Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Dok je deonica A1-ce Vladicin Han-Donji Neradovac bila u izgradnji cesto sam obilazio gradiliste i pravio reportaze za SSC.
Primetio sam da su providni bukobrani i tamo stavljani na nadvoznjacima i mostovima.
Izgleda da je to pravilo za njihovo postavljanje.
 
Пре свега свима хвала за похвале и плусићћће. Да одговорим на нека од питања и размишљања, а после нова фоторепортажа. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431470#p431470:373ny7px je napisao(la):
milanobelgrade » 02 Феб 2017 08:31 am[/url]":373ny7px]Ово изгледа одлично! :kk:
Наравно @МиланоБеоград, изгледа не одлично, него феноменално. :kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431528#p431528:373ny7px je napisao(la):
Wuxa » 02 Феб 2017 02:36 pm[/url]":373ny7px]Ovako nesto se isto planira kod hitne?
Ima li razlike sa onim bukobranima na A2? :D
@Вукса, код Хитне помоћи неће бити овакви букобрани, биће од алуминијума+стаклени. Да, ови букобрани су од пресованог дрвета и бетона, а тамо (А2) су метални, предпостављам алуминијумски.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431538#p431538:373ny7px je napisao(la):
gishko » 02 Феб 2017 03:16 pm[/url]":373ny7px]Изгледа супер :vops: Само сам песимиста да ће тако уредно дуго остати, поготово што се ближе избори.
@Гишко, колико ће бити и остати нетакнути то нико не зна, лично се надам да их никад неће ишарати ! У Немачкој воде битку са графитерима-шврљачима, како да заштите букобране од шарања, поготово са Ултрашима.

