Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

@Директоре, ево слике букобрана код Врчина о којима прича Шоми. Сликао сам 11.јула о,.г., правац је према Београду,


Букобрни треба да се поставе у укупној дужини од 2,6 км, од петље "Траншпед" до Врчина. Постављен је један већи део, остало се ради или је при завршетку, знам да је рок неких 200 дана, а рачуна се од марта-априла месеца 2016.

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... govoru.pdf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401949#p401949:38ew8dqy je napisao(la):
Trejsi » 24 Авг 2016 06:36 pm[/url]":38ew8dqy]Super što su urađeni bukobrani kod hitne
Да ли сам нешто пропустио ? Кад су их урадили ????

У мају 2016. године су предате понуде, а у јуну месецу је одабран извођач тј. донешена одлука о додели уговора за набавку радова тј. постављање заштитиних зидова против буке (букобрана). Од Европске банке за обнову и развој је коначно добијено одобрење за предлог одабраног понуђача радова. Одабран је извођач из Словеније тј. група извођача коју чине "ЈВ ЦПГ дд + Србијааутопут доо + Адриаинг доо" .

Неће се само поставити букобрани, код "Хитне помоћи" у дужини од 365 метара, а код КБЦ "Бежанијска коса" дужине 656 метара. Биће ту радова-санације на самим надвожњацима код ова два здравствена објекта, рушењу и изградњи постојећих сервисних стаза, санација напрслина, оштећења на бетонском доњем строју, замена заштитних ограда, итд. За све радове рок завршетка истих је 150 календарских дана, рачунајући од ...... !.
 
Nsi propustio, bio sam sarkastičan, jer tabla uredno stoji a ništa se ne događa. Pričaju o tim bukobranima godinama.
 
Evo jedne sasvim sveže fotke bukobrana:
jk6aJYG.jpg


Jedino što mislim da ih postavljaju na pogrešnoj strani. Tamo su uglavnom livade a kuće su sa druge strane tik uz put. Nadam se da će i ta strana biti obuhvaćena radovima.
 
400-500 метара пре ових на једном делу су такође постављени букобрани који тек немају смисла, буквално штите депонију од буке. Ево те локације. https://binged.it/2cEkWIY
Ови макар неке фабрике штите, мада је ипак требала друга страна са кућама да буде приоритет.
 
Лепо..али по свему судећи ово се поставља без икаквог смисла...логике...све мирише да је једини разлог да неко узме паре од тих набавки...
 
Opet je sve isto postavljeno kao prosli put kad je bio corak, samo sto sad nema table. Valjda ce ovaj put da postave.

Sent from my LG G4
 
Možda će da dodaju traku autoputu do isključenja za stari put za NS. :)

Šalu na stranu, ali ovo bi bilo vrlo korisno, pošto čep koji fakat nastaje kod isključenja za NS uspori saobraćaj na dobrom autoputa kroz NBG. Samo NISova pumpa delimično stoji ovde na putu.
 
ja sam mislio/ la da se bukobrani postavljaju kao bankine, tj. nabijanjem stubova u zemlju i montažom panela a ne sa ovoliko zemljanih radova.
 
@ДушанеБГ и @Бициклисткињо, на истој овој 37. страни, а нешто мало изнад сам написао шта се још ради осим постављања букобрана, и код КБЦ "Бежанијска коса" и код "Хитне помоћи":

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401999#p401999:vgylub97 je napisao(la):
Гага » 25 Авг 2016 02:33 am[/url]":vgylub97]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401949#p401949:vgylub97 je napisao(la):
Trejsi » 24 Авг 2016 06:36 pm[/url]":vgylub97]Super što su urađeni bukobrani kod hitne
Да ли сам нешто пропустио ? Кад су их урадили ????

У мају 2016. године су предате понуде, а у јуну месецу је одабран извођач тј. донешена одлука о додели уговора за набавку радова тј. постављање заштитиних зидова против буке (букобрана). Од Европске банке за обнову и развој је коначно добијено одобрење за предлог одабраног понуђача радова. Одабран је извођач из Словеније тј. група извођача коју чине "ЈВ ЦПГ дд + Србијааутопут доо + Адриаинг доо" .

