Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Nece se prosirivati autoput u kontekstu njegovog buduceg deklasiranja u gradski bulevar.
 
Слике 04. децембар 2016.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

По плану су постављени сви стубови букобрана у шипове, једино је остало још да се постави задњих осам (8) комада стубова, али се они не постављају у шипове, објашњење следи касније. Уједно се завршава и прављење земљаног насипа са обе стране будућег зида против буке.
Сад су тренутно на овом градилишту присутна три подизвођача радова.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
На траци аутопута према аеродрому и Шиду је почето постављање скеле по којима ће радници да се крећу при изради оплата и градњи нове заштитне бетонске безбедносне ограде подвожњака.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Испод подвожњака је завршено премазивање и заштита корита траке према аеродрому и то само дно корита траке аутопута, а делови са стране ће бити заштићени кад се уради бетонски заштитни зид, пошто ће се и он заштитити. Заштита дна корита траке аутопута према граду ће почети следеће недеље, а постављене су већ и скеле.
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Вредни радници подизвођача радова Каменолом у својој отвореној мензи испод аутопута за време ручка и краћег одмора.
Pogledajte prilog 13
На траци аутопута према граду завршена је градња нове бетонске заштитне ограде. Почело је постављање и заштитне металне ограде на бетонски зид ограде.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Споменуо сам горе да је остало да се постави задњих осам (8) комада стубова, али се они не постављају у шипове.
Наиме пошто се тих задњих осам комада стубова налази буквално испод струјних каблова далековода тј. на том делу струјни каблови „премошћују“ аутопут, машина која поставља шипове због своје висине није могла (смела) да се користи за ове радње. На првој слици сам стрелицама означио каблове.
Зато су ископане рупе-темељи, а грађевинци их зову „самци“, у које су постављене арматуре, које ће се после бетонирати и наравно поставити стубови букобрана.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Један стуб се нешто мало узјогунио, али грађевинци су га брзо савладали

:sesir:

Профи_цхб сам и даље остао дужан за одговор о нашину само причвршћења панела букобрана за парабете, и на земљаном насипу и на подвожњаку (надвожњаку), не зато што нисам питао, него ме шеф грађевине замолио да објашњење буде следећи пут кад дођем, сад је имао стварно пуне руке посла. Нешто мало ми је и објашњено, чак и руком нацртан један мали цртеж, али да то све оставимо за следећу фоторепортажу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420496#p420496:1vztuoji je napisao(la):
spatiotecte » Čet Dec 01, 2016 1:08 am[/url]":1vztuoji]Nece se prosirivati autoput u kontekstu njegovog buduceg deklasiranja u gradski bulevar.

To ce biti kobna greška, a ako postoji neko kome nije jasno zasto, a veoma je ocigledno, voljan sam da objasnim.
 
Uvek je bolje nekoliko saobraćajnica slične autoputu nego jedna sa 12 traka. Na primer završetkom UMP-a sledeće godine na Novom Beogradu od Mosta na Adi do ulice Tošin Bunar doći će do rasterećenja saobraćaja kroz Novi Beograd u Bulevaru Aresenija Čarnojevića (autoput).
 
Ako nešto treba proširiti to je Gazela i rešiti isključenje za Dušanovac. Džaba proširenja autoputa kroz Beograd kada najveći čepovi nastaju kod Gazele, tj. u zoni pristupnih rampi.

Google Maps ima opciju Traffic, gde se tačno vidi u realnom vremenu gde su zastoji i gde zastoji prestaju.

Evo trenutnog stanja (ponedeljak, 17:30)

 
Tačno se vidi da je gužva u oba smera posle arene u smeru ka Bežanijskoj kosi. Kada se završi UMP sledeće godine do ulice Tošin Bunar rasteretiće se i taj deo.
 