Pogledajte prilog 2
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431562#p431562:373ny7px je napisao(la):
ZvezdaracMare » 02 Феб 2017 05:06 pm[/url]":373ny7px]Bez stalnog video nadzora i brze adekvatne intervencije ne vidim svrhu postavljanja.st*** ce za mesec dana sve da išara izlomi i prelepi, Na šta lici onaj kod hipodroma sad,tuga.A umanjenje buke samo na papiru.bačene pare (nekome u dzep).
@Звездарац, мораш прво да докажеш то што „кажеш“ и тврдиш. Умањење буке је 15 децибела што је јако велико умањење. Уосталом прочитај моје фоторепортаже где сам описао како се сад чује бука. Значи и Немци, па и Аустријанци, који су велики практичари, исто бацају паре некоме у џеп !!! Ех које мишљење и лупетање отрцаних фраза (троловање).
Овде можеш да видиш ниво смањења буке.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431563#p431563:373ny7px je napisao(la):
Пантограф » 02 Феб 2017 05:12 pm[/url]":373ny7px]Није само на папиру, умањење буке је осетно.
Управо тако комшија :kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431580#p431580:373ny7px je napisao(la):
spatiotecte » 02 Феб 2017 06:16 pm[/url]":373ny7px]+1 Super slike Gago i jos jedna odlicna reportaza! Zasluzeni Plusic!
Meni je sve to super jedino mi je krivo sto je sav taj materijal morao da se uveze iz Austrije koliko sam razumeo.
Zar je to tolika naucna fantastika za nas pa da ne mozemo to sami da proizvedemo u Srbiji?
@Спатио, хавла пуно још једном. И мени је на неки начин криво што се ето увози из Аустрије, или било које друге земље, мада су аустријанци најачи по производњи букобрана.
На неки начин и јесте производња букобрана читава наука. Од одабира материјала, конструкције букобрана, који тип букобрана где их треба поставити (улица, аутопут, железничка пруга,..., који ниво буке треба да се упије, која је удаљеност од извора буке, изглед букобрана, финансијски део је исто јако важан, па ту је онда испитивање произведених букобрана у опитним тунелима (обично се то ради у већ негде изграђеним тунелима), тестирање на ниво упијања, ...има тога још пуно.
Ето и наши су почели да производе букобране, Унипромет из Чачка је урадио и поставио оне металне букобране на аутопуту А1, од петље Траншпед до петље Врчин. То си сигурно већ видео.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431586#p431586:373ny7px je napisao(la):
direktor » 02 Феб 2017 06:46 pm[/url]":373ny7px]Pa kad isaraju putevi srbije plate ciscenje grafita i sve super
Путеви Србије ће наравно бити задужени за одржавање, то је у њиховој надлежности.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431589#p431589:373ny7px je napisao(la):
Bulbulderac17 » 02 Феб 2017 07:09 pm[/url]":373ny7px]Da sam Beobuild sve pare od Doke bi iskoristio da kloniramo Gagu u par primeraka svaka cast...:)
Mene interesuje sledece, kad smo vec kod grafita, a i zagadjenja generalno i izduvnih gasova....kako planiraju da odrzavaju ove bukobrane...ovo je sad stvarno svetski ali plasim se za par meseci....
@Булбулдерац, хахахаха :kk: , онда не бих имао брата близанца, него....
За стаклене букобране није проблем, лако се чисте. Можда буде проблем са овим дрвеним и бетонским, не сме, боље речено не могу да се перу водом под притиском. Гледаћу и распитаћу се мало око чишћења, рецимо немци имају јако велики проблем око чишћења оваквих букобрана.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431590#p431590:373ny7px je napisao(la):
direktor » 02 Феб 2017 07:12 pm[/url]":373ny7px]Pa protiv grafita antigrafit zastitom i pranje redovno kad se izvrlja a protiv prljavstine redovno pranje i to je to inace u mnogim zemljama normalna stvar odrzavanje
@Директоре не, ови букобрани немају антиграфит заштиту. Дрво је мало специфично за антиграфитну заштиту. Као што рекох горе и Спатиу и Булбулдерцу, распитаћу се. Можда би @Моравац више знао са чиме чистити ишаране букобране од пресованог дрвета.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431635#p431635:373ny7px je napisao(la):
laki72 » 02 Феб 2017 11:22 pm[/url]":373ny7px]Iskren da budem, zabole me sto ce biti ruzni i ofarbani i prljavi.
Ne mislim bukvalno, svakako da mi ta aljkavost i stroka smeta, ali time im funkcija nece biti umanjena, a to je za stanovnike u neposrednoj blizini ipak najbitnije.
Inace, ne kapiram i one koji lepe reklamni materijal bilo koje vrste na bukobrane. Ugao pod kojim se oni nalaze u odnosu na put ne ostavlja mogucnost da budu vidjeni osim u slucaju otbiljnih zastoja u saobracaju.
Zato gajim nadu da ce se od toga (oblepljivanja) uskoro odustati...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ех @Лаки, то се надам и ја. И мени лично неће сметати ишаран букобран, поготово ако је леп графит, као овај у Немачкој (хаха) и нико га не дира. Ако је неки увредљивог садржаја онда одмах чистити.
Pogledajte prilog 6
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431836#p431836:373ny7px je napisao(la):
Miki BGD » 04 Феб 2017 12:07 am[/url]":373ny7px]Bravo Gago!
Mislim da je ovo idealna prilika da se odradi trotoar u ovoj ulici od okretnice do KBC-a, ali izgleda da od toga nema ništa. :(
@Мики, ех тај тротоар. Још давне 2012. године сам, правећи фоторепортажу стања баш испод овог надвожњака, послао Секретаријату за саобраћај пријаву и предлог, да би требало урадити тај тротоар, али ево до данашњег дана ништа. Подсетио си ме да поновим ту пријаву и предлог, па ћу то ових дана, кад стигнем. Ионако сад ето чешће туда пешке пролазим кад правим фоторепортаже, а мало је незгодно кад наиђе аутобус па те онако, ако је влажан коловоз, мало испрска од заосталог снега или воде !!! За оне који не знају то је овај део где би требало урадити тротоар.
Pogledajte prilog 5
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431844#p431844:373ny7px je napisao(la):
opa.nina.nina.naj » 04 Феб 2017 01:44 am[/url]":373ny7px]Uz svo duzno postovanje struci, ipak sumnjam u neophodnost ovako necega na ovoj deonici.
Jbg, ja na Nbg-u volim sve da vidim kako je bilo pre 20 godina, iliti tesko varim promena koje mi se ni vizuelno ne svidjaju. U krajnjoj liniji, lepsi su mi ti bukobrani kod Mosta preko Ade, valjda jer su providni pa iole imas dojam o okolini, a ovo je da te dibidus odvoji od svega. A ako cemo da pricamo o buci, veca je u gradu, veca je I u mom komsiluku kad momak iza zgrade ceo Dan svaki dan pere kola drndavim kompresorom. Mozak da mi eksplodira. Izvinjavam se za off. :)
Па ти сумњај и даље, нико ти не брани. За ово друго не разумем шта си хтео да кажеш !
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431907#p431907:373ny7px je napisao(la):
profa_chb » 04 Феб 2017 05:24 pm[/url]":373ny7px]Da li postoji neki propis, pa su nam bukobrani na nadzemnim deonicama saobraćajnica providni, a na ostalim mogu da budu neprovidni? Ili to ima veze sa time da li je u pitanju denivelisano ukrštanje puteva (tu će biti nova petlja za Bežnaijsku Kosu, kao što se pisalo)?
@Профо, не постоји пропис, једноставно је обичај да се код надвожњака и мостова постављају стаклени букобрани, а ради тога да се баш „напомене“ учесницима у саобраћају да је ту рецимо мост, надвожњак или нешто слично. Мада има случајева где се стаклени букобрани постављају где нема ових саобраћајних објеката, рецимо где је неки леп поглед или природа.
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 3
 
