sutraw
Advanced
- Učlanjen(a)
- 29.03.2023.
- Poruke
- 3.930
- Pohvaljen
- 11.715
Evo saobraćajni inženjer na N1 predlaže da ulica Jurija Gagarina dobije po još dve trake u oba smera. Hahaha. Kaže ima prostora.
Transformacija Beograda u Hjuston uživo.
Evo saobraćajni inženjer na N1 predlaže da ulica Jurija Gagarina dobije po još dve trake u oba smera. Hahaha. Kaže ima prostora.
Još 4 trake, a onda i prvi denivelisani nivo.Transformacija Beograda u Hjuston uživo.
Evo saobraćajni inženjer na N1 predlaže da ulica Jurija Gagarina dobije po još dve trake u oba smera. Hahaha. Kaže ima prostora.
Transformacija Beograda u Hjuston uživo.
Iz radoznalosti sam pregledao internet snimak parkinga, recimo, u blokovima 45 i 70. Dobro mi poznati crveni soliteri sa 9-15 spratova gde mi žive tetka i teča. Bliže Jurija Gagarina je 6*15=90 stanova po zgradi, a dalje 6*9=54 stana po zgradi. Vidim da svaka zgrada ima 30-40 parking mesta u podnožju zgrade, dakle dosta manje od jedno parking mesto na jedan stan. U nekim starim urbanističkim planovima za Miljakovac sam čitao o "0,7 parking mesta na jedan stan". Danas čitam žalbe na manjak parking mesta na NBG, dosta jako odobravanje onoga što preduzimaju Vesić i sada Gangula (pored određene političke NDMBGD vezano za uništavanje zelenih površina).Parking jeste najveći problem i garantujem da 90% stanara ne bi imalo ništa protiv da im se svo "nepotrebno" zelenilo asfaltira.
To će Gangula i iskoristiti, jedino što ne prolazi tom stranom pa ga i ne zanima previše.
Jedna traka u neprekidnom toku (recimo autoput), ima kapacitet 2-3 bulevarske trake u zavisnosti od signalnog plana. To znači da 3 trake između raskrsnica kako bi bile maksimalno iskorišćene treba da imaju pred raskrsnicom 6 ili više traka kako bi se taj kapacitet maksimalno iskoristio. Recimo, dve trake za levo, tri za pravac, jedna za desno, proširenje 100-200 metara pred raskrsnicu, što treba da pokaže projekat. Taj užas od 6 traka bez pešačkih ostrva treba preći nekom slabijem i saobraćajno ugroženijem u uslovima mnogo sociopata za volanom, konkretno u Srbiji. U tim uslovima, ako je cilj poboljšanje ne samo kapaciteta nego i kvaliteta, iole pismena evropska društva su pravila podvožnjak ili nadvožnjak, da se na tom delu na minimalnom prostoru dobije kapacitet trake autoputa, i da se odvoji tranzitni saobraćaj od pešaka svih kategorija, biciklista i putnika koji prilaze javnom prevozu. Projekat nadvožnjaka/podvožnjaka na glavnom pravcu na nekoj raskrsnici je smešno mali u odnosu na metro, i mogućnosti grada sa budžetom preko milijardu evra uopšte. A ekonomski, otplaćuje se za manje od 5 godina.Evo saobraćajni inženjer na N1 predlaže da ulica Jurija Gagarina dobije po još dve trake u oba smera. Hahaha. Kaže ima prostora.
Postoji. Zatrpano.Mislim da postoji slično u bl45
Nije što su glasni, nego što su u poziciji da donose odluke. Aludirao sam na to da Šapić & co ne žive naš život. Oni ne vide problem u tome što pešaci čekaju semafore po 5min i slično. A deo problema je i to što su bezosećajni. Oni se voze kolima, ali njihova deca idu negde peške, prosto jer su deca, nema ni svako njihovo dete batlera i vozača. Njima samima bi bilo lakše da voze po gradu ako bi gradski prevoz bio sređen... ali to je daleko od njihivog pojmanja sveta.Takvi su statistička greška po broju lica, ali po decibelima koliko su glasni i agresivni, najviše ih je. Do dana današnjeg u stvarnom broju ostvarenih kretanja kola su tek 25% svih kretanja u Beogradu, a među njima malo je tih agresivnijih. Prosto, recimo, čovek ima dobru platu, na pravcu gde se kreće kolima je 30, a busem 90 minuta (grub primer i jedan od primera).
Oni ne vide problem u tome što pešaci čekaju semafore po 5min i slično.
Ajd što treba toliko da čekaš, nego što zbog toga sve više viðam ljude kako pretrčavaju na crveno.
Ljudi vide tramvaj u daljini tipa na prethodnoj stanici i ne mogu da pređu dok stigne, a sledeći za 10min.Ajd što treba toliko da čekaš, nego što zbog toga sve više viðam ljude kako pretrčavaju na crveno.
Meni je jasno da stanovnici ovih napucanih zgrada sa gornjih slika preziru pešake, bicikliste i ostali plebs, ali humanost jednog društva se najbolje vidi u odnosu prema najranjivijim.skupinama.
Mislim da su ove parcele u pitanju, il ova najbliza njima gde ide od O. Brigada do terena i sa njima.
prelepo, nikad nece otici. Eto novog karton sitija kad se budu prosirili. 4-5 vrtica u radijusu od 500m, ma nek deca udisu kancerogene materije, ipak je to za nasu decu.Изгледа од Вулиновог плана пендрек-блока уз ФДУ нема ништа због Батиног минуса у каси МУПа изазваног фићизацијом.