Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

S tim da ncr ima i medju najmanjim platama medju kol centrima i koje dodatno nisu vezane za evro.

Al imas tamo (doduse u velikoj manjini) i programere i sys admine koji biju po vise hiljada evra.

Svakako pozitivna stvar jer dovoljno je da dobro znas engleski i da si iole normalan i mozes raditi (doduse solidno naporan posao) za 55-60k dinara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543738#p543738:3j9epgt0 je napisao(la):
Dordevic » 09 Jun 2018 10:33 pm[/url]":3j9epgt0]@vranac
e pa fala ti sto si mi objasnio sta ja i 300 mojih kolega radimo 5 godina svaki dan, umro bi a ne bi znao.
u zivotu nisam pricao sa "kasirkom" iz walmarta a timovi koji pricaju sa NCRovim musterijama (dakle korisnici NCR usluga a ne gradjanstvo korisnik neke odredjene banke) pricaju sa menadzerima na sajtu i zaposlenima u banci, uglavnom menadzerima.

Devojka sa kojom sam bio skoro 2 godine je radila u NCR, promenila je 2 tima, i vrlo dobro znam šta rade...90% zaposlenih u NCR Srbija rade u nekoj formi call centr-a.

E sada zašto ti to ne možeš da prihvatiš je zato što ta kompanija kao i druge američke kompanije tog tipa (kao na primer McDonalds) imaju korporativno ispiranje mozga, i tripuju ljude kako rade neki mnogo ozbiljan i zaje*******an posao...

Ti si možda u onih gornjih 10% i svaka čast na tome, ali bih ti bio zahvalan da mi opišeš svoj posao malo detaljnije...
 
daklem tebi je neko, ko ocigledno nije voleo svoj posao, preneo iskustvo a ja koji radim tamo sam ispranog mozga. dobro.
to sto je ona tebi opisala mozda radi 10-15 posto ljudi u firmi. i to u walmart timu, za koji je ona izgleda radila, rade po potrebi, ne uvek. rade to i iz jos jednog razloga sto walmart direktno iz svog dzepa placa timove ovde za neke dodatne usluge titranja j**a. a to ukljucuje razgovor sa kasirima kad je mozda neki laksi problem i onda tako moze da se otkloni pa ne moraju nasi tehnicari da dolaze u radnju i da rade na glupostima. opet napominjem po potrebi jer se to radi samo u slucaju laksih problema. nece valjda kasirka da zameni ruter koji kotnrolise 50 kasa u celoj radnji.

dakle razlog zasto meni smeta sto se ncr ovde naziva ogromnim call centrom je kad neko kao ti pominje nekakav hangar i kad opozicioni komentatori isto govore o call centru a to je iskustvo 10-15 posto radnika, i to ne na dnevnoj bazi.
jedno je kad svaki dan radis sa ljudima koji ne znaju da ukljuce kompjuter ili im ne radi internet ili im je pobegao let pa hoce povracaj para a drugacije kada radis sa drugim zaposlenima u tvojoj firmi/inzinjerima/supervizorima itd.

ja dnevno komuniciram iskljucivo sa tehnicarima i inzenjerima na terenu i odlucujem sta ce da rade i pruzam im bilo kakvu podrsku koja im treba. takodje komuniricam i sa menadzerima, sefovima na terenu, account supervisorima, operations direktorima itd.
ali j*** me sto sve radim preko telefona pa sam hteo ne hteo u call centru...

rad u ncr-u sigurno nije nuklearna fizika ali nije ni najobicniji call centar pogotovo sa tim tonom unizavanja kad ga opisuju ljudi koji ne znaju kako je raditi tamo. postoje i desetine drugih timova koji ne da ni ne lice na call centar nego zahtevaju dosta visok nivo poznavanja materije i strucnosti u odredjenim delatnostima. ima pocetnih a ima i naprednih pozicija. i to mnogo.
i moje misljenje je da je mnogo bolje sto ncr (takav kakav je a u srbiji i nije toliko los kad se poredi sa bilo kojom drugom firmom ovde) postoji u srbiji nego da ne postoji.
ja sam preneo svoja iskustva a vi kako hocete.
 
Delatnost NCR u Srbiji i uslovi rada su manje bitni za temu o izgradnji na NBG.

