Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Добио сам одговор од надлежних:
Pogledajte prilog 212978
Evo i odgovora koji sam dobio u Aprilu.
Screenshot_20240927_171908_Gmail.jpg
 
Поставио сам овај рани јавни увид у ову подтему иако се односи на две градске општине и Нови Београд и Земун.

Данас – 30.09.2024. објављен је рани јавни увид за израду ПДР подручја између улица: Жарка Миладиновића, Тошин бунар, Зеленгорске и Нове 2 (Лаудонов шанац). Иначе општинска граница између Новог Београда и Земуна се пружа улицом Жарка Миладиновића.
Интересантна је анализа постојећег стања и стамбених и пословних објеката у споменутим улицама. Документ је у пдф-у и доста је велик па не може да се постави на подтеми.

Овде имате све, а издвојио сам неке од интересантнијих ствари
https://www.beograd.rs/cir/gradski-...in-bunar-zelengorske-i-nove-2-laudonov-sanac/

Повод и циљ израде овог ПДР-е је (прочитајте овде)
повод и циљ израде пдр-а.JPG


Ортофото за ПДР подручје
ортофото.JPG
подручје обухваћено пдр-ом.JPG


Општинска граница Новог Београда и Земуна у делу улице Жарка Миладиновића
граница општина.JPG
граница.JPG


Постојећа намена
постојећа намена.JPG


Планирана намена, неки од објеката, и стамбени и пословни, ће се рушити због проширења саобраћајница тј. Тошиног бунара, Жарка Миладиновића (бивша Јернеја Копитара) и Зеленгорске. Увећао сам делове Тошиног бунара и бочних споменутих улица.
планирана намена.JPG


Увећање
увећање4.JPG

увећање3б.JPG

увећање3а.JPG

увећање3.JPG
увећање2.JPG

увећање1.JPG

:sesir:
 
Pitaju Laudona nadležni za kartografiju na nebesima (Google Maps):
- O, Herr Generalissimuse, gde se nalazi taj Vaš slavni beogradski śanac? Ne možemo da ga ucrtamo već drugi vek...
A on će, izlapeo:
- To ti je, sine Gugleta, kad kreneš tramvajem za 21. vek preko Starog železničkog mosta ka onoj rupi što je odvojila švapski deo Zemuna od švapskoga groblja i u koju je, probivši bankinu, pao onaj srpski glumac sa motornim kolima - bestraga bila, toga čuda nije bilo za moga zemana, a ni železnice - a do nje ideš pored nove autobuske stanice u Bloku 45 i Starog Merkatora između Fontane i Carine, kraj koje je Mekdonalds, pa onda malo ispod... Čubure i Palilule, kao na mapi kod matorog Deroka, eto.
Gugl nevera.
преузимање.jpeg
 
Poslednja izmena:
Obe strane nerazumne u ovom izlaganju.

Investitor ima parcelu svoju, dobio od grada gradjevinsku dozvolu sto znaci da je grad odlucio da je projekat OK.
Na njegovom zemljistu sada trenutno parkiraju ljudi on placa porez i tako godinama, zale se sto ce da grade objekat od dva sprata na 6m udaljenosti od druge zgrade da ce prva 2 sprata da nemaju svetlo. Kao da nisu videli situacije gde se na istoj udaljenosti grade zgrade od po 9 spratova.

Sa druge strane, investitor jeste povecao projekat i pojeo zelenila, mada dosta tog zelenila sada ljudi koriste za parking, tako da nemam bas puno simpatija tu.
 
Poslednja izmena:
A jel se zna kako je taj gospodin investitor dosao do parcele u Bloku 4? Kako je zelena povrsina izdvojena iz samog bloka, preparcelisana i prodata tom gospodinu. Jel su tu stanari nesto pitani? Jel iko pitan? Jel to treba postati pravilo da u svakom bloku gde ima malo zelene povrsine istu dati nekome koji ce posle toboze reci pa to i nije zelena povrsina, ljudi parkiraju.
Ukoliko siris bulevare, ne pravis metro, ubijas GSP i javni prevoz uopste onda lepo tu parcelu i svaku drugu gde se ljudi divlje parkiraju nameni iskljucivo za podzemnu garazu. Kad izgradis nosi ljudima paukom kola ko je stao nepropisno i svi srecni. Ljudima resen problem parkiranja. Pkvrsinsko zelenilo sacuvano. Grad ce prihodovati od izdavanja/prodaje garaza i kraj price. Tako se radi kad brines o javnom interesu. A ne ovako, od haosa pravis jos veci haos. I to dobro znate svi. Ne, nece tih 70 podzemnih mesta biti dovoljno za tu zgradu nego ce jos dovuci 70 novih kola napolju.
 
Kako usko i ograniceno razmisljanje. Prvo ne uzima meni niko nista. Niti sam iz tog bloka. Garazu fala bogu imam. I na poslu i kuci.
Drugo takvim tvojim zakljucivanjem tebi koji to nemas ce sve biti gore. I kod tebe ce vise izgraditi, jos ce vise kola dovuci i jos ces duze parking traziti. Mozda ces na kraju i upoznagi nekog iz Bloka 4 i pozeleti kod njega na kafu. Na kraju kola ces kao imati, placati servise, osiguranje, a neces ih voziti. I to ce proizvesti jos vise pakosti i zavisti kod tebe, kao i zelje drugima onog loseg sto se tebi desava.
 