Неће се само поставити букобрани, код "Хитне помоћи" у дужини од 365 метара, а код КБЦ "Бежанијска коса" дужине 656 метара. Биће ту радова-санације на самим надвожњацима код ова два здравствена објекта, рушењу и изградњи постојећих сервисних стаза, санација напрслина, оштећења на бетонском доњем строју, замена заштитних ограда, итд. За све радове рок завршетка истих је 150 календарских дана, рачунајући од ...... !.
 
Jedno pitanje.
Kada bude zavrsena cela obilaznica oko Beograda, autoput kroz Beograd bi trebalo da postane brzi put sa 3+3 trake. Kako bi se u toj situaciji resio problem ukljucenja na petljama, jer onda ne bi bilo traka za ubrzavanje? Takva situacija je kod ukljucenja na gazelu (koja nema zaustavnu traku) i to mi se uopste ne svidja...
 
Ko to kaže?
Ja tu ništa ne bih dir'o (osim poslednjeg uključenja ka NBGD koje nema traku za ubrzavanje/uključenje)

Poslato sa telefona
 
viewtopic.php?f=16&t=1405

Na ovoj temi je bilo o tome reci. Zna li neko kako su u svetu reseni ti access limitred motorways kroz grad, koji nemaju zaustavnu traku. Kako se vozila ukljucuju na 3+3 puteve na denivelisanim petljama?
 
Ајмо све поново тј. "Јово нанаово", слике се избрисале, моја грешка. :wink:

Слике 02. октобар 2016. године
Унапред се извињавам на дужој фоторепортажи и објашњењима.

Обиђох данас радове на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана на делу аутопута А1 (Е75) који треба да се изграде код КБЦ „Бежанијска коса“. Ово за гради на основу објављене јавне набавке „Путева Србије“ и одлуци о извођачу радова. Изабран је конзорцијум предузећа „ЈВ ЦПГ д.д. + Србијааутопут доо + Адриаинг доо“ са централом у Новој Горици, Словенија, где је и седиште предузећа ЈВ ЦПГ д.д.. Радови су почели пре две недеље, а надам се да неће, као прошле године, да почну и да се заврше пре него што је и почело, кад је извођач радова било неко предузеће из „њихове лепе“.

Радове изводи подизвођач “Каменолом“ из Београда, а седиште предузећа је на Обилићевом венцу и још увек није постављена табла на градилишту, а како су ми рекли, то ће се урадити до краја недеље !
По овом пројекту букобрани се граде и постављају код КБЦ „Бежанијска коса“ и „Хитне помоћи“. И на једном и другом месту су подвожњаци и оба ће бити потпуно санирана и изградиће се нове сервисне стазе, и прво се креће са радовима овде на Бежанијској коси.
Букобрани код КБЦ „Бежанијска коса“ ће бити изграђени у дужини 656 метара, али овде неће бити само буквално „постављени“ букобрани. Овде ће се прво изградити земљани насип на коме ће бити постављени ти букобрани са панелима од олакшаног бетона. Зато се сад и наноси земља на делу зелене површине између аутопута и Студентске улице (ускоро улица др. Жоржа Матеа) и та земља се за сад насипа у нивоу висине заштитне ограде која је уз ту улицу. Висина земљаног насипа, а целом дужином од 656 метара, ће бити од 4 до 6 метара на које ће бити постављени ти бетонски панели. Земљани насип ће се радити од практично излаза на аутопут са петље „Бежанијска коса“ па до постојећег подвожњака испод аутопута који је у нивоу окретнице градских аутобуса 76 и 77. На самом подвожњаку букобрани ће бити постављени од провидни панели тј. биће израђени од акрилног стакла.
Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Код постојећег подвожњака испод аутопута су пробили привремени пут под нагибом, који иде од зелене површине поред аутопута па до самог подвожњака тј. целом његовом дужином.

Ту се буквално копа и извлачи земља јер је има у огромним количинама. Такође овде ће бити радови на ојачању подвожњака, заштитних ограда, постојећих стубова. И земља која је испод подвожњака ће се копати и извлачити и то испод обе траке аутопута.

