Šta je novo?

PSP Farman West 65 - [ Multifunkcionalni kompleks - 152.437 kvm ]

U komšiluku radno
639ad70d.jpg
 
A juce, tj. dan posle slike, peti sprat na prvoj, peti na drugoj i cetvrti na trecoj :kk:
 
Videh, ali reko koliko brzo napreduje, tu sam do kraja nedelje pa ako bude značajnije promene okinuću još jednu u petak :)
 
Evo, posle 6 dana od poslednjeg javljanja, sesti sprat krenuo na prvoj, na drugoj je pri kraju peti (ostala jos ploca) i cetvrti se zavrsio na trecoj...
 
E, slika nemam, al' molim drugare forumase koji su vec slikali, da okinu neku 'nako da se pretoce reci i u sliku ;) Danas podjoh do Rodica, znaci dan posle mog javljanja, kad ono dve mesalice, sesti lepo napreduje na prvoj, na drugoj zgradi krenuli sa plocom na petom spratu i peti sprat krenuo na trecoj... Toliko.
 
Pozdrav svima, ja sam pre par dana bila do gradilista i ljudi iz Westa su me uveli unutra u zgradu. Na prvim spratovima se zidaju kuhinje i kupatila (pregradni zidovi). Takodje sam primetila i strujne kablove. Garaza je skroz zavrsena i izgleda stvarno lepo.

Obzirom da uporedo rade i unutrasnje radove, sad stvarno mislim da ce stici sve do kraja godine da zavrse :kk:
 
Pegi":c4ca92wc je napisao(la):
Obzirom da uporedo rade i unutrasnje radove, sad stvarno mislim da ce stici sve do kraja godine da zavrse :kk:
To je bezveze da tako rade, ali takvi su svi investitori neprosvećeni.
Završni unutrašnji radovi po nekoj zdravoj logici ne bi trebalo uopšte da se počinju dok se svi spoljašnji radovi ne završe zbog ogromne količine prašine i svakakve prljavštine koja se stvara izvođenjem spoljašnjih ali i sivih unutrašnjih radova.
I to bi trebalo završne unutrašnje radove raditi od najvišeg sprata pa onda se spuštati naniže.
A oni sve uvrnuto rade :notok:
 
Samo da pojasnim, za sada ne rade unutrasnje radove u smislu gletovanje, parket, plocice i slicno, nego zidaju pregradne zidove, da ne bude zabune, mozda sam se ja kao laik pogresno izrazila :)
 
A juce, tj. dan posle slike, peti sprat na prvoj, peti na drugoj i cetvrti na trecoj

pih, cemu se mi danas radujemo, a komunisti izgradili ceo novi beograd.
 
Na sestom spratu prve zgrade krenuli sa plocom, na drugoj zapoceli sesti sprat, i na trecoj se, cini mi se, zavrsio peti sprat.
 
Ova slika lepo ilustruje kako se Novi Beograd polako ali sigurno pretvara u nesto sto bi se sazeto moglo opisati kao:

krmacice + beskrajni parkinzi + poneko drvo/zelena povrsina :(

Ne znam do kolikog apsurda stvari treba da dodju pre nego sto se krenu graditi zgrade sa parkinzima unutra koje bi ostavile vise mesta za zelenilo, a i vise mesta izmedju zgrada, kao i barem po neko igraliste (da li ovo drustvo zapravo ZELI da svako dete samo igra video igrice kod kuce?). OK, ako zbog terena ne moze vise od jednog nivoa pod zemljom, mogu i prva 2-3 sprata da budu parkinzi, pa nije ni to nesto sto se nigde u svetu ne radi...
 
Ja o tome pricam i stalno me napadaju da imam kompleks za neboderima...
 
JohnyBgood":duy6naid je napisao(la):
OK, ako zbog terena ne moze vise od jednog nivoa pod zemljom, mogu i prva 2-3 sprata da budu parkinzi, pa nije ni to nesto sto se nigde u svetu ne radi...