Слике 05. фебруар 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Постављен је цео заштитни зид од буке - бикобрани на целој планираној деоници од 656 метара. Прошао сам наравно пешке, као и увек, испред и иза букобрана. Стварно изгледа инпресивно, а биће још импресивније и лепше кад се све лепо почисти и уреди део испред и иза букобарна тј. да се још наспе хумус и посади трава. Постављена су и врата за случај нужног излаза-евакуације људи са аутопута, на оба места где су и предвиђена, да поновим из прошле фоторепортаже, права су близу главног улаза у КЦБ Бежанијска коса, а друга код окретнице градских аутобуса 76 и 77.
Што се чујности тиче, кад сте иза букобрана, имате осећај као да је бука негде у даљини, а не ту одмах поред тј. испред вас - на неких два-три метра од вас.
А ево слика целе завршене деонице коју сам прошао наравно пешке, као и увек, испред букобрана – по зауставној траци аутопута и иза њих – по Студентској улици.

Испред букобрана:
Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Иза букобрана, а друга слика приказује поглед на аутопут иза најнижег-крајњег дела букобрана:
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Неколико детаља стаклених букобрана који показују заптивеност акрилних стакала у њиховом алуминијумском оквиру, а и на челичне носаче и парапете од бојеног алуминијума где су постављени.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Са надвожњака петље Бежанијска коса: данас много лепше време и букобрани се сад баш виде и истичу.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Шта је још остало да се уради на овом делу аутопута где се постављени букобрани.
-На надвожњаку треба да се ураде на обе траке аутопута, унутрашње разделне бетонске заштитне ограде. Прво ће се радити на траци у правцу града, али нажалост још није добијена дозвола од Секретаријата за саобраћај да може да се заустави претицајна трака. ! Сад кад је ето лепше време могли су, како су ми рекли на градилишту, ту ограду већ да ураде.
-Треба још да се поставе челични косници за појачање плоча испод носача букобрана, а то је у делу код надвожњака. То ћу следећи пут боље објаснити уз слике. Ово су ти косници, а слика је из прошле фоторепортаже, мало мутна али може да послужи :)
Pogledajte prilog 3
-Код надвожњака у траци према аеродрому и Шиду, а неких 15-так метара испред њега, где се сад виде челични шипови и бетонски парапати (носачи) букобрана, треба да се постави земљани насип са обе стране букобрана. То се види на овој слици
Pogledajte prilog 29
-Као што сам већ рекао, треба да се и са једне и друге стране букобрана очисти и наспе хумус и посади трава.

У другој половини фебруара морају да почну да раде букобране код Хитне помоћи, прво земљани радови са побијањем шипова, па израда нових бетонских ограда надвожњака и постављање букобрана. Овде букобрани неће бити од пресованог дрвета и бетона, него од алуминијума.
:sesir:
 
A da li je narucilac zahtjevao razlicit tip bukobrana kod hiten pomoci ili se do toga doslo nekim proracunima treba stviti kamere protiv zvrljaca Bas me zanima kako se ciste isti kad ih zasra st***
Gago + :pob:
 
Слике 12. фебруар 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Једна мало краћа фоторепортажа, јер главно је урађено, остали су још детаљи, а опет и ту има посла.

