Ne treba trčati pred rudu. Ko zna šta se krije iza ovoga.
Ne treba trčati pred rudu. Ko zna šta se krije iza ovoga.
Али та планирана саобраћајница, у неком моменту названа и Светосавски булевар, је требала да омогући попречна кретања која су најспорнија у Београду. Значи шира слика од само тамо неког булевара кроз Врачар.To se još uvek može rešiti izgradnjom BG:voz stanice Makenzijeva. Ali, ko sam ja da sugerišem...
Тачно, Врачар да је ушушкан попут Дорћола, сам за себе би био сасвим ок и поред инвеститорских свињарија. Али заборављамо да се на Врачарску уличну мрежу ослањају и становници многих делова Вождовца и Звездаре, од Кумодража до Миријева.Vracarcima ne trebaju bulevari sve u pešačke ulice i ulice usporenog saobraćaja duh da se čuva...
Na Vračaru bi trebalo uvesti mnoštvo jednosmernih ulica i ukinuti parking mesta iz "glavnih" saobraćajnica tipa Braničevska, Nebojšina, Čuburska... Dobili bi smo neometani protok vozila bez nepotrebnog širenja ulica i tako bi se zadržao "duh" tog dela grada i prestalo sa "novobeogradizacijom" istog.Тачно, Врачар да је ушушкан попут Дорћола, сам за себе би био сасвим ок и поред инвеститорских свињарија. Али заборављамо да се на Врачарску уличну мрежу ослањају и становници многих делова Вождовца и Звездаре, од Кумодража до Миријева.
Зато се булевари са више трака морају посматрати из шире перспективе као саобраћајнице.
Pa upravo to...ali ako se već baviš nekom delatnosću onda to radi kako treba... U novoj zgradi na Vračaru imaš ceo sprat salon za masažu, dve stomatološke ordinacije, par stan-na-dan gajbi, i ko zna šta još...a kao luksuzna zgrada...prometnije je nego na autobuskoj stanici..!Jeftinije i lakše je iznajmljivanje privatnog stana nego poslovnog lokala.