Сад се у делу испод подвожњака не може проћи да идете усправно, морате се сагнути. О овом подвожњаку сам писао и правио фоторепортажу у новембру 2012.године на теми „Булевари, улице и остала градска инфраструктура, а на подтеми „Горњи Земун-Аутопут-Бежанијска коса“
viewtopic.php?f=16&t=1433&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B6%D1%9A%D0%B0%D0%BA+%D0%BA%D0%BE%D0%B4+%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B5+77&start=50#p211749. Овде ће бити и мања петља, слична као код Хитне помоћи или Икарбуса и директно ће се спојити аутопут са садашњом раскрсницом улица Норвешка и Марка Челебоновића, једног лепог дана за рецимо три-четири године.

Како сад изгледа прокопани део од почетка пробијеног дела који је под нагибом, па до краја ископаног дела (ту је и крај подвожњака), од ивице ископаног дела и са самог подвожњака:
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Слике прокопаног дела земље код подвожњака
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Овога пута се нисам завлачио и провлачио испод аутопута, нема ничег новог :D осим више ђубрета, шприцева, измета,...., други пут, а ево само дела „ситуације“ одмах код прокопаног дела. На неким местима земља је до самог корита подвожњака.
Не могу да вам опишем како се ужасно осећа влага земље у овом прокопаном делу и на крају прокопаног дела земље.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала на пажњи народе, следећи пут више података.
:sesir:
 
Jako dobro osmišljeni radovi, da se o istom trošku izgradi zemljani nasip za bukobrane i otkopa prolaz ispod autoputa.
Meni je poprilično fascinantno to kako je na trasi autoputa pre 40+ godina izveden nadvožnjak koji je do danas ostao potpuno zatrpan.
 
Слике 09. октобар 2016.

Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Почело се са постављањем шипова од дела где ће бити почетак постављања букобрана, односно где је онај други билБодер :D па до подвожњака. Букобрани ће бити постављени и после подвожњака у дужини од неких 120-150 метара тј. до пред излаза са аутопута за тржни центар „Змај“, где су ДИС, Рода, ... тј. до оне металне заштитне ограде. Метални шипови су дужине 6 метара, Ø50 цм и постављени су до, гледано у равни, оног паркинга од КБЦ-а.
На ортофото снимку сам обележио црвеном линијом одакле докле ће бити постављени букобрани, а испрекидана линија је код подвожњака и ту ће, као што сам већ рекао прошли пут, бити провидни букобрани урађени од акрилног стакла.
Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33
Мало мутна слика, па труцкаво је, јер сам сликао са бицикла у току вожње :wink: .
Pogledajte prilog 32
Са постављањем једног шипа имају проблем, који се налази у равни улаза у КБЦ, пошто је ту у нивоу постојеће земље са травом, пронађен неки доста велики бетонски блок. То је овај раскопани део у насутој земљи. Кажу кад виљушком багера покушају да гурају блок, земља у дужини од 10 метара се сва помера ! Можда су то она бетонска постоља од билБодера који су ту раније били па уклоњени :) , а на гуглувом уличном погледу се види да у равни траве има неки бетон !
Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30
Снимак уличног погледа увећан једанпут https://www.google.rs/maps/@44.8288614, ... 6656?hl=sr
Поглед у један од шахтова за одвод кишнице са аутопута.
Pogledajte prilog 29
Поглед према подвожњаку и поглед уназад према машини за постављање шипова и почетку постављања букобрана.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27
Иако је недеља обављају се земљани радови јер су прилично обимни. Они се за сад највише изводе испод самог подвожњака где се ископава земља која је ту давно пре више од 40 година набацана при изградњи аутопута кроз Београд. Земље има јако, јако пуно, и висине неколико метара.
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20
Багер и ровокопачица неуморно раде и треба сву ту земљу ископати. Полако се спуштам до дела где се ископава земља.
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Земља која се ископа служи једним делом да се наспе појас уз аутопут где ће бити букобрани, а други део се већ насипа у делу дивљег растиња које је сад између аутопута и насеља „Колонија Б фабрике Змај“ у улици Јоже Шћурле. Како су ми рекли, прошле недеље су истерали из те дивље шуме наркомане, коју су запалили растиње, срећом грађевинци су га угасили, није било нешто страшно, али опет. Ту се иначе редовно скупљају наркомани, надам се да од сад неће више.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Букобарни ће бити постављени до пред излаза са аутопута за тржни центар „Змај“ тј. до оне металне заштитне ограде на аутопуту која се види у даљини.
Pogledajte prilog 6
Временски рок за постављање букобрана и код КБЦ „Бежанијска коса“ и код „Хитне помоћи“ је 150 дана. Код КБЦ-а би требало до краја године да буду постављени, а опет то мало зависи и од временских услова.

