Slazem se sa Vama da treba otvoreno govoriti o licnim iskustvima. Ako se desi neka greska, prvo treba definisati o cemu se tacno radi, da li je moglo bolje i da li ima uslova za reklamaciju.
Prilicno je lako u pocetnoj fazi saradnje prodati neku pricu, proizvod i uslugu kupcu, ali se saradnja tu ne zavrsava. Ona traje sve dok prozori nisu ugradjeni i pusteni u funkciju, a kupac bude zadovoljan. Tu na kraju ponekad nastanu problemi i to iz dva razloga: 1. ako su klijenti inicijalno pogresno savetovani od strane prodavca, pa proizvod nije na kraju ispunio ocekivanja u pogledu zeljenih estetskih/ termo/ zvucnih karakteristika, 2. ako na kraju procesa - (u samom izvodjenju i ugradnji stolarije), dodje do odredjenih gresaka, koje su vidljive i odstupaju od ocekivanog i ugovorenog kvaliteta proizvoda i njegove ugradnje.
Iz ugla kupaca, od velike je vaznosti kako angazovana firma reaguje na eventualni problem/ prituzbu/reklamaciju. Ako izostane reakcija, treba to javno spomenuti, a ako se problem uspesno resi, takodje treba spomenuti i javno pohvaliti, to je barem neko moje misljenje.
Svako bi ukazao poverenje firmi koja profesionalno, odgovorno i savesno radi svoj posao od pocetka do kraja, ali sudeci po ovom