Šta je novo?

Proširenje od Slavije do Vojislava Ilića (Makenzijeva-Žička)

file.php

Pomislio sam na sekundu da je Bec u pitanju. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418362#p418362:knjiw8ng je napisao(la):
profa_chb » Уто Нов 22, 2016 9:24 pm[/url]":knjiw8ng]Dobro, znači razumemo se do nekle. Njegoševa kao alternativni pravac nije sjajno rešenje, jer se do nje dolazi:
:arrow: iz Kralja Milutina :arrow: ne može iz Nemanjine;
:arrow: iz Beogradske :arrow: opet ideš preko Slavije (ako zanemarimo da dolaziš iz pravca Pravnog, onda možeš i u Krunsku);
:arrow: iz Alekse Nenadovića :arrow: ideš preko Slavije, i u Makenzijevu;

Deo Njegoševe pred kraj je jednosmeran. Njegoševa se nastavlja na Petrogradsku koja je jednosmerna u kontra smeru, tako da:
:arrow: moraš u Maksima Gorkog :arrow: dalje je "komplikovano" izbiti na Mileševsku (Save Kovačevića);
:arrow: moraš u Maksima Gorkog :arrow: možeš dalje u Vukice Mitrović, pa na kraju izbijaš na Mileševsku, i to deo koji je predviđen za širenje. Uličicama možeš nekako do Grčića Milenka, pa na Vojislava Ilića.
:arrow: ako ne u Maksima Gorkog, možeš u Ivana Đaje pa u Makenzijevu...

Muka mi je od samog pisanja svega ovoga. Muka mi je kad se setim koliko sam puta bio u kreni-stani koloni u bilo kojoj od ovih varijanti. :violina: :bg4:

No, ako Slaviju posmatramo kao jedan otvoreni sud, protočni sistem, treba ići na sledeće:
:arrow: povećati odliv :arrow: veći broj traka koje idu od Slavije :arrow: voditi računa da i to mora negde da ode;
:arrow: smanjiti/zadržati priliv :arrow: voditi računa o tome da ne nastanu čepovi na drugim mestima.

Da rezimiram, moje skomno mišljenje je da treba širiti Makenzijevu, barem na 2+1, pri čemu bi od Slavije ka Krstu bile dve trake. :gobb:
Шта мислиш Профо, да ли би поред Мекензијеве-Жичке ваљало проширити и Максима Горког барем за једну траку где може? Према Јужном булевару макар.
 
Bi, definitvno. Od Čuburskog parka ka Južnom bulevaru bi mogla da se ubudži jedna traka, mada nisam siguran koliko bi ulica krivudala da bi izbegla noviju gradnju. Ako ništa drugo, mogla bi da se naprave proširenja za nova stajališta.

Mali OT, ali vezan za Maksima Gorkog. Ne znam da li ste primetili da 25, 25P i 26 u smeru ka gradu imaju razmak između stajališta ceo kilometar. Otežavajuća okolnost je to što je skoro pola tog rastojanja na velikom usponu. Ranije su kružile priče da ovi iz grada (ili GSP-a) nisu hteli da postave stajalište kod Čuburskog parka po zahtevu građana, da se ne bi stvarale gužve. Nešto se kroz maglu sećam da je devedesetih postojalo stajalište kod apoteke, naspram današnjeg stajališta kod pošte, to jest, malo pre pijace. Sećam se i da je postojalo stajalište u Cara Nikolaja (tada 14. decembra), neposredno uz raskrsnicu sa Maksima Gorkog, u smeru ka gradu, ali je krajem devedesetih ukinuto, a tu je započeta neka gradnja. Zgrada je skoro završena, čini mi se, a proširenje i dalje postoji... :grand:
 
Некако ми се чини да за тај део града и његово нормално саобраћајно функционисање фале проширења Мекензијеве-Жичке, Максима Горког, наставка Јужног булевара после раскрснице са Максима Горког, и Грчића Миленка исто макар за једну траку. И неко моје мишљење је да би ваљало линије 25, 26, 46 и 55 претворити у тролејбуске.
 
Треба и Крушевачку проширити а и ублажити кривине из ње у господара вучића јер сад једва трола воже да скрене ако се нађе друга на раскрсници из другог смера

Не би било тешко то урадити јер могу само да купе део дворишта не морају да руше ништа осим ограде
 
Treba regulisati parkiranja u gradu a profile ulica (uglavnom) ostaviti. Zbog toga sto se parkira svigudje i u svako doba dana i noci, ulice su postale neprohodne i za pjesake ali i za motorna vozila.
 
Tako je. Da svi parkiramo kod svoje kuće i da koristimo samo trolejbuse, i eto rešenja za Makenzijevu. Rio, svaka čast! :)
 
Профили су Рио углавном из периода док су ту биле приземне куће а сада ту имамо претежно новоградњу 5-6 спратова и повећан број аутомобила.
 