Одрађена су излазна степеништа са обе стране букобрана, а за врата у случају нужног излаза-евакуације људи са аутопута на оба места где су и предвиђена, код главног улаза у КБЦ Бежанијска коса, а друга код окретнице градских аутобуса 76 и 77. На сликама су врата код окретнице аутобуса.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Почело је постављање металне наранџасте ограде на бетонском заштитном зиду на самом надвожњаку. Уједно на косом делу букобрана где се „спајају“ дрвено-бетонски и стаклени букобрани, треба да се уради (затвори) и доњи бетонски заштитни део-зид испод бетонског парапета (носача) букобрана.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Почело је и постављање челичних косника-греда за појачање плоча испод носача букобрана у делу где је надвожњак. Због саме тежине нове бетонске заштитне ограде надвожњака и тежине стаклених букобрана, постављају се ове челичне косе греде.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Један поглед на аутопут, наравно проласком кроз већ горе споменута врата код окретнице.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Поглед на букобран са спољње стране, односно од Студентске улице код окретнице. На првој и другој слици се виде челични шипови и део бетонских парапата (носача) букобрана, а на том делу, и са ове спољње и унутрашње стране букобрана, треба још да се постави земљани насип. То се још не ради јер је земља, која је припремљена за то, замрзла.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Поглед на букобране из аутобуса 77 и 75.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Важно:
Коначно је добијена дозвола од Секретаријата за саобраћај да може да се заустави претицајна трака на делу аутопута код надвожњака, а у смеру према граду, а ради, као што сам раније напоменуо, рушења и израде нове унутрашње резделне бетонске заштитне ограде на том делу у дужини од 85 метара, а толико је дугачак и надвожњак.
Следећег понедељка, односно од 20. фебруара ће бити затворена та претицајна (лева) трака, а саобраћај ће бити пребачен на зауставну траку и наравно на десну траку. Ту ће се направити и одговарајућа девијација.
Кад се заврши то, онда ће се зауставити претицајна трака у смеру према аеродрому и Шиду, а исто да би могла да се уради та унутрашња разделна бетонска заштоитна ограда.
Раније није могла да се добије ова дозвола, прво због лошег времена, па због доласка оних двеју страних делагација (из Грчке и ЦГ) , а ове долазеће недеље опет долази још једна страна делегација, а имаћемо и празник – дан Државности.

Код Хитне помоћи радови на постављању букобрана почињу 24. фебруара са побијањем металних шипова.
Овде ће букобрани бити израђени од високо упијајућих алуминијумских панела и панела од акрилног стакла висине 6 метара, а укупна дужина зида букобрана ће бити 365 метара, од тога код надвожњака, где ће бити стаклени, дужине 28 метара.
О томе наравно више кад почну интензивнији радови.
:sesir:
 
Свака част на репортажама. Е сад гледам мало на мапи петљу код хитне и мерим, све ми изгледа као да ће морати букобране да "испресецају" улазом/излазом са стајалишта Делиградска.
 
Koji su meni trip ova vrata.

Ko će imati ključ? Sa ove strane gde je poluga, tu bi trebalo da se vrata otvaraju bez ključa, a poznajući nas, ko zna šta će se tu dešavati (evo jedne paranoiče ideje - razmena nelegalne robe i slično)

Plusić za reportažu naravno.
 
Неколико данашњих (13.02.) слика зидова против буке, снимљених из кола и како сад изгледа овај део аутопута. Слике су са оба смера аутопута. Још кад се све уреди и очисти, изгледаће супер.

Смер у правцу аеродрома НТ и Шида.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Смер у правцу града
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432268#p432268:2r93ppra je napisao(la):
direktor » 06 Феб 2017 10:30 pm[/url]":2r93ppra]A da li je narucilac zahtjevao razlicit tip bukobrana kod hiten pomoci ili se do toga doslo nekim proracunima treba stviti kamere protiv zvrljaca Bas me zanima kako se ciste isti kad ih zasra st***
Gago + :pob:
Хвала @Директоре за плусићћћ. :sesir:

Наручилац тј. Путеви Србије је захтевао различите букобране.
Дрвени се чисте водом од прљавштине и соли, а од графита нема лека. Мора да се замене ишарани делови. Немце је 2009. године замена једног дела ишараних дрвених букобрана од стране некаквих фудбалских "ултраша" коштала 50 хиљада евра.
Pogledajte prilog 1
Букобрани од алуминијума, од акрилног стакла и плексигласа се лако чисте водом под притиском и неким од средстава, а алуминијумски имају антиграфитну заштиту.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433213#p433213:2r93ppra je napisao(la):
Дошљак » 13 Феб 2017 12:44 am[/url]":2r93ppra]Свака част на репортажама. Е сад гледам мало на мапи петљу код хитне и мерим, све ми изгледа као да ће морати букобране да "испресецају" улазом/излазом са стајалишта Делиградска.
Хвала @Дошљак. :sesir:

