Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Слике 30. октобар 2016.

Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Коначно је постављена обавештајна табла о овим радовима, а на табли нажалост нема још ортофото снимка или цртежа положаја где ће бити постављени букобрани. То ће накнадно да се постави, кад главни извођач уради тај снимак.
Pogledajte prilog 37
На почетку одакле треба да почне постављање букобрана су бројевима означени сви постављени метални шиповима у којима ће бити носачи букобрана. Укупно је постављено 182 комада шипова на целој деоници дужине од 656 метара.

Од понедељка почиње пуњење шипова шљунком. У њих ће се сипати шљунак до 60 цм испод горње ивице шипова, а сваки шип је дужине 6 метара. После усипања шљунка следи његово набијање и постављање стубова за букобране. Након тога се шипови пуне армираним бетоном до њихове горње ивице. Између сваког шипа ће бити постављени парапети (цокле) висине 50 цм и на њих се онда постављају панели букобрана. На постављеном цртежу сам уцртао и означио горње споменуте димензије.
Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33
Код подвожњака је скинута заштитна и метална и бетонска ограда са десне ивице траке у правцу аеродрома и Шида. Такође од понедељка почиње изградња новог заштитног зида, а прво ће се поставити одговарајући шалунзи.
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26
Наравно и средње заштитне ограде са обе траке и ограда на траци аутопута према граду ће се током ове и следеће недеље скинути и г/радити нове.
Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
Земљани радови односно ископавање земље испод подвожњака су практично завршени. Још имају само неке мале количине земље да изнесу и да ураде прилазе подвожњаку како би могли несметано да раде даље и да имају прилаз камионима испод подвожњака, а то ће урадити током понедељка.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Да мало сад завиримо испод подвожњака тј. испод обе траке аутопута. Сад практично може и фудбал да се игра колико има места. Сад је висина 3,5 метара и неће се више подкопавати земља. Кад се једног дана буде г/радила саобраћајница од подвожњака према Норвешкој улици, подкопаће се на прописну висину од 4,3 метра. Сад је довољно за радове који треба да се обављају, чишћење (пескарење) носећих стубова, чишћење (пескарење) бетонског корита трака аутопута, заштита стубова и корита трака,....Шеф градилишта ми је рекао да су стубови подвожњака и бетонска корита трака јако добро очувани и нема скоро никаквих оштећења.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Овде више неће даље копати земљу због инсталација гаса (виде се у земљи) и водоводних цеви (Ø1300 мм) које се у њој налазе. Ионако нису имали дозволу за ископање земље у овом делу од предузећа која су задужена за ове инсталације.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Почели су и пескарење и чишћење зида повожњака
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Овога пута сам се поново провлачио испод обе траке аутопута као и 2012.године, и то на делу који се неће ископавати (испод су већ споменуте инсталације). Да би се провукли у овом делу, морате се добро сагнути, као овај радник на слици :(

:sesir:
 
Слике 05. новембар 2016.

Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Сви шипови су напуњени и набијени шљунком до 60 цм испод горње ивице шипова. Сад се у сваки шип постављају, арматурне мрежице које се својим ћошковима варе за унутрашњи део сваког шипа.
Кад се поставе ове мрежице, следи постављање стубова букобрана у шипове и њихово пуњење са арматурним бетоном висине 15 цм. Након учвршћења ове конструкције поново се пуне шипови са арматурним бетоном до ивице шипова. После ће се постављати између сваког шипа тј. сваког стуба, парапете висине 50 цм и на њих се стављају заштитни зидови против буке.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Уједно су иза сваког шипа ископане и избетониране рупе у које су постављене мале металне цеви као помоћни држачи стубова букобрана. И на почетку, одакле почиње постављање букобрана ће исто бити једна оваква избетонирана рупа.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Код подвожњака, а на другој траци аутопута према граду, уклоњене су метална и бетонска заштитна безбедносна ограда. Сад се ту постављају скеле по којима ће радници да се крећу при изради нове бетонске заштитне безбедносне ограде.
Ипак је обрнут рад рада на овим заштитним безбедносним оградама, тако да ће се прво г/радити на овој траци, а после на траци према аеродрому и Шиду.
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Да би радници који постављају скеле имали што бољи приступ радовима, помаже им комбинирка у чијој корпи радници стоје и монтирају скеле. На трећој слици претходног пасуса се виде два радника у корпи.
Pogledajte prilog 5
Испод аутопута тј. код подвожњака сад нема никаквих радова. Ту су сва три носећа стуба и бетонско корито траке аутопута у правцу аеродрома изпескирани и очишћени. Друга трака, тј. трака аутопута у правцу града ће се чистити кад се уради бетонска заштитна безбедносна ограда.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
+ za reportažu!