А зграде немају паркинг а ни куће немају

Треба прво те што буџе куће и зграде добро избубецати а онда им разговати колибу

Мада треба траке уствари проширити поготово тамо где се убацује трећа за скретање, кад се ст*** паркира на тротоар једва се тролебус мимоиђе а на скретањима никако
 
Za proširenje Maksima Gorkog na 2+2 takođe več postoji kompletna planska dokumentacija, baš kao i za proširenje od Slavije do Vojislava Ilića. Čeka se samo da se sruši i izgradi sve što ima da se izgradi.
Mada kod Pejtona ka Mutapovoj ulici postoji interesantan fenomen da je dignuta zgrada na novoj regulacionoj liniji, a nisu srušene udžerice ispred zgrade do ulice. I to sada može večno tako da ostane, jer očigledno neko je našao računicu da digne novu zgradu iza udžerica, a udžerice sada nema ko da otkupi, jer planski može da ih zameni samo brisani prostor.
 
Zgrada sa crvenom mermernom fasadom i klizajućim šalonima?
 
Da objekti ispred nej su za rusenje 2 su porusena neko je nabacio avatar jel to crni garfild
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417478#p417478:2dfmsns4 je napisao(la):
JohnnyLee » 18 Nov 2016 02:33 pm[/url]":2dfmsns4]натерао ме спатио да уђем у ову тему. од овога нема ништа, једноставно је нереално. неки делови су толико изграђени, да једноставно не знам како могу да прошире. нарочито од Чубуре ка Крсту
Biće sirešenje, ali fazno. I meni je kritičan deo kod BDP-a pa da do saobraćajne škole GSP. Na ostalim delovima ovog pravca ima prostora za četiri trake.

Jasno je da će prvo raditi deo od Slavije do Kneginje Zorke.
 
Na prvom ćošku od Slavije smeta samo jedna kuća sa kladionicom. Ne znam šta je sa tim, da li je eksproprisana i kad će konačno biti uklonjena.

U zoni Crvenog krsta i BDP-a, od Radivoja Koraća do Branka Krsmanovića, takođe ima ihahaj prostora za širenje da se odmah urade četiri trake. Smeta bukvalno samo prastara trafostanica koja je nabijena uz sam kolovoz.
 
У случају малих плацева од уџерица (то није ни требало да постоји уопште али јбг) нек сруше и направе неке мале зелене површине
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419228#p419228:1qz0clqx je napisao(la):
SRBO » 26 Nov 2016 01:48 pm[/url]":1qz0clqx]У случају малих плацева од уџерица (то није ни требало да постоји уопште али јбг) нек сруше и направе неке мале зелене површине

Pa nece moci posto uklanjanje tih udzerica se radi kako bi se ulica prosirila na 2+2.
 
Мислио сам на оно што остане као вишак превише мали да се направи нешто а да је поред на пример направљена зграда па нема смисла да се то прикачи том плацу
 
Zapravo sasvim malo fali:
* 14 prizemljuša od Mačvanske do Borislava Pekića, uglavnom lokali
* 10 sirotinjskih kuća na uglu sa Maksima Gorkog (doduše tu ima po više porodica)
* 4 objekta prekoputa Čuburskog parka koji štrče samo metar i nešto, od toga dva legalna i dva nelegalna, ali na dobrim su parcelama pa bi to samo od sebe moglo da se reši dizanjem novih zgrada.

To je ljudi moji sitniš za jedan ozbiljan grad da ekspropriše. Ako je to mnogo, šta onda džabe pričamo o metroima, tunelima ispod Kameničke ulice, avionima i kamionima...
 
Da, ovo što je navedeno i nije tako mnogo. Najveći problem i najviše rušenja ima u Žičkoj.
Ideja je da se ceo potez završi do 2020-e, što bi značilo u 2016-oj je urađen projekat za prvu fazu Slavija-Katanićeva. U 2017-oj bi mogao da se odradi taj relativno lak deo. Druga faza u 2018-oj Katanićeva-Maxima Gorkog, malo zahtevnija, sa nešto više rušenja. Treća faza u 2019-oj Maksima Gorkog-Bojanska na Krstu, isto tako relativno laka sa par rušenja na početku. Četvrta faza u 2020-oj - Žička , najviše rušenja. E sad dal će se plan ostvariti...
 
Ух бре Земљани, зар је тешко написати Максима Горког, а не Maxima Gorkog !!!!! Ипак је он Максим, а не Макси Горки. Баш умемо сами да газимо по сопственом писму и језику. Немој да се љутиш, јако ценим твоје мишљење, али тако је.
 
Prihvaćena kritika Gago. X sam napisao umesto ks iz zabave ali u pravu si.
 
Vrh