Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Aj da čujem koja je to ruta gde se isplati ići trotinetom auto-putem imajući u vidu rizik vožnje istim? Jednostavo "mozga bez" imajući u vidu kvalitet desne trake na Gazeli, plus intenzitet saobraćaja.
Naravno da ne podržavam vožnju po autoputu ali reci mi kako bi sa mostara prešao do Sava centra biciklom ili tortinetom? Možeš do savskog mosta pa nazad (3 km) ili još bolje do ade pa da se popneš ne most peške sa biciklom/trotinetom u ruci (3.6 km) pošto lift naravno ne radi? U poređenju sa rutom preko autoput (1 km) to je zaobilazak od preko 2 km.

Kuda bi ti išao?
 
Грешка је што приступ мосту преко Аде нема тротоар из смера Војводе Мишића.
Али ипак морају се поштовати прописи, неке саобраћајнице просто нису за бицикл.
 
Некада је било и учило се у ауто школи да је мимимална брзина кретања на свим путевима 40, а на ауто-путевима 50. Сада је остало само правило да возила која не могу постићи брзину од 50 km/h не смеју се кретати ауто-путем.
 
Naravno da ne podržavam vožnju po autoputu ali reci mi kako bi sa mostara prešao do Sava centra biciklom ili tortinetom? Možeš do savskog mosta pa nazad (3 km) ili još bolje do ade pa da se popneš ne most peške sa biciklom/trotinetom u ruci (3.6 km) pošto lift naravno ne radi? U poređenju sa rutom preko autoput (1 km) to je zaobilazak od preko 2 km.

Kuda bi ti išao?
Pa kao prvo, niko ne kreće sa Mostara nego iz nekog drugog dela grada pa je odatle lakše otići na neki drugi most.

Ako već krećeš sa Mostara iz nekog razloga i ideš do Sava centra - idi autobusom (bilo kojim)

Naravno, ko proceni da mu se isplati ići biciklom ili trotinetom preko Gazele - ko sam ja da ga sprečavam?

A ako već pominjemo obilaznu vožnju dužu za jedan kilometar - to je biciklom 6 minuta. Rizikovati život zbog 6 minuta mi je zaista neshvatljivo, ali kao što kažem, svako procenjuje svoje prioritete na način koji njemu odgovara.
 
Kao što rekoh NE PODRŽAVAM VOŽNJU TROTINETA AUTOPUTEM. Samo pokušavam da ilustrujem koliko je povezanost na pojedinim pravcima katastrofalna, i kako samim time ne postoji nikakva realna alternativa kolskom prevozu, odnosno privatnim automobilima i GSP. Što znači kad se mostovi zakrče blokirano je pola grada, a kako to izgleda vidimo nažalost skoro pa svaki dan.

@astrodule
Tvoj odgovor je ili kreni autobusom ili zaobilazi pa kad stigneš stigao si. Odnosno ako zivite u Beogradu zaboravite sve sto nije auto ili autobus, i to ti je ok?
 
Ne znam kako si izvukao taj zaključak.

Ako već izvlačimo zaključak, on glasi "ako ideš biciklom ili trotinetom obilaženje Gazele ti neće oduzeti više od 10 minuta odakle god da krećeš i gde god da ideš"

Ne može SVAKOME da SVAKA destinacija bude idealna, naročito u velikom gradu.
 
Aj da čujem koja je to ruta gde se isplati ići trotinetom auto-putem imajući u vidu rizik vožnje istim? Jednostavo "mozga bez" imajući u vidu kvalitet desne trake na Gazeli, plus intenzitet saobraćaja.
Виђао сам пар пута неког лика на тротинету и са кацигом који прелази Газелу ка НБГ, то је вероватно тај исти, не верујем да постоје две такве будале.
 
Постоји и већ је урађен акциони план још скоре пре две године. Разговарао сам са човеком који је у тиму који су урадили тај план. Радиће се зидови против буке или ти букобрани од Студентског града до Ласте. Толико за сад од мене.
 
Како сад звучне баријере на аутопуту кроз Београд, кад су рекли да више неће бити аутопут? 🥳
 
Je l ovo znaci da cemo kad autoput prestane da bude autoput, biti u mogucnosti da biciklom prelazimo Gazelu? :D
 
Тешко, једино да направе недостајуће тротоаре дуж рампи и надвожњака изнад Савског амфитеатра који фале до самог моста који има леп широк тротоар за сада техничке намене.
 
Ne znam kako si izvukao taj zaključak.

Ako već izvlačimo zaključak, on glasi "ako ideš biciklom ili trotinetom obilaženje Gazele ti neće oduzeti više od 10 minuta odakle god da krećeš i gde god da ideš"

Ne može SVAKOME da SVAKA destinacija bude idealna, naročito u velikom gradu.
Не знам како си мерио ових 10 минута, али хајде нек буде баш 10. На проходном бициклистичком коридору (безсемафорском са приоритетом) то је 3 километра. То је у случају комплетне, а не самоаутомобилске инфраструктуре, за 10 минута бајсем од Арене до Мостара. Сетите се када сте то растојање прешли за 10 минута у шпицу, било у колима или аутобусу. Да, брза бициклистичка стаза од Студентског града до Аутокоманде по ободу аутопута би коштала рецимо 4 милиона евра (јако груба цифра), то би био један од најскупљих и стратешких бици пројеката, У условима закржљале путне мреже и мале, (од 30.јуна 2018. још мање) мреже брзог шинског превоза , у случају развијене мреже за лаке двоточкаше за 5 година то је преко 10% транспорта на двоточкашима. То је преко 300.000 кретања, колико би далеко скупља метро линија повукла када се потпуно изгради са краја на крај и при најбољем трасирању.
 
Како сад звучне баријере на аутопуту кроз Београд, кад су рекли да више неће бити аутопут? 🥳

Ma glupost. Jos kad ih ukrase grafitima. Bolje da posade zelenilo. Ne one mladice, nego izraslo drvece i ukrasno zbunje. Barijere su ok, ali ne mogu da ih zamislim kroz Beograd.
 
'Kada se otvori obilaznica, dosadaśnji autoput pretvara se u gradski buevar, Gazela će dobiti žutu traku, ći-ći-ći-ći-ći-ći...' (G. Vesić, glasom hrčka).

I onda jutros, a još nije ni jesen:

20230921_080756.jpg
 
Vrh