Šta je novo?

Proširenje od Slavije do Vojislava Ilića (Makenzijeva-Žička)

Nakon tog rusenja moguce je prosiriti, sprovesti jos jednu traku u tom delu, na potezu od raskrsnice Maksima Gorkog do na uglu Vojvode Dragomira. Jeste da bi pojedini stanari tih zgrada ostali bez parkiralista ali dobro, i cilj je sklanjati automobile sa trotoara. Bas me interesuje dokle se stiglo sa ekspropriacijom lokala sa desne strane na potezu od Kataniceve do Pejtona, ako neko ime neke informacije neka bude ljubazan i podeli to sa nama.
 
Pa dobro, s obzirom da su sredstva u gradskoj kasi ograničena (preskupo nas košta Beograd na vodi), ono što se troši za pametne stvari nije mnogo, pa nemam ništa protiv da se racionalno koristi. Možda zvuči brutalno da se ekspropriše i ruši po jedno krilo kuće, ali realno mislim da je to najbolji recept i za rešenje onog poteza ispod Pejtona: Sokolska - Mutapova - Borislava Pekića ulica, ne znam hoćemo li doživeti proširenje celog poteza do Žičke ako se bude čekalo da grad otkupi kompletne parcele.

Valjda će se i pravnici složiti da eksproprijaciju najviše usložnjava broj vlasnika odnosno stranaka u postupku, jer svako ima svoje pravne lekove na raspolaganju, pa ako ih je X vlasnika jedne prizemljuše, svaki sa jednim ili dva sobička, onda ima i te kako smisla eksproprisati troje uz ulicu pa neka se privatnici posle pogađaju sa ostalima.

Ovo da je grad imovinski-pravno rešio taj ćošak uz Maksima Gorkog je jedna od najboljih vesti koje sam pročitao u poslednje vreme, pa makar i ako su eksproprisali samo do regulacione linije ulice.
 
Meni deluje da ce ovo da se resi kao Savamala na kraju. Samo da se pojavi investitor sa velikim planom. Jasno, na stetu svih sadasnjih vlasnika i ostalih koji zive u kraju.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Postoji razlika. U postupku eksproprijacije ti si praktično prinuđen da prodaš nekretninu, a cena može biti sporna. Pošto je Beograd na vodi lex specijalisom uzdignut na nivo projekta od državnog interesa, stvoren je osnov da se i oni malobrojni koji imaju vlasništvo nad nekretninama nateraju na prodaju. A imam informaciju iz onog poslednjeg autoservisa u Branka Krsmanovića da im se nudi trocifren broj evra po kvadratu (što je u slučaju prizemnog objekta jednako kvadratu zemljišta u Beogradu na vodi, pa vi vidite koliko je to bogata nadoknada). Naravno, uz rizik da te bager sruši preko noći, posle čega tek nema šanse da te ikada isplate bolje nego što je neko predvideo za eksproprijaciju.

Što se teme tiče, država je izgleda eksproprisala izgleda i ove u partajama iznada Maksima Gorkog, odnosno samo one koji ulaze u trasu ulice. Tu je verovatno bilo i obeštećenja u naturi, u vidu recimo stanova za raseljavanje za one koji su bili smešteni u 15 ili 30 kvadrata (ili će kešom sebi da uzimaju nove garsonjere, ne znam).

E sad, oni koji su ostali iza ulice, oni ne podležu eksproprijaciji. To znači da oni mogu ili ne moraju da prodaju investitoru, ukoliko se ovaj pojavi. Drugo je pitanje koliko se kod nas osilila mafija da eventualno sprovodi prinudni otkup. Čuo sam lično za neke slučajeve vrlo snažnih pritisaka na iseljavanje, ali sam čuo da su takvi pritisci uglavnom praćeni i relativno razumnim ponudama (tipa zaštićenim stanarima zamenski stan u vlasništvo itd.)
 
Drugari, evo plana ekspropriacija Makenzijeve-Žičke do Crvenog Krsta i svega između. Jasno su ucrtane parcele za ekspropriaciju :)
Izvukao sam ko zna kada sa sajta direkcije ili urbanističkog zavoda, više se ni ne sećam.

Na linkovima su fotke u veličini od 10mb

https://ibb.co/btUyoU

https://ibb.co/bXJf2p

Slavija_Zicka_1.jpg


Slavija_Zicka_2.jpg
 
problem ovde je sto su te kuce i zgrade gradjene po nekom prastarom urbanistickom planu, a inace ako je neko izasao na ulicu, cak i samo na trotoar koji po propisu mora da ima X metara, samo mu prodje bager ostavi mu liniju od zgrade/kuce, to je bandit trebao da ocekuje kad je gradio na ulici/trotoaru
 
