Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Efekat obilaznice na rasterećenje gradskog autoputa i Gazele će se osećati još 2-4 godine, a posle će potisnuta tražnja učiniti svoje. Železnička infrastruktura u centru prepolovljena, javni prevoz sve sporiji i nepouzdaniji, bicikliranje sve opasnije i nekomfornije. Ako mislite da će obilaznica to da reši... tako su verovali i mnogi planeri nekih tamo 1950-tih i 1970-tih, ali poslednjih već pola veka postoji svest u ozbiljnijim društvima o važnosti unapređenja za ne-lični-automobil vidove transporta.
 
„Како се наводи, привремено су категоризовани државни путеви број 474 и 475 као државни путеви ИИ Б реда (петља Београд-петља „Мостар”-петља Бубањ поток-„аутопут кроз Београд” и Нови Београд (Војвођанска улица)-петља Сурчин Југ.“
 
Obilaznica oko Beograda i nije napravljena samo za Beogradjane, najmanje za njih zapravo... Pa postoje ljudi u Beogradu koji uopste ne voze automobil i to uopste nije mali procenat. Pogledajte samo broj kamiona i slepera na obilaznici i sve ce vam biti jasno. Svakako nemaju ni svi potrebu da idu obilaznicom.
Tako i ljudi u Cacku, ako neko ne zeli da putuje MV, moze Ibarskom pa polako...
Najveci benefit autoputeva je tranzit ljudi s kraja na kraj, bezbednost, sigurnost putovanja, itd itd.
 
Veliki Problem kod nas je što se genralno postavlja pogrešno pitanje.a to pogrešno pitanje je: "Šta...". Pravilno pitanje glasi "Ko?". Ko su ljudi koji mogu da nam pomognu da želje za autoputem ostvarimo, na najbrži i najkvalitetniji način?Ko su najstručniji ljudi koji mogu da predvide probleme? Ko su ti projektanti koji nam trebaju? Ko su sve ljudi za taj i taj problem koji mogu da nas dovedu najbrže do rešenja?

Jer ti ljudi mnogo manje koštaju nego te prepravke/budževine nakon završenog i puštenog projekta i plus mnogo brže dovode do cilja. Pre svega zbog svog iskustva u dugogodišnjem radu u svojoj delatnost. Taj Stručnjak razbija kada mu daš ono u čemu je stručan da rešava, i ta njegova cena nije skupa, jer ti je uštedeo na problemima koje nemaš nakon njegovog završenog rada.
 
Sad će da uvedu žutu traku, kao što su najavili, i eto veselja.
 
Сад ће дрвље и камење на мене, али да се ја питам, трамвај средином од Змаја до Космаја :grand:
 
Као што већ знамо, ауто-пут кроз Београд, сад већ бивши, постаје/постао је пут 2.Б реда дужине 30 км - од петље "Београд" до петље "Бубањ поток".

Добра вест за возаче: Укида се ауто-пут кроз Београд
23. окт 2023 18:51| Обновљено: 23. окт 2023 18:51 Златица Радовић

У Јавном предузећу "Путеви Србије" наводе да је отварањем Обилазнице око Београда, деоница пута од петље Београд преко петље Мостар до Бубањ Потока изгубила на значају по питању међународног саобраћајног повезивања
Ауто-пут кроз престоницу, од петље Београд, преко Мостара до Бубањ потока постао је градска саобраћајница.

https://rt.rs/ekonomija/57064-auto-put-kroz-beograd/
 
Да ли ће сада нормализовати стајалишта аутобуса јавног превоза од Студењака до Добановаца?
 
Da li to znači,da će negde na trasi bivšeg autoputa, biti postavljeni semafori?
Da li je uradjen projekat ,pretvaranja zaustavne trake u voznu?
Koja je sada dozvoljena brzina?
 
Које зауставне траке? Има ли је на најважнијим деловима?

Брзина је 80-120 км/х.

Морам да приметим да тражите смисао у тексту новинарке која ако има возачку дозволу онда не вози, и која пише да је отварањем обилазнице теретни саобраћај измештен са аутопута, а измештен је има једно 15 година.

А једина смислена у том тексту је реченица да за возаче све остаје исто...
 
Kakve gluposti, sada ce i pesaci i biciklisti moci da setaju i vozaju se gde svi voze bar 80. Da ne pricam o potencijalnim semaforima i lezecim policajcima...
Grad je genijalan sto se semafora tice (Omladinskih brigada npr) tako da ako nastave sa istom praksom, mozemo se slikati..
@pantograf Ja koliko sam razumeo, od Aerodroma ka ovamo ce biti 80.
 
Obilaznica na celoj trasi nije gotova, to jest od Bubanj potoka do Vinče ne postoji. Teretni saobraćaj nije izmešten jer i dalje kamioni iz Pančeva idu preko Pančevačkog mosta, Ruzveltove, Dimitrija Tucovića, Bulevara, Gospodara Vučića i Vojislava ilića do autoputa. Ovo je totalni apsurd i još jedan primer diskriminacije istočnog Beograda. Sve dok se ne izgradi SMT i obilaznica preko Vinče ovo je jeftin populizam.
 
Poslednja izmena:
Vrh