Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Крив је град који није изградио школу (улицу, болницу...) у разумном року од тренутка када је планирао.
Тачка.

Не постоји морално оправдање за полувековну пољану на месту планираних школа у блоковима 29 и 30. Ако школа није изграђена негде до 1985, земљишту је требало променити намену. Били бисмо богатији. Ако ти накнадно затреба школа - сналази се.

Овако како ми ракдимо, неки наш неписмени предак би умео да води град, то је толико комотно. А кад је и неспособном комотно, онда је и сиромашно, жао ми је.
Јесте тачно, али 85е су око омладинских бригада биле довољне школе 20и октобар и младост рецимо.

Где сада да иду људи из белвила, сакуре, ластавица, А блока, и са друге стране свих оних блокова око имт-а, душа64 и остали.
 
Сад су још довољније, јер је мање деце.

Деца из Белвила, Аблока... иду махом где и моја деца, у "Радоја Домановића". а и код Белвила има место за школу. Па, господо, изградите - или баталите.
 
Крив је град који није изградио школу (улицу, болницу...) у разумном року од тренутка када је планирао.
Тачка.

Не постоји морално оправдање за полувековну пољану на месту планираних школа у блоковима 29 и 30. Ако школа није изграђена негде до 1985, земљишту је требало променити намену. Били бисмо богатији. Ако ти накнадно затреба школа - сналази се.

Овако како ми ракдимо, неки наш неписмени предак би умео да води град, то је толико комотно. А кад је и неспособном комотно, онда је и сиромашно, жао ми је.

vezane za te livade, posto su blokovi pod onom nekom zastitom i to, jel to znaci da se nikada nista nece graditi?
ja sam svakoko svoju decu planirao isto u radoja, jer simbolcki tako se zvala i moja osnovna okle sam :cool:
 
Нису одлучили, јер би у том случају променили планове и продали земљиште.
Е, али нпр. кад би и град плаћао пенале за неизграђене парцеле, мало сутра би могли тако.
Овако имамо урбанистичке и детаљне планове - спискове жеља и фантазија, све од ГУП-а из 1950, а напољу 2024.
 
Rezultat je da roditelji dovoze decu iz Belvila ABlokova Savada (sutra iz Duša 64 Lastavica) u 20 oktobar i prave komunalni i saobraćajni haos.
Uostalom, šta će im škola, ima sve na YT.
A posle će da kupe diplomu i rešen problem.
Šta će im bolnica i dom za stare, ima Euromedic.
A kad treba da umre pa nema para za groblje (grobno mesto 5-10K) baci ga u Dunav.
Opet, ko je kriv, sami smo krivi.
 
Доста новобеоградских блокова је већ осмишљено тако да се максимизује густина насељености, блокови 70 и 45 већ имају већу густину насељености од Врачара а ти савски блокови са свим својим зеленилом и "неискоришћеним површинама" имају више становника од Калуђерице. Како већ знамо да Нови Београд пати од врелине и тропских ноћи и нема ни једну шуму или заштићено зеленило (попут Бајфордове, Топчидера, Звездарске итд.) онда је смисленије да се улаже у озелењавање истог у складу са плановима када се градио уместо да се тамо гурају још зграда.

А ако се гурају још зграда онда је смисленије да то буду садржаји који "спаваоницама" мањкају (дакле комерцијални, културни, забавни итд. садржаји).

И ако се ишта гради да бар урбанистички поштује идеју поменутих блокова уместо да их деградира јер су се тако договорили нео-Немањићи из градске управе са инвеститором уз ћевапе
 
Šta god da pričaju ljudii koji rade vlogove, relevantno je ono što piše u planu koji je bio stavljen na rani javni uvid. Tamo stoji da će biti jugozapadno od buduće veze sa Jurija Gagarina, a da će okretnica tramvaja biti severno.​
 
Ja ne bi puštao vodu zgradi dok ne urede okolinu ili neki drugi esencjlani priključak
 
Ovakve priče su realnije potrebne od projekta do projekta, pošto zaista u nekim projektima "zaštitnici" postojećg stanja su generalno u priči ne u moje dvorište, ali često iza ima zaista i vrlo validnih razlika. Dva primera sa prethodnih par strana:
- Green Line - pomenu neko kao odličan projekat sa dosta zelenila a ljudi se okolo bune. A osnovni problem projekta- unutra skoro samo servisne saobraćajnice predviđene i tako treba da preseče poslednju mogućnost dodavanja treće saobraćajnice većeg kapaciteta ka blokovima i dalje ka MIlošu Velikom i silnim naseljima. To mu je osnovni problem, a svakako i potencijalno odsustvo škole, vrtića itd za silna naselja oko AC
- blok 70a izborili se stanovnici protiv vrtića. Meni je neverovatno da se neko u današnje vreme bori protiv izgradnje javne ustanove, svi vrtići (skoro) su u stambenim blokovima i to je sasvim normalna pojava, a ovde je borba da im ne remeti vrtić mir u naselju?!
 