Показали су ми и цртеже букобрана, поглед са бока, удаљеност самог зида против буке, рачунајући од ивице аутопута, је 3,5 метра.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Цртеж букобрана, гледано од самог почетка. Цртеж је иначе огроман, па сам га снимио само из неколико склопљених делова.
Почиње се са висином букобрана од 2,10, па 3,10, па 4,10 метара рачунајући са држачима који ће бити укопани у сваком почетном делу металних шипова. Са овом висином ће се ићи скоро до подвожњака, а после ће бити висине 4,60 метара с тим што ће ту земљани насип бити нешто нижи. Код самог подвожњака букобран ће бити провидан.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Као што рекох, код самог подвожњака букобран ће бити провидан, што се и види на цртежу, пошто су другачијег облика.
Pogledajte prilog 1
До следеће недеље :sesir:
ако не буде кише :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408075#p408075:3u6t8ukx je napisao(la):
Вожд » 29 Sep 2016 01:44 am[/url]":3u6t8ukx]
file.php

Malo me zacudilo sta pise na ovom clanku pa cu prevesti.

"Autoput Beograd Zagreb (400km) su izgradile mlade brigade dobrovoljaca pocevsi od 1950te. I pored postojanja nekoliko benzinskih pumpi u stilu americkih, promet je jos mali. Za 100 predjenih kilometra autor je video samo 15 automobila od kojih 8 turistickih."

Da li je ovo bilo moguce u ono vreme?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409820#p409820:1l8mu62q je napisao(la):
spatiotecte » 10 Oct 2016 12:33 am[/url]":1l8mu62q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408075#p408075:1l8mu62q je napisao(la):
Вожд » 29 Sep 2016 01:44 am[/url]":1l8mu62q]
file.php

Malo me zacudilo sta pise na ovom clanku pa cu prevesti.

"Autoput Beograd Zagreb (400km) su izgradile mlade brigade dobrovoljaca pocevsi od 1950te. I pored postojanja nekoliko benzinskih pumpi u stilu americkih, promet je jos mali. Za 100 predjenih kilometra autor je video samo 15 automobila od kojih 8 putnickih."

Da li je ovo bilo moguce u ono vreme?
 
Слике 16. октобар 2016.

Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Постављање шипова на делу трасе где је почетак истих од оног другог билборда па до подвожњака је завршено. Сад се постављају на делу од подвожњака према излазу са аутопута тј. до прве металне заштитне ограде
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17
Поглед од подвожњака према граду
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Код самог подвожњака већи део земљаних радова испод аутопута тј. испод траке аутопута у смеру аеродрома Никола Тесла и Шида је урађен. Остало је да се испод те траке ископа још један мањи део. На сликама се види и земљани зид тј. земља која је испод траке аутопута у смеру према граду. Тај део ће ископавати кад заврше радове на заштитним бетонским оградама подвожњака траке у правцу аеродрома и Шида.
Проблем грађевинарима сад прави киша која се слива низ направљене земљане косине и скупља на делу који сад раде, али ће и то решити. Због великог блата које се ствара нису у могућности да се спусте камионима до тог дела.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Постављање шипова од подвожњака до дела где ће се завршито постављање букобрана тј. до дела где се излази са аутопута код тржног центра „Змај“. То је до оног дела где се виде оне три бандере и где је матална заштитна ограда
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Један од сливник на подвожњаку за одвод кишнице са аутопута сав је обрастао растињем. Кишница директно пада на земљу која је ископана и сад је висина неких четири метра и види се земља између решетака. Код једног сливника је земља одмах до њега, јер на том делу још није ископана земља.
Pogledajte prilog 4
Бетонска и метална ограда подвожњака је у очајном стању. На неким местима је дивље изникло растиње веће од саме ограде, а види се и арматура од бетонског дела ограде (ах то одржавање) !!! Чим се заврше земљани радови тј. ископавање још преостале земље испод траке према аеродрому и Шиду, почињу радови на рушењу ове ограде, и спољње и унутрашње на овој траци и градњи нових ограда. Ти радови би требало да почну у задњој недељи октобра.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
До следеће недеље :sesir:
 
Vrh