Evo ovako, podzemni prolaz ispod Jurija Gagarina na sredini bloka 44 (kod Pijace) je uređen kao i svaki normalan podzemni prolaz (jedina mana je što je malo duže poplavljen posle svake malo jače kiše). Na tom mestu nema pešačkog, nema semafora, nema tramvajske stanice.
Ulica je pametno ograđena duž cele dužine tramvajske baštice, od semafora do semafora, da se više spreče saobraćajke i gaženja zbog pretrčavanja.
Nešto dalje u Jurija Gagarina, na sedini bloka 45, postoji i jasno se vidi ulaz u tunel ispod ulice koji vodi na drugu stranu (blok 61). Tunel je verovatno bi predviđen za podzemni prolaz, ali ga je zadesila sudbina da bude zatrpan zemljom, šutom i đubretom. To je već skoro kraj ulice Jurija Gagarina i tu nikad nema nekog jačeg saobraćaja, plus deset metara dalje je i T-raskrsnica sa ulicom Dušana Vukasovića, regulisana semaforima i sa pešačkim prelazima. Podzemni tu nikome ne treba. Lokacija u odnosu na blok 45 je potpuno identična kao kod Kineza u bloku 70 - na sredini bloka.
Moguće, zaista nisam obratio pažnju, da i kod Kineza postoji tunel, samo da se otvor više i ne vidi.
Tu bi podzemi imao smisla ako bi mogli da ga koriste i putnici tramvaja jer se tramvajske stanice nalaze upravo na sredini ulice, u baštici između traka. Na žalost, nema dovoljno širine za stepenice prolaza - ima mesta samo koliko je široka tramvajska stanica.
Gre'ota, jer taj prolaz bi ukinuo potrebu za semaforom koji pravi strašne gužve.