Reci to nekom od ovdašnjih investitora, ako ga ne stefi srčka, reći će gorilama da te izbace kroz prozor. :cool:
 
JohnyBgood":1pgy4rq1 je napisao(la):
Ova slika lepo ilustruje kako se Novi Beograd polako ali sigurno pretvara u nesto sto bi se sazeto moglo opisati kao:

krmacice + beskrajni parkinzi + poneko drvo/zelena povrsina :(

Ne znam do kolikog apsurda stvari treba da dodju pre nego sto se krenu graditi zgrade sa parkinzima unutra koje bi ostavile vise mesta za zelenilo, a i vise mesta izmedju zgrada, kao i barem po neko igraliste (da li ovo drustvo zapravo ZELI da svako dete samo igra video igrice kod kuce?). OK, ako zbog terena ne moze vise od jednog nivoa pod zemljom, mogu i prva 2-3 sprata da budu parkinzi, pa nije ni to nesto sto se nigde u svetu ne radi...


Da elaboriram :)

Veliki parking se nalazi u okviru kompleksa APC-a, tako da nije u pitanju javni parking. Postoji i podzemna garaža pored starog hangara.
APC je ovde došao prvi (u stvari, može da se kaže da je Siemens bio prvi) uzeo je površinu koju niko nije hteo i ušao u rizik investicije u koncept koji kod nas do tada nije postojao. Za razliku od drugih investitora na NBG bar su zakupcima ponudili dovoljan broj parking mesta.

PSP ima garažu u dva pozemna nivoa. Ipak, postojeći problem parkiranja će se pomnožiti sa n sa svakom novouseljenom zgradom.

Problem sa parkingom je generisan nečim drugim - nezavršene ulice i manjak adekvatnih linija javnog prevoza.
Vojvođanska nije završena, kao ni Tošin bunar. Đorđa Stanojevića nije dobila svoj prirodni završetak i ulivanje u Tošin bunar. "UMP" od Tošinog bunara do Petoševića i dalje ka novom mostu nije ni počeo da se radi, ni vegetacija nije posečena.
Neverovatno je da jedina linija JGP-a koja direktno spaja ovaj blok i npr Zeleni venac, je 68 - sa frekvencom od pola sata, uglavnom solo autobusa. Do 95 i tramvaja treba da se pešači skoro kilometar, do 65 i stanice BG voza je cross-country šetnja.
Primeri: drugar radi u BG office parku, živi na Avalskom drumu. U vreme onih februarskih smetova je batalio kola i od tada se vozi 94-kom koja ide preko novog mosta. Ne pada mu na pamet da više dolazi kolima već ide frekventnim autobusom.
Drugar koji živi u bloku 21 a radi u APC-u dolazi kolima i parkira se ispred kapije - ne iz besa već zato što bi gubio previše vremena u prevozu.


mekbejn":1pgy4rq1 je napisao(la):
Sreća pa na NBG postoje već formirani blokovi koje ne mogu da unište i da hoće :)


Na žalost, u praksi se to već uveliko dešava, svaka zelena površina u onom pojasu između stambenih zgrada i ulice je na meti investitora, čak i atomska skloništa.
 
APC je još i super kakvih ima.
Ali se slažem sa Reljom da je prevoz u ovom delu grada nedopustivo loš za njegovu veličinu i značaj.

Sa druge strane, popravljanjem javnog prevoza (i izgradnjom UMPa), se broj automobila neće smanjiti za više od 10-20% a izgradnjom West65 kompleksa će se situacija u ovom kraju značajno pogoršati.
 
Zato se i namece ona nova stanica bg voza kao najbolje resenje da se poboljsa saobracaj u ovom bloku.
 
Nova stanica BG:Voza bi bila izuzetna.
Ali za prvo vreme, i uređeno stepenište i pešački prelaz preko T. Bunara + trotoar do APC-a ne bi bili loši :)
 
Verujem i da ce tako nesto i uraditi jer izgradnjom ump-a i i westa ce se aktivirati taj da kazemo zapusten kraj.
 
Ne znam da li je menjan projekat, ali zar nije prema vizualizaciji zamišljeno pet spratova plus uvučeno potkrovlje? Ovde trenutno imamo celih šest spratova i radove na sledećem (potkrovlju?).
 
Vrh