Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Увелико се постављају зидови за заштиту буке – букобрани на делу аутопута од петље „Врчин“ па према петљи „Траншпед“. Ту се постављају алуминијумску букобрани и њих производи чачанско предузеће „Унипромет“. У овом делу аутопута букобрани су висине 6 метара + бетонски парапети (носачи) висине пола метра. Челични шипови су пречника 60 цм.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Гаго кад будеш сликао радове на букобранима код хитне усликај и стазу која води до Франша коју после ко зна колико година чисте и сређују. Неко је чак негде на форуму сликао и писао о њој, али не знам у којој теми. Ако знаш ти, дај линк да ја приложим две фотке које сам успео да направим.
 
@Шоми, стварно не зна на којој је то теми. Можда ипак не би било лоше да погладаш на теми о тротоарима viewtopic.php?p=435244#p435244 , нема пуно страница, има само 14, можда су тамо.

Неће ми бити проблем да сликам ту стазу/тротоар, али смо ако ми остане слободног простора на меморијској картици фото апарата.
 
Somi bilo je rijeci da se staza pretvori u bic stazu i u temi oko auto puta i u prokopu mada mislim da su slike nestale zahvaljujuci dodaj.rs
 
Довежени су метални шипови који ће се побијати за изградњу букобрана код Хитне помоћи. Од уторка/среде ће почети њихово побијање у земљу.
 
Prolazio sam danas pored hitne pomoci, nisam uspeo da slikam ali je masina za sipove tu i radnici su bili tu. Usudio bi se da kazem da su iskopali koju rupu...
 
Слике 12.март 2017., букобрани код КБЦ "Бежанијска коса"

Увелико је почело са насипањем земље-хумуса на већ насутим земљаним насипима са обе стране букобрана. Следи и уређивање тих насипа.
Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Нова бетонска заштитна унутрашња разделна ограда, на траци аутопута према граду је завршена. Постављена је и она метална наранџаста ограда. Још увек је претицајна трака затворена.
Током долазеће недеље (ове) трабало би да се ради исто таква ограда на траци аутопута према Шиду, и онда следи затварање претицајне леве траке, а користиће се десна и зауставна.

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439538#p439538:28t2sfvn je napisao(la):
Гага » Pon Mar 13, 2017 2:07 am[/url]":28t2sfvn]Слике 12.март 2017., букобрани код КБЦ "Бежанијска коса"

file.php

Da li ce biti postavljene zastitne bankine izmedju zaustavne trake i bukobrana?
 
@Еро, као што видиш на мојој слици, банкина већ постоји, пошто је банкина земљани део поред пута тј. простор од ивице/краја асфалта до почетка траве/зелене површине. У овом случају банкина је простор од ивичњака аутопута до земљаног насипа од букобрана. :wink:

Пошто си мислио на металну заштитну ограду, да постављаће рекли су ми тако, али не знам да ли целом дужином где су постављени букобрани, а мислим да неће јер нема потребе. Треба ових дана поново да обиђем момке на грађевини, па ћу да питам конкретно. Иначе је раније метална заштитна ограда била постављена само на делу пре надвожњака, гледано у правцу Шида, и то у дужини од неких 150-200 метара.

https://www.google.rs/maps/@44.8295342, ... 6656?hl=sr
 
@laki72
Ukoliko dodje do izletanja sa autoputa, bolje je udariti u zastitnu metalnu ogradu nego u zid.

@Gaga
Hvala za isparavku. Nisam bas vican tim terminima.
 
@Era
Znam, svakako da jeste.
Isto tako stari pneumatici su jos bolji, zar ne ;)

Salim se malo, ne zameri.
Postavimo ipak stvari malo drugacije.
Zasto bi na modernoj, sirokoj, preglednoj, pravoj i osvetljenoj saobracajnici uopste dolazilo do izletanja sa kolovoza?
Pri tom, pored toga sto imamo (pravu) "bankinu", izmedju kolovozne trake i bukobrana imamo i celu zaustavnu traku, zar ne?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zasto bi? haha pa da je saobracaj tako predvidiv ne bi niko nikad poginuo. Cesto kada vidim neku nesrecu pitam se kako je to uspeo... ali zapravo... lako... Pogledaj snimke nesreca u Rusiji.

Po meni tu mora doci zastitna ograda.
 
Hm, zasto?
Do izletanja sa moderne saobracajnice koja ima jos i zaustavnu traku, moze doci zbog tehnickog kvara na vozilu ili ljudske greske ili ...
Policija i osiguravajuce kuce bi "saobracajku" mogli mnogo bolje da objasne.
 