Ono što je meni neverovatno je kako se planira:
Nova autobuska stanica se gradi na delu bloka 42 koji ima lošiju povezanost sa autoputem i Gazelom, i taj položaj će dodatno opteretiti saobraćaj na okolnim raskrsnicama kada ovuda budu krenuli međugradski autobusi.

Sa druge strane, povoljniji položaj za autobusku stanicu (na mestu bivšeg "tematskog parka Terazije)" će biti zauzet poslovnim zgradama, koje su sasvim lepo mogle da se izgrade i delu prema Jurija Gagarina.

Bravo za planiranje.
 
kad sam cuo da ce da (planiraju) grade zgradu u bloku 42 meni je bitnije od rendera kampusa bilo da li to znaci da ce ncr da ih na neki nacin ubrza da krenu da rade na celom projektu. ne sam ncr nego cinjenica da hoce tu da grade.
ali ako mogu ljudi u bnv da u elitnim stanovima zive 30 god pored gradilista sto ne bi neko mogao isto to samo da radi 8 sati unutar posovne zgrade.
jos bolji razlog da se ne "brza" sa radovima...
 
@direktor
ja sam misljenja da su sada mnogo sigurniji da su ovde na duge staze pa im valjda vise odgovara da naprave zgradu nego da dugo iznajmljuju nesto.
jbg kad se ima moze se.
svake godine po desetine novih timova se premesta/otvara u srbiji i da ncr sutra odluci da ode ne bi mogli bar 5 godina da se presele.
jer ne smeju da naruse kontinuitet poslovanja a mnogo timova operise iz srbije.
na svim nivoima.
takodje pominje se sve vreme da hoce da naprave kampus sa gomilom sadrzaja a ne obicnu poslovnu zgradu. mozda nema necega takvog u ponudi kod nas niti neko hoce to da gradi?
ne znam.
 
Znam preko 30 ljudi u NCR kao i nekoliko onih koji rade u Banja Luci gde takođe posluju. NCR je call centar, samo što ti radiš inbound u okviru preduzeća a ne sa potrošačima.

Svaka firma bi super poslovala da ima subvencije od 10.000 evra po radnom mestu i oslobođenje od poreza koje ima NCR. Takođe, nađite koliko NCR košta plac u bloku 42.

Nemoj shvatiti post negativno, i ja sam bio na korak od toga da radim tamo ako mi ne uspeju druge ok varijante u okviru profesije kojom se bavim, na sreću nisam u toj situaciji da radim tamo. Naravno plate su izuzetne za Srbiju, i to niko ne može osporiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543893#p543893:30ptb59p je napisao(la):
relja » Sun Jun 10, 2018 4:25 pm[/url]":30ptb59p]
Ono što je meni neverovatno je kako se planira:
Nova autobuska stanica se gradi na delu bloka 42 koji ima lošiju povezanost sa autoputem i Gazelom, i taj položaj će dodatno opteretiti saobraćaj na okolnim raskrsnicama kada ovuda budu krenuli međugradski autobusi.

Ne znam Relja da li si upoznat ali neko je na temi o autobuskoj stanici u bloku 42 prenio vijest da je izgradnja te stanice u bloku 42 odlozena i da postojeca autobuska stanica ostaje "privremeno" gdje jeste sa dozvolom za ostanak na 6 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543899#p543899:37pmc6nw je napisao(la):
Dordevic » 10 Jun 2018 04:33 pm[/url]":37pmc6nw]kad sam cuo da ce da (planiraju) grade zgradu u bloku 42 meni je bitnije od rendera kampusa bilo da li to znaci da ce ncr da ih na neki nacin ubrza da krenu da rade na celom projektu. ne sam ncr nego cinjenica da hoce tu da grade.
ali ako mogu ljudi u bnv da u elitnim stanovima zive 30 god pored gradilista sto ne bi neko mogao isto to samo da radi 8 sati unutar posovne zgrade.
jos bolji razlog da se ne "brza" sa radovima...

Airport City ti je primer da je izvodljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543926#p543926:1j9e1irm je napisao(la):
RioBL » 10 Jun 2018 06:36 pm[/url]":1j9e1irm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543893#p543893:1j9e1irm je napisao(la):
relja » Sun Jun 10, 2018 4:25 pm[/url]":1j9e1irm]
Ono što je meni neverovatno je kako se planira:
Nova autobuska stanica se gradi na delu bloka 42 koji ima lošiju povezanost sa autoputem i Gazelom, i taj položaj će dodatno opteretiti saobraćaj na okolnim raskrsnicama kada ovuda budu krenuli međugradski autobusi.