Неће морати да испресецају букобране код стајалишта из разлога што се у том делу они и неће поставити. Букобрани ће ићи од саме ивице петље дуж аутопута, надвожњака и излазне рампе према Кнеза Милоша. Ево исечка из „позива за достављање понуда“ и дела који се односи на постављање букобрана код Хитне помоћи.

Цитирам:
„Хитна помоћ“, код које ће као мера заштите бити изграђен зид за заштиту од буке, са комбинацијом високоапсорбујућих алуминијумских панела и панела од плексигласа. Укупна дужина зида је 365m, а висина варира од 4m до 6m. Зид ће бити саграђен уз ивицу аутопута и директне рампе којом се део возила одваја са аутопута у правцу улице Кнеза Милоша. На месту постојећег моста од km 581+300 до km 581+328 зид за заштиту од буке треба поставити на постојећу мостовску конструкцију сагласно измени главног пројекта. На делу зида изван моста, због постојећих подземних комуналних инсталација зид за
заштиту од буке ће бити постављен од ивице аутопута на већем растојању од стандардог а предвиђена је и изградња темеља самаца у yони директне рампе која одваја саобраћај према улици Кнеза Милоша. Алуминијумски панели треба да буду визуелно прихватљиви и зато су дефинисани у строго дефинисаном распореду и колориту. Боја алуминијумских панела је дефинисана пројектом према „РАЛ“ скали. „
Завршен цитат.

Иначе ево ти цртежа ситуација на табли која још увек стоји ту од 2015.године (сликао сам 15.10.2015.), кад су букобране трабали да раде и постављају они из „њихове лепе“ тј. фирма Веркос, где су почели да раде земљане радове код КБЦ Бежанијска коса и после неких месец дана прекинули исте и отишли. Та фирма из „њихове лепе“ је банкротирала и то је разлог што су тада прекинути радови и што је обновљен процес јавне набавке тражења новог извођача радова букобрана. Због њиховог банкротства сад Словенија има проблем са букобранима површине од 40.000 квадрата, које је постављала ова фирма и сви морају да се промене !

На цртежу који је на табли (увећао сам га) је означено жутом подебљаном линијом где је трабало поставити букобране, од надвожњака па даље. Међутим, букобрани ће бити постављени пре надвожњака, на самом надвожњаку и после надвожњака и све у дужини од 365 метара. Отприлике ће почети од улазне рампе на аутопут код Хитне помоћи, означио сам линију букобрана жутом бојом. Нисам могао никако помоћу мерења да означим ту линију букобрана, а ти ћеш вероватно боље то да урадиш и видећеш тачно докле ће ићи букобрани уз излазну рампу са аутопута, а која иде према Кнеза Милоша.

Чим добијем цртеж и букобрана и места одакле тачно почињу, постављам исте.


screen capture software
 
Mozda moze i na drvene da se stavi anti grafit premaz
Zasto slovenci moraju da mjenjaju bukobrane jer su hrvati bankrot zar ne mogu sami to da odrzavaju
Gago +
 
Зато што су јако лоше урађени одмах на самом почетку, постављани су и не одговарајући букобрани, избор лоших материјала,... То ће, како ми је речено, да се ради годинама, јер захтева доста времена да се то све уради, а и велика је инвестиција и не може онда све одједанпут.

За плусићћћ :sesir:
 
Meni se čini da je zemljana kosina kod novog bukobrana sa strane auto-puta prevelika i da će doći do ispiranja zenlje pre velikim kišama pravo na auto-put. Da se odmah razumemo tu niko neće održavati travu koja bi to mogla da spreči.
 
@Бициклисткињо, по чему си то закључио да нико неће да одржава траву ? Зашто одмах тако негативно.

На земљани насип треба још да се наспе хумус (она црна земља) и онда да се посеје трава. За тако нешто се још нису стекли услови, још се ради, хладно је, није време за сејање и садњу,....