Obicno je pravilo da autoput kroz naseljena mesta ima i sa desne strane zastitnu metalnu ogradu, a pogotovo kod bukobrana.
 
Ne znam, sve ima svoje prednosti i mane, ali mene je par puta nedostatak zastitne ograde spasao naletanja uzola koja su isla iza mene. Jednom, Ispred je bio udes, i nisam se mogao 'provuci' izmedju vozila, a iza je isao sleper koji je kasno poceo da koci.
Ja desnim tockom zagazio po bankini i udaljio se 50-tak metara od mesta nesrece, a sleper dokusurio ove vec zaustavljene... :(
Srecom nije bilo zrtava.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Eto, sve ste sami sebi odgovorili. Ograda ne treba da postoji gde nema potrebe. Nije uredu da razmisljate kao Drobnjak. Tako je i on rekao ma sta treba postavljati bolju zastitu to (stub naplatne rampe) samo slep ne bi video - pa su ipak ljudi izgubili zivot. Poenta je u tome da usled nekog nepredvidjenog slucaja ako si osudjen da udaris u nesto, bolje je da je to ograda koja ublazava udarac i disperzuje energiju udarca nego da se udari u nesto poput ovoga narandzastog.
 
Вечерас у 22 часа (значи за неких 15 минута :D ) се затвара претицајна трака на аутопуту према Шиду, а како би се урадио заштитни бетонски зид на надвожњаку на разделном појасу код окретнице аутобуса 76 и 77, а у склопу радова постављања букобрана код КБЦ "Бежанијска коса". Саопштење је 14. марта објавило и ЈП "Путеви Србије" на свом сајту. Ови радови ће трајати до 28. марта. 2017.
Радови у смеру према граду су завршени.


14.03.2017. Радови на делу државног пута I А реда број 1, мост на локацији „Бежанијска коса“
ЈП „Путеви Србије“ Вас обавештава да се изводе радови на санацији моста на локацији „Бежанијска коса“, на државном путу I А реда број 1, у оквиру пројекта изградње зидова за заштиту од буке на ауто-путу кроз Београд.
Радови се изводе у разделном појасу ауто-пута, па је за саобраћај затворена претицајна (брза) трака у правцу према мосту „Газела“, а саобраћај се преусмерава у десну возну и зауставну траку.
Радови ће трајати до 16.03.2017. године.
Од 16.03.2017. године, у 22:00 часа, саобраћајна сигнализација се пребацује у траку према Шиду, где ће се радови на санацији моста обављати до 28.03.2017. године, са затварањем претицајне саобраћајне траке према Шиду.
Радови су обезбеђени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 0%B2%D0%B8
 
Да се исправим у одговору, а који је @Ера поставио везано за металну заштитну ограду код букобрана, с обзиром да сам данас добио обавештење о томе. И ја сам научио нешто ново о овој теми "букобрани", а која ме је прилично заинтересовала, пошто је саобраћај у питању.

Да, биће постављена метална заштитна ограда целом дужином од 656 метара, где су постављени букобрани код КБЦ "Бежанијска коса". Тако је по пројекту, а иначе се свуда у Европи где се постављају букобрани, испред њих се постављају и металне заштитне ограде. Ево три примера из Немачке, Аустрије и Швајцарске:
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2

А ево и две моје фотографије из Аустрије, из априла 2007, снимио сам из кола, где се исто виде металне заштитне ограде испред букобрана. Прва слика је са аутопута А1 (између Беча и Велса/Линца) и исти су букобрани тј. од исте фирме чији су букобрани и ови код нас код КБЦ "Бежанијска коса".
Друга слика је са аутопута А9 (Велс-Грац).
Pogledajte prilog 1
 
Слике 16. март 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Радови на изградњи и постављању букобрана на овом делу аутопута, су почели крајем фебруара са земљаним радовима. Предвиђена дужина изградње букобрана на овом месту је 365 метара, а висина букобрана са земљаним насипом ће бити 6 (шест) метара и биће урађени од високоапсорбујућих алуминијумских панела.
Постављени су тј. побијени су, сви предвиђени метални шипови дужине 6 метара, а укупно их има 91 комад и сваки је означен бројем. У један део шипова су већ поставили металне челичне носаче букобрана и ти шипови су већ напуњени армираним бетоном до 60 цм испод ивице тих шипова. У неке од њих је насут само шљунак, после тога ће се он набијати и тада следи постављање носача букобрана, па онда насипање бетоном. Неки од шипова су још увек празни, иде се редом. Као и код букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“ и овде ће између сваког шипа бити постављени бетонски парапети (цокле) висине 50 цм и на њих се онда постављају панели заштитних зидова букобрана.