- Green Line - pomenu neko kao odličan projekat sa dosta zelenila a ljudi se okolo bune. A osnovni problem projekta- unutra skoro samo servisne saobraćajnice predviđene i tako treba da preseče poslednju mogućnost dodavanja treće saobraćajnice većeg kapaciteta ka blokovima i dalje ka MIlošu Velikom i silnim naseljima. To mu je osnovni problem, a svakako i potencijalno odsustvo škole, vrtića itd za silna naselja oko AC
Ja koliko znam u okviru regulacije bloka 64 je predvidjen novi bulevar sa 4 trake koji spaja Zemunsku i Jurija gagarina i koji se nalazi odmah pored projekta Green Line + 3 ulice koje popreko seku projekat od kojih je jedna sa 4 trake i 2 sa po 2 trake i koje spajaju blok 64 sa Airport Cityjem i drugim blokovima u tom delu grada.

Pored toga mislim da je u planu 2 kruzna toka u planu regulacije isto.

Koliko ulica bi trebalo da su stavili u projekat i koje sirine da se ljudi ne bi bunili?
 
Biće presečena u pravcu istok zapad jednom ulicom 1+1 ulicom koja se nastavlja na Japansku, plus dve male takođe 1+1 takoreći servisne saobraćajnice (pošto imaju samo veze na poprečnim ulicama a ne direktno sa ĐS), a ovamo se planira da se Jurija Gagarina širi na 4+4. Postojeći prostor između 60-ih je ostavio jasnu mogućnost novog bulevara 3+3 u ovom delu, što bi ikakvo širenje JG činilo apsolutno suludim (a i ovako je).

Bar ovako ja razumem ovu tabelu iz Plana detaljne regulacije
улица
коловоз
тротоар
зеленило /дрворед
биц. стаза
разделно острво
паркинг
Нова 1
(Пресек 1-1)​
2 х 6,5m​
2,5m + мин.3m​
2 х 2m​
0,75+2,2m​
2,5m​
-
мин. 27,95m
Нова 1
(Пресек 2-2)​
2 х 6,5m​
мин. 2,5m + 3m​
2m и
у оквиру паркинга​
0,75+2,2m​
2,5m​
5m​
мин. 30,95m
Нова 1
(Пресек 3-3)​
2 х 6,5m​
мин. 2,5m + 6m​
2m​
0,75+2,2m​
2,5m​
-
30,95m
Нова 1
(Пресек 4-4)​
2 х 6,5m​
мин. 3.8m + 4,5m​
2m и
у оквиру паркинга​
0,75+2,2m​
2,5m​
5m​
мин. 33,75m
Нова 1
(Пресек 5-5)​
2 х 6,5m​
мин. 3,8 + 4m​
2 х 2m​
0,75+2,2m​
2,5m​
-
мин. 30,3m
Нова 2
(Пресек 7-7)​
2 х 6,5m​
5m + 5.5m​
2 х 2,5m​
2 x
(0,75+2,25m)​
2,5m​
-
37,0m
Нова 2
(Пресек 8-8)​
2 х 6,5m​
3m + 3.5m​
у оквиру паркинга​
2 x
(0,75+2,25m)​
2,5m​
2 x 4,5m​
37,0m
Нова 2
(Пресек 9-9)​
2 х 6,5m​
(4,5m + 3,75m) + (5,0m + 3,75m)​
-​
2 x 2,25m​
2,5m​
-
37,0m
Нова 3 и Нова 4
(Пресек 6-6)​
2 х 3,5m + 2х3m​
2,5m + 3m​
2m​
2,5m​
23m
Јапанска улица
(Пресек 10-10)​
10,5m​
2 x 3m​
2 х
мин. 2m​
-​
5m​
мин. 25,9m
Европска улица
(Пресек 11-11)​
10,5m​
2 x
мин. 2,8m​
5m + 1,5m​
-​
мин.
22,8m
 
Mozda je lakse da mi objasnis na ovoj slici sta bi trebalo promeniti jer iz tvog komentara mi nije jasno na sta aludiras:
green-line-imt-zap-situacija (1).jpg

Koliko sam shvatio problem iz komentara problem je sto nova 3 i nova 4 su 1+1 a nova 1/2 i 2a bi trebalo da su po 3+3?
 
Nova 2a je morala biti min 2+2, a zapravo 3+3... Naveo sam ti i ulice na koje se nastavlja... I u samom planu su takoreći ove ulice nazvali servisnim saobraćajnica, tako da toliko o tome koliko je bio plan uklopiti ovo u Nbg... Kao ostrvo da su napravili.
 
I da ima dovoljno parkinga narativ bi bio
"vec je sada problem kada nam svrate gosti da nadju parking, a zamislite tek kad se ovo izgradi"

Lestvica ce se uvek pomeriti jer ljudi ne zele da izgube nista komfora da bi neko drugi imao kod nas, i to nije specificno za NBGD vec generalno.
 
Vrh