Гага
Professional
Слике 30. октобар 2016.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.
Коначно је постављена обавештајна табла о овим радовима, а на табли нажалост нема још ортофото снимка или цртежа положаја где ће бити постављени букобрани. То ће накнадно да се постави, кад главни извођач уради тај снимак.
Pogledajte prilog 37
На почетку одакле треба да почне постављање букобрана су бројевима означени сви постављени метални шиповима у којима ће бити носачи букобрана. Укупно је постављено 182 комада шипова на целој деоници дужине од 656 метара.
Од понедељка почиње пуњење шипова шљунком. У њих ће се сипати шљунак до 60 цм испод горње ивице шипова, а сваки шип је дужине 6 метара. После усипања шљунка следи његово набијање и постављање стубова за букобране. Након тога се шипови пуне армираним бетоном до њихове горње ивице. Између сваког шипа ће бити постављени парапети (цокле) висине 50 цм и на њих се онда постављају панели букобрана. На постављеном цртежу сам уцртао и означио горње споменуте димензије.
Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33
Код подвожњака је скинута заштитна и метална и бетонска ограда са десне ивице траке у правцу аеродрома и Шида. Такође од понедељка почиње изградња новог заштитног зида, а прво ће се поставити одговарајући шалунзи.
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26
Наравно и средње заштитне ограде са обе траке и ограда на траци аутопута према граду ће се током ове и следеће недеље скинути и г/радити нове.
Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
Земљани радови односно ископавање земље испод подвожњака су практично завршени. Још имају само неке мале количине земље да изнесу и да ураде прилазе подвожњаку како би могли несметано да раде даље и да имају прилаз камионима испод подвожњака, а то ће урадити током понедељка.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Да мало сад завиримо испод подвожњака тј. испод обе траке аутопута. Сад практично може и фудбал да се игра колико има места. Сад је висина 3,5 метара и неће се више подкопавати земља. Кад се једног дана буде г/радила саобраћајница од подвожњака према Норвешкој улици, подкопаће се на прописну висину од 4,3 метра. Сад је довољно за радове који треба да се обављају, чишћење (пескарење) носећих стубова, чишћење (пескарење) бетонског корита трака аутопута, заштита стубова и корита трака,....Шеф градилишта ми је рекао да су стубови подвожњака и бетонска корита трака јако добро очувани и нема скоро никаквих оштећења.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Овде више неће даље копати земљу због инсталација гаса (виде се у земљи) и водоводних цеви (Ø1300 мм) које се у њој налазе. Ионако нису имали дозволу за ископање земље у овом делу од предузећа која су задужена за ове инсталације.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Почели су и пескарење и чишћење зида повожњака
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Овога пута сам се поново провлачио испод обе траке аутопута као и 2012.године, и то на делу који се неће ископавати (испод су већ споменуте инсталације). Да би се провукли у овом делу, морате се добро сагнути, као овај радник на слици
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.
Коначно је постављена обавештајна табла о овим радовима, а на табли нажалост нема још ортофото снимка или цртежа положаја где ће бити постављени букобрани. То ће накнадно да се постави, кад главни извођач уради тај снимак.
Pogledajte prilog 37
На почетку одакле треба да почне постављање букобрана су бројевима означени сви постављени метални шиповима у којима ће бити носачи букобрана. Укупно је постављено 182 комада шипова на целој деоници дужине од 656 метара.
Од понедељка почиње пуњење шипова шљунком. У њих ће се сипати шљунак до 60 цм испод горње ивице шипова, а сваки шип је дужине 6 метара. После усипања шљунка следи његово набијање и постављање стубова за букобране. Након тога се шипови пуне армираним бетоном до њихове горње ивице. Између сваког шипа ће бити постављени парапети (цокле) висине 50 цм и на њих се онда постављају панели букобрана. На постављеном цртежу сам уцртао и означио горње споменуте димензије.
Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33
Код подвожњака је скинута заштитна и метална и бетонска ограда са десне ивице траке у правцу аеродрома и Шида. Такође од понедељка почиње изградња новог заштитног зида, а прво ће се поставити одговарајући шалунзи.
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26
Наравно и средње заштитне ограде са обе траке и ограда на траци аутопута према граду ће се током ове и следеће недеље скинути и г/радити нове.
Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
Земљани радови односно ископавање земље испод подвожњака су практично завршени. Још имају само неке мале количине земље да изнесу и да ураде прилазе подвожњаку како би могли несметано да раде даље и да имају прилаз камионима испод подвожњака, а то ће урадити током понедељка.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Да мало сад завиримо испод подвожњака тј. испод обе траке аутопута. Сад практично може и фудбал да се игра колико има места. Сад је висина 3,5 метара и неће се више подкопавати земља. Кад се једног дана буде г/радила саобраћајница од подвожњака према Норвешкој улици, подкопаће се на прописну висину од 4,3 метра. Сад је довољно за радове који треба да се обављају, чишћење (пескарење) носећих стубова, чишћење (пескарење) бетонског корита трака аутопута, заштита стубова и корита трака,....Шеф градилишта ми је рекао да су стубови подвожњака и бетонска корита трака јако добро очувани и нема скоро никаквих оштећења.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Овде више неће даље копати земљу због инсталација гаса (виде се у земљи) и водоводних цеви (Ø1300 мм) које се у њој налазе. Ионако нису имали дозволу за ископање земље у овом делу од предузећа која су задужена за ове инсталације.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Почели су и пескарење и чишћење зида повожњака
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Овога пута сам се поново провлачио испод обе траке аутопута као и 2012.године, и то на делу који се неће ископавати (испод су већ споменуте инсталације). Да би се провукли у овом делу, морате се добро сагнути, као овај радник на слици