Ajmo korak po korak.
Prvo, Maksima Gorkog na potezu od Todora Dukina do Ustaničke nikada neće moći ni da se poveže (sa Ustaničkom) a kamoli da se širi. Iz više razloga.
1) Na ''dnu'' Maksima Gorkog nalazi se kompleks zgrada iz SFRJ koji je izgrađen i uređen tako da je trotoar pored njega sproveden u jednom takoreći kanalu koji je visinski niži i od Ustaničke i od Maksima Gorkog, i tačno na tom mestu se podiže stepenicama u visinu trotoara ostatka Ustaničke. Tu niti ima mesta da se spaja kolovoz Ustaničke sa Maksima Gorkog, niti bi bilo izvodljivo jer bi sa spajanjem kolovoza te dve ulice nestao prostor i mogućnost da se pešaci popnu iz tog kanala na sledeću deonicu trotoara u Ustaničkoj.
2) Previše je strmo. 25 i 26, kada se penju ili silaze na putu ka i od vrha brda, oni jedan deo visinske razlike savladaju u Kruševačkoj, a drugi deo savlađuju kroz Todora Dukina i Strumičku. Ako bi išli kroz Maksima Gorkog celom dužinom, svu razliku u visini morali bi da savladaju za kraće rastojanje, odnosno bio bi veći nagib.
3) Maksima Gorkog ispod Todora Dukina je već izgrađena i popunjena skupocevnim kompleksom Merin hill i osnovnom školom na jednoj strani, i nekolicinom novih zgrada, višespratnica na drugoj strani. Pride, MG na deonici između Dukina i Tetovske je još popunjenija, sa čak 3 nove višespratnice. Nema scenarija u kome bi grad sve to rušio. Pogotovu ne zarad krčenja ulice do podnožja, zarad nemogućeg uključenja u Ustaničku, jedne vrlo strme i za autobuse nezgodne deonice.
4) Ne vidim kakve veze i potrebe ima da se 25 i 26 proteraju kroz Maksima Gorkog do Ustaničke, kada bi posle ponovo nastavili svoje kretanje ka Dušanovačkoj pošti i patetičnom Dušanovačkom nadvožnjaku. I kao što bi JGP koristio MG da direktno dođe do Ustaničke, tako bi ga brže bolje iskoristili i automobili. I ono što imamo u Kruševačkoj, samo bi se preselilo na ovo mesto gore sa slike.
Elem, proširenje i izbijanje Maksima Gorkog na Ustaničku se prosto nikada neće desiti. O tome se moglo, i trebalo, razmišljati u vreme SFRJ, kada se taj deo grada gradio i kada su razne mudrice odlučile da pola Lekinog brda odseku od pristupa Ustaničkoj i Južnom bulevaru, zatim isti taj Južni Bulevar da ostave tako nedovršenim i tesnim, Kruševačku da ostave u stanju kao iz 19. veka, grad da preseku na pola autoputem kroz njega a da ne izgrade dovoljno prelaska preko istog (nije problem taj autoput u dolini, problem je što nema dovoljno prelaza), i da posade veliki stambeni kompleks tu na dnu Maksima Gorkog tako da ne samo da zatvori MG za buduća spajanja, nego i da smesti pešake u betonski kanal i naprave trotoar koji se sastoji od - stepenica!
Tako da od spajanja Maksima Gorkog sa Ustaničkom nema ništa, to se više nikada neće desiti.