Šta je novo?

Proširenje od Slavije do Vojislava Ilića (Makenzijeva-Žička)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669571#p669571:1ay1q291 je napisao(la):
Misha V » Ned Okt 13, 2019 9:17 pm[/url]":1ay1q291]A dokazano iz prakse da sirenje ulice povecava a ne smanjuje guzve.
Jeste, kao što je dokazano da korišćenje frižidera i sprejeva stvara ozonske rupe...
Prosirenjem se dobija mogucnost da se vise vozila slije u centar grada, gde im nije mesto.
U tom famoznom centru živi više desetina hiljada ljudi, a radi još toliko.
Takođe, ne vidim kakve veze ima širenje ulica izvan užeg centra sa stanjem u centru... Pogotovu što se ovde priča o širenju ulice koja vodi ka jednom od najprometnijih raskršća u gradu.
Дошљак":1ay1q291 je napisao(la):
Погрешно посматрате ово проширење. Макензијева се надовезује на Воје Илића која је са 4 траке и сасвим је логично да се одчепи овај чеп. Ово проширење неће генерисати нове аутомобиле већ учинити проточнијим и функционалнијим саобраћај на овом потезу.
solecar":1ay1q291 je napisao(la):
Kad treba da se širi neka ulica , onda se krene sa pričom kako je praksa pokazala da se gužve povećavaju , a ne smanjuju. A kada se ništa ne radi , i ulice i dalje stoje uske , onda se priča kako je takvo stanje neizdrživo i kako mora da se menja.
Upravo!
 
Joj, muka mi je od te "prakse" koja pokazuje da šire ulice zovu automobile u centar.

Kao da svi kod kuće imaju auto, ali eto idu autobusom ka centru jer obožavaju gradski prevoz.

Ta praksa se možda odnosi na gradove sa dobrim gradskim prevozom gde ti auto zaista ne treba, ali kod nas je potpuno neprimenljiva. Postoje tu mnogi drugi faktori koji prave gužve i čepove, ali stalno ponavljati da će proširenje nekih ulica napraviti veću gužvu je apsurdno i smešno. Da ne ponavljam po stoti put (ali ipak hoću), ali nama fale garaže u centru grada koje bi mogle rasteretiti mnoge ulice koje bi se tada mogle proširiti ili za kolovoznu traku ili za biciklističku traku (stazu), a ni tuneli ne bi škodili (Raskrpetlja - Autokomanda i Ekonomski - 29. novembra za početak)
 
To ti je sad moderno. Sve je to deo jedne te iste neohipsterske škole koja se predstavlja kao naučna zajednica a zapravo pokušava jedno, nužno zlo, da zameni s druga dva, još gora.

Gnušanje na SUS vozila i auspuha, a prženje na električna jer ''ne zagađuju''. Plasiranje iluzija da nametanje pešačkih zona i proterivanje saobraćaja vodi naciju u zdraviji život i manje bolesti. Proterivanje ljudi sa vozačkog mesta ''zato što greše'' i prepuštanje volana kompjuterskom programu koji ''ne može nikad da pogreši''. Večito kukanje na auspuhe a ignorisanje da 57% aerozagađenja u Srbiji potiče od grejanja i termoelektrana. Poistovećivanje plastičnih kesa sa uranijumom a ignorisanje planina elektronskog otpada koji se uopšte ne može reciklirati. Čuvamo planetu tako što gasimo svetla jednom godišnje a s druge strane se jede energija jedne Poljske dok se rovari beskorisni Bitcoin i Etar (valuta, ne droga - mada, nisu daleko...) Prelazimo sa Volframskih sijalica na ''štedljive'', jer nema veze što u sebi imaju živine pare koje trajno truju pluća, bitno da troše manje W po času... Nećemo klasične termometre i toplomere jer imaju tečnu živu, bolje da koristimo elektronske koji mogu da se pokvare a uz to u sebi imaju materijale koji su još toksičniji i nisu reciklabilni. I tako dalje, i tako dalje...

To su te nove naučne i akademske škole i misli koje cvetaju u poslednjih desetak godina. Čitave karijere se izgradiše na konto te priče o (kvazi)ekologiji. Izvlačenje iz konteksta i povezivanje baba i žaba su postali prava pravcata nauka. I to vrlo unosna.
 
Mnogo strucnjaka... sve akademici ala Vesic!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669701#p669701:2daotblr je napisao(la):
Bender Rodriguez » 14 Oct 2019 11:09[/url]":2daotblr]To ti je sad moderno. Sve je to deo jedne te iste neohipsterske škole koja se predstavlja kao naučna zajednica a zapravo pokušava jedno, nužno zlo, da zameni s druga dva, još gora.