Sve bi to bilo super, ali u istom tom klipu gde ljudi pljuju investitora investitor pokazuje na sta lici to zelenilo i kako se odrzava, ili bolje reci ne odrzava i kolicina smeca koje se baca itd.
I lepo ih covek pita, sto se stambena zajednica do sada nije angazovala da se to drzi uredno i da lici na nesto nego tek kada je on krenuo da gradi su se povampirili.
Isto se vidi brda nepropisno parkiranih kola, sto se stambena zajednica tu nije aktivirala, sto se ne zove pauk?
U viber grupi bloka gde ja trenutno zivim pola ljudi hoce da se postuje red a pola ljudi hoce da divlje parkira jer jbg, imaju kola, nece da parkiraju u susedni blok valjda pobogu.

Ukoliko siris bulevare, ne pravis metro, ubijas GSP i javni prevoz uopste onda lepo tu parcelu i svaku drugu gde se ljudi divlje parkiraju nameni iskljucivo za podzemnu garazu.
Covek je bukvalno rekao da ce da gradi podzemnu garazu, kada su pitali upravnika stambene zajednice da li im je to OK i prihvatljivo covek na keca rekao ne, cak i jedna je previse.
Zato i rekoh, obe strane su nerazumne u diskusiji, ali stambena zajednica ispada prilicno vise nerazumna.
 
Mislim da ovde zapravo niko nije nerazuman. Svi se racionalno ponasaju. Ljudi hoce da parkiraju za dz., sto blize kuce. Vide da je to normalizovano nesprovodjenjem zakona od strane onih koji su placeni za to.
Investitor je takodje racionalan. Hoce da maksimizuje svoj profit i ulaganje, na uobicajen nacin kod nas- lov u mutnom.
Jedini problem je sistem, sto ga nemamo. Da je drugacije znas kako bi se ovde svi lako sporazumeli.
A sto se odrzavanja tice, ja npr u BnV vidim po cetiri radnika Zelenila Beograd kako sredjuju jedno drvo i cvece oko njega. Ne vidim da je to zasluga dobro organizovanih stanara, vec politike grada da odrzava samo taj deo, a ostatak da lici na deponiju. Zasto, kako. To svi znamo. A ciljano se sve to radi, kako bi se javili spasioci- investitori da nas spasu od pacova, zmija, smeca... Ucimo ljudi iz iskustva.
 
Poslednja izmena:
Jesu resili probleme sa centralnim hladjenjem sto znam da se vodila diskusija u temi (izmedju ostalog i tvog negativnog iskustva)?
Jesu jesu. Rešeno je to u maju. Nadam se da neće biti nekih dodatnih problema u eksploataciji. Fan coili rade super, a podno grejanje bez prekida je bila opcija čak i tokom leta. Kad je krenulo u septembru hladno vreme, već sam krenuo da dogrevam uveĉe i ujutru. To su uradili kako treba. Isto tako još jednom moram pohvaliti da je zvučna izolacija urađena na vrhunskom nivou. Jednostavno ne ĉuje se ništa, a zgrada je već uveliko useljenja.
 
@dejanbg88 kakav ti je subjektivni osecaj nakon pustanja j rad ove nove autobuske, jel uticalo znacajno na guzvu u jg?
Mislim da je intenzitet saobraćaja praktično isti kao što je bio, makar u ovom delu JG gde je Sakura, jer autobusi dolaze mahom sa druge strane. Pretpostavljam da je veći intenzitet saobraćaja u Đorđa Stanojevića, Antifašističke borbe i možda u Milutina Milankovića. Vidim ja po neki autobus i u Jurija Gagarina, ali rekao bih da gro buseva dolazi sa druge strane.
 
Nema autobusa u Đorđa Stanojevića do raskrsnice sa Marka Hristića. Definitivno je nešto pojačan intenzitet u Marka Hristića, kod NCR-a, pa do kružnog toka... Preneki dan je išlo nekoliko autobusa, drže mali razmak, nisam se baš tako lako uključio na autoput. Ipak, to je kratka deonica kojom se uključuju/isključuju prema autoputu, pa nije nešto preterano strašno...
 
Nema autobusa u Đorđa Stanojevića do raskrsnice sa Marka Hristića. Definitivno je nešto pojačan intenzitet u Marka Hristića, kod NCR-a, pa do kružnog toka...
Sorry na zbunu, mislio sam da se ta ulica Marka Hristića vodi kao nastavak Đorđa Stanojevića. Na to sam i mislio kada sam napisao gužva u Đorđa Stanojevića.
 
@dejanbg88 Pa, nije ni meni jasno kako se zove deo ulice nakon raskrsnice, a prema nadvožnjaku, pa do kružnog toka - Španskih Boraca, Marka Hristića ili Đorđa Stanojevića... Trebalo bi da je to sve Đorđa Stanojevića. Inače, Đorđa Stanojevića se sada zove Bulevar Crvene Armije, a pre se deo Agostina Neta tako zvao. To ništa nije update-ovano na Google Mapama.
 
Vrh