Букобраниће бити постављени од постојеће грађевинске табле па до изнад излазно/улазне рампе која усмерава возила са аутопута у улицу Кнеза Милоша. То је одприлике неких 50-так метара пре оног подземног пешачког пролаза испод те излазно/улазне рампе, а то је отприлике и у нивоу оне МУП-ове бензинске станице. на ортофото снимку сам означио жутом линијом одакле докле ће бити изграђени букобрани. На цртежу на табли није добро приказано, а тај цртеж је и стари, од несуђеног извођача радова из "њихове лепе" који је требао још 2015.године да ради букобране, па је у међувремену банкротирао. Остали подаци на табли су промењени.
Pogledajte prilog 28image hosting site over 5mbPogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Идемо сад уназад тј. према почетку радова.
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Вредни радници истовремено постављају и металне шипке-држаче за привремену мрежасту гумирану наранџасту ограду, која ће се поставити целом дужином радова.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Код надвожњака, који ће се иначе цео реновирати/санирати у дужини од 28 метара, а као што сам и раније напоменуо, ће се постављати провидни панели букобрана и који ће бити од плексигласа. Они ће бити постављени на делу између ивице надвожњака и металне заштитне ограде.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
На делу где треба да буду букобрани, између грађевинске табле и задњег шипа (91-ог), у том делу се неће побијати шипови. Ту су подземне водоводне и остале инсталације, које исто иду испод аутопута, и ту не смеју да се побијају шипови. Зато ће ту бити ткз. рупе-темељи самаца са арматуром и бетоном, а две рупе су већ ископане.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Такође и у једном делу излазно/улазне рампе која усмерава возила са аутопута у улицу Кнеза Милоша, исто није могуће побијати шипове због подземних канализационих инсталација (иду исто испод аутопута). Ту ће се исто копати рупе-темељи самаца . На сликама је то овај, за сад, празни земљани део, гледано из оба правца.
У том делу, а гледано према Хитној помоћи, где је сад онај паркинг, ту ће бити почетак будућег канализационог тунела који ће ићи скроз до Венизелосове улице.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Нема нивелисање линије носача букобрана без оштрог ока и канапа. За тачно подешавање позиције носача букобрана и конттроле растојања од ивице шипа, служи метална виљушка и метар.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Рок завршетка свих радова на изградњи букобрана код Хитне помоћи је 31. мај 2017. године.

До следеће фоторепортаже :sesir:
 
Слике 21. март 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Почели су да постављају металне носаче букобрана и од самог краја будућег зида тј. од излазно-улазне рампе са аутопута према улици Кнеза Милоша, па према надвожњаку. Један део носача је већ убетониран у шипове до њихове ивице, а како се приближава надвожњаку ради се на обради и припремним радовима на осталим шиповима.
Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27
Ти шипови се пуне шљунком до 60 цм испод њихове горње ивице и после се исти набија, постављају се арматурне мрежице које се својим ћошковима варе за унутрашњи део сваког шипа. Кад се поставе ове мрежице, следи постављање стубова букобрана, након тога се неких 10 цм изнад горње ивице шипова варе одстојници и онда се пуне шипови са арматурним бетоном до саме ивице сваког шипа тј. тих 60 цм.
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24
Стигла је и задња тура металних носача букобрана које се одмах истоварају.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Током прошле ноћи неко (ајде да погађамо) је већ украо поклопац са шахта где су подземне инсталације телефонских и електро каблова !
Pogledajte prilog 21
Према подвожњаку су неки од шипова напуњени шљунком, а неки су још празни. Код сваког шипа су ископане и већ избетониране рупе у које је постављена мала метална цев као привремени помоћни држач стубова букобрана док је још свеж бетон и док се све нестегне. Такође на неким шиповима су привремено заверане металне цеви дужине неких 50 цм и оне исто служе као помоћни држачи за стубове. Тако је све урађено до надвожњака. Касније се то све скида и одварује.
Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17
У другом делу грађевине, од надвожњака у свих 10 шипова су постављени и избетонирани носачи букобрана до ивице шипова.
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Од тих шипова па скоро до грађевинске табле се копају темељне јаме – самци, а од сутра ће се постављати арматура у њих и одмах иде постављање носача букобрана и бетонирање.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Неколико слика из 18-це и са пасареле изнад аутопута
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441689#p441689:re22vq3q je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Mar 22, 2017 3:44 am[/url]":re22vq3q]а када ли ће мучени Душановац да дође на ред?

Neće skoro, jer tamo treba da se gradi sledeća faza UMP-a. Zašto bi se sad postavljali bukobrani ako će morati da se ruše za 2-3-5 godina? Ne radi se o maloj investiciji.
 
Vrh