Imam pitanje vezano za bukobran na "nadvožnjaku". Da li postoji problem čvrstoće u bočnom pravcu, kao i uvijanja oko podužne ose usled jačih vetrova? Pre svega mislim na samu vezu bukobrana i konstrukcije, pošto verujem da je sam nadvožnjak dovoljno čvrst :)
 
Kako se dogodilo da ovaj nadvožnjak bude zatrpan sa ovoliko zemlje posle izgradnje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417459#p417459:hewl839g je napisao(la):
Tintoreto » 18 Нов 2016 01:57 pm[/url]":hewl839g]Ja mislio ovo neka petlja, a ono samo bukobran :/
Што "само" букобран, они пуно значе.
Петља овде јесте планирана и то мањег обима, као што раније рекох, нешто слично као код Хитне помоћи или као код Икарбуса. Требало би да се ради кад се буде други објакат Икеје радио, тј. реконструисала зграда магацина РК Београд.
 
Слике 24. новембар 2016.

Само у пролазу колима и неколико слика.

Постављени су у шипове носећи стубови букобрана и то до нивоа главног улаза у КБЦ Бежанијска коса. Такоће се истовремено постављају и помоћни коси држачи стубова букобрана.
Код подвожњака се увелико ради заштитна ограда тј. постављају се оплате, а на траци према граду. У траци према аеродрому и Шиду још се не поставља.

За викенд следи (вероватно) фоторепортажа.

Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
хм, а што су прво ту почели са букобранима? ипак је већа фрка на Душановцу, где су куће непосредно уз ауто-пут
 
Pa eto, neko nadležan je onako odokativno odredio da prioritet budu bukobrani u zoni medicinskih objekata (KBC Bežanijska Kosa i hitna pomoć), jer to su kao objekti od javnog interesa, a privatne stanare ko šiša, videćemo kad će doći na red...

Ja se naravno slažem da prioritet treba dati tamo gde su ljudi najugroženiji od buke, bez obzira na njihov socijalni status - međutim čini mi se da tu postoji jedna caka: brisani prostor između južne strane autoputa i kuća na Dušanovcu znamo da postoji iz dobrog razloga, jer je to trasa velikog Mokroluškog kolektora na koji se sada priključuje i novi veliki Kumodraški kolektor.

Ukoliko bi se linija između autoputa i mokroluškog kolektora zatarabila bukobranom, postoji opasnost da bi sa druge strane ograde, nad mokroluškim kolektorom eksplodirala divlja gradnja i komunalni nered svake vrste, jer bi ceo prostor na taj način bio trajno zaklonjen od pogleda svih nadležnih i cele javnosti.

Mislim da bi optimalno rešenje za taj potez bilo da se paralelno sa bukobranom uradi i servisna saobraćajnica tik uz kuće ka autoputu, tako da ne ostane nikakvog prostora za divlju gradnju tamo gde nikako ne bi smelo da do nje dođe.
 
Па ако је скривање од погледа једини разлог да не направе ту букобране...нек направе оне провидне од плестигласа или чега већ...

Иначе део аутопута од Калуђерице,Великог Мокрог и Малог Мокрог Луга па све до Маринкове баре је већ толико уништен дивљом градњом да би ставио бетонске букобране од једно 10 метара само да се не види са аутопута када се улази у Београд.. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418972#p418972:27h3zhem je napisao(la):
milanobelgrade » Pet Nov 25, 2016 7:21 am[/url]":27h3zhem]Па ако је скривање од погледа једини разлог да не направе ту букобране...нек направе оне провидне од плестигласа или чега већ...

Иначе део аутопута од Калуђерице,Великог Мокрог и Малог Мокрог Луга па све до Маринкове баре је већ толико уништен дивљом градњом да би ставио бетонске букобране од једно 10 метара само да се не види са аутопута када се улази у Београд.. :bash:
Postoji još jedno rešenje - da se autoput udvostruči, tj. da se izgrade paralelni pristupni putevi i tako zauzme koridor oko autoputa. Ja pretpostavljam da će tako nešto uraditi od Autokomande do Šumica sa UMP-om, jer je na toj trasi paralelan sa autoputem, a iz gore pomenutih razloga trebalo bi to sve produžiti dokle god postoji opasnost da gamad uzurpira autoputski koridor.
 
