JohnyBgood":1pgy4rq1 je napisao(la):
Ova slika lepo ilustruje kako se Novi Beograd polako ali sigurno pretvara u nesto sto bi se sazeto moglo opisati kao:
krmacice + beskrajni parkinzi + poneko drvo/zelena povrsina
Ne znam do kolikog apsurda stvari treba da dodju pre nego sto se krenu graditi zgrade sa parkinzima unutra koje bi ostavile vise mesta za zelenilo, a i vise mesta izmedju zgrada, kao i barem po neko igraliste (da li ovo drustvo zapravo ZELI da svako dete samo igra video igrice kod kuce?). OK, ako zbog terena ne moze vise od jednog nivoa pod zemljom, mogu i prva 2-3 sprata da budu parkinzi, pa nije ni to nesto sto se nigde u svetu ne radi...
Da elaboriram
Veliki parking se nalazi u okviru kompleksa APC-a, tako da nije u pitanju javni parking. Postoji i podzemna garaža pored starog hangara.
APC je ovde došao prvi (u stvari, može da se kaže da je Siemens bio prvi) uzeo je površinu koju niko nije hteo i ušao u rizik investicije u koncept koji kod nas do tada nije postojao. Za razliku od drugih investitora na NBG bar su zakupcima ponudili dovoljan broj parking mesta.
PSP ima garažu u dva pozemna nivoa. Ipak, postojeći problem parkiranja će se pomnožiti sa n sa svakom novouseljenom zgradom.
Problem sa parkingom je generisan nečim drugim - nezavršene ulice i manjak adekvatnih linija javnog prevoza.
Vojvođanska nije završena, kao ni Tošin bunar. Đorđa Stanojevića nije dobila svoj prirodni završetak i ulivanje u Tošin bunar. "UMP" od Tošinog bunara do Petoševića i dalje ka novom mostu nije ni počeo da se radi, ni vegetacija nije posečena.
Neverovatno je da jedina linija JGP-a koja direktno spaja ovaj blok i npr Zeleni venac, je 68 - sa frekvencom od pola sata, uglavnom solo autobusa. Do 95 i tramvaja treba da se pešači skoro kilometar, do 65 i stanice BG voza je cross-country šetnja.
Primeri: drugar radi u BG office parku, živi na Avalskom drumu. U vreme onih februarskih smetova je batalio kola i od tada se vozi 94-kom koja ide preko novog mosta. Ne pada mu na pamet da više dolazi kolima već ide frekventnim autobusom.
Drugar koji živi u bloku 21 a radi u APC-u dolazi kolima i parkira se ispred kapije - ne iz besa već zato što bi gubio previše vremena u prevozu.
mekbejn":1pgy4rq1 je napisao(la):
Sreća pa na NBG postoje već formirani blokovi koje ne mogu da unište i da hoće
Na žalost, u praksi se to već uveliko dešava, svaka zelena površina u onom pojasu između stambenih zgrada i ulice je na meti investitora, čak i atomska skloništa.