Video ja gužvu u oba smera na toj deonici posle arene ka Bežanijskoj kosi. Otprilike od 16 do 18 časova sa promenljivim intezitetom radnim danom, pa ti se možda učinilo da je nema uopšte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421203#p421203:2euwocu0 je napisao(la):
Гага » Pon Dec 05, 2016 12:30 am[/url]":2euwocu0]Профи_цхб сам и даље остао дужан за одговор о нашину само причвршћења панела букобрана за парабете, и на земљаном насипу и на подвожњаку (надвожњаку), не зато што нисам питао, него ме шеф грађевине замолио да објашњење буде следећи пут кад дођем, сад је имао стварно пуне руке посла. Нешто мало ми је и објашњено, чак и руком нацртан један мали цртеж, али да то све оставимо за следећу фоторепортажу.
Zahvaljujem u svakom slučaju, i pomno pratim nastavak reportaže! :)
 
Prvo treba ukinuti sve divlje ulaze i izlaze na autoput kroz Beograd, nije normalno da svaki plac ima ulaz/izlaz na/sa autoput.
Potom treba ukinuti sve ulaze na autoput bez trake za ubrzavanje, ja još nigde nisam video osim u Srbiji da neko ko se uključuje na autoput mora da stane i da gleda da ga neko pri uključenju ne zakači brzinom od 100 km/h ili većom.
 
Ljudi moji kakvo sirenje autoputa.

Rjesenje su metro i mozda jos negdje neki novi put. Uvijek je bolje na drugom mjestu izgradit dodatni put umijesto dodavat trake i tako uvecavati barijere unutar grada
 
Imaš još jedno uključenje bez zaustavne trake iz ulice Vladimira Popovića.

Divljih ulaza i izlaza imaš koliko hoćeš, samo na potezu od Tošinog bunara do Aerodroma imaš 2 ili 3.
 
Za te divlje ulaze su kiriv mitoljubci u putevima srbije st*** bahata
 
Posle divljeg izlaza za restoran ima jedan zemljani put koji isto izlazi na autoput, a imaš i onaj teniski klub koji ima 'legalni izlaz'.
Za mene su to sve divlji ulazi i izlazi.
Iskreno ja bi ukinuo i onaj kod Autokomerca, pa ne može svaka veća firma da dobije direktan izlaz na autoput.
Po meni je bezbednostno vrlo diskutabilna i ona autobuska stanica na autoputu kod Autokomerca.
Pa ne može svaka ulica da se poveže na autoput i da na njega izlazi pod uglom od 90°.
A da ne govorim o tome da fali zaštitna ograda i da može neki pas da istrči na autoput.
 
Danas je pocela postavka panela od bukobrana. Gaga ce to verovatno potvrditi slikama ..:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424274#p424274:1570g8td je napisao(la):
Stomatolog » Yesterday, 19:47[/url]":1570g8td]
Iskreno ja bi ukinuo i onaj kod Autokomerca, pa ne može svaka veća firma da dobije direktan izlaz na autoput.
Po meni je bezbednostno vrlo diskutabilna i ona autobuska stanica na autoputu kod Autokomerca.
Pa ne može svaka ulica da se poveže na autoput i da na njega izlazi pod uglom od 90°.
A da ne govorim o tome da fali zaštitna ograda i da može neki pas da istrči na autoput.


Takođe.

Taj izlaz na autoput za autokomerc je spomenik korupciji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424303#p424303:ugssepww je napisao(la):
Bulbulderac17 » 21 Дец 2016 10:26 pm[/url]":ugssepww]Danas je pocela postavka panela od bukobrana. Gaga ce to verovatno potvrditi slikama ..:)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Хоћу наравно Булбулдерац, само да нађем мало времена, пошто сам се посвађао са њим, никако да усагласимо ставове :D :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424274#p424274:2fog9gbg je napisao(la):
Stomatolog » 21 Dec 2016 19:47[/url]":2fog9gbg]Posle divljeg izlaza za restoran ima jedan zemljani put koji isto izlazi na autoput, a imaš i onaj teniski klub koji ima 'legalni izlaz'.
Za mene su to sve divlji ulazi i izlazi.
Iskreno ja bi ukinuo i onaj kod Autokomerca, pa ne može svaka veća firma da dobije direktan izlaz na autoput.
Po meni je bezbednostno vrlo diskutabilna i ona autobuska stanica na autoputu kod Autokomerca.

Uz tri vec pomenuta divlja izlaza na delu autoputa od Tosinog bunara do aerodroma postoje jos dva divlja izlaza.
Oba su odmah pre skretanja za aerodrom, jedan je potpuno divlji, a drugi je 'legala'.
Tako da na tom delu autoputa u smeru prema aerodoromu postoji spornih 5 izlaza/ulaza.
 
Vrh