Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Pa i do sada nisu postojale zaustavne trake nigde osim oko isključenja, recimo kod Arene. Jel to znači da će i te zaustavne biti ukinute?
 
Dokle god je u nadležnosti države imam nade da neće nastati ogroman haos, ne bih nikada dao ganguli da upravlja ovim putevima :)
 
Sad neki mogu da se parkiraju u zaustavne kod arene, em nije zona em nike prekrsaj, to je sada bulevar. Treba koso da parkiraju
 
Stvarno ste hejteri... Pa sad ljudi mogu najzad 21" točak da uzmu, nema ivičnjaka za taj parking :)
 
Мотопутеви већ постоје у Србији и дефинисани су у ЗОБС. Како је могуће да се тек сад уводи категорија мотопутева?

Него, занима ме један податак, с обзиром да су саобраћајне траке на аутопуту шире од оних у урбаној градској средини. Колика је ширина коловозне траке на аутопуту кроз Београд? Колика је стандардна ширина саобраћајне траке у граду? Зашто ово питам - можда би уз минимално проширење коловоза на аутопуту кроз Београд само на местима укључења и искључења због укључне/искључне траке могло да се уклопи да постоје константно 3 саобраћајне траке уз некакву сужену зауставну траку. То би таман идеално спадало у категорију мотопута о којој се прича.
 
Не би могло - могло би као на Газели, а то је 3+3 са суженим тракама, без зауставне.

3,75 м су саоб. траке на аутопуту, за 80 км/х треба 3,25 м, за 100 км/х 3,5 м.
 
Не би могло - могло би као на Газели, а то је 3+3 са суженим тракама, без зауставне.

3,75 м су саоб. траке на аутопуту, за 80 км/х треба 3,25 м, за 100 км/х 3,5 м.

А колика je ширина коловозне траке на аутопуту кроз Београд? У принципу могло би и без зауставне са 3,25 м саобраћајним тракама, само проширити коловоз на местима укључења/искључења за једну траку.
 
Да, али шта ћемо са Газелом? Да доградимо још по један мост узводно и низводно - хоће ли то да се ради?

Мада, могло би имати смисла проширити смерове који воде од Газеле, и ту би се могло растеретити. За почетак, неодложно, од Мостара (укључење из правца Сајма) до Аутокоманде, где и настаје највећи чеп. И ту опет има онај глупи Аутокомерц којем би морао да се откине паркинг.
 
"У наредном периоду расписаћемо и тендер за изградњу звучних баријера на овој саобраћајници на потезу између Арене и Сава центра. Тако ће грађани који живе поред бившег ауто-пута коначно имати мир и заштиту од буке." :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
predpostavljam da ce te barijere biti u vidu 5-7 spratova stambeno-poslonog prostora za odabrane drugare (parkinga bez jer vec ima i naplacuje se)
 
Неће то ипак бити, него звучне баријере.

(Да ће наружити блокове, хоће, али ваљда ће смањити буку.)
 
83vxkl.jpg

Autoput iskljucenja.jpg
 
Ali Gangula dobija još 30m prostora pored za gradnju. Umesto 40, sada je zaštitni pojas tek 10m.
Država može da upravljanje i održavanje prenese na Grad.
 
Kakve gluposti, sada ce i pesaci i biciklisti moci da setaju i vozaju se gde svi voze bar 80. Da ne pricam o potencijalnim semaforima i lezecim policajcima...
Grad je genijalan sto se semafora tice (Omladinskih brigada npr) tako da ako nastave sa istom praksom, mozemo se slikati..
@pantograf Ja koliko sam razumeo, od Aerodroma ka ovamo ce biti 80.
Mislim da nema logike da auto-put kroz Beograd tek tako pretvore u gradsku saobraćajnicu na nivou bulevara kojom će se kretati i pešaci i biciklisti. Zavisno od doba dana, tom trasom može bez problema da se vozi 120-130. Ako već menjaju namenu auto-puta, zar nije bolje da ga spuste bar na nivo motoputa sa ograničenjem brzine od 100 (od aerodroma do Konjarnika recimo). Ne mogu da zamislim sebe kako vozim 50 ili 80 na tom putu u doba dana kada nema nikakve gužve, čak ni kada zaista budu zaustavne trake pretvorene u vozne. Samo nam još fale biciklisti i ostali egzibicionisti koji bi bespotrebno gušili saobraćaj i činili vožnju opasnijom.
 
Ja zaista mislim da je priča o izgradnji pored auto-puta kroz Beograd (za mene će to uvek biti auto-put) prenaduvana.

Realno, gde može da se gradi tako nešto?
 
Ja zaista mislim da je priča o izgradnji pored auto-puta kroz Beograd (za mene će to uvek biti auto-put) prenaduvana.

Realno, gde može da se gradi tako nešto?
U nekoliko blokova na NBG, zatim zapadno od Autokomande, istočno od Autokomande, ispod Južnomoravske brigade...

Hteo sam da napravim screenshote pa da okačim ali ima malo više pa ne mogu sad da se bakćem s time. Ali u Google maps prođi duž autoputa kroz BG i pogledaj sve prazne prostore. Pored gradnje na praznim prostorima, verujem da će ovaj potez olakšati investitorima i kaubojima da ubuduće grade veće i više zgrade na mestu malih kuća koje su se našle uz autoput kada se on pravio. Tako da pored popunjavanja blokova na NBG i prostora oko Autokomande, sigurno ćemo dočekati i to da se u Dušanovcu i ispod Prokopa male kuće menjaju novim, većim zgradama. Na primer, nečim ovakvim:
Presernova.jpg

Što je na pljuvometar od Dušanovca, u delu grada koji inače hronično pati od gužvi, zastoja i neprohodnosti trotoara 24/7. Ali neko je ipak odobrio gradnju te megalomanske kocke na tom mestu.

Sve što SNS radi, radi zarad svojih glasova ili profita. Pa tako i ovo sa konverzijom autoputa sigurno ne rade zato što im je stalo do grada, nego zato što bi da natovare još kvadrata uz minimum napora i troškova i namlate još para.
 
Vrh