Gnušanje na SUS vozila i auspuha, a prženje na električna jer ''ne zagađuju''. Plasiranje iluzija da nametanje pešačkih zona i proterivanje saobraćaja vodi naciju u zdraviji život i manje bolesti. Proterivanje ljudi sa vozačkog mesta ''zato što greše'' i prepuštanje volana kompjuterskom programu koji ''ne može nikad da pogreši''. Večito kukanje na auspuhe a ignorisanje da 57% aerozagađenja u Srbiji potiče od grejanja i termoelektrana. Poistovećivanje plastičnih kesa sa uranijumom a ignorisanje planina elektronskog otpada koji se uopšte ne može reciklirati. Čuvamo planetu tako što gasimo svetla jednom godišnje a s druge strane se jede energija jedne Poljske dok se rovari beskorisni Bitcoin i Etar (valuta, ne droga - mada, nisu daleko...) Prelazimo sa Volframskih sijalica na ''štedljive'', jer nema veze što u sebi imaju živine pare koje trajno truju pluća, bitno da troše manje W po času... Nećemo klasične termometre i toplomere jer imaju tečnu živu, bolje da koristimo elektronske koji mogu da se pokvare a uz to u sebi imaju materijale koji su još toksičniji i nisu reciklabilni. I tako dalje, i tako dalje...

To su te nove naučne i akademske škole i misli koje cvetaju u poslednjih desetak godina. Čitave karijere se izgradiše na konto te priče o (kvazi)ekologiji. Izvlačenje iz konteksta i povezivanje baba i žaba su postali prava pravcata nauka. I to vrlo unosna.

Па шта мислиш чиме се мафија по свету највише бави? Сви држе отпаде и постројења за рециклажу, наравно да ће да подржавају своје поље рада

Нама треба стандардизација уличне мреже. Неке би се прошириле, неке сузиле, а уз враћање централног планирања неке би се и уклониле потпуно. Све ван тога је стављање фластера на одсечену главу и не сме се ни помишљати на то
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669743#p669743:2sqdyf65 je napisao(la):
Misha V » Pon Okt 14, 2019 1:48 pm[/url]":2sqdyf65]Mnogo strucnjaka... sve akademici ala Vesic!
Ti onda mora da si stručnjak ala Mali ili Andrea Radulović. :)
 
Ne, ja zivim tu, pa mi muka da slusam sve ove "strucne" rasprave, i da pritom nemam gde da parkiram auto.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I zbog toga što ti ili neko drugi nema mesta gde da parkira svoj auto , kolovoz treba da bude širine trotineta , a ostatak za parking. I onda na kraju , ni vozila gradskog prevoza ni kola nemaju kuda da idu , nego se u kolonama krećemo u velikom broju pravaca. Umesto da se traži bilo koje alternativno rešenje , konstantno se prosipaju floskule o sužavanju ulica zarad parking mesta , kao jedinom mogućem.
 
Pa znaš li ti koji je odnos između uloženog i zarađenog kod parking mesta na kolovozu i trotoaru, nasuprot izgradnji garaže?

Ovde imaš kantu farbe i zakrčene i nepregledne ulice, a sa druge strane imaš garažu i slobodne ulice i trotoare.

Parking servis je zlatna koka svake vlasti
 
Sve ja to znam , zato sam i rekao da treba da potražimo alternativno (zdravorazumsko) rešenje , jer se kanta farbe kao jedino rešenje svih problema (pa i samog gradskog prevoza), počela primati i kod pojedinog dela građana.
 
Pa lepo reko covek - ne zivi tu pa ga bas briga. Njemu bitno da njemu bude lepo. Za ostatak ljudi ga bas briga.
 
Ne znam kako si procitao da ne zivim tu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pa ne zivis u delu grada koji bi da odseces od saobracaja, to sam mislio. Ni prvi ni poslednji na ovom forumu sa takvim stavom.
 
Sva sreca pa ste vi ljubitelji opsteg dobra tu, koji bi da onemogucite ljude u centru da poseduju auto, ali da prosirite ulice, kako bi sa periferije svojim automobilima lakse usli i okupirali prostor u centru. Vrlo fer i veoma za opste dobro.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Eto ja ne živim u centru , pa sam više puta istakao da sam protiv ovakve pešačke zone. Naravno , i protiv sam onemogućavanja ljudi u centru da koriste kola , ali sam isto tako i protiv svake inicijative i mišljenja koja smatraju da su njihova kola i kola generalno , najbitnija stvar na svetu i da sve treba da se podredi njima. Naravno , podrazumeva se da je to na uštrb svega drugog.
Bilo da idem kolima , bilo da idem gradskim prevozom , najviše mrzim kada iz široke ulice ulazim u usku , koja je nastavak te široke , a alternative nema , pa tu dolazi do stvaranja čepa i konstantne kolone vozila.
 
Ma daleko od toga da su najbitnija, ja koristim auto 2-3 puta nedeljno, ali mi smeta da mi neko oduzima pravo na ista.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Niko tebi ne "oduzima" pravo na kola , koristi ti njih do mile volje. Isto tako , ne moraš ni drugima da "oduzimaš" pravo na ulicu i saobraćaj normalne širine i protočnosti. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669799#p669799:297oqybl je napisao(la):
Misha V » Pon Okt 14, 2019 3:41 pm[/url]":297oqybl]Sva sreca pa ste vi ljubitelji opsteg dobra tu, koji bi da onemogucite ljude u centru da poseduju auto, ali da prosirite ulice, kako bi sa periferije svojim automobilima lakse usli i okupirali prostor u centru. Vrlo fer i veoma za opste dobro.
Pa ja i zivim u centru. I prvi sam protiv zatvaranja ulica i isterivanja automobila.
 