Косина земљаног насипа није превелика, по пројекту је и тако се ради свуда где је овај тип букобрана. При великим кишама, како ти кажеш, не може да дође до испирања земље на аутопут. Удаљеност од ивице земљаног насипа до ивице аутопута је 1,32 метра, а ту је направљен и мали каналчић целом дужином између насипа и аутопута, то се види на овом цртежу и овој фотографији (већ раније постављано). Наравно, као што рекох, ово треба још да се уреди , наспе хумус и посеје трава и на тај начин ће трава учврстити земљу.
Pogledajte prilog 1
Такође, и да неким случаје пређе вода (киша са земљом) на аутопут, а неће, она не може да оде даље од ивице аутопута из разлога што су оба смера аутопута урађена са нагибом од 2% према спољним ивицама, баш из разлога отицања воде са коловозних трака аутопута кад пада киша.

И на разделном појасу између трака аутопута је исто посејана трава, значи има земље-хумуса, а ту је земља већ "учвршћена" са травом и кад пада киша нема испирања исте на траке аутопута.

Значи ни овде неће бити тог, како ти кажеш, испирања земље.
:kafa:
 
Ma nije moj komentar u vezi nagiba zemlje bio negativan, samo kažem da se u Srbiji skoro ništa ne održava( Najbolji primer za to su zapušeni slivnici na mostu na adi iz kojih raste drveće) i da su zbog tog razloga mogli da isprojektuju neko rešenje koje zahteva manje održavanja. Po slikama mi deluje da je nagib veliki i da može doći do ispiranja zemlje pri velikim kišama.
 
Објаснио сам пластично колико сам могао, ако треба могу и да сликам детаље кад одем следећи пут да правим фоторепортажу, да покажем/докажем да неће долазити до испирања земље са овог насипа на аутопут.
 
Слике 20. фебруар 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Само укратко и важно обавештење.

Код надвожњака на оном косом делу букобрана где се „спајају“ дрвено-бетонски и стаклени букобрани, је урађен доњи бетонски заштитни део-зид испод бетонског парапета (носача) букобрана. Треба још да се премаже заштитни слојем тј. заштитном бојом.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Испод надвожњака су постављени сви челични косници-греде који служе за појачање плоча испод носача стаклених букобрана у делу где је надвожњак. Сад се тај део малтерише, а после ће се премазати заштитно бојом. И косе металне греде ће се обојити у заштитну боју за метале.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Важно обавештење:
Коначно, а по добијању решење од Секретаријата за саобраћај, од вечерас се затвара претицајна трака аутопута у смеру према граду. Требало је од синоћ, али је продужено за један дан. Ова трака се затвара ради рушења и израде нове унутрашње разделне бетонске заштитне ограде надвожњака у дужини од 85 метара, а толико је дугачак и надвожњак. Девијација ће бити прописно обележена, а ова измена ће важити до 11. марта о.г.

Све ово је објављено и на сајту Путева Србије:
20.02.2017. Измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 1, деоница у зони КБC,,Бежанијска коса“
У временском периоду од 20.02.2017.године, од 07:00 часова, до 11.03.2017.године до 18:00 часова, на снази је измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 1 (градски део ), смер Шид -Ниш, деоница у зони КБC,,Бежанијска коса“, због извођења радова на изради зидова за заштиту од буке.
За време извођења радова за саобраћај је затворена лева претицајна саобраћајна трака.
Радови су обезбеђени адекватном привременом саобраћајном сигнализацијом и опремом.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 0%B2%D0%B8

Користиће се ткз. средња трака (десна) и зауставна трака за саобраћај. Кад се заврши градња ове бетонске ограде, затвориће се претицајна трака у супротном смеру тј. према аеродрому и Шиду, да би могла да се ради и бетонска ограда на том унутрашњем делу тог правца.
:sesir:
 
Pohvale Gago! :)

Šteta što, sad kad je sve raskopano, ne odrade trotoar celom dužinom od okretnice 76,77 ka 11. aprilu.
 
Хвала МикиБГД.

Већ смо спомињали то, недостаје неких 230 метара да се уради тротоар од КБЦ до окретнице, односно да се споји са тротоаро у улици Јоже Шћурле.
 