Zahvaljujući Mokroluškom kolektoru, već sada je moguće formirati servisnu saobraćajnicu sa južne strane autoputa od Autokomande ka Šumicama. Nikakvi objekti ne stoje na putu, izuzev u zoni Dušanovačke pijace i IMO mosta na Dušanovcu.
 
Слике 26. новембар 2016.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Наставља се постављање стубова букобрана у шипове према подвожњаку и уједно је почело и прављење земљаног насипа који треба да буде висине 1,5 метар са обе стране будућег зида против буке. Вибрационим жабама се увелико насип утабава а ту је и багер који насипа земљу, обликуј насип и такође га утабава.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
У једној од прошлих фоторепортажа сам рекао да ће букобрани имати помоћне металне држаче-цеви. Не неће, а то су помоћни држачи који се постављају сад само док се стубови букобрана постављају и док се цела конструкција не учврсти. Ови метални држачи-цеви ће се после скинути кад се буду постављали панои букобрана. Ово ми је сад објаснио шеф градилишта, а рекао је да ће ми следеће недеље објаснити и начин постављања и причвршћења букобрана у ткз. парапете висине 50 цм, и у овом делу где је земљани насип и у делу где је подвожњак (за ово се интересовао @Профа_цхб у једној од претходних порука).
За ову помоћну цевну металну конструкцију, као што рекох прошли пут, је прво иза сваког шипа ископана и избетонира рупа у коју је постављена мала метална цев на коју се монтира коса цев-држач и причвршћује на стуб букобрана. Такође на сваки шип се вари исто мања цев -држач, на коју се после монтирају дуже цеви-држачи.
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Радови код подвожњака и испод њега.
Стубови и корито траке аутопута према аеродрому и Шиду су испескирана и очишћена. На тој траци аутопута, ће крајем следеће недеље почети постављање оплата и градња нове бетонске заштитне ограде подвожњака. Прво ће стубове и корито те траке да премажу заштитним средствима и после да окрече, а то је већ почело да се ради.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
На траци аутопута према граду је почело бетонирање нове заштитне ограде. Довози се бетон мешалицама и на зауставној траци се бетон истреса у нека као колица са киповањем бетона у оплату. Нисам могао да се попнем горе до траке аутопута да све то сликам.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
20161029_184049.jpg


evo jedna nagradan fotka za odlicnu reportazu i redovno pracenje Gago +
 
Da se ja pitam ja bi toj saobraćajnici (@direktor postavio fotografiju) dao naziv Bulevar Vojvode Mišića. Nekako je to logičan nastavak od Sajma do Čukaričke padine.
 
Veliki zal je sto te bukobrane nisu odmakli jos 2-3 metra napolje jer ce kad tad doci do potrebe da se autoput kroz BG prosiruje u 3 trake plus zaustavna.
 
Аутопут тј. Булевар Арсенија Чарнојевића се неће проширивати, нема потребе, а и било би скупо.
 
Нису се одједанпут сетили, тај пројекат има већ неколико година како је актуелан. Пројекат је да зидови за заштиту од буке буду постављени дуже целе деонице аутопута А1 која пролази кроз нови и стари део града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419673#p419673:3fa118y6 je napisao(la):
Гага » Ned Nov 27, 2016 4:12 pm[/url]":3fa118y6]Аутопут тј. Булевар Арсенија Чарнојевића се неће проширивати, нема потребе, а и било би скупо.
Apsolutno je neophodno bolje rešiti servisne saobraćajnice i petlje. I sama Autokomanda je krnja, da ne pričamo o plavom mostu i sličnim "petljama". Sad, da li će autoput na mestima uliva/izliva saobraćaja iz pristupnih puteva dobiti još po koju traku, ostaje da se vidi. Svakako ne postoji potreba za dodatnim trakama tamo gde nema spojeva sa ostalim saobraćajnicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419391#p419391:1lcrxtxq je napisao(la):
Гага » Ned Nov 27, 2016 12:06 am[/url]":1lcrxtxq]...Ови метални држачи-цеви ће се после скинути кад се буду постављали панои букобрана. Ово ми је сад објаснио шеф градилишта, а рекао је да ће ми следеће недеље објаснити и начин постављања и причвршћења букобрана у ткз. парапете висине 50 цм, и у овом делу где је земљани насип и у делу где је подвожњак (за ово се интересовао @Профа_цхб у једној од претходних порука)...
Zahvaljujem, i knjižim + :sesir:
 
Iako je mozda skupo,tri trake vec trebaju bar od Autokomande do Arene sa prosirenjem Gazele.
 
Vrh