Ne znam Relja da li si upoznat ali neko je na temi o autobuskoj stanici u bloku 42 prenio vijest da je izgradnja te stanice u bloku 42 odlozena i da postojeca autobuska stanica ostaje "privremeno" gdje jeste sa dozvolom za ostanak na 6 godina.
To je itekako moguce jer se na terenu u bloku 42 absolutno nista nedesava.

E jedva cekam da vidim sta ce biti u nesretnim blokovima 25 i 26 to me najvise zanima
https://www.ekapija.com/news/2178177/us ... dolu-banju
 
Plac u bloku 42 je predmet restitucije i valjda se čeka odluka iz Strazbura.

Mislim da je za autobusku najbolje da ostane tamo gde jeste jer je većina ljudi koji putuju autobusom vezana za stari deo grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548782#p548782:3jlhdix8 je napisao(la):
Nebojsa » Mon Jul 02, 2018 10:16 am[/url]":3jlhdix8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543926#p543926:3jlhdix8 je napisao(la):
RioBL » 10 Jun 2018 06:36 pm[/url]":3jlhdix8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543893#p543893:3jlhdix8 je napisao(la):
relja » Sun Jun 10, 2018 4:25 pm[/url]":3jlhdix8]
Ono što je meni neverovatno je kako se planira:
Nova autobuska stanica se gradi na delu bloka 42 koji ima lošiju povezanost sa autoputem i Gazelom, i taj položaj će dodatno opteretiti saobraćaj na okolnim raskrsnicama kada ovuda budu krenuli međugradski autobusi.

Ne znam Relja da li si upoznat ali neko je na temi o autobuskoj stanici u bloku 42 prenio vijest da je izgradnja te stanice u bloku 42 odlozena i da postojeca autobuska stanica ostaje "privremeno" gdje jeste sa dozvolom za ostanak na 6 godina.
To je itekako moguce jer se na terenu u bloku 42 absolutno nista nedesava.

E jedva cekam da vidim sta ce biti u nesretnim blokovima 25 i 26 to me najvise zanima
https://www.ekapija.com/news/2178177/us ... dolu-banju

U bloku 26 Napred (Energoprojekt) planira uskoro da pocne sa gradnjom ,,obj1''

blok26planb.jpg


Rec je o stambeno-poslovnoj zgradi i projekat postoji jos od ranije. E sad ne znam jel ovaj cool projekat jos uvek vazeci ili su uradili novi.

090427-VS-B26NAPRED-02.jpg
 
Au ovo bi bilo super da pocnu da grade sto je postavio Max
 
Ceo taj blok je upropašćen kao i blok oko Arene, sve to treba srušiti sa sve onom nakaradnom crkvom i izgraditi nešto po planu što dolikuje SIV-u, Areni i Železničkoj Stanici
 
Da li oni sada mogu da deo kod fudbalskog terena proglase neizgrađenim i traže dozvolu da nešto zidaju? Šta će sada crkva da nam gradi, neki kafić, shopping mall, stambeni blok?
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9jtgZVeXdkQ[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552711#p552711:ox5d9w4v je napisao(la):
Kailan » 19 Jul 2018 12:37 am[/url]":ox5d9w4v]Колико би се Београд препородио када би се сви повели овим примером и кренули у борбу против комунистичког сивила

+1 Upravo to Kailan, arhitektura iz doba komunizma je toliko poruznela ovaj grad da je to strasno. Ali eto svetlog primera kako ulepsati te nakaze.
 
Na temi stare slike Novog Beograda možete naći slike iz doba kada sve to bilo novo. Sve zgrade su bile u ok bojama, jako malo golog betona. Sve čisto uredno.

Nije problem kominizam nego 40 godina neodržavanja.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Bile su nove ali i kao takve su bile jako ruzne, obicne kutije i soliteri sa jako malo detalja na fasadama, monotono do daske.
 
Pa, nekad će i te “fasade” morati da se srede. A da, oduvek su bile užasne, sad su samo gore nego pre 40-50-60 godina.
 
ccc":3kc0pqcv je napisao(la):
Pa, nekad će i te “fasade” morati da se srede. A da, oduvek su bile užasne, sad su samo gore nego pre 40-50-60 godina.
Iskreno sumnjam da će ikada biti sređene.
 
Vrh