...:)

Mene interesuje sledece, kad smo vec kod grafita, a i zagadjenja generalno i izduvnih gasova....kako planiraju da odrzavaju ove bukobrane...ovo je sad stvarno svetski ali plasim se za par meseci....
 
Pa protiv grafita antigrafit zastitom i pranje redovno kad se izvrlja a protiv prljavstine redovno pranje i to je to inace u mnogim zemljama normalna stvar odrzavanje
 
Iskren da budem, zabole me sto ce biti ruzni i ofarbani i prljavi.
Ne mislim bukvalno, svakako da mi ta aljkavost i stroka smeta, ali time im funkcija nece biti umanjena, a to je za stanovnike u neposrednoj blizini ipak najbitnije.
Inace, ne kapiram i one koji lepe reklamni materijal bilo koje vrste na bukobrane. Ugao pod kojim se oni nalaze u odnosu na put ne ostavlja mogucnost da budu vidjeni osim u slucaju otbiljnih zastoja u saobracaju.
Zato gajim nadu da ce se od toga (oblepljivanja) uskoro odustati...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Богами, бетон на рампама петљи код арене је стално облепљен свежим плакатима.
 
Bravo Gago!
Mislim da je ovo idealna prilika da se odradi trotoar u ovoj ulici od okretnice do KBC-a, ali izgleda da od toga nema ništa. :(
 
Uz svo duzno postovanje struci, ipak sumnjam u neophodnost ovako necega na ovoj deonici.
Jbg, ja na Nbg-u volim sve da vidim kako je bilo pre 20 godina, iliti tesko varim promena koje mi se ni vizuelno ne svidjaju. U krajnjoj liniji, lepsi su mi ti bukobrani kod Mosta preko Ade, valjda jer su providni pa iole imas dojam o okolini, a ovo je da te dibidus odvoji od svega. A ako cemo da pricamo o buci, veca je u gradu, veca je I u mom komsiluku kad momak iza zgrade ceo Dan svaki dan pere kola drndavim kompresorom. Mozak da mi eksplodira. Izvinjavam se za off. :)
 
Da li postoji neki propis, pa su nam bukobrani na nadzemnim deonicama saobraćajnica providni, a na ostalim mogu da budu neprovidni? Ili to ima veze sa time da li je u pitanju denivelisano ukrštanje puteva (tu će biti nova petlja za Bežnaijsku Kosu, kao što se pisalo)?
 
Vrh