Проблем у саобраћају није постојање аутомобила већ то што немамо категоризоване и раздвојене транзитне саобраћајнице и саобраћајнице локалног карактера у центру града. Фале коридори широког капацитета. Има неколико уских грла у центру која мање или више гуше цео град. Проблем је хронични недостатак паркинг места, тј. гаража, проблем је што објекти јавне и комерцијалне намене немају довољно паркинг места за своје потребе (паркинг радника, паркинг за доставу), проблем је што имамо дивљи урбанизам ала Јужни булевар где ничу кањони осмоспратница а улице остају 1+1. То су проблеми.
 
solecar":i2wey5pf je napisao(la):
Niko tebi ne "oduzima" pravo na kola , koristi ti njih do mile volje. Isto tako , ne moraš ni drugima da "oduzimaš" pravo na ulicu i saobraćaj normalne širine i protočnosti. :wink:

Oduzima mi mesto da auto parkiram, samim tim i da ga normalno koristim. Kolovoz je nomalne sirine, njime prolaze trolejbusi i autobusi, nije pravljen za bicikle i trotinete.

Kapiram da svi koji ovde raspravljaju, imaju problem u kretanju automobilom, zato je i diskusija ovako zucna i besciljna. Niko ovde nije zabrinut kako gradski prevoz ide, tako da ajte da se ne foliramo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
E то је већ реалан проблем, никаква јасна и рационална стратегија да град реши проблем паркирања на Врачару.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669841#p669841:32pucsmk je napisao(la):
Misha V » Pon Okt 14, 2019 4:56 pm[/url]":32pucsmk]
solecar":32pucsmk je napisao(la):
Niko tebi ne "oduzima" pravo na kola , koristi ti njih do mile volje. Isto tako , ne moraš ni drugima da "oduzimaš" pravo na ulicu i saobraćaj normalne širine i protočnosti. :wink:

Oduzima mi mesto da auto parkiram, samim tim i da ga normalno koristim. Kolovoz je nomalne sirine, njime prolaze trolejbusi i autobusi, nije pravljen za bicikle i trotinete.

Kapiram da svi koji ovde raspravljaju, imaju problem u kretanju automobilom, zato je i diskusija ovako zucna i besciljna. Niko ovde nije zabrinut kako gradski prevoz ide, tako da ajte da se ne foliramo.
Tačno tako , niko ovde nije zabrinut za gradski prevoz , nego za to što mu je samo njegova zadnjica jedina bitna , i što će proširenjem kolovoza da izgubi mogućnost da direktno iz kreveta uskoči u svoja kola i nikakvi predlozi tipa da se izgradi neka garaža pa da se tamo prebace kola , ne dolaze u obzir , jer je ispod svake časti pešačiti od garaže do stana. Jel sada bolje? Jel i dalje besciljna diskusija? :)

P.S.
Nijedan kolovoz nije pravljen za bicikliste i trotinete , ali se vremenom , sa iscrtavanjem linija za parking , svede na širinu da normalno mogu da prođu jedino peršaci , trotinetisti i biciklisti , nevezano za to da li je ulica kroz koju prolazi gradski prevoz ili je neka ulica drugog prioriteta.

Дошљак":32pucsmk je napisao(la):
E то је већ реалан проблем, никаква јасна и рационална стратегија да град реши проблем паркирања на Врачару.
Da je samo Vračar , pa ni po jada. Nego toga ima , manje ili više , i na Savskom vencu , Starom gradu , Paliluli , Zvezdari , Voždovcu , Čukarici , Zemunu...
 
Ako pricajuci o tom iskakanju iz kreveta u auto, govoris o sebi, to je u redu i to je tvoj problem. Ja bih da parkiram auto bilo gde. U centar idem iskljucivo peske tako da to nije problem, kao sto sam napisao auto koristim 2-3 puta nedeljno. Ako mislis da je izgradnja garaza resenje, jeste ali samo po ceni koliko sad placam parking servisu mesecno. A da placam najam garaze 200-300 evra mesecno nemam, a i verujem da nema mnogo njih koji bi toliko placali.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jel si rekao da hoćeš da se ne lažemo? U čemu je onda problem što sam napisao da žele ljudi da iz kreveta mogu da uskoče u svoja kola? Što to tebe tangira? Ako već hoćeš da parkiraš kola bilo gde , onda možeš da ideš do garaže u Baba Višnjinoj. Ali ne , taj luksuz košta ko svetog petra kajgana , i još plus mora da se pešači , a parking mesto koje skoro da je pod prozorom je maltene džabe.
 
Jel znas koliko kosta garaza u Baba Visnjinoj? Inace veoma mi je blizu, rado bih prosetao do nje, samo me mogu da placam garazu po ceni iznajmljivanja stana.

A sto se mesta pod prozorom tice, ima jedno dva meseca da sam poslenji put bio parkiran u ulici u kojoj zivim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh