Šta je novo?

Proširenje od Slavije do Vojislava Ilića (Makenzijeva-Žička)

Znaću kada neko krene sa buldožerom i odradi ono što je zaista i potrebno.
 
5F12F666-09E0-4C30-98F2-308084C34BB6.jpeg
F9420C90-AC13-4F80-BC35-EAF1DE44CFF9.jpeg
CDB22EBB-B166-4BA5-AC54-D5530C4CA5DE.jpeg
 
Jel se to i proširuje ulica naušgrb trotoara (koji je tu realno ionako preširok..) i postavlja makar jedna dodatna traka..?
 
A stvarno ne znam zašto se uporno forsiraju parking-mesta po ovim glavnim ulicama..? Bez problema bi moglo i bez tih desetak mesta tu jer ih ionako zauzimaju "špajzevi" u najvećem broju slučajeva... To treba da se organizuje drugačije.
 
Verovatno računaju na to da postoji zelenilo u parku pored. A i šta ima da čudi što i ovo malo zelenila 'oće da oduzmu Vračaru, kada sasvim dovoljan broj ljudi smatra život okružen betonom i uskim ulicama kao nešto in. Lično, ovaj današnji Vračar je izvikan i mesto nekog levog snobizma. Jedva pet ulica može da se napabirči da valjaju, kao i ono nešto malo oko Hrama. A sve je to posledica, pre svega, toga što gotovo da i nema više onih izvornih višedecenijskih i višegeneracijskih stanovnika Vračara.

P. S.
Da je barem za proširenje kolovoza uzeto to malo zelenila pa da se kaže da i ima neke vajde, ovako žali bože vremena utrošenog na ove radove.​
 
Ово значи само класично пресвлачење асфалта, стварно жали Боже пара, времена и затварања улице. Како ова улица овако затворена без саобраћаја изгледа као неки сокак. Врачар је шампион у најгорој друмском инфраструктури што је последица више деценијског игнорисања и отпора. Да су провукли Светосавски булевар продисали би као и остатак центра града.
 
Užas živi! Malopre baš prolazio pa zagledao... Totalno kretenski postavljena parking mesta i skroz bez potrebe...msm, treba parking na Vračaru ali ne ovako u glavnoj saobraćajnici gde furaju trole...bolje da su ostavili neki kršteni trotoar za prolaz pešaka i proširili malo tu ulicu nauštrb onog predimenzionisanog trotoara sa strane novogradnje...ali da se ne zamere možda omiljenom investitoru, a?
 
На Врачару треба најмање 3-4 јавне гараже. Али примат на плацеве имају инвеститори станоградње. Штета што град опструише прављење приватних јавних гаража.
 
На Врачару треба најмање 3-4 јавне гараже. Али примат на плацеве имају инвеститори станоградње. Штета што град опструише прављење приватних јавних гаража.
Pa kad jkp parking servis sekta umesto da usmeri one silne pare koje uzmu u izgradnju visespratnih garaza po gradu, one odu ko zna gde...a daju npr.kinezima da investiraju u izgradnju istih...
Kao što već rekoh ranije, opušteno bi mogli da na godišnjem nivou realizuju kompletan projekat počev od kupovine lokacije (a siguran sam da bi Grad mogao da ustupi gomilu adekvafnih) do izgradnje i puštanja u rad..! Pa neka je i na dvogodišnjem nivou jedna garaža-to je 5 komada za deceniju...osetilo bi se sigurno!
 
Tu su i ranije bila neka pm pogledajte na uličnom pogledu kako je to bilo
A moglo je to i bez njih da se uradi ulica ce se proširiti na sv nikad
 
Tu su i ranije bila neka pm pogledajte na uličnom pogledu kako je to bilo
A moglo je to i bez njih da se uradi ulica ce se proširiti na sv nikad
Jesu, i uglavnom su bili "pokretni špajzovi" parkirani... Bolje da su proširili makar za jednu traku da rasterete malo taj pravac
 
Makenzijeva se ne radi
20230501_080900.jpg


Radi se samo 232,6 metara ulice Cara Nikolaja II od raskrsnice sa Mačvanskom do raskrnice sa Maksima Gorkog
Početak radova
20230501_081228.jpg


Ima baš dosta i mašina i ljudi i radi se intenzivno
20230501_081246.jpg


Pločnici se skidaju i izlivaće se novi, vrv asaflt
20230501_081310.jpg


Pao je i prvi sloj asfalta. Koliko sam video nije bilo radova na zameni cevovoda, čisto presvlačenje asfaltom
20230501_081319.jpg


Ali se zato parking mesta uredno betoniraju, zamene ivičnjaka bez:
20230501_081356.jpg


Ovo je jedina ozbiljna intervencija na samom trupu ulice, razlog nepoznat, u rupi nema ništa. Možda da bismo videli različite geološke istorijske slojeve same ulice.
20230501_081439.jpg


Iako je 1. maj radni narod vredno radi na praznik
20230501_081500.jpg


Za mene, neukog, interesantna stvar: prefabrikovani slivnici. Da li to znači da više neće besomučno da tonu i prave kratere okolo?
20230501_081530.jpg


I kraj radova
20230501_081704.jpg


Elem. Lepo se radi, dosta mašina, rade od ranog jutra (slikano oko 8). Gradilište neobezbeđeno, dosta posmatrača (pa i ja) se lagano kreću po sred radova dok mašine rade. Tema za ovu aktivnost svakako nije Proširenje... pre bi bila Obnova ulica jer nikakvog proširenja nema i očito ga skoro neće ni biti.
 
Makenzijeva se ne radi
Pogledajte prilog 160653

Radi se samo 232,6 metara ulice Cara Nikolaja II od raskrsnice sa Mačvanskom do raskrnice sa Maksima Gorkog
Početak radova
Pogledajte prilog 160654

Ima baš dosta i mašina i ljudi i radi se intenzivno
Pogledajte prilog 160655

Pločnici se skidaju i izlivaće se novi, vrv asaflt
Pogledajte prilog 160656

Pao je i prvi sloj asfalta. Koliko sam video nije bilo radova na zameni cevovoda, čisto presvlačenje asfaltom
Pogledajte prilog 160657

Ali se zato parking mesta uredno betoniraju, zamene ivičnjaka bez:
Pogledajte prilog 160658

Ovo je jedina ozbiljna intervencija na samom trupu ulice, razlog nepoznat, u rupi nema ništa. Možda da bismo videli različite geološke istorijske slojeve same ulice.
Pogledajte prilog 160659

Iako je 1. maj radni narod vredno radi na praznikPogledajte prilog 160660

Za mene, neukog, interesantna stvar: prefabrikovani slivnici. Da li to znači da više neće besomučno da tonu i prave kratere okolo?
Pogledajte prilog 160661

I kraj radova
Pogledajte prilog 160662

Elem. Lepo se radi, dosta mašina, rade od ranog jutra (slikano oko 8). Gradilište neobezbeđeno, dosta posmatrača (pa i ja) se lagano kreću po sred radova dok mašine rade. Tema za ovu aktivnost svakako nije Proširenje... pre bi bila Obnova ulica jer nikakvog proširenja nema i očito ga skoro neće ni biti.
Lep detaljan opis..razjašnjeno do kraja.
 
Ovo je jedina ozbiljna intervencija na samom trupu ulice, razlog nepoznat, u rupi nema ništa. Možda da bismo videli različite geološke istorijske slojeve same ulice.
Pogledajte prilog 160659

Mislim da je ovo glavni razlog rekonstrukcije i presvlačenja asfalta. Na tom potezu ulice su se stvorila ogromna ulegnuća na ivici kolovoza. Kada prođe trolejbus ili auto tuda, toliko se nagne udesno da imam osećaj da će da se prevrne. U obe saobraćajne trake je krenuo da tone i da puca kolovoz sa strane, a mislim da je sve prouzrokovalo ono nemarno iskopavanje i zakopavanje ulice letos zbog priključenja stambenog objekta u izgradnji na gasovod. Mislim da ovo nije bila planirana rekonstrukcija po budžetu, već je bilo potrebno hitno sanirati ovih 200 metara da se ne bi stvorili krateri na ulici.
 
Vrh