Слике 23. фебруар 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Почели су радови на изради нове бетонске заштитне унутрашње разделне ограде, у дужини од 85 метара, на траци аутопута према граду. Срушена је стара бетонска ограда, почело је постављање дрвених оплат и арматура за нови бетонски зид и то се ради са претицајне траке која је затворена за саобраћај. Рок завршетка израде овог бетонског зида је до 11. марта, а како ми је речено на грађевини, биће завршено и раније.
Након тога се затвара претицајна трака у смеру ка Шиду, отвара се за саобраћај зауставна трака, а како би се радила бетонска ограда на том унутрашњем делу тог правца. Ти радови ће бити од 12 или 13. марта.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Слике из другог угла
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Да мало завиримо са доње стране тј. испод траке у правцу града и погледамо шта се ту ради. За сад само постављање скела и то иде доста брзо.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Постављена је целом дужином надвожњака метална наранџаста ограда на спољњи бетонски заштитни зид на траци у правцу Шида, а где су стаклени букобрани.
Ватрогасна кола која се виде на једној од слика су биле на задатку са сиреном и ротацијама и наравно сви су се склањали, а после су скренули и ишли зауставном траком. Претходно је прошла и хитна помоћ исто под сиреном и ротацијама. Кажу да се десила саобраћајна несрећа код Змајеве пумпе.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Такође испод тог дела надвожњака је све измалтерисано и премазано заштитном бојом, као и косе металне носеће греде.
Pogledajte prilog 1
Интересантно је да ће се у склопу ових радова, радити тј. променити целом дужином, метална заштитна ограда у Студентској улици од окретнице аутобуса 76 и 77, па до њеног краја где је постављена тј. скоро до пред раскрсницу неких 30 метара, за скретање према Земуну и дому пензионера тј. почетку улице Марије Бурсаћ.

Код Хитне помоћи радови су почели вечерас и то са земљаним радовима, довожење и насипање земље од које ће се правити насип за букобране висине 1,5 метара, исти као и код КБЦ Бежанијска коса. На овом делу аутопута је делимично промењен пројекат, али о томе у следећем извештају.

На овом делу аутопута, радови ће се углавно обављати ноћу, због много мањег саобраћаја. Који радови ће се обављати дању, то ћу касније да сазнам.
:sesir:
 
Mogli su bar malo bolje da označe i zaštite ove radnike koji rade na autoputu pod saobraćajem...
Evo neka rešenja koja često viđam na zapadu:

new-jersey-ograde.jpg

csm_05_slika_J_bd0df4ff7e.jpg

csm_mini-guard-liikenne_5c2b8ca2ae.jpg
 
Слике 24. фебруар 2017.
Данашња краћа фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код Хитне помоћи.

Синоћ су почели земљани радови и већ је први слој земље, ширине неких пет метара, постављен уз аутопут у делу од надвожњака па према излазној рампи у Кнеза Милоша.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Букобрани ће бити постављени од грађевинске табле која ту стоји постављена још од септембра 2015.године, па на даље тј. следећих 365 метара.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Сам надвожњак код Хитне помоћи је у лошијем стању него што је био подвожњак код окретнице аутобуса 76 и 77. Биће ту доста посла на санацији и мало незгодно за рад, поготово што ће се радити под пуним саобраћаје и на аутопуту и на делу улице која пролази испод аутопута. За сад ће се радити само ноћу.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Букобрани ће бити урађени од високо упијајућих алуминијумски панела и они ће бити постављени на земљаном делу, а букобрани који ће бити постављени на надвожњаку у дужини од 28 метара (толика је и дужина надвожњака), ће бити од панела плексигласа. Алуминијумски букобрани ће имати антиграфитну заштиту.

На овом делу аутопута где се постављају ови букобрани, пројекат је делимично промењен. Првобитно је трабало да они буду висине 6 метара и да се ту поставе без земљаног насипа. Међутим увидело се да се неће визуелно уклопити у цео амбијент, па ће се радити земљани насип висине 1,5 метара (као насип код КБЦ „Бежанијска коса), па онда бетонски парапети (носачи) висине неких 80 цм, а онда на њих постављати алу букобрани висине 4 метра. Кад се уради земљани насип следи побијање челичних шипова и даљи радови.

Током следеће недеље очекујем да добијем цртеже букобрана који ће бити изграђени на овом делу аутопута, и одмах ћу их приложити на тему. На једном делу где ће бити букобрани, биће мало даље постављени од ивице аутопута јер једним делом туда испод земље пролази канализациона цев пречника 3,5 метара.
:sesir:
 
Vrh