Naravno da ne podržavam vožnju po autoputu ali reci mi kako bi sa mostara prešao do Sava centra biciklom ili tortinetom? Možeš do savskog mosta pa nazad (3 km) ili još bolje do ade pa da se popneš ne most peške sa biciklom/trotinetom u ruci (3.6 km) pošto lift naravno ne radi? U poređenju sa rutom preko autoput (1 km) to je zaobilazak od preko 2 km.Aj da čujem koja je to ruta gde se isplati ići trotinetom auto-putem imajući u vidu rizik vožnje istim? Jednostavo "mozga bez" imajući u vidu kvalitet desne trake na Gazeli, plus intenzitet saobraćaja.
50*40 км/час
Istina, do malopre sam živeo u ubeđenju da je 40 km/h kao što je nekad bilo propisano.
Pa kao prvo, niko ne kreće sa Mostara nego iz nekog drugog dela grada pa je odatle lakše otići na neki drugi most.Naravno da ne podržavam vožnju po autoputu ali reci mi kako bi sa mostara prešao do Sava centra biciklom ili tortinetom? Možeš do savskog mosta pa nazad (3 km) ili još bolje do ade pa da se popneš ne most peške sa biciklom/trotinetom u ruci (3.6 km) pošto lift naravno ne radi? U poređenju sa rutom preko autoput (1 km) to je zaobilazak od preko 2 km.
Kuda bi ti išao?
Виђао сам пар пута неког лика на тротинету и са кацигом који прелази Газелу ка НБГ, то је вероватно тај исти, не верујем да постоје две такве будале.Aj da čujem koja je to ruta gde se isplati ići trotinetom auto-putem imajući u vidu rizik vožnje istim? Jednostavo "mozga bez" imajući u vidu kvalitet desne trake na Gazeli, plus intenzitet saobraćaja.
Постоји и већ је урађен акциони план још скоре пре две године. Разговарао сам са човеком који је у тиму који су урадили тај план. Радиће се зидови против буке или ти букобрани од Студентског града до Ласте. Толико за сад од мене.
Не знам како си мерио ових 10 минута, али хајде нек буде баш 10. На проходном бициклистичком коридору (безсемафорском са приоритетом) то је 3 километра. То је у случају комплетне, а не самоаутомобилске инфраструктуре, за 10 минута бајсем од Арене до Мостара. Сетите се када сте то растојање прешли за 10 минута у шпицу, било у колима или аутобусу. Да, брза бициклистичка стаза од Студентског града до Аутокоманде по ободу аутопута би коштала рецимо 4 милиона евра (јако груба цифра), то би био један од најскупљих и стратешких бици пројеката, У условима закржљале путне мреже и мале, (од 30.јуна 2018. још мање) мреже брзог шинског превоза , у случају развијене мреже за лаке двоточкаше за 5 година то је преко 10% транспорта на двоточкашима. То је преко 300.000 кретања, колико би далеко скупља метро линија повукла када се потпуно изгради са краја на крај и при најбољем трасирању.Ne znam kako si izvukao taj zaključak.
Ako već izvlačimo zaključak, on glasi "ako ideš biciklom ili trotinetom obilaženje Gazele ti neće oduzeti više od 10 minuta odakle god da krećeš i gde god da ideš"
Ne može SVAKOME da SVAKA destinacija bude idealna, naročito u velikom gradu.
Како сад звучне баријере на аутопуту кроз Београд, кад су рекли да више неће бити аутопут?