Кад не могу лепо да испланирају... Требало је одма сваки део да планирају малтене сваку улицу ко аутопут па после нек сужавају где треба а не овако
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563303#p563303:1mcywjtc je napisao(la):
SRBO » Čet Avg 30, 2018 12:51 am[/url]":1mcywjtc]Кад не могу лепо да испланирају... Требало је одма сваки део да планирају малтене сваку улицу ко аутопут па после нек сужавају где треба а не овако

amin

a vracar i uciteljsko sto sad ruse kucu po kucu i prave zgradu koja vise izlazi na trotoar od dvorista i/ili kuce, to tek da ne pricamo, ja bih u tim podrucijima zabranio gradnju, bilo kakvu, znaci moze se pojavi neko ko ce da srusi sve, ili ce da se raspadne od starosti, i tek kad se srusi sve, kad se pocupa sva infrastruktura koja je nedovoljna za stambeno naselje od zgrada i kad to bude uredjena livadica, tek onda moze da se razmislja o novim planovima infrastrukturi i tek na kraju zgradama, a ne da imamo "moderno" naselje sve sedmospratnice prikljucene na infrastrukturu za jednospratne male kuce i ulicama predvidjenim za provlacenje poneke krave svinje konja...
 
Што је најгоре овде су улице и нормалне ширине него се паркира на улицу лепо... Че нече да могне ако и када се ја питам

Лепо план за сваки део нов квалитетан, нема више директног спровођења (изговор да се иживљава), пре било какве градње све се руши и прави нова инфраструктура, праве се нормалне парцеле и онда на лицитацију инвеститорима или да се договори са претходним власницима
 
Svaki put imam transfer blama kad vidim ove dve catrlje u neizmenjenom stanju godinama u Mekenzijevoj.. Nije da cela ulica ne izgleda kao velika ciganmala ali ova dve kuce strave i uzasa mi najvise bodu oci

o5t4io.png
 
Više sam i zaboravio jer me zanima najviše deo od Krsta pa do Vojislava Ilića to jest Žička. Na koliko traka je plan da se širi ulica?
 
Na šta ima da liči Makenzijeva , pošto u delu bliže Slavijiprostora za širenje ima na onoj strani gde je Parking , a u gornjem delu suprotna strana. O ovom drugom delu , ne bih ni da razmišljam. Zabole me glava pri samoj pomisli da će da gusle čitavu deceniju to širenje , pa će da bude situacija kao sa tramvajem 3.
 
Dobro si me podsetio, zapravo sav parking od Slavije će biti ukinut sve do Maksima Gorkog ako ne i dalje jer je i to moguće širenje gde je parking.
 
Parking tu i treba da se ukine, a i na mnogim drugim mestima. Treba generalno da se ljudima iz glave izbija ta zelja da hoce kolima da udju svuda gde su pošli. Svako proširenje ulice na uštrb parking mesta podržavam. Ima javna garaza, plati, pa se prošetaj malo ili idi autobusom.
 
Nije tu samo do izbijanja iz glave običnim građanima , nego i ovima iz Parking servisa , a i iz grada , da nije sve u pretvaranju dvosmernih ulica u jednosmerne sa parking zonama , i njihovo ostavljanje , čak i u slučaju kada se u neposrednoj okolini izgradi garaža. Primer za tako nešto je garaža u Baba Višnjinoj i parking zona u okolini Kalenić pijace , posebno ulice kojima ide gradski prevoz.
 
Pa da, ljudi koji zive u centru grada ne treba da poseduju automobile, i rusicemo i siricemo ulice da ovi sa periferije mogu lakse svojim kolima da dodju u centar. A dokazano iz prakse da sirenje ulice povecava a ne smanjuje guzve.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ја сам искључиво да се улице шире и руше не због кола него лепо да изгледају а не као циганмала, тј за максималну ефикасност по сваку (дословно сваку) цену, па макар и на табу и светињу да се удара
 
Kad treba da se širi neka ulica , onda se krene sa pričom kako je praksa pokazala da se gužve povećavaju , a ne smanjuju. A kada se ništa ne radi , i ulice i dalje stoje uske , onda se priča kako je takvo stanje neizdrživo i kako mora da se menja.
 
Prosirenjem se dobija mogucnost da se vise vozila slije u centar grada, gde im nije mesto. Povecace se pristupni kapaciteti, centar se ne moze povecati. Vise vozila, jos veca guzva.

Naplata ulaska privatnih vozila u centar grada je moguce resenje. Treba da kosta dovoljno da, bez preke potrebe ljudima ne padne na pamet da krecu kolima.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Zato se u normalnim sredinama gde normalni ljudi upravljaju gradovima i drzavama planira metro shodno izgledu i velicini grada. I umesto da krak koji bi isao od Klinickog preko Slavije na Terazije ide od Slavije pa kuda idu trole , narocito do Krsta, on ce da ide u Juzni Bulevar, gde i ima mesta za sirenje i planiranje . Sve obrnuto i naopako. A cep koji se stvara sada na Krstu , i to kada guzve nema, a kada je ima kolona ide do Cuburskog parka, ce ostati zauvek i bice jos gori koliko ce se izgraditi na tom potezu, i ovamo ka plavom mostu.
 
Погрешно посматрате ово проширење. Макензијева се надовезује на Воје Илића која је са 4 траке и сасвим је логично да се одчепи овај чеп. Ово проширење неће генерисати нове аутомобиле већ учинити проточнијим и функционалнијим саобраћај на овом потезу.
 
Vrh